Вход

Просмотр полной версии : В Бельгію на Славуті стандарт 2004р.в.


Twin
07.03.2010, 02:06
Славутою 2004 р.в. двічі за рік з'їздив по маршруту Сумська обл. - м. Гент (Бельгія), тобто 2600 км в одну сторону. Мотивація поїздки: я працюю в університеті і треба було підготувати плацдарм для переїзду сім"ї; вся інфраструктура в Бельгії розрахована на наяавність машини, а оскільки за 5 років із Славутою не було проблем при подорожах на 600 км, то і вирішив їхати ще на далі. Також в інеті вичитав, що якийсь герой вже їздив в Данію Славутою. Загальний пробіг на квітень 2009 р. 45 т.км (зараз 60т.км), останні два планових ТО проводив сам.
Перша поїздка сталася у квітні 2009, їхав сам, віз речі. Задні сидіння були складені, салон завалений барахлом. Третина речей були "різне" для 4-річного сина. Їхав за кордон машиною перший раз, жипіес не було з собою, була карта і дороговкази на шляхах. Пройшов з Києва до порогу будинку в Бельгії за 42години, це 2300 км.
За 15 км до кордону даїшники піймали на "фару" - то була плата за користування українськими "автобанами", 300 грн (35 евро) - це дорожче вийшло ніж за всі наступні платні ділянки Польщею. Звісно була куплена страховка "зелена карта" на 3 місяці, але її ніхто на кордоні не перевіряв. Польський кордон перетнув пізно ввечері (22:00). Польські прикордонники не могли розпізнати марку, питали то є Вольво :)? Славуту не плутають з Ладами, питали люди потім на на шляху на заправках і колеги в універі: "то є Форд, Сітроен :)"? Однозначно всі бачили в ній старий дизайн, але сірий металік надає машині новизни.
Першу ніч спав на польскій заправці у спальному мішку прямо в машині. А в другу ніч вже добрався додому (близько 3 ночі). Останні 50 км було дуже важко, починав спати з відкритими очима. Якби більше залишалося, то точно зупинився би поспати. Німецькми автобанами їхав від заправки до заправки, тобто весь бак, приблизно 500 км, 15-20 хв. передишка і далі. Німеччину перетнув десь за 12 годин (можу помилятися трохи - не було цілі фіксувати чек-поінти, треба було доїхати якнайшвидше). Якщо не враховувати перерви на заправках то машина йшла 110-120 на автобанах протягом 16 годин (враховуючи в Голандіії також). Проблем не було ніяких.
Цікавість інших водіів до машини була і залишається великою - адже вони не можуть ідентифіквати марку, голови вивертають, доганяють, їдуть слідом або збоку роздивляються секунд 5 і мчать далі.
Наступна поїздка Гент -Кролевець (Сумська обл.)-Гент сталася в вересні-жовтні 2009 р. Їхав у відпустку із сім"єю, був уже жипіес гармін, ночували 2 ночі в придорожніх готелях Німеччини, Польщі (по 50-55 евро за 2-місні номери, із сніданком, якість готелів чудова) та перед кордоном у Володимирі-Волинському ( відремонтований готель Волинь, 240 грн. номер з великим 2 місним ліжком, без сніданку). На шляху з України, пізно ввечері в Німеччині близко гір Татр машина йшла декілка годин по цих самих горах в шквальному дощі. Було дуже важко тримати динаміку спуск/підйом в обмеженій видимості, а дружині було дуже страшно (як потім зізналась). Жипіес і машина в таких умовах працювали бездоганно (хоча ми в дощових хмарах були). Цього разу з України взяв деякі запчатини про-запас, щітки генератора, поміняв бензонасос на плунжерний, датчик Хола, ВВ котушку і т.п. "аж" на 700 грн. (смішно по місцевим цінам, де плановий ТО мінімум 300 евро).
Зараз, експлуатую машину в Бельгії, на нашій "зеленій карті". По правилам місцевим машину треба б було зарєструвати після 3-х місяців експлуатації, що можна зробити пройшовши тех. контроль. Місцеві механіки (офіційні СТО) проглянувши машину візуально заявили що вона може легко пройти ТО, адже катаються тут місцеві на реально убитих ржавих 15-20 річних опелях і фольксах, гнилих вже по 200-300 т.км. У мого знайомого бельгійця, аспіранта, така є, Опель астра 20 років, дизель, масла жере жуть скільки - і нічого проходить ТО... Але найімовірноше, що я поверну все ж таки Славуту в Україну через пару місяців, і якщо продовжать контракт, треба буде купити якусь знайому Європі марку.
Натхненний поведінкою машини, я навіть запропонував PR відділу АвтоЗАЗ включити даний досвід в рекламу авто, але вони відмовили, мотивуючи малорентабельністю Славут і відсутністю проблем з продажем.
До поїздки я будувався в Україні і частенько перевозив по 200 кг цементу в багажнику на відстань до 15 км, три з яких, по грунтовці з пагорбами висотою до 50 м. Амортизатори ще стоять до цих пір "рідні", пружини цілі хоча з"явився стукіт в задній стійці (тема уже обговорються на іншій гілці).
Прикрий випадок: якось машина стояла тут, в Бельгії, на публічній стоянці (безплатно) біля зал. вокзалу, а я затримався на вечірці до півночі - якись місцеві олухи вирвали дзеркала, падлюки. Тому трохи напружив родичів вислали з України нові (35 грн./шт.)+ посилка 100 грн. Для порівняння, одне б/у дзеркало пежо 206, або ланоса тут коштує від 25 евро. 4 роки Славута ночувала в Києві на вулиці без сигналізації і вандалів не зустріла, а тут , мля, Єуропа...

