Просмотр полной версии : Зміни у ПДР 2023
Кабмін затвердив чергові зміни до ПДР. Відтепер світло за межами населених пунктів потрібно вмикати завжди, а на автомагістралях заборонено зупинятися на узбіччі.
ок а если поломка или ребенка тошнит например то неипет ? )
У нас немає автомагістралей. Тому, для кого це нововведення - хз. Це перше. Друге: порядок користування зовнішніми світловими приладами при зупинці на автомагістралі таки залишився без змін. (Аварійка, знак аварійної зупинки за 40м...) Тому важко сказати, що вони мали на увазі, приймаючи норму, яка не має умов для застосування в Україні і не корелюється з іншими розділами ПДР.
Наприклад, увімкнення ближнього світла фар всіма і завжди нівелює вимогу вмикати ближнє світло фар для притягнення підвищеної уваги - в колоні, при буксируванні, перевезенні дітей...
у нас до 1 октября за городом после везде . или дрл . магистрали все платные и если заехал без оплаты - продай почку ))
Магістраль у нас таки є, одна- Київ/Бориспіль, отам вони і погуляють...
Все інше- видимість кипучої діяльності, бо оті 5 см. для дітей, крісла дитячі, стоянка на магістралі вже давно є в ПДР...
Лучше бы заставили киндерполицию штрафовать за красные поворотники (510 грн), а то иногда хрен догадаешься то поворот или стоп. Я уж промолчу за качество дорог, а без этого ни какого снижения аварийности не будет.
Володимир
30.10.2023, 09:07
За дороги не згоден, велике будівництво пройшло, асфальт постелили, але аварійність тільки збільшилась. По тих дорогах де я їзджу, більшість нових відбійників вже погнуті.
За дороги не згоден, велике будівництво пройшло, асфальт постелили, але аварійність тільки збільшилась. По тих дорогах де я їзджу, більшість нових відбійників вже погнуті.
Це у вас збудували, а в нас майже нічого. Десь пару тройку км, десь латочки і все... Миколаїв-Одеса-дорога смерті. І не тому що там погане покриття ( покриття на -4), а тому що трафік, як на центральній вулиці міста, увесь рік, та ще кожне п'яте, або шосте авто фура. І тільки по одній полосі в кожну сторону на протязі 100 км із 120-ти. Та і по всій області теж не краще.
Прокатайтесь по ренійскій трасі, для контрасту.
Володимир
31.10.2023, 10:33
Учбові транспортні засоби тепер позначатимуть по-новому
https://www.epravda.com.ua/news/2023/10/30/706026/
https://eimg.pravda.com/images/doc/3/4/3411bab-387561909-305627145541898-5846595283777010339-n.png
Одне рішення, дріб'язкове, а на кожному сайті 100500 коментарів тяжкої роботи чиновників. Тепер автошколи стануть краще вчити?
Тоді не учень, а навчень...
І не вчитель, а навчатель? Чи навчИтель, бо навчИв же?!
...Дієслова навчати, вчити в сучасній українській літературній мові після себе вимагають додатка в родовому і знахідному відмінках (навчати, вчити — к о г о? ч о г о? навчати, вчити — к о г о? щ о?); навчатися, вчитися — додатка в родовому відмінку (навчатися, вчитися — ч о г о?)...
А взагалі, все, шо зараз бачимо і в мові, і в законах, проходить по принципу "Пожежа в дурдомі під час повені", приблизно так.
Чого ВИШ, а не ВУЗ, чи ВНЗ, і шо взагалі є ВИШ? Вища Школа? А коли це університет?
Чого ВИШ, а не ВУЗ, чи ВНЗ, і шо взагалі є ВИШ? Вища Школа? А коли це університет?
Не ВИШ, а виш. Бо це не абревіатура (як ВНЗ), а скорочення від "вищий....". Чому виш? Бо ВУЗ - калька з російської. А ВНЗ не вимовити. Тому виш.
Аргумент- так собі, ну і бох з ним.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot