PDA

Просмотр полной версии : претензия по гарантии


Alexandrxxl
18.06.2009, 13:19
Голові правління ЗАТ "Запорізький автомобільний Завод"
Україна. г. Запоріжжя. 69600 ін. Леніна, 8.

Копія: заступникові глави правління АТ укравто по сервісі й торгівлі запчастинами
Овчаренко Олегу Івановичу
01004, Україна, м. Київ, вул. Червоноармейская, 15/2,

Копія :Начальникові головного Київського управління у справах захисту прав споживачів
Дунаєвському Олегу Анатолійовичу
м.Київ, вул.Сагайдачного, 29а

Від: Бевза Олександра Васильовича.
Україна. г. Київ .02068
вул. Драгоманова 54а кв.205
Тел: 8-093-030-23-50;8-044-572-56-44



П Р Е Т Е Н З И Я
від 17.06.2009р.
про усунення дефектів викликаних некваліфікованим виконанням ТО-0 автомобіля ЗАЗ 110308.46 "Славута".
21.11.2008р. на підставі Довідки-рахунку ЦБР-123177 мною був придбаний автомобіль ЗАЗ 110308.46 "Славута" у дилера по продажах ЗАЗ Філія "АЦ на кільцевий" . Передпродажна підготовка й додаткові роботи такі як: - установка захисту ДВС були зроблені на "АЦ на кільцевий" , за адресою: Київська область,с. Софиевская Борщаговка вул.Толстого 2, тіл 503-93-23. У процесі експлуатації автомобіля були виявлені заводські недоліки, які згідно "ПОРЯДКУ ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ (ОБСЛУГОВУВАННЯ) АБО ГАРАНТІЙНОЇ ЗАМІНИ ДОРОЖНІХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ"
Наказ Міністерства промислової політики України від 29.12.2004 р. № 721. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.01.2005 р. за № 72/10352. повинні бути усунуті Продавцем.
П.1) 27.04.09. при пробігу автомобіля 600км. Автомобіль був доставлений на АФ "Бліц Авто" філія . Звернувшись до інженера по гарантійному ремонті в усній формі були викладені наступні заводські недоліки транспортного засобу:
1. Плаваючий холостий хід.
2.Горить чек эджин.
На усі вище перераховані несправності від інженера по гарантійному ремонту була отримана одна відповідь: "сканування спецприбором по показувало помилку 141 -нагрівач. При виявленні даної помилки в них є вказівка міняти блок керування двигуном по місцю продажу". Помилку обнулили,ремонт не провели також взяли гроші за диагностику згідно підряд № 3а-0005845 від 27.04.09 і не виконали запис у сервісній книжці про обіг і проведенних робіт.
П.2) 15.06.09 при пробігу автомобіля 800 км звернувся на ТОВ "Авто-планета Україна" було проведене ТО-0 відповідно до замовлення підряду №8216.Під час проведення те майстер відмовився проводити регламентні роботи зазначені в серисной книжці мотивуючи це тим що вони їх взагалі ніколи не роблять. Відмовився перевіряти зазори в клапанному механізмі затверджуючи що на інжекторному двигуні встановлено гідрокомпенсатори. Небуло проведено регулювання натягу ременів генератора й газорозподільного механізму , контроль затягування різьбових з’єднань двигуна , перевірка затягування голівки блоку циліндрів , контроль повітряного фільтра , освітлення , стану лакофарбовогопокриття . Після мого зауваження про контроль затягування різьбових сполучень ходової частини,було зроблене затягування всіх з'єднань включаючи гайки маточин коліс без контролю моментів затягування за допомогою ручних ключів і пневмшуруповерта для гайок маточин . Фіксація гайок маточин була зроблена шляхом кернения із застосуванням молотка, ковпачки гайок також були забиті молотком. Після проведених робіт з'явилася нестерпна вібрація , майстри мотивували це тим що так і повинне бути на машині такого класу. Чек эджин обнулили не усунувши несправність.