PDA

Просмотр полной версии : робота двигуна з генератором і без


dozerua
11.09.2012, 15:31
методом наукових досліджень було виявлено що без генератора машина працює чисто і рівно. навіть якщо холодна.

з генератором машина буває не зрозумілою. ну і те що фари блимають на холостих то таке..
головна проблема що двигун не рівномірно працює на холостих і при розгоні важкуватий стає..

вольтметр від 2141 причеплений до масси біля генератора і на сам генератор (при виключеному запаленні виключений і вольтметр)
на холостих стрілка трохи смикається без навантаженя. з навантаженням через раз.. якщо крутнути двигун тисяч до 5 (ну так трохи проїхавшись) то після на холостих і фари не блимають і стрілка не смикається.
в режимі економічної їзди на холодному двигуні потрібно іноді підгазовувати бо оберти падають. і світло блимає..
останнім часом пропадає зарядка іноді при навантаженні мережі. хоча щось уже і в день не дуже з*являється..


перепробував штук з 5 різних шоколадок. всі контакти декілька разів перечищав, щітки в нормі, міст нормальний.

де б ще пошукати проблему нерівномірної роботи і плавання світла?
ну світло то таке. але хотілося б добитись рівномірної гарної роботи двигуна. і щоб зарядка була..


коли працює генератор то заряд іде в межах норми судячи по табло вольтметра.

ivg
11.09.2012, 15:34
Як у вас оберти холостого ходу?

кук
11.09.2012, 15:42
Блин, а какое авто, какой генератор? Опять гадать или по слову вытягивать? НЕТ ЗДЕСЬ ШАМАНОВ!!!

dozerua
11.09.2012, 15:57
таврія 93 по тех паспорту. генератор модель не можу сказати. такий же як на москалях. шоколадка вгорі.

оце він повинен бути.
http://s017.radikal.ru/i426/1203/9a/31a5148ac6cf.jpg

dozerua
11.09.2012, 15:58
шоколадки були завідомо робочі. перевірені на іншому авто

як я можу знати які оберти... на холостих можна покотитись)

якщо температура десь 60 то можна без проблем навантажувати повністю штатною електронікою на холостих
думаю в районі 900

Sympson
11.09.2012, 16:14
Ну генератор походу старичок...пайки в обмотках уже не те....диоды в мосту подработаны (могут и обратку малость давать)...мощность 52А...тоже не фотнтан...я новый 55А выкинул и ставил 63А с Сенса и то не добился стабильности напряжения (один только стоп-сигнал чуть ли не целый вольт съедал)....
как выход - попроси на время новый генератор де нить и крутни....отсюда и пляску начинай...

I-II-OB
14.09.2012, 13:43
конденсатор на генераторе не пробит?

кук
14.09.2012, 13:46
И что будет,если он пробит? Это бесследно проходит?

dozerua
15.09.2012, 14:31
на рахунок конденсатора не знаю, на вигляд нормальний ;-)
зараз взагалі не працює зарядка.. і акум сідає)

якось доїду до гаража і буду шукати проблему

dozerua
17.09.2012, 15:37
поставив новий конденсатор (біленький на малюнку), я ж так думаю про нього йшла річ.

на роботу генератора не вплинуло.
роботу генератора відновив побризкавши wd40 на доріжки для щіток%
працює на ура :shit:

кук
17.09.2012, 17:23
Ну да, там где должно быть ровно, чисто и сухо,намазали неизвестной мазилы? И куда только это ГэВД не совали, но чтоб на кольца?

dozerua
17.09.2012, 18:52
десь же на якомусь форумі вичитав. і спрацювало)

якби не спрацювало то всеодно б розбирати прийшлось. а так то все чудово

кук
17.09.2012, 18:56
Капли от зубной боли зуб не лечат.

dozerua
17.09.2012, 19:11
ну по специфікаціям жирних плям не залишає і витісняє вологу.
могло таке бути що доріжки залиті чимось? хоча я ж думаю вони повинні були б очиститись дуже швидко, бо щітки притерті всією поверхнею.

зубні каплі не лікують, але в данному випадку дозволяють відкласти перебір того генератора. бо вже думав збирати гроші на генератор новішої моделі. завжди любив ручейкові шківи