Просмотр полной версии : виноват ли генератор
очередная проблема при включении нейтралки загорается лампа аккамулятора при прогазовке исчезает. Ближний свет горит то обычно то так ярко как ксенон (лампы 90\110) как исправить?
включить моск/пройтись поиском/померить напряжение
и главное поставить нормальные лампы
Apollonium
24.10.2011, 15:40
Почистить щетки гены, поменять таблетку, брать исключительно ВТН с голограммой.
нормальные лампы сгорают через день
Grazhdanin
25.10.2011, 02:46
Диодному мосту капец настал...
В ПОИСК ИДИ ТЕ!!!
И какая связь капеца моста с перегоранием? Откуда лишнее напряжение?
всім привіт! підскажіть мені в чому причина ? включаєш фари ближні падають обороти двигуна ?
можна втулити генератор від ланоса
Яка Таврія? Які оберти,скільки до та після?
Michurin
25.10.2011, 19:53
всім привіт! підскажіть мені в чому причина ? включаєш фари ближні падають обороти двигуна ?
Тому що для прокручування ротора генератора, до якого підключене навантаження, треба прикладати силу, затрачати енергію, яка перетворюватимется на електричну... Ну як вам ще пояснить, щоб не вникать в суть явища електромагнітної індукції? От цю енергію затрачає двигун, на нього збільшується навантаження і оберти на ХХ падають, при цьому, чим більше навантаження на генератор, тим більше падають оберти двигуна, до певної межі, звичайно.
Серёга Мельников
25.10.2011, 20:09
Если напруга скачит выше 14в!То одназначно меняй реле-регулятор(таблетка,шоколад ка)!
Где написано про "скачит"??? И кому совет- ТС или ігор"у?
Michurin
25.10.2011, 20:14
Мічурін,не підказуйте!
:okay:
Серёга Мельников
25.10.2011, 21:52
Совет "vik0tor" Скачит выше 14в т.к. лампочки сгорают через день явно не от дозаряда!!!
таблетку поміняв статор якорь новий ;на холодному двигуні обороти не падають на ближніх фарах !від ланоса підійде генератор ? в нього мощі більше
разрешите спросить- при ночной езде включаю печку,напруга проседает на 1 воль .подсоедине приблуда волтметр-тахометр на предохронитель печки, показывает 14-14.2 без печки 13-13.2 с включеной печкой на 1 скорости.
від ланоса підійде ?
смотря какой ланос
от ланоса с мемзом - да, можно.
Блин,ну при чем тут "мощи больше"??? Это разве генератор "не тянет"?
Michurin
27.10.2011, 12:57
Блин,ну при чем тут "мощи больше"??? Это разве генератор "не тянет"?
КУК, ну Ви даєте! Ви не в курсі? Генератор від Ланоса - це ж перший крок до перпетум мобіле! Має більшу електричну потужність, майже не споживаючи механічної потужності двигуна! У нього ККД 200%. Інфа 100%!:)
СБорисов
27.10.2011, 14:20
Поставьте хоть 100 Вт, генератор хоть 5 кВт, обороты будут падать пропорционально прилагаемой мощности нагрузки. 10 Вт берем незаметно, 50 Вт берем почти не заметно, всю мощность берем сразу заметно, хоть ланос хоть мереседес. Инжектор или МПСЗ в помощь.
Michurin
27.10.2011, 14:35
Поставьте хоть 100 Вт, генератор хоть 5 кВт, обороты будут падать пропорционально прилагаемой мощности нагрузки. 10 Вт берем незаметно, 50 Вт берем почти не заметно, всю мощность берем сразу заметно, хоть ланос хоть мереседес. Инжектор или МПСЗ в помощь.
Так ото ж. Це нормальне явище для любого генератора. Звичайно, якщо є якась несправність (несправність РР, при якій буде перенапруга, замикання, чи просто нештатне підвищене навантаження типу ламп 90/100Вт), то генератор може просажувать оберти сильніше, але якщо він справний, то смисла його мінять нема, бо з будь-яким іншим справним буде те саме.
на холодному двигуні проблем намає
Michurin
27.10.2011, 23:15
Бо холодний двигун, мабуть, працює на підсосі на збагаченій суміші, а прогрітий - на мінімальних обертах і збідненій суміші порівняно з роботою на підсосі. От ефект і проявляється. ІМНО.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot