Просмотр полной версии : Потрібна деталь для пилки
Пилка Sparky TV 2040. Деталь називається "перемикач" або ручка затискна. Використовується для фіксації натягувача цепу. Чорна праворуч.
https://www.allzip.com.ua/image/cache/catalog/SPARE%20PARTS/SP%20FOR%20POWER%20TOOLS/Sparky/COVERS/sparky-tv2040-1-800x800.jpg
Її код 187781. Магазини кажуть, що Спаркі - банкрут і з запчастинами зараз швах.
Або як її поремонтувати? тобто, порадьте клей, який міцно буде тримати оту ручку на металевій гайці, яка була влита в її пластик.
Або цікавить весь вузол для цієї пилки (код пилки 187736)
А проста гайка не підходить, або не проста, а з пресшайбою? Різьба там напевне не унікальна, а метрична. Некошерно, але шукати можна довго та нудно, і Спарки таки не частий товар. Була схожа деталь від МАДО, якшо не викинув, знайду, покажу.
Там "сендвіч" з 4 деталей. В цю ручку закручені саморізи, які тримають натяжну шайбу.
Та я в курсі, подібне в моїй маде ін чайна, вкрай незручна штука- постійно прослабляється і забивається. І в попередній таке було, викинув нафік і посадив на гайку.
Мабуть таки доведеться...
Там ще один мінус, може не у всіх- постійно набивається і треба чимось виколупувати опилки. А без кожуха- як пазуха бідного- шо влетіло, то і вилетіло...
garikttt
07.12.2021, 22:21
Шайба большого диаметра + барашковая гайка с пластиковой "самоконтрящей" вставкой. На моей "майстер Данило" уже третий год...
Konstantin Kopeykin
08.12.2021, 05:22
мало инфы. на принтере напечатать , не?
Там не тільки пластик. Сталь на принтері складніше трохи.
Різьба має бути звичайна метрична. Теж надавно шпильку кріплення шини міняв. Виявилось, що там звичайний болт зі сталі пластилін-5 вставлено.
Спробуй соду з суперклеєм. Є шанс, що буде тримати.
Скоріш за все- звичайна стандартна М8.
Пошукав останки МАДО, видать, вже викинув:(
Викинути кришку - ідея цікава. Треба буде подумати.
А шо там думати, взяв та викинув. Недалеко...
В кінці-кінців, для захисту від попадання х/з чого під цепуру+шестерню, можна зліпити шось з металу, а опилки таки не будуть набиватись під пластик, як це часто буває.
На моєму ТРИТОНі така ж схема, не сказав би, шо зручно, бо постійно шину треба підтягувати пальцЯми, а на МАДО такого не було- гайку затягнув і забув.
Володимир
08.12.2021, 12:38
Викинути кришку - ідея цікава. Треба буде подумати.Тільки не забуваємо що шина окрім довгого паза має ще два отвори, один для зацепу з натяжним болтом, а другий для подачі масла, то цей отвір для подачі масла має бути зверху закритим.
http://viking-tver.ru/wp-content/uploads/2018/03/%D0%A0%D0%B8%D1%81%D1%83%D0%BD%D0%BE%D0%BA-4.43.jpg
А він- верхній, з протилежного боку, і так притиснеться до корпусу з вихідним отвором насоса і простою гайкою. А нижній для чого закривати?
Володимир
08.12.2021, 14:36
А він- верхній, з протилежного боку, і так притиснеться до корпусу з вихідним отвором насоса і простою гайкою. А нижній для чого закривати?Ну так отвір то сквозний, і з другого боку його потрібно закрити щоби масло не витікало, чи ні, бо мені гугл жодної шини не показав з глухим отвором.
Ні разу. Отвір з кожного боку симетричний, шоб можна було шину перевертати. Між собою вони не звязані, тільки з канавками на шині.
Володимир
08.12.2021, 15:14
Ні разу. Отвір з кожного боку симетричний, шоб можна було шину перевертати. Між собою вони не звязані, тільки з канавками на шині.Я не спорю, але отвори сквозні, і якщо з одного боку шини почати подавати в отвір масло, то воно буде витікати з іншого боку шини не попадаючи на ланцюг, тому його потрібно закривати якщо замість пластмасового кожуха будуть стояти гайки, бо в штатній конструкції цю функцію виконує кожух.
От ліньки йти під дощем в гараж, шоб зробити фото шини. Нема там отвору наскрізь, нема.
Володимир
08.12.2021, 16:26
Гугл малює що є.
https://www.allzip.com.ua/image/cache/catalog/SPARE%20PARTS/SP%20FOR%20POWER%20TOOLS/Sparky/BARS/sparky-186532-800x800.jpg
Але іменно для цієї моделі виявляється вже все передбачено, виявляється натяг ланцюга не болтиком з переду, а пластмасовою ручкою збоку, тому та додаткова планка на шині закриває отвір. Можна ставити гайку і не паритись, проблема тільки в натягу ланцюга.
https://hotline.ua/img/upload/images/b/c/5d868e49dec77.jpg
1- є кілька рішень по кріпленню та регулюванню натягу цепури- ...у кожного Додика своя методика... і чим дорожче, тим крутіше, таке, як на фото, і ексцентрик, і просто так.
2- найбільш масові шини- ОРЕГОН- дешево та сердито при мінімальних затратах.
3- таки зробив фото такої шини, якшо уважно дивитись, нема там ніяких хитрощів- отвір для мастила не наскрізь, і працює, падлюка!
https://c.radikal.ru/c21/2112/01/e11f2af184fa.jpg (https://radikal.ru)
https://c.radikal.ru/c34/2112/24/8fe1c16359a1.jpg (https://radikal.ru)
4- нема того, про шо розмова- наскрізного отвору. Нема. І не треба.
Володимир
08.12.2021, 20:49
Зрозумів нарешті, для масла є ще маленький отвір, ніколи його не замічав, завжди думав що подача йде через великий.
Епоксидка + наскрізний отвір з різьбою в металі + гвинт М5 через пластикову ручку. Думаю, на якийсь час цього вистачить
...Восток- дело тонкое...(с) Далеко не з усіма пластиками "БАКСІДка" дружить. Часто треба добавляти пластифікатори і т.п.
Я в курсі. Для того й додав ще "план Б" - просвердлив отвір, нарізав різьбу М5 і закрутив гвинт, щоб стягував те все щастя.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot