Просмотр полной версии : Розвал/сходження в домашніх умовах (фотозвіт)
Володимир
23.03.2017, 12:28
Можливо комусь пригодиться спосіб як виконати розвал сходження в домашніх умовах. Початково тема була три роки тому створена на славутофорумі, а так як результат дійсний уваги то вирішив поділитись і тут.
Щоби зробити розвал сходження в домашніх умовах я використав водний рівень
http://ktp.clan.su/_fr/0/2791980.jpg
лазерний фонарик
http://img0.joyreactor.cc/pics/comment/full/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D0%BA%D1%81%D1%8B-pleated-jeans-%D0%BB%D0%B0%D0%B7%D0%B5%D1%80-%D0%BB%D0%B0%D0%B7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D1%83%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B0-93141.jpeg
металічну скобу до якої прикріпив фонарик так щоби промінь був паралельно до кінців скоби.
http://s8.postimg.org/k735txjz5/P3170174.jpg (http://postimg.org/image/k735txjz5/)
дві довгі лінійки з поділками (Лінійки виготовленні з планок старих карнізів).
http://s30.postimg.org/bko67cce5/P3170177.jpg (http://postimg.org/image/bko67cce5/)
дві дерев\"яні підставки. (Висота підставок 13-15 см.)
http://s8.postimg.org/z7dpklahd/P3270222.jpg (http://postimg.org/image/z7dpklahd/)
1. На підлозі крейдою малюємо положення коліс автомобіля
http://s30.postimg.org/q2cgrayvx/P3270233.jpg (http://postimg.org/image/q2cgrayvx/)
2. Відкочуємо авто, і на місці коліс по міткам ставимо дві підставки, після чого шляхом підкладання сторонніх предметів під підставки, по водному рівню вирівнюємо щоби вони були на одному рівні.
http://s8.postimg.org/z7dpklahd/P3270222.jpg (http://postimg.org/image/z7dpklahd/)
3. Після вирівнювання крейдою на підлозі замічаємо їх розміщення, забираємо підставки, закочуємо авто на мітки, знімаємо колеса і ставимо авто не підставки, так щоби авто стояло фланцями на підставках а не на тормозних дисках, бажано між підставкою і фланцем підставити металічні пластини, щоби фланці не в\"їдались в дерево. Перед зніманням другого колеса, будьте обережні, щоби фланець протилежного не злетів з підставки.
4. Шляхом підставляння домкрату під ричаги, піднімаємо і опускаємо кожен фланець над підставкою щоби зняти напруги з підвіски, інакше розвал буде не точним.
5. Ставимо на бампера рівень, щоби переконатись що авто стоїть без нахилу.
6. Шляхом прикладання скоби з фонариком до задніх барабанів, світимо на лінійку що знаходиться з заду щоби визначити центр авто, запам\"ятовуємо дані.
http://s9.postimg.org/bkayeg90r/P3270227.jpg (http://postimg.org/image/bkayeg90r/)
7. Ставимо руль в положення в якому авто їхало прямо, і міряємо розвал як показано на малюнку. Я собі ставив розвал +20 хв, якщо орієнтуватись на віконичко рівня, край бульбашки знаходиться на поділці.
http://s21.postimg.org/5kjkhc7j7/P3270232.jpg (http://postimg.org/image/5kjkhc7j7/)
8. Щоби змінити розвал, відпускаємо гайку верхнього болта, потім відпускаємо гайку нижнього болта, крутимо верхній болт для зміни розвалу, міряємо розвал, затягуємо нижню гайку потім верхню. Крутимо руль в сторони, кілька разів нажимаємо на перед авто і перевіряємо знову правильність встановленого розвалу.
9. При потребі знімаємо руль, і ставимо його так, щоби при вивороті руля в протилежні сторони шпиці знаходились зеркально в одному положенні. Ставимо колеса паральельно повздовжній осі авто, при цому руль має стояти рівно відносно торпеди.
10. Приставляємо до фланців скобу паралельно до землі, та міряємо розходження шляхом світіння фонариком на лінійки. Різниця відстаней між точками на лінійці спереду та на лінійці з заду, повинна бути в діапазоні 1-3 см, за умови що між лінійками відстань 4.5м. При цьому з переду має бути більша відстань ніж з заду, а точки з заду, мають бути рівновіддалені до точок визначених в пункті 6.
http://s17.postimg.org/6gb89vgwr/P3270228.jpg (http://postimg.org/image/6gb89vgwr/)
http://s29.postimg.org/ek7rgsnnn/P3270229.jpg (http://postimg.org/image/ek7rgsnnn/)
http://s29.postimg.org/fmr4qtl8j/P3270230.jpg (http://postimg.org/image/fmr4qtl8j/)
http://s24.postimg.org/wcxqmlxkh/P3270231.jpg (http://postimg.org/image/wcxqmlxkh/)
11. Для регулювання розходження, крутимо гайки на рулюваих тягях. Після регулювання перед замірюванням, обов\"язково потрібно покрутити руль в сторони і понажимати на передок авто, щоби зняти напруги з підвіски.
Результат відчув зразу під час виїзду з гаража, руль крутиться порівняно легше, машина на трасі в сторону не тікає і дорогу тримає дуже добре.
В продовження теми хочу показати як швидко без будь яких затрат перевірити правильність розвалу.
1. Перевіряємо тиск в шинах.
2. Заганяємо машину на тверду рівну поверхню, крутимо руль до упору в сторону.
3. Відкочуємо машину на 1/3 оберта колеса назад, дивимось де знаходиться центр обертання стійки.
Якщо вірити мурзілці по ремонту, то центр обертання стійки має бути зміщений на 5 мм назовні від центру шини. Ну і звісно відстань від центру на лівому і правому колесі має бути однакова.
http://vlad5229.narod.ru/forum2/280.jpg
http://vlad5229.narod.ru/forum2/282.jpg
http://hobbyport.ru/mkmagazin/venicle/zaz_1102_8.gif
Со снятыми колесами??? Что-то новое. Да и без грузов?
Володимир
23.03.2017, 15:10
Со снятыми колесами??? Что-то новое.З колесами не получиться, диск перекриває проточку на фланці, хіба як варіант використовувати площину проточки де болти кріплення до ступиці. Але тут знову підводний камінь, без ями не буде доступу до болтів регулювання.
Да и без грузов?Навіщо грузи, запам"ятовуєш на вічку водного рівня положення бульбашки для певного кута і міряється набагато точніше ніж по відвісу.
Навіщо грузи, запам"ятовуєш на вічку водного рівня положення бульбашки для певного кута і міряється набагато точніше ніж по відвісу.
Груз не отвесный :), а нагруженность автомобиля, без него будет не правильный розвал.
З колесами не получиться, диск перекриває проточку на фланці, хіба як варіант використовувати площину проточки де болти кріплення до ступиці. Але тут знову підводний камінь, без ями не буде доступу до болтів регулювання.
Навіщо грузи, запам"ятовуєш на вічку водного рівня положення бульбашки для певного кута і міряється набагато точніше ніж по відвісу.
Робиться скоба, яка опирається на боковини диска, так на всіх авто роблять, по ній і робиться розвал. Навіть не треба рівень, досить нитки та грузила в верхній частині скоби на планки з рисками на нижній. Колись викладав фото. Для нашого кузова- досить і такої точності.
А коли колеса в повітрі, розвал вірним не буде- нема навантаження на стойки. Для нормального треба або з навантаженням стандартним, або трошки інші дані в градусах без вантажу.
Володимир
23.03.2017, 20:46
Груз не отвесный :), а нагруженность автомобиля, без него будет не правильный розвал.Колись робив на таврії розвал, то ніхто не казав мені що треба сідати з руль для нагруженості. Так само ніхто не міряв відстань від підлоги до центрів болтів кріплення ричагів.
Я цей розвал, робив ще в 2014 році, що літом, що зимою дорогу машина тримає відмінно. Якщо руль тримати добре в руках, то на будь якій швидкості всякі колії і хвилясті нерівності на трасі пролітаю без втрати курсу.
Робиться скоба, яка опирається на боковини диска, так на всіх авто роблять, по ній і робиться розвал. Навіть не треба рівень, досить нитки та грузила в верхній частині скоби на планки з рисками на нижній. Колись викладав фото. Для нашого кузова- досить і такої точності.Це хіба на нових дисках так можна, я вже свої не раз рівняв.
А коли колеса в повітрі, розвал вірним не буде- нема навантаження на стойки. Для нормального треба або з навантаженням стандартним, або трошки інші дані в градусах без вантажу.Здається починаю розуміти про яке навантаження йде мова. Колеса не були в повітрі, я спеціально робив дерев"яні підставки на яких машина спиралась фланцями, щоби рівень передньої осі, був на тому самому рівні що і коли машина була на колесах. Тобто передня підвіска була нагружена.
Можливо не клікали по фотках, то вставлю в великому розмірі.
https://s8.postimg.org/vnrrus7rp/P3270222.jpg
https://s29.postimg.org/m0g7u2q4n/P3270230.jpg
https://s17.postimg.org/5qsfxigdb/P3270228.jpg
Цю фотку треба повернути на 90 градусів вправо.
https://s21.postimg.org/g7ddmrfon/P3270232.jpg
Коли робив розвал у нормального майстра, Славута стояла на естакаді, перед підйомом знизу чіплялись чушки по 100 кг спереду та ззаду, майстер робив пару качань кузовом, тільки потім починав ловити зайчики на стенді. Стенд- простий, без лазарів мойсейовичів всяких.
Колеса не були в повітрі, я спеціально робив дерев"яні підставки на яких машина спиралась фланцями, щоби рівень передньої осі, був на тому самому рівні що і коли машина була на колесах. Тобто передня підвіска була нагружена.
Нагруженности под своим весом машины - не достаточно.
Номинал выставляется при нагруженности доп.весом машины.
У Вас номинал получается при пустой машине, а если сядите Вы один, уже изменится розвал, будет подъедать внутреннюю часть протектора.
Володимир
24.03.2017, 09:15
Нагруженности под своим весом машины - не достаточно.
Номинал выставляется при нагруженности доп.весом машины.
У Вас номинал получается при пустой машине, а если сядите Вы один, уже изменится розвал, будет подъедать внутреннюю часть протектора.За три роки нічого не з"їло, кути розвалу брав зі старенької книги-альбому по таврії, там був допустимий діапазон від і до, то взяв кут розвалу по максимуму. По суті я розвал правив тільки на лівій стороні, так як з заводу кулаки від амортизаторів ніхто не від"єднував, то поміряв кути на кожній стороні. З правої сторони кут мав правильну/бажану величину, зліва кут розвалу був менше потрібного, то я його виставив таким самим як на правій стороні.
Останні фотки з протектором колеса зроблені вчора, як бачимо на не нагруженій машині відстань від центру трохи більше 5 мм, якщо сяду в машину я і пасажир, то вийде 5 мм.
Я собі виставляв з допомогою лазерного рівня, як тимчасово. Через два тижні поїхав на розвал, так там механік, поторохтів ключами, тільки для замилювання очей, і так все було виставлено.
Василий_7
21.11.2017, 14:54
Я делаю так (https://www.drive2.ru/l/469714392116625437/) с момента покупки машины делал раза 4-5 (то стойки снимал, то шаровую менял и т.д. на развал не наездишься), пробег за это время около 40 000км. Износ резины равномерный, накат хороший.
Володимир
21.11.2017, 15:53
Я делаю так (https://www.drive2.ru/l/469714392116625437/) с момента покупки машины делал раза 4-5 (то стойки снимал, то шаровую менял и т.д. на развал не наездишься), пробег за это время около 40 000км. Износ резины равномерный, накат хороший.Отак як на картинках міряти не правильно, тому що та частина диску сильно гуляє.
https://a.d-cd.net/6767d11s-960.jpg
https://a.d-cd.net/4f67d11s-960.jpg
Василий_7
21.11.2017, 15:57
Отак як на картинках міряти не правильно, тому що та частина диску сильно гуляє.
https://a.d-cd.net/6767d11s-960.jpg
https://a.d-cd.net/4f67d11s-960.jpg
Отак просто виривати картинки з контексту не правильно. Ви запис перечитували?
Цитата:
"Затем на передних колесах находим противоположно расположенные места с одинаковым осевым биением диска (если диски новые и ровные, без восьмерки можно не делать) для этого поддомкрачиваем одно из передних колес, приставив с зазором к торцу диска например кусок палки или камень вращаем колесо, находим и помечаем (мелом например) места где зазор одинаковый, на одной линии (нет биения) и опускаем машину так чтоб эти места были выстроены вертикально. "
Володимир
21.11.2017, 16:39
Отак просто виривати картинки з контексту не правильно. Ви запис перечитували?
Цитата:
"Затем на передних колесах находим противоположно расположенные места с одинаковым осевым биением диска (если диски новые и ровные, без восьмерки можно не делать) для этого поддомкрачиваем одно из передних колес, приставив с зазором к торцу диска например кусок палки или камень вращаем колесо, находим и помечаем (мелом например) места где зазор одинаковый, на одной линии (нет биения) и опускаем машину так чтоб эти места были выстроены вертикально. "Таки дійсно тексу не читав, але з виділеним жирним також не погоджуюсь, кромка крива і на нових дисках, тому що спочатку роблять трубу, а потім катають її, а торець на станку вже ніхто не ріже.
Геодезический способ поверки(горизонт, вертикаль) - штатный для любых приборов(нивелир, теодолит, буссоль)
Чтобы свести "к нулю" погрешности от неровного диска(или шины).
1--Ставите мелом метки по вертикали на скате(или диске).
2--Приложить уровень(с верт. пузырьком) или измерить линейкой от верт. нитки
отвеса
3--записать показания шкалы пузырька или деления линейки
4-- прокатить авто. пока метки мелом не поменяются местами(по вертикали)
5 -- проделать заново п. 2 и п.3
6. сложить показания п.3. и п.5 и разделить сумму на ДВА.
полученное число и будет истинная цифра для диска/ската, без биения
Недавно менял передние стойки, решил делать по книжке, вначале развал, потом схождение и опять книжка на*бала :D
На глаз видно было, что с новыми стойками сильно большое расхождение впереди, забил, заехал в гараж, заезжал задом (!), отрегулировал развал, выезжаю на ровный участок, перемеряю, громко матерюсь, размер совсем не тот что выставлял. Из-за сильного расхождения впереди, после заезжания задом, колёса при остановке становились так \ /, я их ставлю так | |, выезжаю уже передом и развал становится / \.
После этого забил на порядок регулировки по книжке и сделал наоборот, выставил предварительно расхождение, а уже потом развал.
Когда схождение/расхождение хоть приблизительно в норме, то машину катай хоть вперёд хоть назад, развал не меняется сам собой, а когда сильно сбит, то в зависимости куда катишь, меняется от такого \ /, к такому / \.
Это моё личное наблюдение, если кто не согласен, делайте по книжке :)
Василий_7
21.11.2017, 22:43
Недавно менял передние стойки, решил делать по книжке, вначале развал, потом схождение и опять книжка на*бала :D
На глаз видно было, что с новыми стойками сильно большое расхождение впереди, забил, заехал в гараж, заезжал задом (!), отрегулировал развал, выезжаю на ровный участок, перемеряю, громко матерюсь, размер совсем не тот что выставлял. Из-за сильного расхождения впереди, после заезжания задом, колёса при остановке становились так \ /, я их ставлю так | |, выезжаю уже передом и развал становится / \.
После этого забил на порядок регулировки по книжке и сделал наоборот, выставил предварительно расхождение, а уже потом развал.
Когда схождение/расхождение хоть приблизительно в норме, то машину катай хоть вперёд хоть назад, развал не меняется сам собой, а когда сильно сбит, то в зависимости куда катишь, меняется от такого \ /, к такому / \.
Это моё личное наблюдение, если кто не согласен, делайте по книжке :)
Судя по описанному у вас где-то крепко люфтит... Сайленты рычагов, крабы, подушки двигателя бы проверить. От того куда и как машину катать схождение не должно так гулять если авто на горизонтальной ровной поверхности и колёса смотрят прямо.
Alex_avz
21.11.2017, 23:53
По схождению описанное Zhek наблюдал, но это не касается свободного катания машины вперед назад, а при движении задним ходом. А вот на развал никогда не обращал внимания.
Судя по описанному у вас где-то крепко люфтит... Сайленты рычагов, крабы, подушки двигателя бы проверить. От того куда и как машину катать схождение не должно так гулять если авто на горизонтальной ровной поверхности и колёса смотрят прямо.
Никаких люфтов нет, подвеска задумана работать под своим весом и когда колёса в основном катятся по ровной дороге , а не как по рельсам, которые сужаются, а на шаровой остаётся тот же размер. Я как раз про этот случай и написал, что после замены стоек, у колёс было приличное расхождение спереди, а когда катишь назад, то даже видно было как покрышки уходят под машину и наоборот, когда ехал вперёд, то низ покрышки вылезал наружу, а при движении на асфальте оставался след от резины.
В книжке такого правда не пишут ? Сначала развал, потом схождение, ну-ну :D.
Думаю такое у многих было, после замены на новые стойки и все думают, что с неправильным схожденем сделали правильный развал, кто ж его потом перепроверять будет :D
Василий_7
22.11.2017, 08:48
Никаких люфтов нет, подвеска задумана работать под своим весом и когда колёса в основном катятся по ровной дороге , а не как по рельсам, которые сужаются, а на шаровой остаётся тот же размер. Я как раз про этот случай и написал, что после замены стоек, у колёс было приличное расхождение спереди, а когда катишь назад, то даже видно было как покрышки уходят под машину и наоборот, когда ехал вперёд, то низ покрышки вылезал наружу, а при движении на асфальте оставался след от резины.
В книжке такого правда не пишут ? Сначала развал, потом схождение, ну-ну :D.
Думаю такое у многих было, после замены на новые стойки и все думают, что с неправильным схожденем сделали правильный развал, кто ж его потом перепроверять будет :D
Практически уверен что так быть не должно на целой подвеске...
Я перепроверяю после схождения развал, подправлять не приходилось.
Практически уверен что так быть не должно на целой подвеске...
Я перепроверяю после схождения развал, подправлять не приходилось.
Елы-палы, я не сказал что так быть должно если схождение в норме или вы думаете, когда на колёса действуют силы в повороте развал в этот момент остаётся неизменным как на передних так и на задних колёсах ?
Я описал ситуацию после замены обоих стоек. Вышо большое расхождение впереди колёс и соответственно схождение сзади, сзади смотрели друг на друга, при качении назад подминало резину под машину на обоих колёсах (пример, когда машина входит в поворот), естественно под действием силы развал менялся на такой \ /, стояло покатить вперёд, резину уже выворачивало наружу и развал менялся на / \. Ну смоделируйте ситуацию в голове, разве это сложно ? Да, можно было отрегулировать и так, но при этой ситуации нужно было заехать на яму передом (!), а я заехал задом и остановился, резина в месте контакта с полом, ушла под машину, колёса вывернуло с такого положения | |, в такое \ /.
Елы-палы, я не сказал что так быть должно если схождение в норме или вы думаете, когда на колёса действуют силы в повороте развал в этот момент остаётся неизменным как на передних так и на задних колёсах ?
Я описал ситуацию после замены обоих стоек. Вышо большое расхождение впереди колёс и соответственно схождение сзади, сзади смотрели друг на друга, при качении назад подминало резину под машину на обоих колёсах (пример, когда машина входит в поворот), естественно под действием силы развал менялся на такой \ /, стояло покатить вперёд, резину уже выворачивало наружу и развал менялся на / \. Ну смоделируйте ситуацию в голове, разве это сложно ? Да, можно было отрегулировать и так, но при этой ситуации нужно было заехать на яму передом (!), а я заехал задом и остановился, резина в месте контакта с полом, ушла под машину, колёса вывернуло с такого положения | |, в такое \ /.
Я перед регулировкой, под передние скаты ложу по два куска линолеума, перед тем смазываю внутренние поверхности салидолом, и хоть боком я заеду))
Практически уверен что так быть не должно на целой подвеске...
Я перепроверяю после схождения развал, подправлять не приходилось.
Если вы разберетесь, то и поймете, что так и должно быть. при регулировке развала сход может меняться, наоборот- нет.
Володимир
22.11.2017, 12:06
Недавно менял передние стойки, решил делать по книжке, вначале развал, потом схождение и опять книжка на*бала :D
На глаз видно было, что с новыми стойками сильно большое расхождение впереди, забил, заехал в гараж, заезжал задом (!), отрегулировал развал, выезжаю на ровный участок, перемеряю, громко матерюсь, размер совсем не тот что выставлял. Из-за сильного расхождения впереди, после заезжания задом, колёса при остановке становились так \ /, я их ставлю так | |, выезжаю уже передом и развал становится / \.
После этого забил на порядок регулировки по книжке и сделал наоборот, выставил предварительно расхождение, а уже потом развал.
Когда схождение/расхождение хоть приблизительно в норме, то машину катай хоть вперёд хоть назад, развал не меняется сам собой, а когда сильно сбит, то в зависимости куда катишь, меняется от такого \ /, к такому / \.
Это моё личное наблюдение, если кто не согласен, делайте по книжке :)Книжка добре пише, просто після того як покрутив тяги, треба було машину вручну прокотити вперед назад щоби зняти напругу з сайлентблоків на тягах. На стенді де роблять розвал сходження, передніми колесами заїзджаєш на підставки на шариках, після того як козвальщик крутив тяги чи розвал, то він обов"язково крутить руля в сторони кілька разів щоби зняти напругу з сайлентблоків, і вже тоді дивиться на результат.
Взагалі, нормальний розвал роблять зі статичним навантаженням, тиск в колесах в нормі, люфтів ніде нема і т.д., тоді він буде правильний.
Забезпечити простим рівнем досить важко, далеко не всі для цього годяться. В мене була скоба з мітками, яка прикладалась вертикально до боковин диска, в низу- риски-поділки для виска, і все це на строго горизонтальній підлозі ями з ухилом не більше 1мм/м по осі. А сход- класична розсувна рейка.
Василий_7
22.11.2017, 12:53
Если вы разберетесь, то и поймете, что так и должно быть. при регулировке развала сход может меняться, наоборот- нет.
Да разобрался думаю, вся кинематика подвески понятна и что на что влияет понимаю хорошо.
Считаю 40 000км пробега со своим развалом поддтверждает правильность моих действий. Мух ловить не вижу смысла. Там более по книжке на развал +- 2 мм допуск и на расхождение +3мм, что линейкой достичь не составит труда.
Книжка добре пише, просто після того як покрутив тяги, треба було машину вручну прокотити вперед назад щоби зняти напругу з сайлентблоків на тягах.
От тут книжка і дала маху, про що я і писав. Саме тому що не відрегульоване було сходження і виникала колізія з розвалом. А сходження спочатку не регулював, тому що в книзі написано що спочатку розвал. Повторюсь, коли котиш назад, різину підминало під машину і виникала напруга, вперед котиш напруга знімалась, хоча й різину занадто назовні вивертало, якраз цього я не врахував, а книжка цього не писала.
На стенді де роблять розвал сходження, передніми колесами заїзджаєш на підставки на шариках, після того як козвальщик крутив тяги чи розвал, то він обов"язково крутить руля в сторони кілька разів щоби зняти напругу з сайлентблоків,
Це підтверджує мої слова. В гаражі таких умов немає. Єдиний вірних шлях, це попередньо зробити приближене до номіналу сходження, потім розвал, а потім остаточно сходження.
Володимир
23.11.2017, 11:44
От тут книжка і дала маху, про що я і писав. Саме тому що не відрегульоване було сходження і виникала колізія з розвалом.Книжка не дала маху, тому що якщо крутити рулюві тяги, то розвал не міняється, а якщо крутити розвал, то сходження міняється. Тобто збільшуємо розвал, колеса зпереду розходиться, зменшуємо розвал, колеса спереду сходяться до середини.
http://tavria.org.ua/faq/dvig/zaz_16.jpg
Книжка не дала маху, тому що якщо крутити рулюві тяги, то розвал не міняється, а якщо крутити розвал, то сходження міняється. Тобто збільшуємо розвал, колеса зпереду розходиться, зменшуємо розвал, колеса спереду сходяться до середини.
Наша розмова нагадує зіпсований телефон, я пишу про одне, а ви доводите інше.
Я описав ситуацію, про яку в книзі не врахували, а описали процес регулювання в ідеальних умовах, хоча про ідеальні умови теж ні слова не написали.
Якщо є бажання, то перечитайте уважно про що я писав, зробіть висновок для себе або не робіть висновок, як бажаєте.
Ще раз напишу своє бачення гаражного регулювання, після заміни передніх стійок
Єдиний вірних шлях, це попередньо зробити приближене до номіналу сходження, потім розвал, а потім остаточно сходження.
Володимир
24.11.2017, 11:46
Ще раз напишу своє бачення гаражного регулювання, після заміни передніх стійокЩе раз перечитав перший пост, і нарешті зрозумів те що було написано.
Василий_7
24.11.2017, 12:25
Наша розмова нагадує зіпсований телефон, я пишу про одне, а ви доводите інше.
Я описав ситуацію, про яку в книзі не врахували, а описали процес регулювання в ідеальних умовах, хоча про ідеальні умови теж ні слова не написали.
Якщо є бажання, то перечитайте уважно про що я писав, зробіть висновок для себе або не робіть висновок, як бажаєте.
Ще раз напишу своє бачення гаражного регулювання, після заміни передніх стійок
Вами описанное возможно в случае большого схождения-расхождения, тогда нет смысла регулировать развал, нужно вначале подвести расхождение, потом развал и окончательно расхождение, но мы то о простой регулировке, когда нужно подправить +- пару мм.:)
Я стойки в сборе не менял, потому наверное и небыло подобных проблем.
Менял верхние опоры, патроны стоек+ по мелочи пыльники шрусов, шаровые, проточка клюшек (после проточки расхождение крепко в минус ушло /\, но подобного не наблюдал, делал вначале развал, потом схождение, хотя может просто не перепроверил потом развал, но резину не жрало точно и накат хороший был) максимум уход от номинала сход развала заметил после того как поварил левый стакан, начало по-шву отрываться, сварной сказал если б не распорка оторвало бы скорее всего, оторвался по сварке усилитель, гнили нет (только с моря приехал, 440 км в одну сторону).
Вами описанное возможно в случае большого схождения-расхождения, тогда нет смысла регулировать развал, нужно вначале подвести расхождение, потом развал и окончательно расхождение,
Эврика !
Разве я писал о простом регулировании или мой случай большая редкость ?
Книжка такого прикола не описывает
Главное вникнуть и не наступать на те же грабли :):)
Ще раз перечитав перший пост, і нарешті зрозумів те що було написано.
:yahoo:
Володимир
25.11.2017, 20:53
Эврика !
Разве я писал о простом регулировании или мой случай большая редкость ?
Книжка такого прикола не описывает
Главное вникнуть и не наступать на те же грабли :):)Звідки автор книги міг передбачити що хтось буде робити розвал/сходження на вбитих сайлентблоках.
Нууу, якщо вважати, що книга про Таврію рівноцінна Біблії, то там повинно бути прописане все.
Звідки автор книги міг передбачити що хтось буде робити розвал/сходження на вбитих сайлентблоках.
Що, знову ? o_O
Звідки ви взяли що в мене розбиті сайлентблоки ?
В ричагах відносно нові, тому що міняв ричаги в зборі коли хотів стаб поставити, потім зі стабом не сподобалось і його зняв, ричаги залишились.
В рульових тягах завінив на нові восени.
Ви гадаєте що конструкція підвіски настільки жорстка, що не має місця згинання ? Навіть коли за жорстість відповідає рухомий шток амортизатора ?
Та ще декілька деталей, підшипник, шарова, верхні опори, тіж самі сайлентблоки. В якому ідеальному все це має бути, щоб не дало відхилення в декілька мм ?
Хоча навіть зі всіма перерахованими недоліками можна зробити розвал, коли в статичному стані підвіска не знаходиться в напрузі.
Володимир
04.12.2017, 12:49
Тут http://vlad5229.narod.ru/forum2/Rozval-Shod.xls можна скачати файл з розрахунками для встановлення будь яких кутів.
Заменил стойку переднюю. Одну. К развальщику в этот раз решил не ехать - денег нет, а ремонты часто стали происходить - то одно , то другое. Не наездиешься :). Насмотрелся ютубов, сделал "линейку", привязал гайку к нитке... Развал сделал - там проще, как и на "не тронутом" колесе оставил 3 мм.
Расхождение пока не трогал, хотя и спереди расстояние меньше на пару мм, чем сзади колесА, а должно быть наоборот. И вот теперь варианты:
- ну его нах крутить, ведь рулевые тяги я не трогал, только аморт заменил, а они на заводе делаются "один в один"
- Крутить, пока не покажется "о, нормально теперь" только одну тягу, со стороны замененного амортизатора
- Крутить по чуть-чуть обе тяги до: "о, нормально теперь"
???
ЗЫ: амортизатор был заменен потому что отломалась та его часть, которая контактирует с рулевой тягой. Вот так в дороге отломалась просто. Хорошо, что на маленькой скорости и уткнулся в сугроб, а не на встречку полез. В аморт вставлена вставка каяба, поэтому и заменен был только корпус амортизатора, купленный на разборке.
Зы 2. Ничем при регулировке (развала) машину не нагружал. Но проверял много раз в разных положениях (катал взад-вперед вдоль ямы не меньше метра, иногда своим весом (100кг) "покачивая"). То-же и с проверкой схождения. Везде более-менее одинаково
только аморт заменил, а они на заводе делаются "один в один"
Уверены, что один в один делаются ?
Расхождение пока не трогал, хотя и спереди расстояние меньше на пару мм, чем сзади колесА, а должно быть наоборот. И вот теперь варианты:
- ну его нах крутить, ведь рулевые тяги я не трогал, только аморт заменил, а они на заводе делаются "один в один"
- Крутить, пока не покажется "о, нормально теперь" только одну тягу, со стороны замененного амортизатора
- Крутить по чуть-чуть обе тяги до: "о, нормально теперь"
???
Вам надо заузить тяги, я бы на вашем месте, крутил ту тягу где резьбы больше, если одинаково то обе.
Василий_7
06.12.2017, 09:43
Вам надо заузить тяги, я бы на вашем месте, крутил ту тягу где резьбы больше, если одинаково то обе.
Я когда попервах регулировал делал одной тягой в зависимости от того куда повернуть руль при езде по прямой, если же при езде прямо руль стоит прямо то регулировать обеими стяжками в равной степени (что не так просто) иначе руль будет стоять не прямо ну и выворот вправо влево может незначительно отличатся.
Володимир
09.12.2017, 18:20
Коли міняв резину, то замітив що на передніх колесах знос зовнішньої сторони колеса більший ніж внутрішнього, то сьогодні вирішив переміряти геометрію коліс. Самому щось не було бажання крутити гайки, то вирішив заїхати на СТО, стенд у них такий як на фото.
http://www.trommelberg.ru/Product.aspx/ProductImage/cccccccccURS183D2ACT_600.jpg?addWarranty2=False
Розвал передніх коліс наміряли 13-14 хвилин, а розходження 23 хв. Виходить не варто робити розходження близьким до максимальної величини.
В ПО до стенда нема окремо параметрів до славути, славута іде разом з ваз 2109, а там зовсім інші кути, згідно мурзілки на ваз-2109 там сходження а не розходження в діапазоні 0-10 хв. Сходження кожного колеса згідно даних ПО стенда 0град +-5 хвилин. Розвальщик ніяк не міг повірити що в славуті передні колеса повинні розходитись в діапазоні 8-25 хвилин. Загалом я не дуже розумів (розвальщик також не міг пояснити) що намальовано на екрані, чи реальне розходження, чи відхилення від заданих в ПО кутів.. Заради експеременту вирішив виставили розходження в нуль як рекомендує ПО стенда, покатаюсь подивлюсь як буде себе вести машина, якщо буде погано, то вже буду крутити сам, але вже ближче до відмітки 8 хвилин а не до відмітки 25 хвилин.
https://s33.postimg.org/owbz05yuz/rozval.jpg (https://postimg.org/image/owbz05yuz/)
Розвальщик ніяк не міг повірити що в славуті передні колеса повинні розходитись в діапазоні 8-25 хвилин.я не понял. Для развальщика вдиковинку, что на переднем приводе колеса должны расходиться? Или есть приводы, где они почему-то сходятся на какихто преднеприводных моделях(чем чем а таким не интересовался)? А внешнюю сторону может съело потому, что развал большой, пусть и в норме? Попробуйте в ноль поставить, что-ли, на стоящей машине....должен же быть 0 плюс минус минуты, главное чтоб одинаково
Володимир
10.12.2017, 19:46
я не понял. Для развальщика вдиковинку, что на переднем приводе колеса должны расходиться? Или есть приводы, где они почему-то сходятся на какихто преднеприводных моделях(чем чем а таким не интересовался)? Так, в ПЗ стенда славута іде разом з ваз-2109, я глянув в неті, то там дійсно сходження 0..10 хв.
А внешнюю сторону может съело потому, что развал большой, пусть и в норме?Такий розвал був з заводу, якби причина була в розвалі, то такий знос був би на всіх колесах, так як я кожного сезону міняю передні з задніми колесами для рівномірного зносу. А нервіномірний знос є тільки на тій парі, що цього літа стояла на передній осі.
Попробуйте в ноль поставить, что-ли, на стоящей машине....должен же быть 0 плюс минус минуты, главное чтоб одинаковоОписані мною значення розвалу мірялись на ненагруженій машині, якщо машину нагрузити як пише мурзілка, то розвал буде близьким до нуля.
Я в первой попавшейся книжке про Таврию нашёл вот такие цифры
http://i.piccy.info/i9/32380d17accbc06f1c91fb0881a00ff3/1513149475/53660/1204659/Scrshot_500.jpg (http://piccy.info/view3/11871568/5f6067e982e3ec294d128631f20ab625/)http://i.piccy.info/a3/2017-12-13-07-17/i9-11871568/372x449-r/i.gif (http://i.piccy.info/a3c/2017-12-13-07-17/i9-11871568/372x449-r)
На моей машине, купленной недавно, развал отрицательный, и явно больше 1/3 градуса. Регулировать или оставить как есть? Резину не жрёт, накат хороший. Возможно, под этот нестандартный развал сделали и подходящее схождение. С минусом, само собой; я использую общий термин "схождение".
Где-то попадалась инфа от гонщиков, что на каждый градус отклонения развала от заводской нормы нужно 6 минут (половинного или полного?) схождения. Цифры трудноуловимые, но они есть.
Так там вроде о РАСхождении написано, не?
Кстати, ссылка по углам и миллиметрам на как-бы подобный ВАЗ-2109 некорректна, нормально там даются углы и с нагрузкой, и без, и разница есть.
Кстати, ссылка по углам и миллиметрам на как-бы подобный ВАЗ-2109 некорректна, нормально там даются углы и с нагрузкой, и без, и разница есть.
Значит ли это, что мне надо поискать другую книжку?
PS по поводу РАСхождения мой комментарий в предыдущем сообщении уже есть, повторять не буду.
Володимир
13.12.2017, 10:54
Значит ли это, что мне надо поискать другую книжку?
PS по поводу РАСхождения мой комментарий в предыдущем сообщении уже есть, повторять не буду.Нажаль картинки не бачу, пише що мій ІР в чорному списку.
https://thumb.ibb.co/hXRC5R/Scrshot.jpg (https://ibb.co/hXRC5R)
на другом хостинге
на как-бы подобный ВАЗ-2109
Можно использовать термин "свеча Макферсона".
Поищите первую- Фучаджи первых изданий 89-90 г.г. там точно нет ошибок и своих толкований.
Що, знову ?
Звідки ви взяли що в мене розбиті сайлентблоки ?
В ричагах відносно нові, тому що міняв ричаги в зборі коли хотів стаб поставити, потім зі стабом не сподобалось і його зняв, ричаги залишились.
В рульових тягах завінив на нові восени.
Ви гадаєте що конструкція підвіски настільки жорстка, що не має місця згинання ? Навіть коли за жорстість відповідає рухомий шток амортизатора ?
Та ще декілька деталей, підшипник, шарова, верхні опори, тіж самі сайлентблоки. В якому ідеальному все це має бути, щоб не дало відхилення в декілька мм ?
Хоча навіть зі всіма перерахованими недоліками можна зробити розвал, коли в статичному стані підвіска не знаходиться в напрузі. Если поднять передок авто, а потом опустить машину - передние колеса станут ближе друг к другу, а развал станет более положительным(понаблюдайт� �, кто не верит, как ведет себя машина при поддомкрачивании первого переднего колеса, и как ведет себя потом, если хоть десять раз поднимать поочередно то одно, то другое переднее колесо). Так что при большом схождении или расхождении при прокатывании авто полюбэ будет ситуация, что колеса либо разъедутся, или съедутся, мешая делать развал. Жека все правильно пишет.
Поищите первую- Фучаджи первых изданий 89-90 г.г. там точно нет ошибок и своих толкований.
Спасибо за книжку. Но что значит "своих толкований"?
Если про "расхождение", то есть термин "схождение", оно может быть положительным и отрицательным. Вот "расхождение" это как раз и есть ненаучная отсебятина.
https://thumb.ibb.co/fuAuKm/Scr1.jpg (https://ibb.co/fuAuKm)
Володимир
13.12.2017, 11:39
https://thumb.ibb.co/hXRC5R/Scrshot.jpg (https://ibb.co/hXRC5R)
на другом хостингеТі мурзілки які в мене в наявноті пишуть що розвал 0..20' а розходження 8..25', тобто з переду має бути ширше.
При виставленні розвалу треба напевне ще дивитись на вісь обертання, бо якщо велике віхилення від центру колеса то буде туго крутитись руль і руль буде відчувати всі нерівності на дорозі
http://hobbyport.ru/mkmagazin/venicle/zaz_1102_8.gif
http://tavria.org.ua/faq/dvig/zaz_16.jpg
Спасибо за книжку. Но что значит "своих толкований"?
Если про "расхождение", то есть термин "схождение", оно может быть положительным и отрицательным. Вот "расхождение" это как раз и есть ненаучная отсебятина.
https://thumb.ibb.co/fuAuKm/Scr1.jpg (https://ibb.co/fuAuKm)Якщо брати ВАЗ-2109, то там іменно сходження 0..1 мм, але в ваз -2109 накол осі повороту 0-30 хв. а в таврії пишуть що 3 градуси.
Конструкцией передней подвески предусмотрены следующие значения
углов установки передних колес при проверке на оптическом стенде:
0 ° ± 2 0 '— угол развала каждого колеса в отдельности (при расстоянии
от оси шарнира рычага подвески до опорной плоскости колес 203 мм)
при полной массе и —8'...—25' — угол расхождения правого переднего
колеса (левое колесо установлено параллельно продольной оси) при полной
нагрузке или без нее. Указанные углы установки передних колес
являются регулируемыми. При выполнении этих регулировок станциями
технического обслуживания на оптических стендах гарантирована высокая
точность операций.
Техническая характеристика рулевого управления
Передаточное отношение рулевого управления . . . 17,42:1
Диаметр рулевого колеса, мм 330
Число оборотов рулевого колеса между крайними
положениями 3,17
Максимальный угол поворота управляемых колес,
град:
внутреннее колесо 36
наружное колесо 29, 30
Минимальный диаметр поворота, м 9,7
Угол продольного наклона поворотной стойки, град 3
Угол наклона поворотной цапфы, град 15
Развал колеса, град 0±20'
Расхождение колес (впереди больше, чем сзади), мм 1...3
Я еще что думаю....при положительном развале колеса больше сходятся при езде, чем при отрицательном, может исходя из этого и выбирать 8,,,23? Чем положительнее развал, тем больше надо делать расхождение(до 23). Тоесть для 20 положительных минут надо брать 23, а для отрицательных 20 минут брать 8
Василий_7
13.12.2017, 12:20
Я еще что думаю....при положительном развале колеса больше сходятся при езде, чем при отрицательном, может исходя из этого и выбирать 8,,,23? Чем положительнее развал, тем больше надо делать расхождение(до 23). Тоесть для 20 положительных минут надо брать 23, а для отрицательных 20 минут брать 8
У меня примерно так сейчас сделано (уже как тысяч 10 наверное) Развал по ободу диска колеса вверху меньше на 2 мм чем внизу, схождение - спереди на 2-3мм больше чем сзади по раздвижной линейке.
А вобще для себя зделал вывод, на приятность руления и проезд ям и ямок большое влияние дает состояние сайлентов в рулевых. Менял 10 тык назад, сразу после замены машину не узнать, неровностей дороги на руле не ощущаешь, курсовая устойчивость на высоте.
Сейчас опять машина начинает подрыскивать по дороге, словил череду ямок правым колесом-тянет вправо и наоборот соответственно.
Знаю, что есть готовые решения на тягах другого типа, но цена кусается...
Моя на родных если пустить руль идет туда, куда дорога наклонена, а если ровно -то прямо может ехать несколько сотен метров(больше 300 точно, а иногда и км и выше, тут как повезет), прежде чем сантиметров 30-50 сдвинется
Василий_7
13.12.2017, 12:28
Моя на родных если пустить руль идет туда, куда дорога наклонена, а если ровно -то прямо может ехать несколько сотен метров(больше 300 точно, а иногда и км и выше, тут как повезет), прежде чем сантиметров 30-50 сдвинется
Увода куда либо тоже не наблюдаю в безветренную погоду естественно ;-)
Вчера ехал с сильными боковыми порывами, благо в салоне 4 человека, так бы сдуло с трасы...
Увода куда либо тоже не наблюдаю в безветренную погоду естественно На резине елочкой больше в сторону ветром уводит, чем на резине, с большими цельными продольными кольцевыми полосами. Моя зимняя елочкой, так ворона мимо пролетит - и машину в кювет сдувает ;-) а летняя екоконтрол, подруливать нужно от фур самую малость.
Я еще что думаю....при положительном развале колеса больше сходятся при езде, чем при отрицательном, может исходя из этого и выбирать 8,,,23? Чем положительнее развал, тем больше надо делать расхождение(до 23). Тоесть для 20 положительных минут надо брать 23, а для отрицательных 20 минут брать 8
Э, нет. С точностью до наоборот. Куда колесо наклонено, туда оно и стремится повернуть.
При виставленні розвалу треба напевне ще дивитись на вісь обертання, бо якщо велике віхилення від центру колеса то буде туго крутитись руль і руль буде відчувати всі нерівності на дорозі
Дивитись-то можна, але як на це вплинути? Хiба що знайти iншi диски с iншим вильотом маточини, але з якого транспорту))))
Ти ж не будеш утримуватись вiд регулювання бажаного розвалу, аби не перевищити те вiдхилення?
при положительном развале машина от асфальта отталкивается больше внешней стороной колеса, в итоге колесо в центр больше стремиться. Ну это мне так кажется(не утверждаю), может где уже все изучено и расписано - дайте почитать, интересно.
при положительном развале машина от асфальта отталкивается больше внешней стороной колеса, в итоге колесо в центр больше стремиться. Ну это мне так кажется(не утверждаю), может где уже все изучено и расписано - дайте почитать, интересно.
https://ta-da.com.ua/image/cache/catalog/products/55184-244x244.png
Вот смотри, простой пример. Наклоняют колесо, и оно поворачивает.
Вот здесь
https://www.drive2.ru/b/660777/
чуть более научно про "тягу развала"
Володимир
13.12.2017, 13:32
Сейчас опять машина начинает подрыскивать по дороге, словил череду ямок правым колесом-тянет вправо и наоборот соответственно.
Знаю, что есть готовые решения на тягах другого типа, но цена кусается...Оце? Зверни увагу на різницю в довжині рулювих тяг.
http://zapchastizaz.com.ua/10652-thickbox_default/trapeciya-rulevykh-tyag-na-sharnirakh-tyuning-1102-3414030-93.jpg
http://zapchastizaz.com.ua/7141-thickbox_default/trapeciya-rulevykh-tyag-na-sharnirakh-tyuning-1102-3414030-93.jpg
Моя на родных если пустить руль идет туда, куда дорога наклонена, а если ровно -то прямо может ехать несколько сотен метров(больше 300 точно, а иногда и км и выше, тут как повезет), прежде чем сантиметров 30-50 сдвинетсяУвод може бути з вдох причин, основна це розвал різний на колесах, і друга це різний нахил осі поворота.
Дивитись-то можна, але як на це вплинути? Хiба що знайти iншi диски с iншим вильотом маточини, але з якого транспорту))))
Ти ж не будеш утримуватись вiд регулювання бажаного розвалу, аби не перевищити те вiдхилення?Якщо крутити розвал, то відповідно і зміщується вісь обертання.
Спасибо. Значит для положительного развала надо меньше расхождение делать, в указанном диапазоне.
Якщо крутити розвал, то відповідно і зміщується вісь обертання.
...вiдносно колеса. Вiсь обертання в будь-якому разi проходить крiзь кульову опору. Змiстити можна лише колесо. Iнша справа, чи зважати на це.
чем дальше вынесен колесный диск, тем сильнее колеса при езде будут к центру стремится, когда давим на газ. А ось да, всегда через центр шарика шаровой опоры и центр упорного подшипника стойки
Василий_7
13.12.2017, 13:53
Оце? Зверни увагу на різницю в довжині рулювих тяг.
http://zapchastizaz.com.ua/10652-thickbox_default/trapeciya-rulevykh-tyag-na-sharnirakh-tyuning-1102-3414030-93.jpg
.
Как на этом фото.
Рулевые тяги одинаковы, косвенно это проверяется равным выворотом колес в обе стороны.
Увод може бути з вдох причин, основна це розвал різний на колесах, і друга це різний нахил осі поворота.
Якщо крутити розвал, то відповідно і зміщується вісь обертання.
У меня как-то был увод из-за "різний нахил осі поворота" это и есть 3-й параметр(помимо развала и схождения) на нормальных сервисах сход развала и называется он "кастор" или "кастер". Исправлял проточкой клюшек.
Также в свое время на копейке был увод, что руль трудно было держать и на местном сто ничего не могли сделать (регулировка без компа, по зеркалам), поехал в итоге на другое с нормальным оборудованием, этот угол как раз и оказался разным, что то около 6 градусов, на одном колесе -2, на другом +4 как-то так, мастер наложил пачку шайб под рычаг и при первой поездке радости небыло предела.:)
Василий_7
13.12.2017, 13:58
"Что интересно: при небольшом изменении угла развала куда более значительно изменяется схождение. Такова конструкция подвески. Получается так: колеса «домиком» совсем чуть-чуть, а износ шин не обязательно неравномерный, но сильный, поскольку, в первую очередь, именно сбитое схождение «съедает» колеса. А уже во вторую — неправильный развал".
Интересная статейка (https://info.drom.ru/misc/48237/)
чем дальше вынесен колесный диск, тем сильнее колеса при езде будут к центру стремится, когда давим на газ.
Это правда, но
Во-первых, две силы от двух колёс компенсируют друг друга, и всё сводится к "растягиванию" наконечников и сайлентов рулевых тяг.
Во-вторых, у нас речь была немного не о том.
Володимир
13.12.2017, 16:10
...вiдносно колеса. Вiсь обертання в будь-якому разi проходить крiзь кульову опору. Змiстити можна лише колесо. Iнша справа, чи зважати на це.В самих перших книжках по ремонту, вісь малювали точно по центру.
http://tavria.org.ua/faq/dvig/zaz_16.jpg
В більш пізній літературі, 5 мм на зовні. Як краще, то тільки треба експерементувати. Можливо цей варіант і кращий, тому що можливо получається меньша нагрузка на рулюві тяги.
http://hobbyport.ru/mkmagazin/venicle/zaz_1102_8.gif
Как на этом фото.
Рулевые тяги одинаковы,Там було два фото, там різняця в довжині 10 см.
http://zapchastizaz.com.ua/7141-thickbox_default/trapeciya-rulevykh-tyag-na-sharnirakh-tyuning-1102-3414030-93.jpg
косвенно это проверяется равным выворотом колес в обе стороны.Виворіт коліс не має нічого спільного з довжиною тяг. Виворіт залежить від того, чи перед тим як робити розвал\сходження поставили руль по центру рулювої колонки.
У меня как-то был увод из-за "різний нахил осі поворота" это и есть 3-й параметр(помимо развала и схождения) на нормальных сервисах сход развала и называется он "кастор" или "кастер". Исправлял проточкой клюшек.
Также в свое время на копейке был увод, что руль трудно было держать и на местном сто ничего не могли сделать (регулировка без компа, по зеркалам), поехал в итоге на другое с нормальным оборудованием, этот угол как раз и оказался разным, что то около 6 градусов, на одном колесе -2, на другом +4 как-то так, мастер наложил пачку шайб под рычаг и при первой поездке радости небыло предела.:)В мене зараз є різниця в касторі 10-20 хвилин, то в сторону не тягне, можливо компенсувалось різним розвалом лівого і правого колеса, але замітив що комп"ютерний стенд центрує руль не по ходу машини, а по передній осі. Так як кастор різний, то відповідно вісь трохи зміщена, то після того як поправили сходження руль на трасі трошки змістився.
Мужики, возникла такая проблема. Таврег 91-го года рождения, пробег 63 ткм. Был у двух развальщиков и оба в один голос говорят, что не могут отрегулировать развал на левом колесе. Собираюсь менять стойки в скором времени, из за чего не могут отрегулировать развал на левом колесе, не хочу, что б с новыми стойками такое было.
попробуйте спросить почему не могут. Если пьяные после НГ - это одно, а если кто-то(например, гипотетически) сваркой развальный болт заварил - это совсем другое
Спрашивал, говорят, чтотнезнают. Либо стойка либо стакан. Как узнать завален ли стакан?
Как? Смотреть! И зачем его варить, кто скажет?
Якщо брати ВАЗ-2109, то там іменно сходження 0..1 мм, але в ваз -2109 накол осі повороту 0-30 хв. а в таврії пишуть що 3 градуси.
3 градуси - то кастор.
Увод може бути з вдох причин, основна це розвал різний на колесах, і друга це різний нахил осі поворота.
Третю причину забув. Різний тиск в колесах. І це все при умові однакових колес, якщо на передній осі буде навіть однакова резина але різного ступеня зносу - також може вести в сторону, це вже четверта причина.
Спрашивал, говорят, чтотнезнают. Либо стойка либо стакан.
А кулаки родные или может от Жукова, под восьмерочные тормоза с колесами? Они там часто брачек гнали, отверстия для крепления к стойке неправильно сверлили, поэтому были случаи невозможности правильно отрегулировать развал на одном из колес.
И эта, когда мне всякими лазерами регулировали сход-развал, то машинку всегда тянуло влево. Причем заезжал и к "провереным" мастерам в том числе, пытались регулировать и с грузами и без оных. Машина поехала прямо только после компьютерного стенда, регулировали без нагрузки. Резину не жрало ни разу после регулирования как у гаражных мастеров так и в разных сервисах.
Володимир
09.01.2018, 16:09
3 градуси - то кастор.Кастор це запозичене визначення з англійської, Фучаджі вживає термін "Угол продольного наклона поворотной стойки", також в неті можна знайти визначення як "Кут нахилу осі повороту". Назви різні, значення одне.
Володимир
09.01.2018, 16:13
И эта, когда мне всякими лазерами регулировали сход-развал, то машинку всегда тянуло влево. Причем заезжал и к "провереным" мастерам в том числе, пытались регулировать и с грузами и без оных. Машина поехала прямо только после компьютерного стенда, регулировали без нагрузки. Резину не жрало ни разу после регулирования как у гаражных мастеров так и в разных сервисах.В мене навпаки, після комп"ютерного почало тягнути в сторону, стойки мають різний кастор, відповідно вісь передня трохи під кутом получається, комп"ютерний стенд руль центрує перпендикулярно передній осі.
У меня и передние и задние колеса, если по кузову смотреть, были смещены вперед-назад неодинаково. Но именно компьютер помог устранить увод авто в сторону.
Володимир
09.01.2018, 16:37
У меня и передние и задние колеса, если по кузову смотреть, были смещены вперед-назад неодинаково. Но именно компьютер помог устранить увод авто в сторону.Значить різні стенди мають різне програмне забезпечення.
ХЗ, шо там и как. Машинка прямо поехала после регулировки на Героев Обороны 4, возле гостиницы Колос. Стенд там стандартный был, такие я видел на разных станциях. Наверняка и ПО там одинаковое под одинаковые авто.
Володимир
09.01.2018, 17:46
ХЗ, шо там и как. Машинка прямо поехала после регулировки на Героев Обороны 4, возле гостиницы Колос. Стенд там стандартный был, такие я видел на разных станциях. Наверняка и ПО там одинаковое под одинаковые авто.Та не всі вони однакові https://www.google.com.ua/search?q=%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B4+%D1%80%D0% BE%D0%B7%D0%B2%D0%B0%D0%BB+%D1%81%D1%85%D0%BE%D0%B 4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwib1Oi_j8vYAhVR46QKHVaLANUQ_AUICigB&biw=1280&bih=895#imgrc=Fe_Kb9QaD6YFPM:
Не, понятно шо их много разных. Просто по внешнему виду ящика, монитора, хреновин шо вешаются на колеса - можно узнать точно такой же стенд.
Володимир
11.12.2018, 13:04
Робив днями развал сходження, причому сталося так що робив два рази підряд на різних СТО, то з 100-відсотковою впевненістю можу сказати що сходження передніх коліс таки має бути мінусовим.
На комп"ютерних стендах під час роботи або вибирають автомобіль ВАЗ-2109 бо таврії-славути нема в переліку авто, або якщо навіть і є, то там сходження +5"..+16".
Так от, заїхав на перше СТО, поміряли, кажуть все в межах норми, нічого чіпати не потрібно (сходження було в плюсі). Кажу ставте розвал по +10", а сходження по -4" на кожне колесо. Кажуть що знають що по книжці має бути мінус, але може їсти резину. Я наполіг і зробили типу як я хотів. Коли виїхав на трасу, то машина почала тримати дорогу добре, але як відпустити руля то руль тікає трохи вліво. Вдома поміряв розвал, то ліве колесо хвилин 20 в плюсі, а праве хвилин 20 в мінусі. Пацани на СТО напевне не вкурсі що треба фіксувати руль в центральному положенні і крутити розвал і сходження одночасно на кожному колесі бо вони взаємопов"язані.
СТО №2 через два дні після СТО№1. Після СТО№1, розвал ліве колесо +22", розвал праве колесо -31", сходження ліве колесо -3" праве колесо -9". Попросив щоби поставили розвал +10, сходження по -4 (вийшло трохи більше), також були проти мінуса, але я наполіг. Тут вже все як має бути, руль зафіксували, педаль тормоза також. Результат, на трасі на прямій ділянці руль відпускаєш, він нікуди не тікає, і незважаючи на те що на дорозі колії і нерівності машина тримає напрямок і нікуди не з"їзджає. Раніше навіть при нулюваму сходженні на тих самих ділянках дороги була постійна розкачка машини в сторони і доводилось постійно підрулювати.
Як робили- пустий кузов, чи з баластом?
Володимир
11.12.2018, 15:26
Як робили- пустий кузов, чи з баластом?Пустий, я розвал робив вже 4 рази в різних місцях, то про баласт ніде не чули. Та й взагалі останній раз майстер робив молодий, півтора години крутив гайки доки зрозумів що я від нього хочу і як його робити, бо там крутиш розвал, зміщується сходження, крутиш сходження, міняється розвал. Я вже думав сказати хай дасть ключі і рукавиці я сам виставлю, але якось втримався.
... крутиш розвал, зміщується сходження, крутиш сходження, міняється розвал...(с) з першим згоден, з другим- ні разу не згоден. Для цьго дость добре розібратись в конструкції і трошки геометрії.
Если большие нкточчности в регулировке(совсем сбито) то и второе будет в некоторых случаях. Нсли чуть то да, второго не будетр
Володимир
11.12.2018, 16:31
... крутиш розвал, зміщується сходження, крутиш сходження, міняється розвал...(с) з першим згоден, з другим- ні разу не згоден. Для цьго дость добре розібратись в конструкції і трошки геометрії.Хлопці на першому СТО також були напевне такої думки, крутили розвал при зміщеному в сторону рулі, виставили по 10" сам бачив на екрані. коли робили сходження, то руля поставили по центру. В результаті одне колесо пішло в плюс, а інше в мінус.
На СТО№2, я слідкував на екрані за роботою майстра, то все взаємопов"язане, сходження не може впливати на розвал тільки в одному випадку, якщо вісь обертання передніх стійок перпендикулярна до поверхні землі, але там є, як поперечний наклон осі, так і продольний. Навіть тут на форумі, можливо навіть і в цій темі писав хтось, що зробив розвал по книзі по ремонту, а після того як зробив сходження, то розвал вже не відповідав тому що він виставив.
Мені колись дуже давно робили розвал на оптичному стенді, то коли майстер повертав руля в сторони, то точка від лазера рухалась не по прямій.
http://club-fiat.org.ua/_fr/13/5536857.jpg
Впливає то і впливає, аргументи хлопців сильніші , нема чим крити. А що конструкція і все інше кажуть проти- аби якось їхало.
Володимир
11.12.2018, 18:37
Впливає то і впливає, аргументи хлопців сильніші , нема чим крити. А що конструкція і все інше кажуть проти- аби якось їхало.На відео нижче є момент коли крутять руля в сторони, в крайніх точках екрану відхилення різне.
В мене ще одна проблема намалювалась, ліве заднє колесо сходження +7", розвал +22", а праве сходження +17", розвал -30". Треба буде літом шайби підставити під верхні болти щоби вирівняти.
https://www.youtube.com/watch?v=NuPEGbcSpkY
При чому тут різне відхилення у авто, яке далако позаду Таврії по конструкціїї? Досить уважно вивчити конструкцію Таврії, її рульового механізму в двох площинах, добре подумати і один раз назавжди зрозуміти, що на що впливає.
Для регулювання тавромеханізму досить простих дзеркал і старого стенду з лампочками.
Але коли хочеться, грошей та часу на СТО та хлопців, які не бачать різниці між 2108/09 та 1102 і беруться, вистачає- регулюйте.
Як как казав начальник тюрми - ...не вижу препятствий!...(с)
Васильевич, не спорьте. Выше сказанное soladko и Володимир всё правильно.
"Если большие неточности в регулировке(совсем сбито) то и второе будет, в некоторых случаях.
Но если чуть - то да, второго не будет."
А, ну если так- ша, молчу!
Хлопці на першому СТО також були напевне такої думки, крутили розвал при зміщеному в сторону рулі,
Таких мастеров гнать надо. Нормальный мастер начинает с того, что выставляет ровно руль и ставит на руль костыль для фиксации. А потом уже крутит гайки.
Володимир
12.12.2018, 11:58
При чому тут різне відхилення у авто, яке далако позаду Таврії по конструкціїї? Досить уважно вивчити конструкцію Таврії, її рульового механізму в двох площинах, добре подумати і один раз назавжди зрозуміти, що на що впливає.
Для регулювання тавромеханізму досить простих дзеркал і старого стенду з лампочками.
Але коли хочеться, грошей та часу на СТО та хлопців, які не бачать різниці між 2108/09 та 1102 і беруться, вистачає- регулюйте.
Як как казав начальник тюрми - ...не вижу препятствий!...(с)Мені якщо чесно оптичний розвал більше подобається. Мені як робили на оптичному, то після регулювань майстер пневмопійномником піднімав перед щоби колеса не торкались поверхні, а потім різко опускав щоби передок трохи покачався та підставках під колесами. А на комп"ютерних цього ніхто ніколи не робив. Сьогодні зранку поміряв розвал, то не виключено що ліве колесо в мінусі.
Наступного разу напевне буду на СТО домовлятись про оренду стенда, а не про послугу в цілому.:D
Мені якщо чесно оптичний розвал більше подобається. Мені як робили на оптичному, то після регулювань майстер пневмопійномником піднімав перед щоби колеса не торкались поверхні, а потім різко опускав щоби передок трохи покачався та підставках під колесами. А на комп"ютерних цього ніхто ніколи не робив. Сьогодні зранку поміряв розвал, то не виключено що ліве колесо в мінусі.
Наступного разу напевне буду на СТО домовлятись про оренду стенда, а не про послугу в цілому.:D
... А на комп"ютерних цього ніхто ніколи не робив...(с)- це не комп. винен, а "майстер" такий. Нормальний і тиск перевірить/підрівняє, похитає автою, вантаж підвісить, і звичайними методами зробить один раз і на довго.
Володимир
12.12.2018, 13:47
... А на комп"ютерних цього ніхто ніколи не робив...(с)- це не комп. винен, а "майстер" такий. Не спорю, на оптичному стенді працював дядько вже трохи старший, а на комп"ютерних то все молодь.
Володимир
15.12.2018, 19:55
Сьогодні вилізла причина того що розвал на лівому колесі пішов в мінус. Розвальщик с.... ка зірвав різьбу на гайці розвального болта, і ніц навіть не муркнув про це. Доки їхав по трасі машина відмінно тримала дорогу, а вже на під"зді додому спіймав яму, то розвал збився.
Чи дебіл, чи амбал- порвати таку різьбу нормальна людина на може звичайним ключем. Резюме- пожалій себе, зроби САМ! Або пара гайка-болт були з макухи.
Володимир
15.12.2018, 20:27
Чи дебіл, чи амбал- порвати таку різьбу нормальна людина на може звичайним ключем. Там болт з лискою, то думаю зірвати різьбу можна легко на гайці, тим більше ключик був з півметровим воротком, ну і автозаз славиться пластиліновими болтами і гайками.
https://detalizaz.com.ua/image/cache/1000-600/data/%D0%A4%D0%BE%D1%82%D0%BE2/P1100445.JPG
Резюме- пожалій себе, зроби САМ! Або пара гайка-болт були з макухи.
Так і зроблю, куплю гайку і виставлю по водному рівневі розвал такий самий як і на правому колесі.
Ой, не треба про зазовську славу і про "легко"! Десятки таких процедур і по заміні, і по регулюванню робив, ні разу не рвав нічого. Нащо брати трубу півметрову??? Там стандартний ключ є норма. Тим більше, що пара- підвищеної міцності.
Звиняйте, здуру і коня можна трахнути, тільки для чого???
Порвав пару різьб, звичайним ключем. Якість вогонь, так шо це можливо
Що, точно такі? Амбали, шо тут скажеш? Чи все-таки звичайні болти/гайки із звачийною різьбою?
Володимир
16.12.2018, 12:28
Ой, не треба про зазовську славу і про "легко"! Десятки таких процедур і по заміні, і по регулюванню робив, ні разу не рвав нічого. Нащо брати трубу півметрову??? Там стандартний ключ є норма.Це питання не до мене, який розвальщик вороток мав, таким і крутив.Тим більше, що пара- підвищеної міцності.
Звиняйте, здуру і коня можна трахнути, тільки для чого???Що болт підвищеної міцності згоден, гайка ні, колись на таврії звичайним ріжковим там різьбу зірвав, натомість поставив гайку від якоїсь сг техніки часів срср як на фото, то та вже спокійно витримувала більш серйозний ключ.
https://t-don.com/images/catalog/middle/232172.jpg
Що, точно такі? Амбали, шо тут скажеш? Чи все-таки звичайні болти/гайки із звачийною різьбою?Я вчора тимчасово поставив болт 12 мм, зі звичайною різьбою, твердість 4.8, тягнув солідним накидним ключем, то різьба не зірвалась.
Добре, пора вже закруглятись.
Володимир
23.12.2018, 19:58
Продовжу історію з розвалом. Гайку поміняв, розвал виставив по водному рівневі аналогічний іншому колесу. В ходовій був стук який з нагрівом двигуна пропадав, думав що зі зниженням температури сильніше стукає амортизатор. Сьогодні мав поїздку по трасі, то на зворотньому шляху, склалось враження що руль трохи змістився вправо, хоча по дорозі туди було враження що зміщений вліво. По приїзду додому загалянув під капот, одна контргайка на лівій тязі не затягнута, праву тягу не перевірив бо туди неможливо добратись.
Отаке в Тернополі СТО "Все для автомобіля", будете в Тернополі заїзжайте, рекомендую.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot