Просмотр полной версии : Блокіратор на кермі.
Jodi Kidjos
29.07.2010, 16:19
Дуже потрібна допомога починаючому тавроводу.
Цікавості людини немає меж і поліз до стаціонарного блокіратора на кермі. Розібрав і зобив дурницю - вставив ключ запалювання в замок у розібраному стані. відповідно весь вміст розлетівся по салону. З горем пополам зібрав назад, але в результаті ступорить маленьку пружинку, яка впирається одним боком в стінку замочної скважини, а іншим в корпус пристрою. Така штука в магазинах не продається або ж я погано шукав.
Скажіть, як правильно зібрати цю штуковину або де конкретно можна придбати нову?
Jodi Kidjos
29.07.2010, 19:04
а, і ще відгукніться, якщо в когось незрозуміло чому пропадав сигнал, коли кермо розблоковане. Бо у мене така проблема є.
Якщо ви вірно опишете "оцю штуковину",поствлю пляшку горілки та скажу,куди цю штуковину засунути/прилаштувати.
Коллего,вам не смішно з такого опису складного технічного пристрою???
Jodi Kidjos
29.07.2010, 19:48
Колего, якби ж я знав як би його точно описати. Пристрій цей називається згідно книжечки "противоугонное устройство", який змонтований разом із вимикачем запалювання, і, власне, куди його ставити я і сам знаю)
Але проблема в тому, що сам пристрій в моїх руках став несправним. Однак, на превеликий жаль, краще описати проблему не можу, бо не знавець технічних термінів. Мабуть, доведеться все ж самому справлятися :(
На разборку дорога. Прямая. Снимаеш с любого ВАЗа или ЗАЗа замок, разбираеш с фотографированием и собираеш потом свой, если какие детальки потеряны то ставиш с донора.
називається згідно книжечки "противоугонное устройство", який змонтований разом із вимикачем запалювання, і, власне, куди його ставити я і сам знаю)
Але проблема в тому, що сам пристрій в моїх руках став несправним. (Так и не проблема совсем, если всё остальное собрал в кучу. Так называемое "противоугонное устройство" на самом деле вовсе не поможет вам при попытке угона, поскольку достаточо легко перестаёт выполнять свою функцию при резком повороте руля(женщины угоном с применением такого способа вряд ли занимаются, а мужик противоугонку одолеет...). Так что не парься по поводу "утраты"...
Jodi Kidjos
30.07.2010, 14:04
Безумовно втрата невелика. Але я сумніваюся щодо того чи буде ключ при запуску двигуна повертатися назад у положення I. Здавалося, що відпружинює його саме цей пристрій. Ну, це вже я перевірю, дякую за поради всім.
Але ще одне питання: ні в кого не було проблем із сигналом? Коли стержень протиугонного пристрою виходить з пазу в рульовому валу, сигнал перестає працювати. Мені радили пошукати, можливо, зникає маса. Але не зовсім знаю, де можна шукати.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot