07.11.2007, 21:22
http://tavria.org.ua/forum/viewtopic.php?t=39305
http://slavuta.kremenchuk.com.ua/dz.shtml
В процесі експлуатації дросельна заслінка забруднюється смолистими відкладеннями продуктів згорання. А тому виникає необхідність її прочистки.
Зробити цю процедуру нескладно самостійно. Для початку треба зняти частину* пластмасового захисту, аби доступ до ДЗ був зручнішим.
http://slavuta.kremenchuk.com.ua/pic/dr1.gif
Потім знімаємо шланг, який іде від повітряного фільтра. Для цього* потрібно послабити хомути, які його затискають.
http://slavuta.kremenchuk.com.ua/pic/dr2.gif
Наступний крок - від'єднання шлангів, які йдуть від ДЗ. УВАГА! Будьте уважні при від'єднанні шланга, поміченого на малюнку. З нього польється охолоджуюча рідина (тосол) - десь 50-100 гр.*
http://slavuta.kremenchuk.com.ua/pic/dr3.gif
Після того, як шланги від'єднано, треба зняти тросик, який іде від педалі ДЗ і відкрутити дві гайки на гвинтах, якими тримається ДЗ.*
http://slavuta.kremenchuk.com.ua/pic/dr4.gif
Коли ДЗ знято, зніміть регулятор холостого ходу (на фото вгорі) та датчик положення дросельної заслінки.
http://slavuta.kremenchuk.com.ua/pic/dr5.gif
Тепер знадобляться очищувач карбюратора (спрей), ганчірочка та стара зубна щітка.* Якщо ДЗ сильно забрудненний, порожнини треба залити на кілька хвилин очищувачем. Загалом за допомогою очищувача зняти смолисті відкладення неважко, головне не забути про всі камери та отвори.*
Збірка проводиться у зворотньому порядку.
http://slavuta.kremenchuk.com.ua/pic/dr6.gif
http://slavuta.kremenchuk.com.ua/dz.shtml
В процесі експлуатації дросельна заслінка забруднюється смолистими відкладеннями продуктів згорання. А тому виникає необхідність її прочистки.
Зробити цю процедуру нескладно самостійно. Для початку треба зняти частину* пластмасового захисту, аби доступ до ДЗ був зручнішим.
http://slavuta.kremenchuk.com.ua/pic/dr1.gif
Потім знімаємо шланг, який іде від повітряного фільтра. Для цього* потрібно послабити хомути, які його затискають.
http://slavuta.kremenchuk.com.ua/pic/dr2.gif
Наступний крок - від'єднання шлангів, які йдуть від ДЗ. УВАГА! Будьте уважні при від'єднанні шланга, поміченого на малюнку. З нього польється охолоджуюча рідина (тосол) - десь 50-100 гр.*
http://slavuta.kremenchuk.com.ua/pic/dr3.gif
Після того, як шланги від'єднано, треба зняти тросик, який іде від педалі ДЗ і відкрутити дві гайки на гвинтах, якими тримається ДЗ.*
http://slavuta.kremenchuk.com.ua/pic/dr4.gif
Коли ДЗ знято, зніміть регулятор холостого ходу (на фото вгорі) та датчик положення дросельної заслінки.
http://slavuta.kremenchuk.com.ua/pic/dr5.gif
Тепер знадобляться очищувач карбюратора (спрей), ганчірочка та стара зубна щітка.* Якщо ДЗ сильно забрудненний, порожнини треба залити на кілька хвилин очищувачем. Загалом за допомогою очищувача зняти смолисті відкладення неважко, головне не забути про всі камери та отвори.*
Збірка проводиться у зворотньому порядку.
http://slavuta.kremenchuk.com.ua/pic/dr6.gif