PDA

Просмотр полной версии : Установка зажигания с ГБО


BGW
25.09.2012, 21:43
Кто может подсказать, как правильно выставить зажигание для наиболее экономичного режима при работе на пропане? Динамика и прочее волнует мало. Сразу скажу, что сышал такие версии: обычно, +5, +14 и + до начала перебоев на бензине при 2000 об/мин.
Пробовал крутить, но расход только возрос. Цифры называть не буду - они зависят не от машины, а от водителя, поэтому сравнивать разные машины некорректно.

SLIVKA
26.09.2012, 20:06
запалення нада для початку виставляти по стробоскоп, а вже в динаміці достроювати до тих пір поки Вас буде влаштовувати тяга
+10 чи +1000, кожне авто не зхоже на інше

BGW
26.09.2012, 20:22
Я, наверное, непонятно выразился. ТЯГА МЕНЯ НЕ ИНТЕРЕСУЕТ. Меня интересует ЭКОНОМИЧНОСТЬ. Уточню: Таврия, карбюратор.

SLIVKA
26.09.2012, 20:24
да під горба будете виїзжати тільки на 1 передачі?

BGW
26.09.2012, 20:31
да під горба будете виїзжати тільки на 1 передачі?
При каком расходе? И Вы вообще поняли, что речь идёт о зажигании, а не о задавливании газа?

SLIVKA
26.09.2012, 22:11
запалення напряму впливає на тягу
ранне запалення поганя тяга на низах, пізне запалення хороша тяга+перевитрата палива,
хай хтось мене поправить, якшо я не правий

BGW
26.09.2012, 22:33
Повторю, як для особливо ннезрозумілих. В цій темі підняте питання економії газу. Отже, флудити не треба. Створіть собі окрему тему про тягу і ізгаляйтеся там на здоров'я.

Karalex
26.09.2012, 23:48
Повторю, як для особливо ннезрозумілих. В цій темі підняте питання економії газу. Отже, флудити не треба. Створіть собі окрему тему про тягу і ізгаляйтеся там на здоров'я.
Вся справа в тому, що при одинаково настроєному газі але різних кутах запалювання - різна тяга двигуна і відповідно різна витрата газу. Так що коли йде мова про тягу - це може досить тісно бути звязаним з єкономією газу.;)

BGW
27.09.2012, 11:22
Вся справа в тому, що при одинаково настроєному газі але різних кутах запалювання - різна тяга двигуна і відповідно різна витрата газу. Так що коли йде мова про тягу - це може досить тісно бути звязаним з єкономією газу.;)
Це міні відомо, тому я і питав, який КВЗ (УОЗ) має бути.

Karalex
27.09.2012, 20:10
При моїй компресії 10,5 замість 9 - практично майже такий самий, як бензинова мала би бути. Накатував просто поступово і пробував.