PDA

Просмотр полной версии : БК на інжектор своїми руками.


Володимир
12.10.2010, 21:54
Якщо є бажаючі, приєднуйтесь до проекту "БК на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ як все починалось можна почитати тута http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?id=3352
------------------------------------------------------------------------
Як казав кіт Матроскин "Урра, заработало", короче кажучи сьогодні нарешті запрацював мій БК, після численних походів по ночах до гаражу і назад законектився до мікаса і отримав перші результати. На днях внесу корективи до схеми і плати та виставлю першу робочу прошивку. З нею в БК працює два екрани, перший показує дату та час, другий показує миттєвий розхід бензину, годинний чи на 100 км в залежності стоїть автомобіль чи їде, також положення дроселя та режим роботи двигуна.

Доречі з допомогою БК вже встиг вичислити що в мене дросель не повертається повністю в ноль при плавному відпусканні педалі, а також те що прийшов час робити калібровку дроселя, бо замість 100% показує 99,6%. Замітив що якщо немає чітких 100% то при переході на нейтраль двигун циклічно газує.

Володимир
14.10.2010, 11:01
Тільки що виложив на сайт змінені схеми та плату БК, та першу робочу прошивку.

Володимир
06.11.2010, 22:21
І так на сайті появилась нова прошивка, сьогодні ввечері пришамаив БК до машини завтра попробую в дорозі як воно виглядає

Версія 2.0 – Реалізовано 10 екранів, перший екран постійний для відображення дати та часу, решта за налагодженням користувача. При налагодженні можна відображати такі параметри:

· Частора обертів двигуна «FREQ» 1/мин
· Положення дроселя «THR» %
· Кут запалювання «UOZ» °пкв
· Тривалість імпульсу впорскування «INJ» мс
· Тиск у впускному колекторі «PABS» мм.рс
· Температура охолоджуючої рідини «TWAT» °C
· Температура повітря «TAIR» °C
· Розрахункова годинна/шляхова витрата палива «QT» л/год чи л/100км
· Швидкість автомобіля «SPEED» км/год
· Напруга бортової менежі «UACC» В
· Фактичне положення крокового двигуна «FSM» крок
· Напруга на ДК 1 «ALAM1» *1,25/256 В
· Час накопичення імпульсу запалювання «SZOUT» мс
· Режим роботи двигуна «REGYM» (доступний тільки при налагодженні параметра 3)

Додано можливість перегляду та очищення помилок двигуна.

ZerG
08.11.2010, 10:39
а под карб мона ?

Володимир
08.11.2010, 10:43
а под карб мона ?Можна при умові що керування карбом у вас відбувається під мікасом 10.3 чи 7.6

ZerG
08.11.2010, 11:29
смишно !

Володимир
08.11.2010, 11:42
смишно !Дійсно смішно, як БК може підійти на карб коли всі дані він бере з блоку керування інжектором.

ZerG
08.11.2010, 13:04
БК-21 орион - работает с карбом !

Володимир
08.11.2010, 13:52
Вчора покатався з БК то мікас видав сюрприз, виявляється він замість розходу на 100 км видає якийсть постійний коефіцієнт, тобто на 5-ій передачі розхід стабільно показує 3.8 , на четвертій 4.2, .. на 1-ій 16,8 на ПХХ ноль. Доведеться робити розхід по формулі: Розхід/100=Розхід/год.*100/Швидкіть. Можливо для ще більшої точності потрібно буде вводити поправочний коефіцієнт на тиск у впускному колекторі, так як від нього залежить і тиск в рампі.

Помилки має показувати, чи стирає незнаю бо в мене показує "Помилок 0", тобто нема помилок.

Питання до вас як користувачів, в робочому режимі є вільна кнопка "вправо", як думаєте що доцільно на неї повісити? при натисканні на кілька секунд виводити дату та час, чи розшивровку параметрів що відображаються на екрані?

кук
08.11.2010, 14:04
У впусконому коллекторі -тиск? Може-розрідження?

Володимир
08.11.2010, 15:01
У впусконому коллекторі -тиск? Може-розрідження?Це з якого боку подивитись, якби за нуль брався скажімо тиск 760 мм.рс. і зі збільшенням розрідження величина яку видає мікас збільшувалась то так, а так мікас визначає абсолютний тиск у ресивері, тобто чим більше розрідження тим менший тиск.

Володимир
29.11.2010, 15:12
Нові прошивки для БК

Версія 2.01 – Усунено всі глюки, та змінено алгоритм підрахунку миттєвої витрати бензину, тепер витрата рахується на основі часу впорскування бензину та частоти обертів двигуна.

Версія 3.00 – У прошивці відбулися наступні зміни:

• В параметрі роботи двигуна режим «ПТ» відображається також і при збагаченні суміші при прискоренні, раніше було тільки при збагаченні по потужності;
• При роботі БК у режимі відображення починаючи з екрану 2 при натисканні і утриманні кнопки «Вправо» відображається годинник.
• Додано можливість керування блоком керування інжектора, а саме:
- зміна обертів ХХ;
- зміна паливоподачі на ХХ Gxx;
- зміна основної паливоподачі Gob;
• Додано можливість зміни продуктивності форсунки для обрахунку витрати палива.
• Додано функцію вибору типу вприску, (Фазований/Нефазований).
• Параметр «ALAM1» тепер відображається у вольтах
• Змінено спосіб відображення деяких параметрів.

Володимир
03.12.2010, 13:46
Поновилась версія прошивки.
Версія 3.01 – Усунено глюк при відображенні мінусових температур.

Sympson
03.12.2010, 14:19
....Можливо для ще більшої точності потрібно буде вводити поправочний коефіцієнт на тиск у впускному колекторі, так як від нього залежить і тиск в рампі.
А не слишком ли сложно?....так до нормально показующего расхода можно и не добраться)))) - слишком много переменных составляющих, влияющих одна на другую (и влияющих не линейно как правило)))...Как например реагирует давление в рампе, на разрежение в ресивере? и по какому закону....Не думаю, что стоит вводить морочиться с какой нибудь формулой передаточной функции регулятора давления....этак можно и до таких настроек дойти, что американские шаттлы в подметки попадают))))))
...Может проще как в гамме -снимать импульсы впрыска прямо с форсунки и по ее производительности вычислять расход (хотя тут тоже дело усложняется замером времени впрыска, ну так часы все равно есть, значит и кварц...пусть меряет)))))
Это так ИМХО...мысли вслух))

Володимир
03.12.2010, 15:43
А не слишком ли сложно?....так до нормально показующего расхода можно и не добраться)))) - слишком много переменных составляющих, влияющих одна на другую (и влияющих не линейно как правило)))...Как например реагирует давление в рампе, на разрежение в ресивере? и по какому закону....Не думаю, что стоит вводить морочиться с какой нибудь формулой передаточной функции регулятора давления....этак можно и до таких настроек дойти, что американские шаттлы в подметки попадают))))))Це повідомлення було написане ще тоді коли я не до кінця розумів принцип роботи регулятора на рампі, а так як він там для забезпечення постійного тиску бензину відносно тиску в рессивері а не в атмосфері то і поправочних коефіцієнтів ніяких не потрібно.
...Может проще как в гамме -снимать импульсы впрыска прямо с форсунки и по ее производительности вычислять расход (хотя тут тоже дело усложняется замером времени впрыска, ну так часы все равно есть, значит и кварц...пусть меряет)))))
Это так ИМХО...мысли вслух))Поясніть мені дураку, нафіга, до БК додавати лишні елементи, провода, різати проводку і т.д. коли мікас мені дає готовий час відкриття форсунки, частоту обертів двигуна, швидкість автомобіля і використовуючи ці дані я починаючи з версії 2,01 (якщо ви замітили) обраховую миттєвий розхід.

Sympson
03.12.2010, 20:43
Поясніть мені дураку, нафіга, до БК додавати лишні елементи, провода, різати проводку і т.д. коли мікас мені дає готовий час відкриття форсунки, частоту обертів двигуна, швидкість автомобіля і використовуючи ці дані я починаючи з версії 2,01 (якщо ви замітили) обраховую миттєвий розхід.
Ну это конечно таки да)))) Толко микас вам дает не время открытия форсунки а время на которое ДОЛЖНА открываться форсунка, а насколько она открывается реально?, т.е. вы получаете с микаса цифровой сигнал в виде времени открытия....а форсунка дает импульсы открытия...а это согласитесь чуток разные вещи....ну это так в кратце, Я слабоват в электронике, особенно в микромпроцессорно-контроллерной))))...Но во факт из собственного опыта: когда Гамму настроить на получение данных из протокола микаса - идет брехня по расходу...а прямое снятие данных с форсунки, датчика скорости дает более реальные результаты (правда настройка производительности форсунки конечно нужна - за счет ввода коэффициента коррекции...на моей тавре например стоит 0,87 - вычислено замером заправленного и показываемого расхода бензина....сейчас дает неточность не более чем на 0,3-0,4 литра на баке.....а микас при этом существенно отличался по расходу (не помню только в какую сторону - давно было)...
Ну это вооще дилетантские мысли вслух, потому сильно не переймайтеся))))

Володимир
04.12.2010, 14:26
Ну это конечно таки да)))) Толко микас вам дает не время открытия форсунки а время на которое ДОЛЖНА открываться форсунка, а насколько она открывается реально?, т.е. вы получаете с микаса цифровой сигнал в виде времени открытия....а форсунка дает импульсы открытия...а это согласитесь чуток разные вещи....ну это так в кратце, Я слабоват в электронике, особенно в микромпроцессорно-контроллерной))))...Но во факт из собственного опыта: когда Гамму настроить на получение данных из протокола микаса - идет брехня по расходу...а прямое снятие данных с форсунки, датчика скорости дает более реальные результаты (правда настройка производительности форсунки конечно нужна - за счет ввода коэффициента коррекции...на моей тавре например стоит 0,87 - вычислено замером заправленного и показываемого расхода бензина....сейчас дает неточность не более чем на 0,3-0,4 литра на баке.....а микас при этом существенно отличался по расходу (не помню только в какую сторону - давно было)...
Ну это вооще дилетантские мысли вслух, потому сильно не переймайтеся))))Ну якби ви читали уважно тему з самого початку у вас було б набагато менше запитань:

1. Якщо спиратися на протокол макаса то він взагалі не видає реального розходу а тільки якийсь постійний коефіцінт пропорційний до частоти обертів двигуна. Розробники гамми напевне в це сильно не вникали бо з самого початку створення БК розхід в них брався тільки з форсунки.

2. Мікас відкриває форсунку іменно на той час що видає в протоколі, цей час дійсно може не співпадати з реальними даними так я к форсунка має певну інерцію при відкриванні чи закриванні, але це в будь якому випадку неможливо вичислити по сигналу на вхід форсунки.

3. В моєму БК є таке поняття як продуктивність форсунки яке також міняється через меню за бажанням користувача, про це також описано вище.

Більш детальна інформація по процесу розробки БК є на форумі www.slavuta-club.info
там народ в цьому питанні трохи активніший, а тут мені просто не цікаво спілкуватися з самим собою тому пишу тільки анонси виходу нових прошивок.

Evgen911
25.12.2010, 16:02
Respect Володимиру, хорошая вещь. Буду собирать себе.

Володимир
25.12.2010, 20:38
Respect Володимиру, хорошая вещь. Буду собирать себе.Там зараз вже є нова схема під PIC18F2520 і під неї розробляється плата, так що можеш почекати, більш детальна інформація є на http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?id=3352&p=11

Володимир
25.01.2011, 12:53
Поновлення
Версія 3.02 – У прошивці відбулися наступні зміни:
· Змінено відображення таких параметрів як: SPEED, THR, FREQ; тобто тепер не відображаються незначущі нулі зліва, та вирівнювання відбувається по правому краю.
· Додано параметр TIME що відображає час у форматі HH:MM

Версія 3.03 – ???

Версія 3.04 – ???

Версія 3.05 – ???

Версія 3.06 – У прошивці відбулися наступні зміни:
· Додано параметр Рхх для відображення у полі параметра №3;
· Додано параметр Кlz – Коефіцієнт лямбдарегулювання.

Версія 3.07 – У прошивці відбулися наступні зміни:
· Додано параметр THR (положення дроселя, в цілих без знаків після коми) для відображення в полі параметра №3.
· Змінено алгоритм відображення даних на екранах >=2, завдяки чому при натисканні на кнопки БК реагує миттєво та дані на моніторі оновлюються без попередньої очистки екрану.

Версія 3.08 – У прошивці відбулися наступні зміни:
· Для кращого сприйняння показів БК зменшено частоту оновлення даних, дані міняються через 0,5-0,6 с.

Версія 3.09 – У прошивці відбулися наступні зміни:
· Удосконалено алгоритм підключення до мікаса.
· Поки що виключено з програми параметр Кlz так як він видавав невірні дані.

