Рост ®
06.04.2005, 12:37
Хочу представити на Ваш розсуд нову роботу студії "Старий Трамвай".
Автомобіль - ВАЗ-2108.
Мета інсталяції - демо-автомобіль в стилі "як можна зробити для повсякденного вжитку".
Апаратура:
Головний пристрій: CD-ресівер Clarion 546.
Підсилювач: EarthQuake Tremor TNT 600.
Фронтальна акустична система: двокомпонентна Helix 235 Precision.
Сабвуфер: Helix W10 Competition.
Інсталяційний набір: Daxx K100.
Історія розпочалась з думки про те, що демонструвати апаратуру на стенді не зовсім правильно, адже завжди хочеться почути, як воно звучатиме саме в автомобілі. Але робити шоу-автомобіль виходячи з такої постановки задачі теж не коректно, потрібно показати звичайну, пристосовану для повсякденного вжитку систему. Описаний ВАЗ-2108 є саме такою реалізацією.
В якості головного пристрою був вибраний ресівер Clarion DXZ 546MP за його натуральне, чітко артикульоване звучання і наявність достатньої кількості лінійних виходів для під`єднання фронтальної акустичної системи (АС) та сабвуфера. Крім того цей ресівер має реалізоване зручне керування рівнем сабвуфера, що теж плюс.
http://st.ridne.net/photos/stdemo-main-01.jpg
Оскільки рівень нелінійних спотворень внутрішніх підсилювачів всіх головних пристроїв надто великий, система проектувалась на використання підсилювача.
http://st.ridne.net/photos/stdemo-amp-01.jpg
Підсилювач чотириканальний EarthQuake Tremor TNT 600, потужність RMC 4х65Вт, в мостовому режимі 130Вт. Крім "чесної" потужності слід відмітити хорошу якість звучання - від себе він практично нічого не добавляє, чесно передаючи на акустичну систему те, що приходить від головного пристрою.
Фронтальна система побудована на двокомпонентних Helix 235 Precision 5,25". Мідбасові динаміки розміщені в ящиках об`ємом 6 літрів з серенім наповненням під передніми сидіннями і чесно грають від 80Гц, де дуже добре компонуються із сабвуфером. Це на примітку тим, хто вважає, що басити уміють лише 6" головки - 5" теж чудово з цим справляються, маючи крім того одну суттєву перевагу перед 6" - вони куди краще відпрацьовують верхню середину.
http://st.ridne.net/photos/stdemo-mid-03.jpg
http://st.ridne.net/photos/stdemo-mid-01.jpg
http://st.ridne.net/photos/stdemo-mid-02.jpg
Кросовери розміщено поруч з підсилювачем в доступному для огляду місці:
http://st.ridne.net/photos/stdemo-cros-01.jpg
Твітери розміщено на стійках лобового скла в подіумах.
http://st.ridne.net/photos/stdemo-twet-01.jpg
Стійки обтягнуті шкірзамінником, в тон йому оброблена панель торпедо і накладки на двері (мета такої обробки накладки торпедо в тому, що стара буле уже потріскана, а нову купити коричневого кольору зараз не реально):
http://st.ridne.net/photos/stdemo-torp-01.jpg
Сабвуфер типу стелс в задньому крилі, закритий ящик об`ємом 18 літрів. Сабвуферна головка Helix W10 Competition, потужність 300/600Вт, чутливість 89дБ, резонансна частота 30Гц.
http://st.ridne.net/photos/stdemo-sub-01.jpg
http://st.ridne.net/photos/stdemo-sub-02.jpg
http://st.ridne.net/photos/stdemo-sub-03.jpg
Заодно була виготовлена фальш-панель, щоб закрити праве крило:
http://st.ridne.net/photos/stdemo-fals-01.jpg
Як відомо, дрібниць в автозвуці не існує, тому було використано інсталяційний набір Daxx K100, в який входить все, що потрібно для встановлення 4-канального підсилювача: силові, міжблочні та акустичні кабелі, колба з запобіжником на 40А, клеми на акумуляторну батарею і інший, не менш важливий дріб`язок:
http://st.ridne.net/photos/stdemo-akb-01.jpg
http://st.ridne.net/photos/stdemo-zpb-01.jpg
Характер звучання фронтальної системи дуже приємний, в міру м`який, з хорошою артикуляцією і атакою. Розміщення мібасових динаміків в ящиках під передніми сидінням дозволило добитись приємного об`ємного звучання, а разом з орієнтацією твітерів - вигнутої віялом сцени, коли складається враження, що краї знаходяться ближче до слухачів, а центр далі, на капоті авто, що вважається класичною схемою.
Сабвуфер надзвичайно музичний, чіткий, а за рахунок досить низької резонансної частоти, як для 10" головки він уже при 30Гц "дихає на повні груди", додаючи звучанню системи помітної благородності.
І найважливіше - повна відсутність локалізації. Можна дивитись на сабвуфер, бачити, як здригається головка, але її не чути - увесь бас спереду, на лобовому склі.
Хочеться окремо відмітити багатожанровість системи - дуже добре звучать сучасні популярні жанри, чудово симфонічна і органна музика, але справжня насолода - джаз, особливо духові інструменти. Окремо хочеться відмітити вокал - він насправді живий.
