Просмотр полной версии : Включився вентилятор-заглох двигун.
Тавроюзер
14.05.2013, 21:03
Доброго дня, всім!
Хто може підказати в чому проблема. При включені вентилятора-глохне двигун. Думав генератор. Відніс на перевірку-профілактику, не допомогло.
Двигун інжекторний.
масы проверитьт не вариант?
Тавроюзер
15.05.2013, 19:26
масы проверитьт не вариант?
На чому?
Такой симптом у меня был с гбо. Обрезал хобот на коробе воздушного фильтра и развернул его на 180. Прошло.
Доброго дня, всім!
Хто може підказати в чому проблема. При включені вентилятора-глохне двигун. Думав генератор. Відніс на перевірку-профілактику, не допомогло.
Двигун інжекторний.
Яка підстава так думати? А АКБ не було в той час на авті? Детальніше можете- постійно, будь коли...
Тавроюзер
15.05.2013, 19:49
Такой симптом у меня был с гбо. Обрезал хобот на коробе воздушного фильтра и развернул его на 180. Прошло.
У мене також газ. Тоб-то, можна припустити, що вентилятор створює розрідження при подачі повітря? Якщо розвернути, то вентилятор тягнути не буде?
А зразу про ГБО важко було написати?
Тавроюзер
15.05.2013, 19:52
Яка підстава так думати? А АКБ не було в той час на авті? Детальніше можете- постійно, будь коли...
Глохне без газу, на світлофорах. На генератор бумав, що він не тримає навантаження від вентилятора, а за одно і замінив підшипники та щітки. З генератором все впорядку.
Тавроюзер
15.05.2013, 19:53
А зразу про ГБО важко було написати?
А в чому принципова різниця?
А самі не розумієте- штатний режим, чи самопал, нікому не відомий?
В штатному режимі немає причини для такого, а що та як там зроблено, хто знає?
У мене також газ. Тоб-то, можна припустити, що вентилятор створює розрідження при подачі повітря? Якщо розвернути, то вентилятор тягнути не буде?
А як у інших, без ГБО, повітря не так і не звідти вентилятор витягає? Так не буває, тим паче- на світлофорі, раптом...
Тавроюзер
15.05.2013, 20:39
А як у інших, без ГБО, повітря не так і не звідти вентилятор витягає? Так не буває, тим паче- на світлофорі, раптом...
Я хочу проаналізувати думку про те, що якщо розвернути забір повітря в іншу сторону, тоді двигун працює стабільно. Що тоді змінюється? Глохне не тільки на світлофорах. Якщо просто завести і залишити до включення вентилятора, без підгазовки, двигун заглохне. Чи це повязано з електрикою, чи проблема саме в налаштуванні ГБО, чи це питання з подачою повітря в впускний коллектор?
Прежде всего фильтр должен быть чистым. Фильтра Выложите фотку фильтра так чтоб было видно его производителя и состояние насколько он чист.
Я хочу проаналізувати думку про те, що якщо розвернути забір повітря в іншу сторону, тоді двигун працює стабільно. Що тоді змінюється? Глохне не тільки на світлофорах. Якщо просто завести і залишити до включення вентилятора, без підгазовки, двигун заглохне. Чи це повязано з електрикою, чи проблема саме в налаштуванні ГБО, чи це питання з подачою повітря в впускний коллектор?
Об этом писалось и не раз- это может быть и проблема программы. Забудьте про электрику, иначе бы и не запустили мотор. Впрочем- тестер в руки, промер напряжения на АКБ с/без мотора все и сказал бы, но вы сразу- в ремонт.
Разворот носа воздухозаборника практикую давно, фото выкладывал но чтоб это сильно и радикально влияло- не заметил.
у меня тоже было такое когда стояло гбо 1 поколения.просто на инже когда стоит все как с завода вентилятор дует прям во всос воздушного фильтра,и если редуктор настроен только винтом чувствительности,без винта хх,то в фильтре создаеться некое давление,и с редуктора перестаёт тянуть газ
http://s019.radikal.ru/i631/1305/dd/2b1565495023.jpg (http://www.radikal.ru)
Ну вот примерно так.
http://s019.radikal.ru/i631/1305/dd/2b1565495023.jpg (http://www.radikal.ru)
Ну вот примерно так.
+1, у меня так же.
Тавроюзер
06.06.2013, 21:01
Переробив так як підказали Buzyan та TOXAT і це допомогло!
Дуже вдячний!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot