![]() |
ЗАЗ 1103 1.1 '99 by Magentis
Вирішив тут завести БЖ своєї чудо брички.
Два тижні тому став власником диво автомабіля "Славута". Про авто: ЗАЗ 1103 1999року, мотор 1.1 карб., комплектація "Люкс". Пробіг на момент покупки 173400км. Не бита, не крашена, не варена (хотя пороги гнилуваті). До цього був Ford Sierra 2.0 1986 року. http://s020.radikal.ru/i705/1412/cd/a1acad726997.jpg Після Форда відчуття... ну таке словами не опишеш, та і порівнювати їх буде нелогічно. Поки що автівкою довольний, потрошки привикаю, хотя вже вспів взнати шо з розширувального бачка може гнати Тосол, раптово можуть десь подітись холості оберти (певно секс з клапаном ХХ буде постійним ), взнав про реле під панелю, від якого також раптово пропадає "+" (хотя завдяки йому купив новий комутатор, бо першим ділом коли заглох подумав на нього). З мінусів: - Не працює спідомерт (одометр пробіг рахує, а стрілка спідометра не ворушиться, тільки клацає там шось:)) - Не працює Економетр (шлангочка дбайливо завязана у вузлик) - Не працює обігрів заднього скла. (заміна скла - без варіантів) - Тече вище згаданий розширювальний бачок (Пробку поставив нову Лузар - не помогло. Жду порад) - Тіче лівий ЗТЦ (на днях заміню) - Не тримають амортизатори "ляди" І в завершення пару слайдів http://s008.radikal.ru/i305/1412/70/0ed4e2f23856.jpg http://s016.radikal.ru/i337/1412/c4/47908ce3d3a1.jpg http://s55.radikal.ru/i148/1412/df/c0ab309adde9.jpg http://s017.radikal.ru/i409/1412/bb/fb055b1cb3cc.jpg To be continued... |
по поводу бачка - поменяйте бачок и не парьтесь ) он недорогой.
по поводу спидометра - вполне может быть тросик мёртвый |
Некоторые от ланоса бачки вкорячивают - они вроде как по-лучше качеством...
На счёт ощущений в сравнении с фордом я так и не понял - славута лучше ? Если не сложно, давайте сравнительный анализ - просто знакомый собирается сделать обратный манёвр, сменить тавру на сиерру... Дам ему почитать ваше сравнение... )) |
Цитата:
Aprox В ЛС. |
Цитата:
|
По прозьбам трудящихся:
Сієрра і Таврія це два АБСОЛЮТНО різні авто. Якшо чесно, то Сієрру я б не став радити лише по одній причині - КУЗОВ, а точніше його відсутність. Саме головне при огляді Сієери - це номер кузова. Спочатку треба його оглянути, а тільки потім здороватись з продавцем А порівнювати... Я коли тільки пересів з Жигуля на Сієру, то десь місяць, підходячи до машини в голові крутилась лише одна думка "Мля, яка вано ЗДОРОВЕЗНА" В салоні все простенько, але удобно і все на своїх місцях. Якшо машина більш менш доглянута, то в салоні нічого не скрипить, не тріщить і тарабанить. Місця в салоні порівняно з Таврією просто вагон і ше трошки. В мене був трьох дверний Форд, але шоб забратись на задній диван не треба застосовувати ніяких акробатичних прийомів. І троє там поміщаються аж бігом, навіть в зимовій одежі. Обдув і опалення салона в рази краща Таврії (при умові робочого термостата і не забитого радіатора пічки) Про керованість. Задній привід - це кайф. Супер водієм себе не рахую, але навіть зимою за всі три роки володіння Фордом мене ніразу не крутило, не заносили (занос завжди плавний і легко керований) і по дорозі не кидало. Плавність ходу заслуговує похвал навіть в теперішній час. А якшо поставити диски R15, тоді ситуація міняється кардинально. Розхід пального не порадує. Мотор 1.6ОНС слабенький для токої машини, але розхід в середньому 8-10л. 1.8ОНС мало розповсюджений і не набагато тяговитіший за 1.6. 2.0 ОНС - золота середина між динамікою і витратою пального (інжектор буде більш вдалою покупкою). При моєму 2.0 ОНС з карбюратором Вебер розхід по місту був 10-12л, по трасі 7,5-8,2л. Да-да і це при обємі 2літра. 2.0 DOHC - потужна штука (125коней), але більш капризний і дорожчий в ремонті. Були також 1.6 і 1.8 CVH - але такі мотори на мою думку не заслуговують уваги(обрив ремня - і водій вирушає в пошуки 200-300$ на ремонт, а запчасти тільки під замовлення) Якшо вже і дивитись, то тільки Сієри МК2, тобто після 1986року. До МК1 (1982-1986) вже є досить великий геморой з запчастинами типу фар, стопів, кузовщини, салонних детальок. На МК2 цього всього ще вдосталь і є навіть нові. Тридверки будь якого року також не рекомендую: сідушкі, двері, оббівка, стьокла будете шукати місяцями і за досить некошерні гроші. Першим дивимось номер кузова, потім передні стакани (відстань від центра штока амортизатора до іншого штока повина бути 1002мм - це в ідеалі), далі задні лонжерони уважно оглядаємо (сцукі гниють з середини), пороги, арки в 70% ржаві і це добре видно. По вартості запчасти машина досить дешева, якшо ставити Турцію-Польщу (десь на рівні 2109), але якщо оринінал Motorcraft - то десь на рівні Мерса 124-го. |
а в чому основна причина зміни авто? Сієра дорого обходилася?
|
Ні.
Цитата:
"Мои года - мое богатство" - це також не про Сієрру |
Цитата:
|
Цитата:
|
потому что надо было брать с разборки заводской:)
|
Тобто Таврійського нового за 40грн мені на довго нехватить?!
https://detali.zp.ua/catalog/10144-b...viny/?c=842044 |
Я бы на базаре походил в живую пощупал... Оно так понятнее... Я так замок багажника выбирал когда у меня они раз в неделю рассыпаться начали... Облазил весь базар, но нашёл замок, который и на вид и на ощупь был железный, а не непонятно-силуминовый - так с ним машину и продал...
|
Цитата:
|
Значить купляємо новий бачок, Тосол, нормальну кришку і гарно прочищаємо систему охолодження.
Тосол "Лєна". Має хтось досвід експлуатації? Чи не вартує він тих грошей, шо за нього просять? |
Цитата:
|
Пробіг 174081км. Заміна лівого ЗТЦ. Взав "нонейм" за 50грн. Побачим, на скільки його вистачить.
Після Форда всі запчастюльки такі дитячі:) http://s019.radikal.ru/i622/1412/72/836e57a8ef9f.jpg |
Сьогодні добавив тишини в салон. І всього 8грн. Починаю любити ціни на Таврозапчастини)
http://i053.radikal.ru/1412/2f/b26e825dea54.jpg http://s019.radikal.ru/i603/1412/2d/5baf4851574a.jpg |
Цитата:
Плюс на реле - замінити колодку можливо треба. А може справа у контактній группі замка. Клапан ХХ - я 2 чи три різних міняв, якщо все правильно затягнути та лити нормальний бенз без сірки (на КЛО в мене жиклер клапана миттєво забивається) - то будет все норм. Зтц треба міняти, а краще у парі. |
Цитата:
|
Цитата:
|
Олег Андреевич
Опачкі! А цю інформацію треба провірити. Наразі дякую. |
интрессено какой у тебя вин? последние цифры? у меня машина 3775.
|
Цитата:
|
тут вроде еще старше машина была. чтото в районе 200 номер.
у меня походу конец зимы 2000 г. 1,2 люкс. а у тебя наверное начало или середина 99. что 1,1 мотор |
Цитата:
дуже зручно, бо в славуті кінцевик не дуже зручно монтувати, а цей шплінт, як раз до теми. також, можна підчєпити на нього и сігналку. в мене так, і сігналка, і світло загоряєтся в багажнику, та в салоні. |
|
Там на фоне, это что за покрышка с таким забавным рисунком ?
|
Цитата:
|
Aprox, W-r
Резина на маршрутку "Богдан" з не менш забавним ім'ям Ling-Long) |
Продовжимо...
Ше з моменту купівлі звук роботи двигуна мене не влаштовував: ну не так повинен працювати Тавтомотор!:no: Спроба регульнути клапана успіхом не закінчилась, але вилізла не менш цікава байда: клапанні пружини нажимаються від руки:( і рокера в ненайкращому стані. Висновок: робимо ГБЦ. Але після Нового Року(брак коштів) Попередньо в планах змінити рокери разом з оською, клапанні пружини (наскільки мені відомо і внутрішні і зовнішні - аналог "ТАЗіка" 2101, якшо не правий - поправте), але повний список буде відомий після розборки. Також замітив калюжку в ногах переднього пасажира. Огляда і розумію шо попадаю на заміну радіатора пічки. Але де радіатор пічки, там і заміна Тосолу і розширювального бачка з пробкою. Ех, а так хотілося в тисячу гривень вложитись... |
От і настав день розборки. Знявши ГБЦ поняв шо справи кепські: поршні бовтаються як буй в відрі (до списку додамо поршні і кольца). Шо маємо по головці: вбита оська рокерів, вбитий розпредвал, кончені коромисла, клапана не плотно прилягають. Трохи фото:
http://s013.radikal.ru/i322/1501/3a/1c288e654731.jpg http://s017.radikal.ru/i428/1501/52/1e5a7d9980e9.jpg http://s011.radikal.ru/i317/1501/42/c40a52b30cf1.jpg http://s017.radikal.ru/i408/1501/b0/2f2d8d72591f.jpg На завтра запланована розборка блокаі похід за запчастинами. Хто скаже: Харківські поршня варто брати?! |
Да, цена качество у них вполне приемлемое
|
Сразу могу дать инфу, коромысла и ось коромысел бывают производства не завод, будь внимателен
|
Kent***
Набагато гіршої якості? |
Вирішив воскресити свій бортовий і постаратись не закидати те діло. Якшо чесно, то бумажний Б/Ж для мене більш привична річ і ведеться справно.
Отже після капіталки мотора машина пробігла вже 10тис. На двигун нарікань нема ніяких. Масло заливаю ELF 10W-40. Свічки Champion. Але взагалі по машині робилось багато і часто (і чуствую це далеко не кінець:( ) Те шо я вже привик до машини за цей рік - то є так, але є такі моменти які виводять з рівноваги: цей радіус розворота, ці "бублики" замість коліс, які мають властивість гнутися від кожної ямки, це пласмасове рипіння, бубоніння по всьому салоні. Якість запчастин - це просто "censored". Але шо можна чекати за такі гроші від машини?! Вона просто звичайна весела бричка і їздити можна (хотя кого я обманюю "рука-лице") Додаю пару слайдів теперішнього вигляду http://s019.radikal.ru/i613/1511/6d/3dbf8050c9a8.jpg http://s017.radikal.ru/i425/1511/56/325fa4be547f.jpg |
Сьогодні помітив шо трос щеплення тримається на двох жилках. Заміна виявилась дуже простою. Тільки думаю чи буде ходити новий трос, оскільки ставив те шо було в багажнику
http://s019.radikal.ru/i637/1512/d0/4744285e4048.jpg |
Цитата:
|
могу огорчить, та пластмаска белая, в начале троса, очень в не подходящий момент ломаеться.
|
я вже і незнаю якого тоді купляти... Ті троси які я сьогодні дивився на базарі - відверте Г...., і це при тому шо продавець, вириваючи останні волоски в себе на паху, кричить шо то є завод.
|
После первой поломки того пластикового упора, на новом (заводском) тросе обжали его хомутом (без фанатизма, но крепко) - так с тем трососм машину и продал...
|
Текущее время: 05:04. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.