Просмотр полной версии : Знову електрика + фари
Після того як поплавились конектори - я їх поміняв, обгорівший провід доточив, поставив нові лампи... І поїхав в сторону Рівного... вечором.. і зря...
Коли включаю ближнє світло - то на лампах ( на кожній) горять одночасно по дві спіральки (тобто одночасно і ближнє і дальнє), плюс в півнакалу контрольна лампа дальнього світла. Мощі їм, звичайно, не хватає - і тому обидві спіральки світятся ледве-ледве. Їхав як сліпий :evil:
Якщо включаю дальнє - то спіральки ближнього в лампах не горять...
Міняв підрульовий (машина люксова) не помогло...
Які в кого варіанти ?
...земля в иллюминаторе...Пестня была такая про землю,в смысле "массу".
Де саме ? не розбирати ж половину проводки і шукати в кожному куточку масу :)...
Можна точніше ?
Возле каждой фары есть точка крепления "массовых" проводов.
і оце із-за маси може бути таке щоб аж одночасно горіли і дальній і ближній ? круто навіть не міг подумати :)
Попробую поковиряти масу.
Чудеса :shock:
Ще не пробував правда чи поможе...
А може хтось пояснити фізику цього процесу ? А то щось у мене в голові не складується... :?
Еще и не такое увидишь :-D Схема была составлена наверное сразу после Нового Года. :lol: :lol: :lol:
Схема у всех одинаковая. Что никто ни разу не видел фары в полнакала? Это потому и происходит,что нет "массы" и нити лампы получаются включенными последовательно.
ахха, вродє догнав як таке чудо може бути :)
получається що в моєму випадку спіраль дальнього світла стає "-", а в ідеальному варіанті струм повинен "зливатись" на масу трошки раніше, а не проходити по 2 спіралях...
Сидів тільки що вивчав будову галогенки :o
По-перше, перевір масу на кожній фарі.
По-друге, двічі перевір за допомогою контрольки, чи правильно підключена лампа. Бо схоже на те, что переплутано контакти.
крім того перевір ще одну масу - ту що відходить від акумулятора і кріпиться у незручному місці під патрубком радіатора. Це дуже важливій "-" для всього авта
Щоб там масса була краща зробив так:
а в результаті вишло так:
Сьогодні був час, рішив подивитись, що ж всетаки з фарами.
Зачистив масу, всі клеми, шайбочки, болтіки,гаєчки до блиску і залив вд-шкою.
Результат - нічого не помінялось :evil:
Як світились на ближньому обидві спіралі, а на дальному тільки одна... так і світяться...
Взяв тестера і побачив одну фігню.
Якщо розглядати конектора до лампи, в тому положенні як він стоїть підключений до лампи то (при вкл. ближньому):
на центральному (верхньому) проводі у нас получається +
а обидва бокові провода пробивають на масу, майже без опору...
Так і повинно бути?
Можливо, інший контакт окрім масового в тебе дзвониться на "масу" через опір іншої лампи.
Перевір тестером призначення контактів на штекері, а потім - на лампі, за допомогою двох проводів від зарядного пристрою.
Один з них - маса, два інших - по черзі ближнє та дальнє світло.
При справній системі електрообладнання на лампах має бути 14 вольт при працюючому двигуні, на обох нитках по черзі.
Можливо, інший контакт окрім масового в тебе дзвониться на "масу" через опір іншої лампи.
Коли прозванював то лампи були не підключені...
А всякі там релюшки не можуть давати такого ефекту ?
Нема ж часу до електрика заїхати... да й знайти його треба спочатку :?
Нічого там складного, якщо розібратись.
Крійній контакт на штекері буде маса, інші два - ближнє та дальнє світло. Маса повинна дзвонитись на кузов з найменшим опором. Інші два контакти не повинні дзвонитись ні на масу, ні між собою при знятих лампах. Якщо дзвониться - шукай проблему в електриці.
отож то і воно... що крайні два контакти звоняться між собою і звоняться на масу :evil:
Де ж шукати цю проблему ?
отож то і воно... що крайні два контакти звоняться між собою і звоняться на масу :evil:
Де ж шукати цю проблему ?
попробуй поменять реле дальнего и ближнего света. Похоже они "пригорели".
А вони однакові ? Можна їх просто місцями переставити ?