Багато цікавого про їхні звички тут я ще розкажу пізніше, наприклад, що малі діти в дит. садочках не миють руки перед їжею після пісочниці і туалету (вихователі не хочуть втрачати час) в деяких садочках нема навіть умивальників; в пік епідемії свин. грипу у жовтні 2009 тут діагностували 80тис.(!) захворівших на свин. грип в тиждень (!) і 240 тис./тижд. інших ГРЗ - і ні в одній школі карантину не оголошували (хоча були смерт. випадки, я ососбисто говорив з директрисою); діти з дитинства їдять сендвічі і основна хвороба в суспільстві - діабет; молоко в дит. садках стали давати тільки 2 роки тому, до того давали Кока-колу...Про екномію теплової енергії ніхто не чув (я питав у багатьох місцевих про когенераційні установки - не могли навть повторити що то є) а діри між рамами склопакетів і стінами до 5 мм(!) у пристойних котеджах з ландшафтним дизайном, озерцями з рибками і т.п., температура 16оС в житлі вважається за норму (бо неможливо нагріти дірявий будинок за адекватні гроші); швидку допомогу викликають тільки коли вже не сила йти або вмираеш, дитину з температуруою 40 повинен сам доставити до лікаря (машина, автобус, велосипед чим хочеш), нерухомість дуже дорога і не нуже якісна як на ті гроші, ми будуємо краще в Україні...Цивілізація, мля...З іншого боку є багато позитиву.
Деякі інші фото з коментарями за посиланням: http://www.tavria.org.ua/gallery/thumbnails.php?album=951.
Привіт землякам з Сумщини, Слава Україні!