У результаті проведених робіт через 5 кілометрів від СТО в наслідок порушення моменту затягування задніх маточин відбулося їхнє руйнування ,у наслідок чого настало блокування коліс на шосе при швидкості близько 60 км/ч ,що привело до створення аварійної ситуації. Викликані зі СТО слюсарі приїхали через півгодини ,з інструмента в них був тільки ключ для ослаблення ступичних гайок, домкрат використали мій . Після ослаления затягування маточин ,зробили кернення молотком і дозволили продовжувати рух на СТО . Проїхавши за ними близько 1 км пролунав скрип і скрегіт позаду й наступило повторне блокування коліс . Повторно механіки по виклику повернулися через годину й привезли домкрат ,набір ключів і підшипники, сказали що будуть міняти на місці. Спробувавши збити за допомогою молотка правий гальмовий барабан, вони послабили гайки маточин і запропонували їхати на СТО. Керувати автомобілем у зв'язку з його аварійним станом я відмовився. Коли механік привів машину на СТО і приступив до заміни зруйнованих підшипників з'ясувалося що на СТО ніхто не знає як улаштована задня підвіска автомобіля Славута. Майстри СТО по черзі били молотком по гальмових барабанах біля двох годин. Коли з'ясувалося що це не дає ніякого результату, барабани були зняті разом з маточинами . Маточину правого барабана видавили за допомогою преса , міняти обойми підшипників у барабані відмовилися незважаючи на мої зауваження про зміну їхнього кольору й наявності подряпин , сказали притреться. Маточину з лівого барабана випресувати не змогли й прийнялися вибивати її за допомогою кувалди при цьому слюсар кричав що нехай він розіб'є барабан але маточину виб'є . Після побаченого я звернувся до директора Євгенія Васильовича із проханням замінити барабан .Оскільки на складі барабанів не було , він був придбаний у магазині одним зі слюсарів. Новий барабан відрізнявся по кольору й маркуванню від установленого раніше. Барабан був без обойм підшипників, які були забиті слюсарем молотком , ударами із двох рук без застосування оправки із двадцятої спроби . Після цього слюсар спробував вибити шпильки кріплення колеса зі старого барабана .Після мого зауваження із приводу їх одноразовости він відправився в магазин за шпильками . Шпильки в барабан установлювалися шляхом обточування,забивання й протягання за різьбу шляхом нагвинчування гайки пневмогайковертом біля півгодини . По закінченні «ремонту» гайки знову були закернені молотком, нимже були забиті захисні ковпачки. На СТО я перебував з 9-00 до 19-30.У результаті перерахованих вище робіт з'явилася вібрація на кузові , відчутна як при русі так на холостому ходу , після трьох запусків двигуна знову зайнялася лампочка чек эджина, виникло ведення автомобіля в право, гріється правий гальмовий барабан , ушкоджені ковпачки гайок маточин , виявлена подряпина на правій стороні автомобіля.
На підставі вище викладеного й керуючись Цивільним Кодексом, ЗУ "Про захист прав споживачів", наказом N 724 «Про затвердження Порядку гарантійного» ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів і статтею 15 Закону України "Про захист прав споживачів". Статтею 906 цивільного кодексу України.
Вимагаю:
1. Відшкодувати вартість діагностики (Додаток №1)
2. Терміново зробити технічну експертизу стану автомобіля після даного ремонту. Провести безкоштовно повне ТО відповідно до регламенту на іншій СТО у зв'язку з відсутністю на ТОВ "Авто-планета Україна" кваліфікованого персоналу й необхідного інструмента.
3. Безкоштовно замінити всі неоригінальні і ті, що вийшли з ладу деталі ,кваліфіковано виконати ремонт виявлених ушкоджень .
У випадку відмови буду змушений звернутися з позовом про виконання вимог і компенсації морального збитку на підставі статті 367 кримінального кодексу України в районний суд по місцю проживання .

Додаток:
1. Копія з №за-0005845 від 27 квітня 2009р.
2. Копія з №8261 від 15 червня 2009р. (2 варіанти)
3. Копія тех. паспорта.


Бевз Олександр Васильович

danilk
18.06.2009, 13:24
адрес свой убери с инета...

spalker
19.06.2009, 11:42
это печально

Alexandrxxl
19.06.2009, 11:58
печально то что у всех так,тока все сидят и молчат!а ведь мы можем и коллективную претензию писать ,думаю действовать она будет куда сильнее :!:

afa14
20.06.2009, 11:19
Ну не знаю. Я тоже напряг ГСТО на ТО 0, но такого гона с "дотяжкой" небыло. вопрос в другом: зачем сохранять гарантию на славуте?