Просмотр полной версии : Передній тормозний циліндр
andryakaad
04.07.2011, 22:02
Хочу поміняти тормозні шланги, але для цього потрібно спустити тормозну рідину. Клапан випускання повітря ні в яку не хоче відкручуватись, вже боюсь зірвати грані. Поливав WD-40 все одно не йде. Думав вже навіть обрізати старі і знімати циліндр, але проблема полягає в тому що циліндр теж алюмінєвий(ззовні) і "приварився" до пальців. Отже і він застряг намертво:(. Чи є якась рідина або якись спосіб видалити оскись алюмінію? Бо розумію що проблема в ньому, і клапан і сам циліндр приварений намертво.
з.і. бачу що форум російськомовний, але домен натякяє, та й гугл-транслейтом не завжди зручно користуватись:)
з.і. бачу що форум російськомовний, але домен натякяє, та й гугл-транслейтом не завжди зручно користуватись:)
да не важно)
ключ купите специальный
http://myaudi80.com/wp-content/uploads/2008/05/i-1.jpg
andryakaad
04.07.2011, 23:53
Казали мені про такий ключ, але уявити не міг) Назву його не підкажете? Але от ще проблема з окисом алюмінію, просто приварився циліндр до пальців. Може є якись спец засіб? А то находив лише рецепти з їдким натрієм, який хз де дістати.
Казали мені про такий ключ, але уявити не міг) Назву його не підкажете? Але от ще проблема з окисом алюмінію, просто приварився циліндр до пальців. Може є якись спец засіб? А то находив лише рецепти з їдким натрієм, який хз де дістати.
По слухам йод ( правда сам не проверял ) ...
Але от ще проблема з окисом алюмінію, просто приварився циліндр до пальців. Може є якись спец засіб?Если этот узел долго не разбирался, то там это все так сильно "прикипает", что ничего, кроме болгарки не помогает. Даже снятый тормозной суппорт с пальцами вместе не удается разъединить и конкретными ударами молотка.
Olenevod
05.07.2011, 09:40
Смазывать нужно было До эксплуатации, а не после. Теперь только кувалда и замена неотделившихся частей.
пару раз молоточком по нему и пробовать ключом как на фотке, он так и называется - для тормозных трубок
andryakaad
05.07.2011, 19:48
Ясно. Автомобіль дістався від родичів, тому буду намагатись виправити.
Відкручував шланги, результат-пообломував їх бо не відмокали ні ВД-40 ні іншими рідинами.Замінив передні циліндри на нові. знову пришлось заміняти шланги- ситуація знову-не відкручується.Зробив так: відрізав шланг ножем і почав металевий штуцер обварювати полуавтоматом, коли добре нагрівся полив холодною водою і зразу ж відкрутив його. Зробив би це вперший раз не пришлось би купувати нові.Так само робив і з штуцерами прокачки. Тепер різьби намазав графіткою.
Шланги надо ставить те, которые уплотняются цветной шайбой, а не конусом.
Смазывать нужно было До эксплуатации, а не после. Теперь только кувалда и замена неотделившихся частей.
Пофиг смазка с нашей солью на дорогах. Я перед сборкой смазывал, обильно смазывал. Через пару лет надо было пыльники поменять - открутил гайки а одна направляющая из суппорта не вынимается, намертво прикипела. Пришлось откручивать ступичную гайку и отводить в сторону стойку - при вывернутом колесе удалось вынуть суппорт, а иначе он упирался в пыльник шруса. Пыльники направляющих поменял только таким образом.
Алексчук
06.07.2011, 15:48
Казали мені про такий ключ, але уявити не міг) Назву його не підкажете? Але от ще проблема з окисом алюмінію, просто приварився циліндр до пальців. Може є якись спец засіб? А то находив лише рецепти з їдким натрієм, який хз де дістати.
Есть такое понятие, как усталость материала, т.е. разрушение как детали так и сопряжения деталей (выкрашивание, сдвиг, разрыв и т.д.). В практике приходилось откручивать даже обломок болта М5 закоксовавшийся в дюрали отверточкой и молоточком 50гр. Способ очень простой: не нужно тянуть сильно (пытаться открутить шо есть дури) мелким постукиванием типа дроби, в течение минуты обычно начинает движение. Главное не спешить. Если кто работал пневмоключем, тот знает этот эффект, напоминает перфоратор.