Отже продовжую.
Система дошкільної освіти.
Колега бельгієць (дружина - француженка) розповідав, що дитинку в пологовому будинку заразили стафілококом (як і у нас часто) і лікували досить довго. Місцеві мами-папи дітьми сильно не "заморочуються" в плані догляду за ними. На даний момент у 100% випадків, які я спостерігав, дитину здають в яселькі з 3-х місяців. Вартість 20-24 евро день + дит. суміш, памперси. Тобто груддю мами діток не кормлять, вибирають роботу чи просто релакс (ходять по магазинам). У 5-ти місячну дитину цього ж бельгійця в ясельках заразили вірусною ангіною, що перейшла в запалення легенів та двосторонній отит (запалення вух), тиждень була висока температура. Лікували капельницею, причому амбулаторно (привозили-відвозили) - цивілізація... Коли я спитав, чи прводять дезинфекцію в ясельках, наприклад кварцюванням, папаша (освіта вища напівтехнічна) зразу ж почав щось нести про Чорнобиль і мої фобії. На той момент я вже розумів, що випадок захворювання такої малої дитини є правилом для Бельгії, бо з санітарією у них в СВІДОМОСТІ великі проблеми. 3 версня пішов я в дит. садочок (школа по місцевому) домовлятися. Найновіша школа вже була наповнена, тому запропонували менше відділення, на 60 дітей (3 групи по віку з 2,5 по 6 років). Будівля стара цегляна, дітки одні бельгійці, 1 жовтої раси. Директор та виховательки дуже ввічливі, розмовляють англійською (що важливо, т.я. в Німеччині чи Франції англійську дуже не люблять, бо вважають себе самодостатніми) показали кімнати, туалет, типу спортзал. Коли спитав за миття рук до їди після туалету чи прогулянки - питання поставило їх у ступор, відповідь була: "якщо треба, то може помити у цій раковині (для дорослих - тобто високо, господарча і в ній стояло відро і шваброчка). Як вияснилося пізніше, в іншому садочку при більшій школі, діткам до 6 років руки не миють бо вчителька не може виділити їм кожному часна це (нема нянечкі, методиста, хореографа є оддна вчителька на групу, з/п 1000 - 1300 євро). Ну і плюс нема фізично дитячих умивальників. Миють руки тільки старші дітки, яких дома навчили. Отаке. За їхньою статистикою, різними ГРЗ і кишковими розладами найчастіше хворіють саме дітки до 5 років. Ще б пак! Не залежно від погодних умов, діте йне перевдягають у приміщенні, тобто зимою до -5 морозу, діти гуляють по 30-40 хвю на вулиці після того як у теплому одязі впотівають у класі. Більше того, у всіх дит. садках - не сплять, нема актового залу, піаніно,шкафчиків для одягу (крючки на дошках в коридорі) у переважній більшості садочків нема харчоблоку, де б готовули гарячий обід, рекомендують давати сендвічі діткам (!) бо так зручно. Розклад у них також "цивілізований": початок 8:30 (дитина повинна бути нагодована вдома), 10:00 перекус печивом після прогулянки, 11:30 кінець (батьки повинні забрати на обід) або можна замовити гарячий обід (у судочку із спіненого ПП проста їжа, картопля, щось смажене, салатик, супчик з пакета) коштує 5 евро.,+ 0.9 евро/годин. школі за догляд на час обіду до 13:15. Далі друга половина дня, до 15:30. Далі повинен забрати, або всіх незабраних діток звозять автобусом у якесь одне місце де за ними подивляться до 18:00 за 1.8 євро ./год. В цілому система не розрахована на працюючих батьків. Наш звичайний садочок в Україні - це рівень місцевого приватного, який по ціні не можуть собі дозволити не тільки місцеві (в універі ніхто не може,хоча з/п вище середньої) а й американці, що працюють на свої корпорації тут (читав на форумах). "Чужого навчайтесь, і свого не цурайтесь" - дядько знав що казав.

Struk
07.03.2010, 09:06
По старой традиции Вы должны оставить славуту второй машиной после покупки иномарки

Twin
07.03.2010, 14:00
По старой традиции Вы должны оставить славуту второй машиной после покупки иномарки
Схиляюсь до другого авто - мікроавтобуса, оскільки життя доволі кочове. По місцевим правилам, в багатоквартирному будинку (більшість будинків 3-4 поверхи) не дозволено меблі або побут техніку заносити по сходах або ліфтом (ліфти та сходи тут наполовину вужчі ніж наші в Україні). Знаю одного з українців (фізик працює в консалтинговій фірмі в Антверпені), він заніс пральну на 2 поверх, тут же сусіди стуконули хазяйці будинку, та погрожувала штрафом. Тому дуже поширений бізнес - підйом габаритних речей зовнішнім підйомником через вікно (самохідна драбина). Мінімальна вартість послуги 70 євро. Цивілізація, мля... Переїзд замовним мікроавтобусом в межах міста (5-10 км) - мінімум 100 євро, доставка правльної машини на 3 км мін. 25 євро. Тому більшість (90%) кузовів машин тут "вагон" чи хетчбек. А в Іспанії найпопулярніший кузов - седан. Тобто понтів у свідомості іспанців більше ніж у фламанців, тому мабуть і економічна криза суттєво глибша де-факто в Іспанії ніж у "паровозів" ЄС Німеччині, Франції, Голандіїї (Фландрія, частина Бельгії, етнічно і ментально близька до Голандії).

