PDA

Просмотр полной версии : Різні проблеми з ГБО


sochy
19.03.2013, 20:03
Здраствуйте шановні Форменчани!
У мене ГБО 3 пок., мультиклапан Атіке. Сьогодні поміняв перемикач Lecho WR 2, побачив що обрізані білий дріт - рівень запасу газа и жовтий - електроклапан бензину.
Запитання:
1) Як може працюватиь машина на газу якщо обрізаний жовтий дріт, насос, що не вимикається коли іздиш на бензині?
2) Куди підключати білий дріт? Як в даній кнопці після підключення білого дроту дивитись рівень газу?
Хочу вивести заправочний пристрій в люк бензобака, в звязку з цим виникають наступні запитання: як підключати нову мідну трубку, точніше як закріпляти, чи загинати її кінці, щоб увійшли в гайки і не пускали газ? Чи поміщається в лючку заправочний пристрій з перехідником?
Зарання вдячний за відповіді.

Buzyan
20.03.2013, 23:20
Здраствуйте шановні Форменчани!
У мене ГБО 3 пок., мультиклапан Атіке. Сьогодні поміняв перемикач Lecho WR 2, побачив що обрізані білий дріт - рівень запасу газа и жовтий - електроклапан бензину.
Запитання:
1) Як може працюватиь машина на газу якщо обрізаний жовтий дріт, насос, що не вимикається коли іздиш на бензині?
2) Куди підключати білий дріт? Як в даній кнопці після підключення білого дроту дивитись рівень газу?
Хочу вивести заправочний пристрій в люк бензобака, в звязку з цим виникають наступні запитання: як підключати нову мідну трубку, точніше як закріпляти, чи загинати її кінці, щоб увійшли в гайки і не пускали газ? Чи поміщається в лючку заправочний пристрій з перехідником?
Зарання вдячний за відповіді. С начала вас огорчу: третьего поколения не существует. По класификациям есть первое второе и четвертое. По остальным вопросам-звоните обсудим.

Karalex
21.03.2013, 01:28
С начала вас огорчу: третьего поколения не существует. По класификациям есть первое второе и четвертое. По остальным вопросам-звоните обсудим.

Або кажуть - друге, третє і тд. А перше напевне було, як в паровозі. ;)

sochy
22.03.2013, 01:27
С начала вас огорчу: третьего поколения не существует. По класификациям есть первое второе и четвертое. По остальным вопросам-звоните обсудим.
Дякую за пропозицію, але я проживаю далеко від Києва і дану процедуру хочу зробити самотужки.
Не буду сперичатись, яке покоління, в мене інжектор, а газових форсунок на кожен циліндр немає.
Ще трохи почитав в інтернеті інформації, як я розумію білий дріт від перемикача газу потрібно підключати до сенсорного датчика, який в свою чергу потрібно поставити в мультиклапан замість існуючого циферблата. Жовтий якось до електронасоса, а куди саме?
А як підключити трубку від мультиклапана до ВЗУ в очі не бачив як це робиться, я маю на увазі як відбувається зєднання, по принцпу в металопластикових трубах фітінгів?
Дякую.

Buzyan
22.03.2013, 07:56
Для инж авто желтый провод не нужен его просто от кнопки вырезают. Желтый провод для вкл бензоклапана на карб авто. А вам необходими ставить эмулятор форсунок и эмулятор лямбды. .

СБорисов
25.03.2013, 00:18
Для инж авто желтый провод не нужен его просто от кнопки вырезают. Желтый провод для вкл бензоклапана на карб авто. А вам необходими ставить эмулятор форсунок и эмулятор лямбды. .

Хочу поправить, желтый провод для включения ЭБН, если люди просят, то по моему совету подключаю к желтому проводу реле ЭБН, он тогда дольше живет и по моему мнению в форсунках меньше грязи собирается, еще один + на мощность потребляемую БН не тратится газ, ЭБН потребляет примерно как одна лампочка дальнего света.

Diktator
28.03.2013, 15:40
Напишу здесь.
Расход газа 13л ,компрессия 11 везде, умеренная езда, прогрев на бензине , гбо ловата 1е пок. мембраны в редукторе новые. И сказать тачка мчит здорово -так нет ,заправки разные пробовал ,везде одинаково
Куда лезть? Как настроить? И вообще как жить? )))

Buzyan
28.03.2013, 16:45
Напишу здесь.
Расход газа 13л ,компрессия 11 везде, умеренная езда, прогрев на бензине , гбо ловата 1е пок. мембраны в редукторе новые. И сказать тачка мчит здорово -так нет ,заправки разные пробовал ,везде одинаково
Куда лезть? Как настроить? И вообще как жить? )))

Если помощи зала нет звонок другу номер внизу и 50/50 порешаем расход.