|
Решение бытовых проблем Не вся жизнь в машине. Иногда что-то и дома сделать нужно. |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
27.03.2024, 11:47 | #1 | ||
Цитата:
Цитата:
Є. Трохи поексперементував, якщо трохи ослабити ремінь, то також гріється шків. При детальному огляді двигуна виявив що шків втоплений в корпус, і між шківом і корпусом зазор майже нулювий, тому припустив що при натягуванні ременя шків треться до корпусу і нагрівається. Сам ротор має велике переміщення в корпусі, схоже що майстер що ремонтував двигун заглибоко посадив підшипник зі сторони щіток. Так як мій знімач своїми лапками не зміг зачіпитись за підшипник то вирішив підставити дистанційну шайбу. Шків виліз з корпусу. І щоби бути впевненим на всі 100%, я підставив шайбу під шків. На жаль, шків як і раніше гріється, і гріється він через тертя ременя до шківа, при повільному прокручуванні чути як гума скрипить на шківу. Схоже що так передбачено конструкцію, бо весь потік повітря що проходить для охолодження через двигун, далі йде на охолодження редуктора. Щоби переконатись в тому що шків гріється від тертя, мочив водою ремінь і включав двигун, то гріється менше, але гріється, бо від високих обертів вода швидко злітає з ременя і ремінь стає сухим. Наразі косарка зібрана, поставив на неї додатково плавний пуск і зверху на корпусі зробив додаткові щілини для вентиляції щоби менше тягнула мусору з землі.
__________________
Мій бортовий журнал - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|||
|
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|