Atos
07.03.2010, 16:13
Большой и жирный плюс автору за смелость и за популяризацию Славут в Европе.
P.S. Как-то поляк в Моршине попросил разрешения сфоткать Славку. Прикалываться потом будет, наверное :)

Alert
07.03.2010, 16:44
Автор - справжній герой-тавровод! :)

Дуже цікаво було прочитати про звичайне життя в Бельгії. Пропоную, робити невеличкі тематичні дайджести і бажано з фотографіями.

politik
07.03.2010, 18:10
итересный рассказ, давайте пишите есче.... и как писали выше , лучше с фотографиями..

4868
07.03.2010, 20:00
Давай фото Славуты на фоне Бельгии

Niсk
07.03.2010, 20:05
очень интересно - пишите еще, но постарайтесь пользоваться абзацами плиз :)

4868
07.03.2010, 21:52
Брат извини, недосмотрел все фото! А так - наклейка клубная где? Завод понятное дело, жадины и . . ., другое дело клубная тачко - присоединяйтесь!

Aliance
07.03.2010, 22:40
Twin
respect
Даешь продолжение ! :applause:

Serjio
07.03.2010, 22:43
Мега респект!Мечтаю в Голландию к систер на своем махнуть,но как то...Да и накладненько пока

Yurko
08.03.2010, 01:38
P.S. Как-то поляк в Моршине попросил разрешения сфоткать Славку.
Ездят наши коробейники на тавриках в польшу.
А в начале 90-х, таврия там не плохо продавалась и даже локально собиралась.
Возможно поляку был интересен именно тавриё-седан? :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/ZAZ_Tavria

Twin
08.03.2010, 12:27
...Как-то поляк в Моршине попросил разрешения сфоткать Славку. Прикалываться потом будет, наверное :)

Не найгірша наша машина, навіть по дизайну. Є такі як Рено Твінго наприклад, хохма а не авто. А поляки навіть такої не випускають.

Sympson
08.03.2010, 12:46
Пеши еще...интересно!

Граф
08.03.2010, 14:17
Зааачёт :!:

Yurko
08.03.2010, 15:24
А поляки навіть такої не випускають.
Ну это вы зря...
Столь популярный у нас Ланос многие годы выпускали на варшавской FSO.
Сейчас там же выпускают Авео.
До корейцев были клоны Фиатов. 125 (http://en.wikipedia.org/wiki/Polski_Fiat_125p) - типа наш ВАЗ-2103, 126 (http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_126) - лицензионный и более современный родственник горбатого. Ещё раньше - малолитражка на основе нашей Победы - Syrena (Сирена, она же русалка - герб Варшавы). Ну и сама Победа - она же Варшава-М20. После 125-го был Polonez (http://en.wikipedia.org/wiki/FSO_Polonez).
Были и есть грузовики и автобусы Jelcz (http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%81%D1%8B_J elcz), микроавтобусы Zuk (http://ru.wikipedia.org/wiki/%C5%BBuk), трактора и погрузчики Stalowa Wola.

ROCKER
08.03.2010, 15:33
+100! Пусть знают на что способна отечественная машина!

Змей
08.03.2010, 19:14
Хороший отчет!

Соло
08.03.2010, 19:24
А Евро 2 есть? Как это вас пустили? :roll:

Yurko
08.03.2010, 21:08
А Евро 2 есть? Как это вас пустили? :roll:
Видел бы ты какие гробы стоят в очереди на подступе к границе...
Для временного прибывания евро не нужно.

Scarab
08.03.2010, 23:38
Отчет супер! Большое спасибо! Отдельное спасибо за настоящий украинский язык.

Коляда
09.03.2010, 00:00
Дякую за звіт. Цікаво. Наштовхнувся на "Кролевець". Володимира Куриленка баяніста не знаєте часом? Він у Кролевці мешкає. Зараз у Голандії на гастролях.

АлексАлекс
09.03.2010, 00:02
да- хорошо!
собираюсь на Славуте к друзьям в Австрию
вопрос на границе Украина-Польша очередь сколько была и какие требования к машине и документам?

