Андрей Олегович
14.06.2016, 14:55
Сообщение: Законопроект о фактическом запрете ГБО (http://tavria.org.ua/forum/showthread.php?p=3399074)
Пользователь: VictorMBH (http://tavria.org.ua/forum/member.php?u=11629)
Нарушение: Неделя карцера (R/O)
Баллов: 9
Примечание администрации:
Сообщение для пользователя:
Оригинал сообщения: В Верховную Раду внесен законопроект " Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері автомобільного транспорту з метою приведення їх у відповідність з актами Європейського Союзу"
С одной стороны закон логичный, "цивилизованные европейские требования", долой анархию и все такое. С другой стороны, бедааа..
Часть проекта гласит "Чтоб поставить ГБО необходимо получить конструктивное разрешение разработчика авто", т.е. без официальной бумажки от завода-изготовителя что он "не возражает" установка газового оборудования становится автоматически незаконной, а транспортное средство подлежит изятию из эксплуатации. Вообще в проекте много всего -- ГБО лишь "маленькая часть".
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=59136
Стаття 32. Основні вимоги щодо переобладнання транспортних засобів
Переобладнання транспортних засобів (тобто зміна типу, призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації) шляхом установки кабіни, кузова, інших складових частин або їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на такий транспортний засіб, та сам транспортний засіб після переобладнання повинні відповідати вимогам технічних приписів, правил, норм і нормативів, чинних на дату першої реєстрації (перереєстрації) в Україні.
Не дозволяється переобладнання транспортного засобу без згоди виробника транспортних засобів та їх складових частин, без документа про технічну можливість та умови безпечного переобладнання транспортного засобу, виданого спеціально уповноваженою на це Кабінетом Міністрів України організацією з питань переобладнання, що призводить до зміни повної маси і її розподілу по осях, розміщення центру мас, типу двигуна, його маси і потужності, колісної бази чи колісної формули, систем гальмового управління і кермування та силової передачі, підвіски, коліс, приладів зовнішнього освітлення та сигналізації, кількості місць для сидіння та конструкції сидінь, аварійних виходів з автобусів, встановлення газобалонного обладнання, обладнання для перевезення дітей (школярів), людей з обмеженими фізичними можливостями, небезпечних вантажів.
У разі переобладнання п’яти і більше транспортних засобів протягом року суб’єкти господарювання, які провадять господарську діяльність з переобладнання транспортних засобів, повинні мати узгоджену з уповноваженими державними органами нормативно-технічну документацію на переобладнання та свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху. Допуск до експлуатації таких переобладнаних транспортних засобів здійснюється лише в разі проведення спеціальних випробувань у частині виконаного переобладнання та оформлення сертифіката відповідності вимогам технічних приписів, правил, норм, нормативів.
Інформація про переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного транспортного засобу, зазначається в його реєстраційних документах.
Переобладнання транспортних засобів здійснюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Массовое переоборудование на газ уже давно стало костью в горле бензокоролям, которрые раньше спонсировали ПР, а теперь обещают поддержку Народному Фронту. Автор законопроекта -- министр инфраструктуры Омелян, по квоте Народного Фронта. Этот же Омелян всячески пробивает идею техосмотра для автомобилей старще 3 лет, а для автомобилей старше 10 лет фактический запрет эксплуатации под предлогом защиты экологии: http://politrada.com/dossier/Vladimir-Vladimirovich-Omelyan/
Это всё как-то уж очень напоминает знаменитую фразу Азарова, сказанную ещё 5 лет назад: "Надо очистить дороги Украины от автохлама к Евро-2012".
Почему-то прямая ассоциация, однако ...
Пользователь: VictorMBH (http://tavria.org.ua/forum/member.php?u=11629)
Нарушение: Неделя карцера (R/O)
Баллов: 9
Примечание администрации:
Сообщение для пользователя:
Оригинал сообщения: В Верховную Раду внесен законопроект " Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері автомобільного транспорту з метою приведення їх у відповідність з актами Європейського Союзу"
С одной стороны закон логичный, "цивилизованные европейские требования", долой анархию и все такое. С другой стороны, бедааа..
Часть проекта гласит "Чтоб поставить ГБО необходимо получить конструктивное разрешение разработчика авто", т.е. без официальной бумажки от завода-изготовителя что он "не возражает" установка газового оборудования становится автоматически незаконной, а транспортное средство подлежит изятию из эксплуатации. Вообще в проекте много всего -- ГБО лишь "маленькая часть".
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=59136
Стаття 32. Основні вимоги щодо переобладнання транспортних засобів
Переобладнання транспортних засобів (тобто зміна типу, призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації) шляхом установки кабіни, кузова, інших складових частин або їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на такий транспортний засіб, та сам транспортний засіб після переобладнання повинні відповідати вимогам технічних приписів, правил, норм і нормативів, чинних на дату першої реєстрації (перереєстрації) в Україні.
Не дозволяється переобладнання транспортного засобу без згоди виробника транспортних засобів та їх складових частин, без документа про технічну можливість та умови безпечного переобладнання транспортного засобу, виданого спеціально уповноваженою на це Кабінетом Міністрів України організацією з питань переобладнання, що призводить до зміни повної маси і її розподілу по осях, розміщення центру мас, типу двигуна, його маси і потужності, колісної бази чи колісної формули, систем гальмового управління і кермування та силової передачі, підвіски, коліс, приладів зовнішнього освітлення та сигналізації, кількості місць для сидіння та конструкції сидінь, аварійних виходів з автобусів, встановлення газобалонного обладнання, обладнання для перевезення дітей (школярів), людей з обмеженими фізичними можливостями, небезпечних вантажів.
У разі переобладнання п’яти і більше транспортних засобів протягом року суб’єкти господарювання, які провадять господарську діяльність з переобладнання транспортних засобів, повинні мати узгоджену з уповноваженими державними органами нормативно-технічну документацію на переобладнання та свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху. Допуск до експлуатації таких переобладнаних транспортних засобів здійснюється лише в разі проведення спеціальних випробувань у частині виконаного переобладнання та оформлення сертифіката відповідності вимогам технічних приписів, правил, норм, нормативів.
Інформація про переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного транспортного засобу, зазначається в його реєстраційних документах.
Переобладнання транспортних засобів здійснюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Массовое переоборудование на газ уже давно стало костью в горле бензокоролям, которрые раньше спонсировали ПР, а теперь обещают поддержку Народному Фронту. Автор законопроекта -- министр инфраструктуры Омелян, по квоте Народного Фронта. Этот же Омелян всячески пробивает идею техосмотра для автомобилей старще 3 лет, а для автомобилей старше 10 лет фактический запрет эксплуатации под предлогом защиты экологии: http://politrada.com/dossier/Vladimir-Vladimirovich-Omelyan/
Это всё как-то уж очень напоминает знаменитую фразу Азарова, сказанную ещё 5 лет назад: "Надо очистить дороги Украины от автохлама к Евро-2012".
Почему-то прямая ассоциация, однако ...