PDA

Просмотр полной версии : интеллект Украины


rexfex
23.03.2017, 10:06
Господа и дамы. У кого дети учатся по этой программе, поделитесь впечатлениями плз.

Kant
23.03.2017, 18:13
У кумы учится. не вкурсе подробностей, но не довольна. Есть старший ребенок, в обычном классе. Школа та же, если что. Уточнить подробности?

152
23.03.2017, 18:25
Если есть время сидеть вместе с чадом и делать уроки, то идите, если вы работаете и времени нет то это жопа.

Отправлено с моего m2 через Tapatalk

rexfex
23.03.2017, 20:11
о, спасибо. Я в принципе слышу больше негатива чем хорошего. А то нас половина учителей ОТговаривает, половина Уговаривает. Из полезного - в таких классах нет клоунов и обстановка не мешает учебе. Думаем. Проблема еще в том, что сын уже три четверти отучился в обычном и есть "идея" перевести в ИУ. Но что-то мне подсказывает что ребенку этот стресс ни к чему.

papochka
27.03.2017, 17:33
Откуда негатив? У меня малая доучивает первый класс, в её уроки перестал заглядывать после нового года. Самая большая проблема для нас была, это то, что много нужно учить на память. Соображалка работает отменно. Английский учится на одном дыхании. Минус, это 200 грн в месяц на материалы, так как книг там вообще нету, одни тетрадки.... Еще будут вопросы, спрашивайте.... попробую ответить.....

softm
27.03.2017, 21:10
"Сутність проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у набутті нею, перш за все, необхідних навичок роботи з інформацією,"

+

"много нужно учить на память"

=

Детектед демагония.

rexfex
28.03.2017, 14:59
Они много учат исключительно для развития памяти. Правда при 35 человека в классе это никто не проверяет.

softm
28.03.2017, 15:18
Cколько студентов сделали рабочие макеты РЕА устройств в прошлом году в местном политеховском колледже? Ноль.

papochka
28.03.2017, 15:47
Они много учат исключительно для развития памяти. Правда при 35 человека в классе это никто не проверяет.

В классе 30 человек. За день учительница всех проверяет + у них по программе проверка друг друга....

поэтому есть подпись учителя в дневнике, значит домашку сдавал, нету - проверит.....

rexfex
28.03.2017, 19:53
Ну в наших реалиях к сожалению 35 человек. Оно и училка нормальная, но перебор в классе таки мешает и сильно

Kisana
07.04.2017, 13:52
Цікава програма. У ній задіяні зорова і слухова пам'ять. У течії уроку діти: слухають, дивляться, повторюють, переказують, записують побачений фрагмент. Регулярні повторення пройденого матеріалу, вони не просто пройшли матеріал, написали самостійну, контрольну і забули, а в течії року все повторюється. У підручниках детально описується тема із зразками завдань, прикладів, рівнянь і так далі.
Інший раз бувають завдання з використанням інтернету, енциклопедій і діти з батьками вчаться шукати інформацію. Багато ребусів, кросвордів, при цьому пояснюючи, як їх розгадувати. Задачки з сучасними мультяшними героями, наприклад Крош, Лосяш. Програма йде, як би на випередження. Вже в першому класі діти малювали на контурній карті Україну і підписували сусідів, в другому ліпили з пластелина молекулу води :) Це те, що мені особливо запам'яталося. Ніби здається жах, але діти справлялися, вони потихеньку дізнаються про такі предмети, як хімія, фізика, географія, геометрія. По правді у нас в першому класі до 10 учнів відсіялося. Ну ми як би першопроходці, а зараз більше менш відлагоджена програма. Говорять, що минулого року набрали учнів з урахуванням " відсіювання", але ніхто не пішов і залишилося 35 учнів. У 5,6 класі на математику і на український кожен місяць до основного підручника додається довідник з української мови та математики. 5 раз на тиждень англійська мова.
Спілкуючись з батьками з різних шкіл, класів розумієш, що все залежить від дитини, хтось і з першого класу сам сидить за домашнім завданням, а хтось і до і шостого з батьками учать.
Загалом було б бажання.

Michurin
07.04.2017, 15:06
У нас у школі з наступного року планують відкрити перший клас по цій програмі. Поки що ніхто нічого толком не знає, крім того, що кожного місяця на підручники - по 200грн. Але, чесно кажучи, мене більше цікавить не процес, а результат. Перед тим, як запроваджувати цю програму по всій країні, хтось проводив дослідження, моніторинг її ефективності, результативності? Де можна прочитати, типу "успішність зросла на N%, рівень інтелекту порівняно з контрольною групою...", тощо? Я ніде не знайшов. Ось це мене тривожить більше всього - яким буде результат? Вам, наприклад, не здається парадоксальним, що сучасні діти мають на кілька порядків більший доступ до джерел інформації, а рівень інтелекту при цьому знизився? Я заради цікавості запитав у учнів 7-11 класів (переважно, ліцейні групи), чим відрізняється "чорний" хліб від "білого". Можете не вірити, але правильну відповідь дали менше 10% опитаних. Серед типових відповідей було: "Чорний довше запікають,тому він темніший", "Чорний печуть з гречки (!)" і тому подібне. А висівковий хліб "печуть з висівок", ось так. Хоча що таке висівки знав лише один одинадцятикласник. Ось такий нині "інтелект України" Я вже мовчу про якісь технічні знання - хлопці поняття не мають, що таке плашка для нарізання різьби і взагалі не можуть навіть приблизно описати процес виробництва найпростіших речей. Тому зміни в освіті необхідні беззаперечно, але я особисто втомився від "новітніх програм", які не пройшли апробації, не перевірені на ефективність. Тому по "Інтелекту України" поки що нічого сказати не можу, але буду слідкувати за впровадженням у нас. Моя думка - скоріше за все програма дозволяє відібрати більш інтелектуальних дітей і вчити їх більш інтенсивно. наскільки це необхідно? ХЗ. Наприклад, у нас було проведено аналіз ефективності вивчення іноземної мови з 1 класу. Виявилося, що діти, які вчать англійську з 1 класу, у 11 класі не показують вищих результатів, ніж діти, які вчили англійську з 5-го. Можливо, навіть, навпаки.

kudrik
07.04.2017, 20:57
... У течії уроку діти: слухають, дивляться, повторюють,
... в течії року все повторюється. ...


Т.З. "русизми"

papochka
11.04.2017, 09:56
Перед новим роком моя дитина мені розповідала про зірки на небі, планети.
Сама програма для першачків охоплює більш ширше предмети. Ми порівнювали, що вчать першачки звичайні і інтелектовські, то в нас вийшло, що по буквам відстають, по цифрам набагато вперед пішли: додають віднімають в межах 20-30. Перевірка на читання: починали з 30 слів, зараз читають по 70-80 слів, до кінця року повинні читати близько 100-110 слів.
Відповідно до програми приріст по знанням кожного місяця близько 5% повинен бути, але яким чином це визначається програмо, я поки-що не зрозумів. Зрізів знань у них як таких небуло.
На канікулах кожного дня працює, завдання на переписування, на пам`ять, на каліграфію....

Ми задоволені...