Rambo
01.06.2021, 12:27
Питання стосується Ланоса, Євро 0. Але, думаю, баг можливий на будь-якій машині з інжектором.
Замінив редуктор на Tomasetto RGTA3500.
В пробці, коли двигун прогрівається до 90+ градусів, стають нестабільними холості оберти двигуна. З додаткових симптомів РХО відкривається до 50 кроків в починає ялозить в тих межах (+/- 20 кроків). Плюс - провал при натисканні на газ. Особливо сильно ефект проявляється, коли повзеш, ледве натискаючи на газ і потім треба трошки сильніше. На двигуні з температурою до 85 градусів і на бензині такого не спостерігав.
Це особливість редуктора, чи можна якось налаштувати? Редуктор стоїть вище бачка, але рідина через нього прокачується нормально.
Попереднього (БРЦ) поміняв, бо старий (4-й ремкомплект) і виросло споживання газу раза в півтора.
Замінив редуктор на Tomasetto RGTA3500.
В пробці, коли двигун прогрівається до 90+ градусів, стають нестабільними холості оберти двигуна. З додаткових симптомів РХО відкривається до 50 кроків в починає ялозить в тих межах (+/- 20 кроків). Плюс - провал при натисканні на газ. Особливо сильно ефект проявляється, коли повзеш, ледве натискаючи на газ і потім треба трошки сильніше. На двигуні з температурою до 85 градусів і на бензині такого не спостерігав.
Це особливість редуктора, чи можна якось налаштувати? Редуктор стоїть вище бачка, але рідина через нього прокачується нормально.
Попереднього (БРЦ) поміняв, бо старий (4-й ремкомплект) і виросло споживання газу раза в півтора.