Автомобіль - ВАЗ-2108.
Мета інсталяції - демо-автомобіль в стилі "як можна зробити для повсякденного вжитку".
Апаратура:
Головний пристрій: CD-ресівер Clarion 546.
Підсилювач: EarthQuake Tremor TNT 600.
Фронтальна акустична система: двокомпонентна Helix 235 Precision.
Сабвуфер: Helix W10 Competition.
Інсталяційний набір: Daxx K100.
Історія розпочалась з думки про те, що демонструвати апаратуру на стенді не зовсім правильно, адже завжди хочеться почути, як воно звучатиме саме в автомобілі. Але робити шоу-автомобіль виходячи з такої постановки задачі теж не коректно, потрібно показати звичайну, пристосовану для повсякденного вжитку систему. Описаний ВАЗ-2108 є саме такою реалізацією.
В якості головного пристрою був вибраний ресівер Clarion DXZ 546MP за його натуральне, чітко артикульоване звучання і наявність достатньої кількості лінійних виходів для під`єднання фронтальної акустичної системи (АС) та сабвуфера. Крім того цей ресівер має реалізоване зручне керування рівнем сабвуфера, що теж плюс.
http://st.ridne.net/photos/stdemo-main-01.jpg
Оскільки рівень нелінійних спотворень внутрішніх підсилювачів всіх головних пристроїв надто великий, система проектувалась на використання підсилювача.
http://st.ridne.net/photos/stdemo-amp-01.jpg
Підсилювач чотириканальний EarthQuake Tremor TNT 600, потужність RMC 4х65Вт, в мостовому режимі 130Вт. Крім "чесної" потужності слід відмітити хорошу якість звучання - від себе він практично нічого не добавляє, чесно передаючи на акустичну систему те, що приходить від головного пристрою.
Фронтальна система побудована на двокомпонентних Helix 235 Precision 5,25". Мідбасові динаміки розміщені в ящиках об`ємом 6 літрів з серенім наповненням під передніми сидіннями і чесно грають від 80Гц, де дуже добре компонуються із сабвуфером. Це на примітку тим, хто вважає, що басити уміють лише 6" головки - 5" теж чудово з цим справляються, маючи крім того одну суттєву перевагу перед 6" - вони куди краще відпрацьовують верхню середину.
http://st.ridne.net/photos/stdemo-mid-03.jpg
http://st.ridne.net/photos/stdemo-mid-01.jpg
http://st.ridne.net/photos/stdemo-mid-02.jpg
Кросовери розміщено поруч з підсилювачем в доступному для огляду місці:
http://st.ridne.net/photos/stdemo-cros-01.jpg
Твітери розміщено на стійках лобового скла в подіумах.
http://st.ridne.net/photos/stdemo-twet-01.jpg
Стійки обтягнуті шкірзамінником, в тон йому оброблена панель торпедо і накладки на двері (мета такої обробки накладки торпедо в тому, що стара буле уже потріскана, а нову купити коричневого кольору зараз не реально):
http://st.ridne.net/photos/stdemo-torp-01.jpg
Сабвуфер типу стелс в задньому крилі, закритий ящик об`ємом 18 літрів. Сабвуферна головка Helix W10 Competition, потужність 300/600Вт, чутливість 89дБ, резонансна частота 30Гц.
http://st.ridne.net/photos/stdemo-sub-01.jpg
http://st.ridne.net/photos/stdemo-sub-02.jpg
http://st.ridne.net/photos/stdemo-sub-03.jpg
Заодно була виготовлена фальш-панель, щоб закрити праве крило:
http://st.ridne.net/photos/stdemo-fals-01.jpg
Як відомо, дрібниць в автозвуці не існує, тому було використано інсталяційний набір Daxx K100, в який входить все, що потрібно для встановлення 4-канального підсилювача: силові, міжблочні та акустичні кабелі, колба з запобіжником на 40А, клеми на акумуляторну батарею і інший, не менш важливий дріб`язок:
http://st.ridne.net/photos/stdemo-akb-01.jpg
http://st.ridne.net/photos/stdemo-zpb-01.jpg
Характер звучання фронтальної системи дуже приємний, в міру м`який, з хорошою артикуляцією і атакою. Розміщення мібасових динаміків в ящиках під передніми сидінням дозволило добитись приємного об`ємного звучання, а разом з орієнтацією твітерів - вигнутої віялом сцени, коли складається враження, що краї знаходяться ближче до слухачів, а центр далі, на капоті авто, що вважається класичною схемою.
Сабвуфер надзвичайно музичний, чіткий, а за рахунок досить низької резонансної частоти, як для 10" головки він уже при 30Гц "дихає на повні груди", додаючи звучанню системи помітної благородності.
І найважливіше - повна відсутність локалізації. Можна дивитись на сабвуфер, бачити, як здригається головка, але її не чути - увесь бас спереду, на лобовому склі.
Хочеться окремо відмітити багатожанровість системи - дуже добре звучать сучасні популярні жанри, чудово симфонічна і органна музика, але справжня насолода - джаз, особливо духові інструменти. Окремо хочеться відмітити вокал - він насправді живий.