PDA

Просмотр полной версии : після "отжигів" не тримає ХХ


OMAR
28.03.2011, 21:34
1 покоління газу, пропан, редуктор томасетто

при їзді на повишених обертах, потім відмовляється мотор тримати ХХ і глохне.
якшо після отжигів, педалькою опустить оберти до ХХ, то потім тримає

зо це може буТИ?

Maksik17
28.03.2011, 21:43
Регулировка редуктора

OMAR
28.03.2011, 21:45
вінтом хх находим максимум
потім винт чутливості викручуємо, поки не почне впливати на хх, як тільки починає - заварачуємо на 1,5 оберта
дозатор до 3,5 крутим мотор, закручуєм, поки не почнуть падать оберти - почали - відкручуємо назад на оберт
шо не так?

Voytik
28.03.2011, 22:01
а не пробував настроїти без гвинта хх?
який редуктор?

я всім строю тільки чуйкою і болтом на шланзі.
ніяких болтів хх принципово.
і все льотає, і без провалів.

OMAR
28.03.2011, 22:11
та і у мене без провалів, тільки з ХХ прикол
Винт ХХ закрутить до упора?

Voytik
28.03.2011, 22:19
так, гвинт хх я закручую до упора.
а чуйку відкручую настільки щоб двигун вже на хх міг відкривати редуктор.
тоді болтом жадності на шлангу виставляю холості.
якщо сильно круто пре, то гвинтом жадності притискаю, а чуйкою відпускаю. так щоб знову вирівняти холості.
і все.

з.і. поважні газовики кажуть що той гвинт хх від лукавого.
використовується тільки у важких випадках.
на деяких редукторах його навіть нема.

Buzyan
28.03.2011, 22:38
Клапан 2-й камеры редуктора эластичен или стеклянный?

OMAR
29.03.2011, 07:02
редуктор пройшов 4000 км...
думаю еластичний

Stafa
29.03.2011, 11:44
а не пробував настроїти без гвинта хх?
який редуктор?

я всім строю тільки чуйкою і болтом на шланзі.
ніяких болтів хх принципово.
і все льотає, і без провалів.

Сам так настраивал, когда было 1поколение и все было нормально...