Просмотр полной версии : Виводимо рівень газу в балоні на мегапанель
Володимир
01.10.2015, 11:24
В якості датчика я використав плату з безконтактного датчика положення дросельної заслінки виробництва ВТН, яка була закріплена на мультаклапані. Напрямок обертання датчика в праву сторону. Плату слід закріпити так, щоби при пустому балоні напруга на датчику була мінімальною, а при повному максимальною.
В якості датчика вимірювання рівня газу, замість безконтактного ДПДЗ можна використати будь який датчик з лінійною напругою на виході в діапазоні 0..5 вольт.
http://www.vlad5229.narod.ru/forum2/226.jpg
Для узгодження датчика з мегапанеллю зробив адаптер за схемою нижче. В процесі експлуатації адаптер запам"ятовує крайні точки роботи датчика, і відносно них виводить покази на панель. Комутує переключення між датчиком бензину, і датчиком газу, також при потребі подає сигнал на контрольну лампу низького рівня палива при низькому залишку газу в балоні.
http://s22.postimg.org/esenzecul/image.jpg (http://postimg.org/image/esenzecul/)
Схема в форматі PDF https://yadi.sk/i/m2U4au0QjSVAM
Прошивку для мікроконтролера можна скачати за цим посиланням https://yadi.sk/d/OMKeQcVmjSTiu
Zaz 968 1975
02.10.2015, 05:24
Скажите, а на продажу такие адаптеры делаете? Если да то сколько он стоить будет
Володимир
02.10.2015, 10:13
Скажите, а на продажу такие адаптеры делаете? Если да то сколько он стоить будетЩе не робив, але при нинішній ціні комплектуючих ціна буде порядка 350 грн , це суто плата типу такої як на фото з роз"ємом і короткими проводами. Але тільки для електронної панелі (мегапанелі), для звичайної потрібно вносити зміни в схему, і то я не зможу гарантувати роботу так як я немаю но чому протестувати схему.
http://www.vlad5229.narod.ru/forum2/253.jpg
Zaz 968 1975
02.10.2015, 14:35
У меня мегапанель, как буду готов купить я Вам напишу
Сколько сейчас стОит бесконтактный ВТНовский ДПДЗ? Не проще ли сразу купить СТАГовский бесконтактный датчик, у меня такой стоит, работает идеально. На выходе напряжение 0...4.5В, линейность отличная, достаточно либо просто светодиодный индикатор на LM3914 на выход прилепить, либо преобразователь уровней для штатной стрелки на ОУ. Мое мнение, подавать на штатную стрелку не очень удобно, так как для получения инфы об остатке топлива нужно не только посмотреть на стрелку, а еще и на переключатель, чтобы узнать на чем сейчас едет машина и остаток чего (бензина или газа) показывает стрелка в данный момент. К тому же удобно иметь два указателя одновременно, чтобы всегда знать расклад, сколько какого топлива имеем, без лишних манипуляций.
З.Ы. В продаже есть 90 Омные датчики, которые типа можно напрямую подключать к штатной стрелке приборки. Но я взял один такой , Торелли называется, результат разочаровал. Внутри вместо плавной резистивной дорожки вытравлено 5 контактных площадок, и к ним подключен набор постоянных резисторов. Таким образом показания меняются не плавно, а скачками (5градаций, как раз рассчитано на 5 светодиодов указателя, встроенного в кнопку). К тому же надежность такого датчика вызывает большие сомнения. Может у других производителей не так, не знаю.
Володимир
08.10.2015, 09:35
Сколько сейчас стОит бесконтактный ВТНовский ДПДЗ?Я використав датчик ДПДЗ, тому що він був в мене в наявності, для двигуна він вже не годився але підійшов для вимірювання газу.
Не проще ли сразу купить СТАГовский бесконтактный датчик, у меня такой стоит, работает идеально. На выходе напряжение 0...4.5В, линейность отличнаяВ даній схемі можна використати будь який датчик що видає на виході лінійну напругу в діапазоні 0..5 в, при цьому границі можуть бути не чіткі 0 і 5 вольт, адаптер сам адаптуєтся під крайні точки датчика.
достаточно либо просто светодиодный индикатор на LM3914 на выход прилепить, либо преобразователь уровней для штатной стрелки на ОУ. Мое мнение, подавать на штатную стрелку не очень удобно, так как для получения инфы об остатке топлива нужно не только посмотреть на стрелку, а еще и на переключатель, чтобы узнать на чем сейчас едет машина и остаток чего (бензина или газа) показывает стрелка в данный момент. К тому же удобно иметь два указателя одновременно, чтобы всегда знать расклад, сколько какого топлива имеем, без лишних манипуляций.Ну то кому як, в мене переключення відбувається тумблером газ/бензин. Бензин використовую тільки під час старту двигуна, і зараз коли похолодало на прогрів до хвилини часу, тому залишок бензину знаю завжди, після переключення на газ, мене цікавить тільки залишок газу так як рівень бензину в цей час не зменшується, і як показав довсід останніх трьох заправок, покази залишку газу є дуже адекватними, так як в схемі використано зворотній зв"язок. Тобто спочатку було експерементально побудовано графік положення стрілки на панелі в залежності від напруги на вході і зашито в контролер. По цьому графіку шляхом міряння напруги на вході панелі і виводяться дані залишку газу, зовнішня температура на покази не впливає.
З.Ы. В продаже есть 90 Омные датчики, которые типа можно напрямую подключать к штатной стрелке приборки. Но я взял один такой , Торелли называется, результат разочаровал. Внутри вместо плавной резистивной дорожки вытравлено 5 контактных площадок, и к ним подключен набор постоянных резисторов. Таким образом показания меняются не плавно, а скачками (5градаций, как раз рассчитано на 5 светодиодов указателя, встроенного в кнопку). К тому же надежность такого датчика вызывает большие сомнения. Может у других производителей не так, не знаю.То то і воно, що бачити приблизно, а що бачити як під час їзди стрілка повільно опускається на нуль, і ти знаєш точно скільки шляху ще можна проїхати на цьому залишку газу. Для мене це дуже зручно, так як об"єм балона малий, то вигідніше один раз поїхати на заправку і заправити >20 літрів ніж два рази по трохи, чи викатувати балон до пустого і до заправки їхати на на дорогому бензині.
П.С. Додав до першого поста приписку, що можна використати будь який датчик з лінійною напругою на виході в діапазоні 0-5в.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot