ArsenZP
02.10.2013, 19:35
З 1-го жовтня 2013 року Укрзалізниця надала пасажирам можливість оформлювати поїздку з однією пересадкою на одному бланку. Обираючи такий варіант оформлення квитка, пасажири зможуть заощадити свої кошти.
Таким чином, пасажири залізничного транспорту при купівлі одного квитка на поїздку з пересадкою сплачуватимуть вартість проїзду та один комісійний збір – 12,5 грн. Пропозиція актуальна на поїзди внутрішнього сполучення формуванням залізниць України.
Наприклад, якщо пасажир планує поїздку з Донецька до Львова з пересадкою у Києві, він може оформити два квитка на одному бланку.
При оформленні проїзного документа на одному бланку з пересадкою, квитковий касир зобов’язаний узгодити з пасажиром інтервал між часом прибуття поїзда та часом його відправлення із станції де здійснюватиметься пересадка. Крім цього, пересадка на інший поїзд має бути здійснена не пізніше 10 діб після прибуття пасажира на пересадочну станцію.
Повернути квитки оформлені на одному бланку пасажири можуть на загальних умовах. Так, у разі припинення подорожі пасажир повинен не пізніше однієї години після відправлення поїзда звернутися до залізничної каси щоб отримати кошти за непрослідувану відстань. Плата за послугу з повернення квитків стягуватиметься за кожну нездійснену поїздку.
Таким чином, пасажири залізничного транспорту при купівлі одного квитка на поїздку з пересадкою сплачуватимуть вартість проїзду та один комісійний збір – 12,5 грн. Пропозиція актуальна на поїзди внутрішнього сполучення формуванням залізниць України.
Наприклад, якщо пасажир планує поїздку з Донецька до Львова з пересадкою у Києві, він може оформити два квитка на одному бланку.
При оформленні проїзного документа на одному бланку з пересадкою, квитковий касир зобов’язаний узгодити з пасажиром інтервал між часом прибуття поїзда та часом його відправлення із станції де здійснюватиметься пересадка. Крім цього, пересадка на інший поїзд має бути здійснена не пізніше 10 діб після прибуття пасажира на пересадочну станцію.
Повернути квитки оформлені на одному бланку пасажири можуть на загальних умовах. Так, у разі припинення подорожі пасажир повинен не пізніше однієї години після відправлення поїзда звернутися до залізничної каси щоб отримати кошти за непрослідувану відстань. Плата за послугу з повернення квитків стягуватиметься за кожну нездійснену поїздку.