Володимир
14.04.2011, 17:32
Про поновлення
Прошивка для мікроконтролера 18F2520
Після першого запуску БК обов`язково настроїти годинник, ця операція запустить тактовий генератор мікросхеми годинника що є умовою працювання БК. Якщо немає батарейки то операцію слід буде повторювати кожного разу після повного виключення БК, інакше ніякі параметри відображатись не будуть.

Початкову продуктивність форсунки поставити рівною 128 мілілітрів/хвилину, надалі підбирати експериментально щоби фактична витрата палива відповідала витраті палива обрахованій БК.

Версія 1.07 – Відбулися наступні зміни:
· Модернізовано процедуру перегляду помилок.
· При переході по екранам користувача коли БК на протязі однієї секунди показує номер екрану, в другій стрічці відображається тип блоку керування. Для мікас 10.3 «М 10.3», для мікас 7.6 «М7.6», для інших блоків відображається HEX значення байту відповіді при ініціалізації.
· Для мікас 7.6 організовано прийом слова більшої довжини.
· Інші незначні виправлення.

Версія 1.06 – Відбулися наступні зміни:
· Виправлено помилку коли в режимі сну, якщо тривалість сну рівна 255 хв не гасла підсвітка.
· Змінено алгоритм початкової конфігурації датчика температури.
· Підкореговано відображення деяких параметрів.

Версія 1.05 – Відбулися наступні зміни:
· В параметр «Режим» додано ознаку відображення режиму наявності детонації при роботі двигуна, ця ознака має найвищий пріоритет.

Версія 1.04 – Відбулися наступні зміни:
· У розділ меню «Лічильники» додано можливість перегляду загального пробігу автомобіля.
· При налагодженні екранів змінено порядок параметрів, тому після перепрошивки контролера слід перевірити правильність відображення параметрів.
· Змінено зовнішній вигляд деяких параметрів.

Версія 1.03 – Відбулися наступні зміни:
· Змінено зовнішній вигляд відображення деяких параметрів та меню, зокрема миттєвий розхід на 100 км відрізняється від середнього розходу на 100 км, тим що у першому випадку у якості роздільного знаку використовується «.» (крапка), а у другому «,» (кома).
· Змінено позначки на пунктах меню: «» - зміна параметру при натисканні кнопки «Вправо» без входу в наступне меню; «» - вхід у наступне меню при натисканні кнопки «Вправо»; «|» - вхід у меню з допомогою комбінації кнопок, натискаємо і утримуємо кнопку «Вправо» і тиснемо кнопку «Вліво». Комбінація кнопок введена як захист від лівих користувачів.
· Введено можливість рестартувати екран, можливі випадки при неправильному монтажі БК, коли при утворенні іскор виконуючими механізмами, екран може перегрузитися, в результаті на ньому відображається повністю заповнена перша лінійка. Для перегрузки потрібно будучи на екрані 1-10 натиснути та утримувати кнопку «Вправо» та натиснути кнопку «Вліво». В результаті екран повернеться до робочого стану.

Версія 1.02 – Відбулися наступні зміни:
· Доопрацьовано меню «Упраління лічильниками», тепер в цьому меню можна їх не тільки скидати, але й переглянути їх значення.
· При виключенні запалювання, за умови що включено режим сну, підсвітка дисплея продовжує світитися протягом 5 секунд, також коли БК знаходиться в режимі сну, тобто працює годинник, то при натисканні на будь яку кнопку включається підсвітка дисплею на 5 секунд, при цьому лічильник часу сну скидається до початкового значення.
· Додано можливість читання температури із датчиків температури DS18B20 (при налогодженні параметри [t int.] - темперетура салону, [t ext.] - температура за бортом), в «халявній версії» підтримується тільки один датчик температури, тому обидва параметри будуть видавати температуру з датчика підключеного до 12 ноги мікроконтролера.

Версія 1.01 – Відбулися наступні зміни:
· Виправлено невірне відображення середньої витрати палива на 100 км, при значеннях коли розід перевищує 254 л/100км. (Мені також смішно, але так буває після онулення лічильника при дуже малих пробігах і вже потраченому бензині на прогрів двигуна).

Версія 1.00 – Має такі можливості:
· Деревоподібне меню керування БК
· 10 настроюваних екранів користувачем
· Можливість відображення одночасно на екрані до 3-х параметрів
· [Q мит.] – Митєва витрата палива в л/год якщо швидкість автомобіля менша 5 км/год чи л/100 км якщо швидкість автомобіля більша 5 км/год.
· [Об.дв.] – Частота обертів двигуна 1/хв..
· [% дрос] – Процент відкривання дроселя.
· [кут зп] – Кут запалювання двигуна в градусах.
· [T впр.] – Час вприску в мс.
· [P abs] – Тиск у впускному колекторі мм.рт.ст.
· [t двиг] – Температура охолоджуючої рідини в градусах цельсія.
· [t атм.] – Температура повітря у ресивері.
· [V авт.] – Швидкість автомобіля.
· [U акб] – Напруга мережі у вольтах.
· [РХХ кр] – Положення крокового двигуна.
· [U дк] – Напруга датчика кислороду.
· [Т нак.] – Час накопичення імпульсу запалювання.
· [Час К] – Поточний час у форматі ГГ:ХХ
· [Час П] – Поточний час у форматі ГГ:ХХ:СС
· [Дата K] – Поточна дата у форматі ДД:ММ
· [Дата П] – Поточна дата у форматі ДД:ММ:РР
· [Q заг.] – Загальна кількість потраченого палива від початку скидання лічильника, у літрах.
· [Q l/100] – Середня витрата палива у л/100 км.
· [Q поїз] – Кількість потраченого палива за поїздку, у літрах. (За умови що було скинено лічильник).
· [Odometr] – Одометр
· [Режим] – Режим роботи двигуна. (використовується тільки при відображення параметра №3)
· [PXX] – Положення крокового двигуна. (використовується тільки при відображення параметра №3)
· [THR] – Положення дроселя. (використовується тільки при відображення параметра №3)

Володимир
15.04.2011, 14:25
Поновив прошивку на сайті, як виявилось нові функції БК вплинули на деякі старі, довелось трохи переробляти. В меню діагностика добавилось два меню, вони поки що не активні і будуть задіяні в наступних версіях.

Версія 1.08 – Відбулися наступні зміни:
• Виправлено помилку невідображення момилок ЕБК, також інші помилки що стосуються ЕБК Мікас 7.6.

Володимир
05.08.2011, 11:42
На даний момент дописана до кінця провишка до мікроконтролера, та формується черга на виготовлення, якщо комусь потрібно даний БК, пишіть в особисті повідомлення.

Зі всіма можливостями Про-версії БК можна ознайомитися тут http://www.bk-ukraine.narod.ru/files/manual.pdf , також можна переглянути відео роботи БК http://narod.ru/disk/19921926001/bk-ukraine.avi.html

Версія 1.13 final – Відбулися наступні зміни:
· Реалізовано заокруглення результату для миттєвої та середньої витрати бензину на 100 км. Тобто якщо обчислена витрата рівна 5,55л/100 км, то на екран буде виведено 5,5л/100 км, а якщо обчислена витрата рівна 5,56л/100 км, то на екран буде виведено 5,6л/100 км.
· В налагодженя екранів користувача для параметрів 1-2 додано змінну «Null», при виборі цієї змінної відповідна стрічка залишається пустою.
· Для екранів користувача, якщо параметри 1-2 ще жодного разу не були налагоджені, то відображається напис «Не визн.».
· Останній пункт головного меню БК показує версію прошивки БК.

Версія 1.12 – Відбулися наступні зміни:
· Удосконалено алгоритм роботи з датчиками температури.

Версія 1.11 – Відбулися наступні зміни:
· Виконано зміни в плані відображення помилок поточних.

Версія 1.10 – Відбулися наступні зміни:
· Добавлено можливість відключення логотипу БК при включенні запалювання.
· Для любителів халяви, якщо БК знаходиться у режимі сну, то при включенні запалювання повідомлення про використання халявної версії та адреса цього сайту не відображається. Якщо в установках БК тривалість сну прийнято 255, то вищезгадане повідомлення відображається один раз на добу, при першому включенні запалювання.

Версія 1.09 – Відбулися наступні зміни:
· Добавлено можливість перегляду поточних помилок ЕСУД. Помилки зберігаються у пам`яті БК, тому їх можна переглянути в будь який момент після виникнення, значення кодів помилок читайте у додатку 2 інструкції користувача. Після прошивки контролера, поточні помилки слід очистити, інакше БК буде показувати 64 помилки.

Werwulf
10.08.2011, 15:01
На 10,3+ Подходит?

Володимир
10.08.2011, 15:17
На 10,3+ Подходит?В мене працює іменно на такому блоці.

Evgen911
10.08.2011, 15:17
На 10,3+ Подходит?

Подходит.

Werwulf
10.08.2011, 16:41
А какова цена такого девайсика?

Володимир
11.12.2018, 16:10
Оживлю тему. Замовив в Китаї друкарські плати, якщо хтось має бажання погратись паяльником, можу поділитись.

https://i.postimg.cc/kB1ZbnrV/10.jpg (https://postimg.cc/kB1ZbnrV)

https://i.postimg.cc/4md2ZrKX/4.jpg (https://postimg.cc/4md2ZrKX)

https://i.postimg.cc/zHf7zgGx/5.jpg (https://postimg.cc/zHf7zgGx)

https://i.postimg.cc/YjX8XbdZ/6.jpg (https://postimg.cc/YjX8XbdZ)

Доопрацьовано прошивку контролера, тепер можна робити БК при мінімальному наборі комплектуючих, тобто паяти тільки те що чорним коліром.
З нововведень, окремий облік бензину і газу якщо використовувати контролер pic18f2620 замість pic18f2520.

https://i.postimg.cc/dZKFgJQQ/image.png (https://postimg.cc/dZKFgJQQ)

Yurasvs
11.12.2018, 17:17
Очень рекомендую последовательно с VD1 поставить дроссель или низкоомный резистор (значительно улучшит устойчивость к импульсным помехам из бортсети). Кроме того, после этого дросселя-резистора очень невредно супрессор или варистор на массу, по ГОСТу автомобильная электроника должна выдерживать броски до 60Вольт довольно большой длительности.

Володимир
11.12.2018, 18:29
Очень рекомендую последовательно с VD1 поставить дроссель или низкоомный резистор (значительно улучшит устойчивость к импульсным помехам из бортсети). Кроме того, после этого дросселя-резистора очень невредно супрессор или варистор на массу, по ГОСТу автомобильная электроника должна выдерживать броски до 60Вольт довольно большой длительности.Цього літа в жару пробило регулятор на генераторі, напруга в мережі пішла в плюс, БК вижив. При тестуванні завжди до кожного з проводів живлення торкався працюючою електрозапальничкою для газових плит, на роботу не впливало.

кук
11.12.2018, 19:18
Генератор аж 18...20 вольт може дати, не завжди, якщо АКБ не вмерла геть до 0 А*годин.

Володимир
12.12.2018, 11:47
Якщо вірити даташіту на мікросхеми KA78RXXC-Series, то на вхід можна подавати напругу до 35-ти вольт.

кук
12.12.2018, 12:38
Так, але і про вати тепла не забувати. Я би не тільки дроссель, а варистор та щось з серії х,хКЕхх не забув, як Юра писав- береженого Бог береже.

Yurasvs
12.12.2018, 22:54
Без дросселя или резистора в цепи питания каждый импульс помехи с крутым фронтом возбуждает затухающий переходной процесс в микросхеме стабилизатора (ее быстродействие далеко не бесконечно). Да еще создает большие импульсные токи по земле (тут смотря как разведена плата, это может влиять, а может нет). Эта копеечная доработка повысит помехоустойчивость в разы. Вот, почитайте на досуге, как нужно делать правильно.
http://caxapa.ru/lib/emc_immunity.html

Володимир
13.12.2018, 16:33
Без дросселя или резистора в цепи питания каждый импульс помехи с крутым фронтом возбуждает затухающий переходной процесс в микросхеме стабилизатора (ее быстродействие далеко не бесконечно). Да еще создает большие импульсные токи по земле (тут смотря как разведена плата, это может влиять, а может нет). Эта копеечная доработка повысит помехоустойчивость в разы. Вот, почитайте на досуге, как нужно делать правильно.
http://caxapa.ru/lib/emc_immunity.htmlНа платі дросель можна паяти замість діода Vd1, я його ставив як захист щоби не путати плюс і мінус, але для плати проводка розроблена так, що сплутати на автомобілі неможливо, хіба на столі при підключенні до блока живлення.

кук
13.12.2018, 17:17
Ну от- змість діода- дроссель, замість одного к-ра на вході 7805- 1,5КЕ 18 і все вері вел буде. І ломати нічого не треба.