На рембазе мы с танков откручивали гайки на колесах, если мне не изменяет память там резьба М150х... . 10-30сек. и гайка в руках.
Почему "те что с конусом" нельзя? В России тока с конусом (читай от 2101) и ставят так как других просто нет. Из сведующих источников известно что даже ЗАЗ комплектовал авто и теми и такими шлангами.
Почему "те что с конусом" нельзя? В России тока с конусом (читай от 2101) и ставят так как других просто нет. Из сведующих источников известно что даже ЗАЗ комплектовал авто и теми и такими шлангами.
Там где конусом - резьба сильней окисляется и шланг в супорте чаше обламывается. С завода ставили сначала конусом, потом шайбой и в конце производства опять конусом. В вашем случае надо ставить от 08-09, а не копейки и не спорить зря.
во времмена юзания москвидоса была аналогичная проблема. Пообламывав все клапана, дрель решила все вопросы. Потом только мечеком прошёлся и воздухом продул
Michurin
21.07.2011, 22:07
Відкручував шланги, результат-пообломував їх бо не відмокали ні ВД-40 ні іншими рідинами.Замінив передні циліндри на нові. знову пришлось заміняти шланги- ситуація знову-не відкручується.Зробив так: відрізав шланг ножем і почав металевий штуцер обварювати полуавтоматом, коли добре нагрівся полив холодною водою і зразу ж відкрутив його. Зробив би це вперший раз не пришлось би купувати нові.Так само робив і з штуцерами прокачки. Тепер різьби намазав графіткою.
Cхожим способом відкручував штуцер для прокачки на Жужику: коли грані штуцера злюзувались, узяв гайку на 8, здається, розсвердлив, щоб одягнути на трубку штуцера і обварив зверху. По-перше, від нагріву іржа і окисли відпускають, по-друге головкою на 13 люзонуть важче. Головне не відламать штуцер в циліндрі.
andryakaad
14.08.2011, 23:49
Значить таки відколупав супорт за допомогою ось такого інструменту(вроді називається струбцина):
http://s2.share.te.ua/347875/DSC04565.JPG (http://s2.share.te.ua/b347875/DSC04565.JPG)
Находив такого ж розміру(за довжиною) на базарі за 160 грн., але ця модель використовується на залізниці і дууууже нелегенька). Класна штука ще й з газовою різьбою, ним з рейсами працюються, але думаю проста теж підійде. Головне вибрати таку щоб по довжині підходила і по висоті зважаючи на щиток(а він дуже заважав в процесі роботи).
Супорт знімав таким методом:
http://s2.share.te.ua/347876/DSC04563.JPG (http://s2.share.te.ua/b347876/DSC04563.JPG)
Підставляв ключ(умовно ключ, він на кінці типу викрутки) між супортом і щитком і скручував, так і зірвав супорт з пальця. Доречі, супорт дуже міцно прикипає до пальця, так що лупити молотком думаю не допоможе:). Ключ потрібно ставити так щоб не зачіпав палець, а то в результаті отримаєте зігнутий направляючий палець(як в мене:)).
http://s2.share.te.ua/347877/DSC04567.JPG (http://s2.share.te.ua/b347877/DSC04567.JPG)
Згодом за допомогою молотка і долота від'єднав супорт - ставив долото між кріпленням супорта і направляючим пальцем. Теж ж саме зробив і з нижнім пальцем. В результаті суппорт повис на гальмівному шлангу.
Накип на пальці:
http://s2.share.te.ua/347898/DSC04569.JPG (http://s2.share.te.ua/b347898/DSC04569.JPG)
Не раджу бити молоком для того щоб роз'єднати супорт з пальцем. Після моїх маніпуляцій з долотом лишились помітні сліди, потім підставляв бляшку.
Довго ломав собі голову як тримається направляючий палець, а виходить коли знімаєш супорт його потрібно трішки вивирнути а пальці витягуються просто так, нічим вони так і не кріпляться(то корисна інформація для таких нубів як я)))).
Наразі шукаю той спеціальний ключ але вже для того щоб відкрутити шланг гальмівного циліндра(той що на 10).
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot