XamiL
06.11.2012, 11:13
Доброго дня, шановні.
В дросельному вузлі, перед заслонкою, є клапан (бляшка, яка під своєю вагою перекриває зворотній потік суміші з дроселя). Сталась така халепа, що цей самий клапан відірвався і полетів у впускний колектор; далі нікуди не потрапив, діаметр завеликий. Сам клапан я дістав, тепер думаю яку функцію він виконував, і чи можна далі їздити без нього?
Теоретично цей клапан не дозволяв суміші з впускного колектора виходити по воздухопроводу до повітряного фільтра. Але якщо у впускному колекторі на заведеній є розрідження, то суміш і без клапана "назад" не піде. Чи все таки в цього клапана якесь особливе призначення?
В дросельному вузлі, перед заслонкою, є клапан (бляшка, яка під своєю вагою перекриває зворотній потік суміші з дроселя). Сталась така халепа, що цей самий клапан відірвався і полетів у впускний колектор; далі нікуди не потрапив, діаметр завеликий. Сам клапан я дістав, тепер думаю яку функцію він виконував, і чи можна далі їздити без нього?
Теоретично цей клапан не дозволяв суміші з впускного колектора виходити по воздухопроводу до повітряного фільтра. Але якщо у впускному колекторі на заведеній є розрідження, то суміш і без клапана "назад" не піде. Чи все таки в цього клапана якесь особливе призначення?