Lexa
09.03.2010, 00:12
да- хорошо!
собираюсь на Славуте к друзьям в Австрию
вопрос на границе Украина-Польша очередь сколько была и какие требования к машине и документам?
исправный авто, визы, техпаспорт и страховка :).
А Евро 2 есть? Как это вас пустили? :roll:
абы шо сказать, чесслово....

Kritik
09.03.2010, 00:37
я як переїжжав кордон з Польщею, правда на автобусі то там проїжжала Волга 21, і мотоцикл МТ, в яких норма Євро --100500 :-D

і нічо
такшо за це не партеся

Соло
09.03.2010, 00:41
Lexa
очень зря вы так думаете :) с тонировкой точно не пустили бы

Lexa
09.03.2010, 01:51
Lexa
очень зря вы так думаете :) с тонировкой точно не пустили бы
при чем тут тонировка и евро2?
ЗІ: в еуросоюз на своей тавре ездил ;)

Twin
09.03.2010, 14:16
да- хорошо!
собираюсь на Славуте к друзьям в Австрию
вопрос на границе Украина-Польша очередь сколько была и какие требования к машине и документам?
исправный авто, визы, техпаспорт и страховка :).
Підтверджую.

[А Евро 2 есть? Как это вас пустили?.... абы шо сказать, чесслово....

Не скажіть... Наші понтоваті (часто не багатші за церковного щура) співвіитчизники настільки зневажають Таврії, що у власників часто формуються комплекси і фобії; ососбливо коли їдеш перший раз не зовсім сучасною машиною на територію з іншими порядками.

victorio
09.03.2010, 14:58
Супер отчет! respect
с удовольствием прочел! пишите!

Lexa
09.03.2010, 15:19
[А Евро 2 есть? Как это вас пустили?.... абы шо сказать, чесслово....

Не скажіть... Наші понтоваті (часто не багатші за церковного щура) співвіитчизники настільки зневажають Таврії, що у власників часто формуються комплекси і фобії; ососбливо коли їдеш перший раз не зовсім сучасною машиною на територію з іншими порядками.
та плевать на комплексы других :)
я 2 раза на своей таврии в Прибалтику ездил, по 4500км наматыывал за поедку :) отчеты здесь есть :)

АлексАлекс
10.03.2010, 17:20
да вот как раз хотелось бы уточнить насчет:
1 - Тонировка стекол действительно запрещена в ЕС? Кто точно знает?
2 - Машина в кредите - что к этому нужно ? или тоже полный запрет?

ps: рассказ Twinа вселяет оптимизм!

dimon.zp
10.03.2010, 17:28
АлексАлекс, за тонировку не знаю но за кредит могу сказать банк должен дать разрешение на выезд автомобиля за пределы страны

masster
14.03.2010, 13:28
Очень интересно о их жизни почитать ,было.Пиши еще,мне все интересно.

Galaida
14.03.2010, 13:35
АлексАлекс, за тонировку не знаю но за кредит могу сказать банк должен дать разрешение на выезд автомобиля за пределы страны

знакомым разрешение банка обошлось 100 грн таможенику)))

Yurko
14.03.2010, 18:11
да- хорошо!
собираюсь на Славуте к друзьям в Австрию
вопрос на границе Украина-Польша очередь
В Австрию вам нужно ехать через Венгрию. Дорога - автобан от Львова до Вены. Очередь - как повезёт, от пол-часа до суток.

vi_di
15.03.2010, 12:04
Twin
Красиво вышло!

Микас
30.03.2010, 13:14
Twin
Спасибо! Очень интересно было читать!
Успехов!

Акробат
21.06.2010, 16:24
Вы настоящий герой!!!!Я бы постремался наверное поехать на такое расстояние!!!

Rambo
22.06.2010, 10:33
Интересует одно. Что народ делает на шиномонтаже где-нибудь в Эвропах, когда надо колесо отбалансировать. Или они такие диски как в тавриях тоже используют и есть соответствующие фланцы?

Struk
23.06.2010, 09:38
Диски в виде бубликов придумали не в Украине

Gluuuum
23.06.2010, 11:51
Спасибо за отчет, было очень интересно почитать. Надеюсь на продолжение ) +1