Бо ж дальній робить...
Ну і зразу.. а які із релюшок на ближній дальній, їх же там штук 5 мабуть висить...
А вони однакові ? Можна їх просто місцями переставити ?
Бо ж дальній робить...
Ну і зразу.. а які із релюшок на ближній дальній, їх же там штук 5 мабуть висить...
На свет релюхи одинаковые. Методом исключения попробуй. Единственное там две большие релюхи (аварийка и задний дворник) их трогать не обязательно.
Знову підніму тему...
Переставив місцями релюхи дальнього і ближнього - нічого не помінялось...
Блін заколупало вже... :x
ісля того як поплавились конектори - я їх поміняв, обгорівший провід доточив, поставив нові лампи...
дядька а ты когда сию операцию делал провода местами не перепутал случаем? :-D :wink:
а что происходит когда дальний включить?
Був впевнений,що не переплутав.. але коли оце така фігня.. то зараз уже ні в чому не впевнений, якщо є можливість, напишіть куди який, по кольорам, провід підходить (на лівий, центральний(верхній) і правий контакти).
Коли включаю дальній - то світиться тільки дальній, в повний накал білим світлом - тобто, все як і повинно бути. Лажа тільки з ближнім...
если смотреть сзади лампы и повернуть ее, что-бы контакты стали в виле буквы П получается:
----ближний----
| |
| |
масса дальний
если где ошибся пусть поправят
Неа, не ошибаєшся :)
Я ступив і переплутав місцями лівий і правий провода.. :evil:
Тепер провірив тестером, звірив з цьою схемою, і все стало ясно...
Спасіб :wink:
Після того як поплавились конектори - я їх поміняв,
Подскажи, плиз, где коннекторы брал? Ато тож поплавились, и не знаю, где искать... :oops: Спасибо.
На ринку Лепсе, купляв цілу колодку з контактами.
не забывайте еще просматривать провода от фишки к предохранителям. Если было замыкание и поплавилась фишка, то не факт что изоляция проводов целая!!
У меня на левом габарите было замыкание и выгорел предохранитель, так пришлось разматывать на 15 см шгут проводов до места замыкания и дотачивать (медь выгоревшая была, хрупкая).
Voffka_110216
10.09.2009, 21:20
Чудеса :shock:
Ще не пробував правда чи поможе...
А може хтось пояснити фізику цього процесу ? А то щось у мене в голові не складується... :?
Бачив,коли попереду хтось повертає і в нього разом з поворотом мигає стоп чи габарит(точніше поворот тухне,а стоп/габарит засвічується),але знову ж таки не на повну силу...МАССССССА
Алекс Шульц
11.09.2009, 18:36
не забывайте еще просматривать провода от фишки к предохранителям. Если было замыкание и поплавилась фишка, то не факт что изоляция проводов целая!!
У меня на левом габарите было замыкание и выгорел предохранитель, так пришлось разматывать на 15 см шгут проводов до места замыкания и дотачивать (медь выгоревшая была, хрупкая).
-это на каком преде проводка так выгорела? :shock:
-это на каком преде проводка так выгорела? :shock:
Да все штатное, я даже не помню точно, но кажется предохранитель целый был... я помню что это было после дождя и что я накануне вечером нырнул в хорошую лужу... может водой и накрыло.. хотя я такой физики не понимаю... а может место было больное... (машина у меня не с нуля) вообщем определил причину, нашел размеры повреждения и все заменил на новое... 6 тыс... полет нормальный ;)
Алекс Шульц
25.09.2009, 08:47
-это на каком преде проводка так выгорела? :shock:
Да все штатное, я даже не помню точно, но кажется предохранитель целый был... я помню что это было после дождя и что я накануне вечером нырнул в хорошую лужу... может водой и накрыло.. хотя я такой физики не понимаю... а может место было больное... (машина у меня не с нуля) вообщем определил причину, нашел размеры повреждения и все заменил на новое... 6 тыс... полет нормальный ;)
ну прыжки по лужам здоровья проводке и потребителям точно не добавляют. как и всему остальному :wink:
попробуй поменять кнопку на габариты она отвечает за включение ближнего может там проблемма,ил скорее всего наверное подгорели релюшки попробуй поменять хотябы на ближний :)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot