Алехандро
02.08.2011, 15:52
В связи с принятием во втором чтении изменений по последнему проекту № 8397 от 01.07.2011 количество причин остановки увеличивается до тринадцати:
ЗАКОН УКРАЇНИ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень" Проект (Тираж 01.07.2011)
Якщо у вас виникають проблеми із працівниками ДАЇ або спірні питання, просимо звертатися до Юридичної компанії "Захист та Партнерство"
http://www.urdopomoga.com.ua/
У Законі України "Про міліцію" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 4, ст. 20 із наступними змінами) доповнити пунктом 211 такого змісту:
"211) зупиняти транспортні засоби лише в разі:
1. порушення правил дорожнього руху водіями;
2. якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру щодо спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму);
3. відсутності номерного знака на транспортному засобі або наявності номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів;
4. наявності ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу;
5. наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення;
6. перебування транспортного засобу в розшуку;
7. наявності даних про використання транспортного засобу з протиправною метою;
8. необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути;
9. необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод;
10. проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб;
11. виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами;
12. якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху;
13. порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.
Працівник підрозділу міліції повинен повідомити водію про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення".
ЗАКОН УКРАЇНИ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень" Проект (Тираж 01.07.2011)
Якщо у вас виникають проблеми із працівниками ДАЇ або спірні питання, просимо звертатися до Юридичної компанії "Захист та Партнерство"
http://www.urdopomoga.com.ua/
У Законі України "Про міліцію" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 4, ст. 20 із наступними змінами) доповнити пунктом 211 такого змісту:
"211) зупиняти транспортні засоби лише в разі:
1. порушення правил дорожнього руху водіями;
2. якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру щодо спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму);
3. відсутності номерного знака на транспортному засобі або наявності номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів;
4. наявності ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу;
5. наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення;
6. перебування транспортного засобу в розшуку;
7. наявності даних про використання транспортного засобу з протиправною метою;
8. необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути;
9. необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод;
10. проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб;
11. виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами;
12. якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху;
13. порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.
Працівник підрозділу міліції повинен повідомити водію про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення".