Просмотр полной версии : ХАДО - присадка для двигла
predsedatel
08.10.2017, 00:59
вопрос по восстановительным присадкам, таки да или таки нет? я б не спрашивал еслиб не заливал у них масло в том числе в коробку. так вот масло 5в40 их отличное. вот думаю в двиг (пробег 200т) залить "присадку восстановительную", цена вопроса с хадо супер промывкой около 1600грн. мож приемистость вернется, да и расход как минимум на пол литра больше щас. развод, не?
если о присадках, в Украине продается супротек или только нанопротек? Гугл пишет это тоже производство Санкт Петербург
непонятно...
Якщо звернутися до історії з появою цієї самої хадо, а починається вона якраз з пітерської контори рвс (здається так), саме тоді в основі цієї самої чудо-присадки згадувався мінерал серпеніт . Це мінерал! Тобто абразив! На основі якого і робили ті чудо-присадки. Як я розумію,то таке саме зараз і випускає хадо.
Не только Питер, до Хадо были Римет и Ремол, последний в Одессе делали, и нормальная была присадка, применял оба, если не бодяга, впрочем, как и Хадо, работает и нормально помогает.
Помагає чи ні, то більше до ефекту плацебо, як на мене. Мені цікаво як саме працює ця присадка.
В основі лежить певний мінерал,який вони подрібнюють, розбавляють маслом і закріплюють ПАРами. Як не крути маємо абразивну суміш. Абразив може підшліфовувати зношені поверхні деталей що контактують між собою. Тут плюс втому, що зменшується тертя і зменшується швидкість ізносу. Але яким чином ті поверхні відновлюються? А якщо вони не відновлюються, то цей ефект не на довго,бо маємо зазор вище норми.
І як той абразив буде працювати в парах,що мають нормальні поверхні? Так само - підшліфовувати їх,тобто збільшувати зазор в парі. А це не гуд. А куди дівається продукт після шліфовки? В двигуні можливо сяде на шторі фільтра, а в кпп?
І виходить,що воно як мертвому припарка - десь лічить, а десь калічить.
Як на мене,то краще використовувати дисульфід молібдену, який не викликає абразивного ізносу, а виступає чистим протектором тертя, зменшуючи його в парі. А це веде до зменшення температури,до можливості витримувати більші навантаження в парі. І ДМ варто використовувати на нових(або відновлених) агрегатах,що дасть можливість подовжити термін експлуатації. І,як на мене, то ДМ буде ефективним в редукторах (кпп),а не в двигунах,де він може забивати фільтр.
В Хадо більше реклами і певного розводу. Так саме і з маслами ХАДО. Вони не є виробниками, а лише використовують сторонні масла,пакуючи їх під своїм брендом і підвищуючи ціну. А нафіга платити більше ?
Чого це зразу і плацебо? Ми ж не в поліклініці? А якщо я напишу, що після залівки та круга в 2000 км компресія і піднялась, і вирівнялась на Таврії, ще і нотаріус треба? Були заміри до і після, і не тільки на моїй, очам та манометру не вірити? Якщо КПП Славути після порції Хадо стала шуміти менше, то собі не вірити?
Тут- не райком партії, обманювати ні до чого, а вже вірити, чи не вірити- діло таке...
Crowelling
08.10.2017, 11:26
Хадо в двигатель пробовал, тот что в одном тюбике. Разницы не почувствовал. По идее, следуя инструкции, необходимо сначала залить очистительную баланду, поездить с ней, сменить масло, и только потом заливать присадку в новое масло. Вот тогда должен быть эффект. Естественно оно не вылечит сцепление, ушатаные подшипники, ушатаные форсунки и стертые кольца.
На счет КПП. Туда я пульнул дисульфид молибдена, от LM. Стало тише. Но еще тише стало, когда я залил туда больше масла.
Crowelling
08.10.2017, 11:26
Хадо в двигатель пробовал, тот что в одном тюбике. Разницы не почувствовал. По идее, следуя инструкции, необходимо сначала залить очистительную баланду, поездить с ней, сменить масло, и только потом заливать присадку в новое масло. Вот тогда должен быть эффект. Естественно оно не вылечит сцепление, ушатаные подшипники, ушатаные форсунки и стертые кольца.
На счет КПП. Туда я пульнул дисульфид молибдена, от LM. Стало тише. Но еще тише стало, когда я залил туда больше масла.
Меня терзают смутные сомнения- где-то уже ПРО ЭТО было? Дежавю или дежа вю, как правильно?
predsedatel
08.10.2017, 11:35
Масло на разлив с бесплатной заменой очень вигодно у них, вроде голандское в металл бочках идет. А вот про добавку я засомневался, но раз дажеКуку!!! помогло, нада брать.
predsedatel
08.10.2017, 11:38
Меня терзают смутные сомнения- где-то уже ПРО ЭТО было? Дежавю или дежа вю, как правильно?
Та било дело тут на форуме срач про добавки , году гдето в 2005, тогда негатива било много.
Мне помогает только стопиисят собственной! Остальное- авто, попросю не путать!
Обратно же, источник разлива один? Я бы и сейчас взял для АКПП, только мой источник иссяк. А посоветовал приятель, с которым начинали ремонты ино лет 20 назад, сейчас он сидит на АКПП, рекомендовал.
Вы задрали курилку засирать! ;-)
http://tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=47816
http://tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=47427
Целый раздел же есть :angry:
http://tavria.org.ua/forum/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=67
Чого це зразу і плацебо? Ми ж не в поліклініці? А якщо я напишу, що після залівки та круга в 2000 км компресія і піднялась, і вирівнялась на Таврії, ще і нотаріус треба? Були заміри до і після, і не тільки на моїй, очам та манометру не вірити? Якщо КПП Славути після порції Хадо стала шуміти менше, то собі не вірити?
Тут- не райком партії, обманювати ні до чого, а вже вірити, чи не вірити- діло таке...
Вірити чи ні, лити чи не лити - діло хазяйське. Я особисто проти ХАДО. Чому? Тому що мене не влаштовує механізм роботи цієї добавки. Який він (механізм) є насправді я точно не знаю,написав тільки те,що мій мозок мені намалював. І знову ж таки:що було в двигуні твоєї таври і що стало після відомо... невідомо кому, навіть Хадо. Без розборки і дефектовки.
Чому стала тихіша кпп після хадо? Все той же самий механізм - поверхні стають більш чистішими (шероховатість поверхні). Повторююсь- МОЖЛИВО!
Чому кпп стала тихіша після доливу масла? Голод п'ятої передачі на таврі відомий всім. Ну і підвищення рівня, можливо сприяє більш якісному змащенню поверхонь пар тертя. А також масло є природним звукоізолятором. І при цьому не треба забувати,що підвищуючи рівень масла ви автоматом добавляєте в витратах пального.
Про голод не будемо- з ним в мене боротьба була завжди одна- +ххх мл вище норми і все, але знову ж таки- беремось за старе- за сам механізм шуму. Шумить не тільки шестерня п"ятої, шумить все на перв. валу, на нейтралі, а не в русі, про це теж не раз викладав статтью з ЗР з картинками.
А про те, що було після Хадо та Ремолів, знаю і по своїй Таврії- понад 250 т.к. без капремонту, знаю і за інші.
Шумить все - шумлять шестерні, підшипники. Причина: якість виготовлення, зазори, якість масла. Я читав деякі дослідження,там опити показують чітку залежність вібрації зубів шестерень від в'язкості масла. Чим густіше -тим менше шуму. Можливо тому,що більш густіше масло залишає більш стійку (динамічна в'язкість) плівку на поверхні зуба.
Хадо робиь непогану омивайку. Все решта... я б до машини не підносив навіть близько
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot