ТавроФорум

ТавроФорум (https://forum.tavria.org.ua/index.php)
-   Бортовой журнал (https://forum.tavria.org.ua/forumdisplay.php?f=21)
-   -   ЗАЗ 1103 1.1 '99 by Magentis (https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=80575)

Magentis 02.12.2014 21:07

ЗАЗ 1103 1.1 '99 by Magentis
 
Вирішив тут завести БЖ своєї чудо брички.
Два тижні тому став власником диво автомабіля "Славута". Про авто:
ЗАЗ 1103 1999року, мотор 1.1 карб., комплектація "Люкс". Пробіг на момент покупки 173400км. Не бита, не крашена, не варена (хотя пороги гнилуваті).
До цього був Ford Sierra 2.0 1986 року.

http://s020.radikal.ru/i705/1412/cd/a1acad726997.jpg
Після Форда відчуття... ну таке словами не опишеш, та і порівнювати їх буде нелогічно. Поки що автівкою довольний, потрошки привикаю, хотя вже вспів взнати шо з розширувального бачка може гнати Тосол, раптово можуть десь подітись холості оберти (певно секс з клапаном ХХ буде постійним ), взнав про реле під панелю, від якого також раптово пропадає "+" (хотя завдяки йому купив новий комутатор, бо першим ділом коли заглох подумав на нього).
З мінусів:
- Не працює спідомерт (одометр пробіг рахує, а стрілка спідометра не ворушиться, тільки клацає там шось:))
- Не працює Економетр (шлангочка дбайливо завязана у вузлик)
- Не працює обігрів заднього скла. (заміна скла - без варіантів)
- Тече вище згаданий розширювальний бачок (Пробку поставив нову Лузар - не помогло. Жду порад)
- Тіче лівий ЗТЦ (на днях заміню)
- Не тримають амортизатори "ляди"
І в завершення пару слайдів

http://s008.radikal.ru/i305/1412/70/0ed4e2f23856.jpg
http://s016.radikal.ru/i337/1412/c4/47908ce3d3a1.jpg
http://s55.radikal.ru/i148/1412/df/c0ab309adde9.jpg
http://s017.radikal.ru/i409/1412/bb/fb055b1cb3cc.jpg

To be continued...

Maxspirit 02.12.2014 23:30

по поводу бачка - поменяйте бачок и не парьтесь ) он недорогой.
по поводу спидометра - вполне может быть тросик мёртвый

Aprox 03.12.2014 09:31

Некоторые от ланоса бачки вкорячивают - они вроде как по-лучше качеством...

На счёт ощущений в сравнении с фордом я так и не понял - славута лучше ? Если не сложно, давайте сравнительный анализ - просто знакомый собирается сделать обратный манёвр, сменить тавру на сиерру... Дам ему почитать ваше сравнение... ))

Magentis 03.12.2014 10:50

Цитата:

Сообщение от Maxspirit (Сообщение 2954177)
по поводу бачка - поменяйте бачок и не парьтесь ) он недорогой.
по поводу спидометра - вполне может быть тросик мёртвый

Але ж одометр працює... Чи я шось докінця не розумію?!

Aprox
В ЛС.

Nik 03.12.2014 12:55

Цитата:

Сообщение от Magentis (Сообщение 2954472)


Aprox
В ЛС.

напиши здесь, я думаю многим будет интересна бюджетная альтернатива таврии

Magentis 03.12.2014 13:35

По прозьбам трудящихся:


Сієрра і Таврія це два АБСОЛЮТНО різні авто.
Якшо чесно, то Сієрру я б не став радити лише по одній причині - КУЗОВ, а точніше його відсутність.
Саме головне при огляді Сієери - це номер кузова. Спочатку треба його оглянути, а тільки потім здороватись з продавцем
А порівнювати... Я коли тільки пересів з Жигуля на Сієру, то десь місяць, підходячи до машини в голові крутилась лише одна думка "Мля, яка вано ЗДОРОВЕЗНА" В салоні все простенько, але удобно і все на своїх місцях. Якшо машина більш менш доглянута, то в салоні нічого не скрипить, не тріщить і тарабанить. Місця в салоні порівняно з Таврією просто вагон і ше трошки. В мене був трьох дверний Форд, але шоб забратись на задній диван не треба застосовувати ніяких акробатичних прийомів.
І троє там поміщаються аж бігом, навіть в зимовій одежі.
Обдув і опалення салона в рази краща Таврії (при умові робочого термостата і не забитого радіатора пічки)
Про керованість. Задній привід - це кайф. Супер водієм себе не рахую, але навіть зимою за всі три роки володіння Фордом мене ніразу не крутило, не заносили (занос завжди плавний і легко керований) і по дорозі не кидало.
Плавність ходу заслуговує похвал навіть в теперішній час. А якшо поставити диски R15, тоді ситуація міняється кардинально.
Розхід пального не порадує. Мотор 1.6ОНС слабенький для токої машини, але розхід в середньому 8-10л. 1.8ОНС мало розповсюджений і не набагато тяговитіший за 1.6.
2.0 ОНС - золота середина між динамікою і витратою пального (інжектор буде більш вдалою покупкою). При моєму 2.0 ОНС з карбюратором Вебер розхід по місту був 10-12л, по трасі 7,5-8,2л. Да-да і це при обємі 2літра.
2.0 DOHC - потужна штука (125коней), але більш капризний і дорожчий в ремонті.
Були також 1.6 і 1.8 CVH - але такі мотори на мою думку не заслуговують уваги(обрив ремня - і водій вирушає в пошуки 200-300$ на ремонт, а запчасти тільки під замовлення)
Якшо вже і дивитись, то тільки Сієри МК2, тобто після 1986року. До МК1 (1982-1986) вже є досить великий геморой з запчастинами типу фар, стопів, кузовщини, салонних детальок. На МК2 цього всього ще вдосталь і є навіть нові. Тридверки будь якого року також не рекомендую: сідушкі, двері, оббівка, стьокла будете шукати місяцями і за досить некошерні гроші.
Першим дивимось номер кузова, потім передні стакани (відстань від центра штока амортизатора до іншого штока повина бути 1002мм - це в ідеалі), далі задні лонжерони уважно оглядаємо (сцукі гниють з середини), пороги, арки в 70% ржаві і це добре видно. По вартості запчасти машина досить дешева, якшо ставити Турцію-Польщу (десь на рівні 2109), але якщо оринінал Motorcraft - то десь на рівні Мерса 124-го.

W-r 03.12.2014 14:02

а в чому основна причина зміни авто? Сієра дорого обходилася?

Magentis 03.12.2014 14:18

Ні.
Цитата:

Сообщение от Magentis (Сообщение 2954666)
По прозьбам трудящихся:
По вартості запчасти машина досить дешева, якшо ставити Турцію-Польщу (десь на рівні 2109)

Кузов - головна проблема
"Мои года - мое богатство" - це також не про Сієрру

Олег Андреевич 03.12.2014 15:13

Цитата:

Сообщение от Nik (Сообщение 2954627)
напиши здесь, я думаю многим будет интересна бюджетная альтернатива таврии

а шо там пысать? родной в мусор, лайносовский на его место. чуть придется его там поколхозить, шланг скинуть с креплений мотпорного щита, ибо в лайносе штуцер под 45 градусов, но там все интуитивно понятно, даже описывать нечего. работы на 20 минут .

ShurikStar2007 03.12.2014 23:09

Цитата:

Сообщение от Aprox (Сообщение 2954373)
Некоторые от ланоса бачки вкорячивают - они вроде как по-лучше качеством...

уже от ланосов уже не торт... как повезет...покупал себе типа оригинал... через месяц перестала резьба держать... выбрал с десяти один норм родной таврический и желтую крышку (по заверениям лучше лузара).. давление держит, патрубки пока не срывает, и о чудо везде сухо.

vadozz 04.12.2014 01:56

потому что надо было брать с разборки заводской:)

Magentis 04.12.2014 10:13

Тобто Таврійського нового за 40грн мені на довго нехватить?!
https://detali.zp.ua/catalog/10144-b...viny/?c=842044

Aprox 04.12.2014 10:35

Я бы на базаре походил в живую пощупал... Оно так понятнее... Я так замок багажника выбирал когда у меня они раз в неделю рассыпаться начали... Облазил весь базар, но нашёл замок, который и на вид и на ощупь был железный, а не непонятно-силуминовый - так с ним машину и продал...

W-r 04.12.2014 11:17

Цитата:

Сообщение от Magentis (Сообщение 2955567)
Тобто Таврійського нового за 40грн мені на довго нехватить?!
https://detali.zp.ua/catalog/10144-b...viny/?c=842044

може і вистачить. це в славуті розхідник по суті... термін служби ще залежить від якості тосолу та любові до високих обертів. у мене зараз за 130тк стоїть третій чи четвертий, виходить один бачок на 2 роки :)

Magentis 04.12.2014 11:21

Значить купляємо новий бачок, Тосол, нормальну кришку і гарно прочищаємо систему охолодження.
Тосол "Лєна". Має хтось досвід експлуатації? Чи не вартує він тих грошей, шо за нього просять?

vadozz 04.12.2014 11:35

Цитата:

Сообщение от Magentis (Сообщение 2955567)
Тобто Таврійського нового за 40грн мені на довго нехватить?!
https://detali.zp.ua/catalog/10144-b...viny/?c=842044

ЛУчше сразу найти на разборке бачек от любой ино и поставить.

Magentis 06.12.2014 20:37

Пробіг 174081км. Заміна лівого ЗТЦ. Взав "нонейм" за 50грн. Побачим, на скільки його вистачить.
Після Форда всі запчастюльки такі дитячі:)
http://s019.radikal.ru/i622/1412/72/836e57a8ef9f.jpg

Magentis 08.12.2014 12:51

Сьогодні добавив тишини в салон. І всього 8грн. Починаю любити ціни на Таврозапчастини)
http://i053.radikal.ru/1412/2f/b26e825dea54.jpg
http://s019.radikal.ru/i603/1412/2d/5baf4851574a.jpg

cj_bionic 08.12.2014 13:38

Цитата:

Сообщение от Magentis (Сообщение 2954001)
Поки що автівкою довольний, потрошки привикаю, хотя вже вспів взнати шо з розширувального бачка може гнати Тосол, раптово можуть десь подітись холості оберти (певно секс з клапаном ХХ буде постійним ), взнав про реле під панелю, від якого також раптово пропадає "+" (хотя завдяки йому купив новий комутатор, бо першим ділом коли заглох подумав на нього).
З мінусів:
- Не працює спідомерт (одометр пробіг рахує, а стрілка спідометра не ворушиться, тільки клацає там шось:))
- Не працює Економетр (шлангочка дбайливо завязана у вузлик)
- Не працює обігрів заднього скла. (заміна скла - без варіантів)
- Тече вище згаданий розширювальний бачок (Пробку поставив нову Лузар - не помогло. Жду порад)
- Тіче лівий ЗТЦ (на днях заміню)
- Не тримають амортизатори "ляди"

Бачок та кришку треба замінити. В мене вже другий рік без проблем стоїть. Раніше теж гнало.
Плюс на реле - замінити колодку можливо треба. А може справа у контактній группі замка.
Клапан ХХ - я 2 чи три різних міняв, якщо все правильно затягнути та лити нормальний бенз без сірки (на КЛО в мене жиклер клапана миттєво забивається) - то будет все норм.
Зтц треба міняти, а краще у парі.

cj_bionic 08.12.2014 13:39

Цитата:

Сообщение от Magentis (Сообщение 2959482)
Сьогодні добавив тишини в салон. І всього 8грн. Починаю любити ціни на Таврозапчастини)

Це не на довго :D ціни на багато чого вищі ніж за ВАЗ, а якість нижча. Низька ціна на запчастини нівелюється частотою їх покупки ;-)

Олег Андреевич 09.12.2014 23:58

Цитата:

Сообщение от Magentis (Сообщение 2959482)
Сьогодні добавив тишини в салон. І всього 8грн. Починаю любити ціни на Таврозапчастини)
http://i053.radikal.ru/1412/2f/b26e825dea54.jpg
http://s019.radikal.ru/i603/1412/2d/5baf4851574a.jpg

Сделай еще одно полезное дело: к шплинту этой пластмассовой направляйки, подпаяй провод, и кинь его на плафон багажника. Там есть свободный вывод. Переключишь клавишу, и теперь как человек: открыл габажнег- загорелся свет в нем :D

Magentis 10.12.2014 09:51

Олег Андреевич
Опачкі! А цю інформацію треба провірити. Наразі дякую.

ПЕТР 10.12.2014 13:13

интрессено какой у тебя вин? последние цифры? у меня машина 3775.

Magentis 10.12.2014 13:21

Цитата:

Сообщение от ПЕТР (Сообщение 2961381)
интрессено какой у тебя вин? последние цифры? у меня машина 3775.

В цьому плані в мене повний ексклюзив - 933кузов:yeah:

ПЕТР 10.12.2014 13:52

тут вроде еще старше машина была. чтото в районе 200 номер.
у меня походу конец зимы 2000 г. 1,2 люкс.
а у тебя наверное начало или середина 99. что 1,1 мотор

Дон Кихот 10.12.2014 18:10

Цитата:

Сообщение от Magentis (Сообщение 2961214)
Опачкі! А цю інформацію треба переві

не треба перевіряти, треба робити. працює, инфа 100500 %.
дуже зручно, бо в славуті кінцевик не дуже зручно монтувати, а цей шплінт, як раз до теми. також, можна підчєпити на нього и сігналку. в мене так, і сігналка, і світло загоряєтся в багажнику, та в салоні.

Magentis 11.12.2014 16:47

Триває підготовка до зими
http://s017.radikal.ru/i404/1412/bf/6aabbb60fd1e.jpg
Бюджет: 50грн

Aprox 11.12.2014 17:21

Там на фоне, это что за покрышка с таким забавным рисунком ?

W-r 11.12.2014 17:25

Цитата:

Сообщение от Aprox (Сообщение 2962745)
Там на фоне, это что за покрышка с таким забавным рисунком ?

похоже на что-то грузовое

Magentis 11.12.2014 17:41

Aprox, W-r
Резина на маршрутку "Богдан" з не менш забавним ім'ям Ling-Long)

Magentis 26.12.2014 16:32

Продовжимо...
Ше з моменту купівлі звук роботи двигуна мене не влаштовував: ну не так повинен працювати Тавтомотор!:no:
Спроба регульнути клапана успіхом не закінчилась, але вилізла не менш цікава байда: клапанні пружини нажимаються від руки:( і рокера в ненайкращому стані.
Висновок: робимо ГБЦ. Але після Нового Року(брак коштів) Попередньо в планах змінити рокери разом з оською, клапанні пружини (наскільки мені відомо і внутрішні і зовнішні - аналог "ТАЗіка" 2101, якшо не правий - поправте), але повний список буде відомий після розборки.
Також замітив калюжку в ногах переднього пасажира. Огляда і розумію шо попадаю на заміну радіатора пічки. Але де радіатор пічки, там і заміна Тосолу і розширювального бачка з пробкою. Ех, а так хотілося в тисячу гривень вложитись...

Magentis 26.01.2015 22:30

От і настав день розборки. Знявши ГБЦ поняв шо справи кепські: поршні бовтаються як буй в відрі (до списку додамо поршні і кольца). Шо маємо по головці: вбита оська рокерів, вбитий розпредвал, кончені коромисла, клапана не плотно прилягають. Трохи фото:
http://s013.radikal.ru/i322/1501/3a/1c288e654731.jpg
http://s017.radikal.ru/i428/1501/52/1e5a7d9980e9.jpg
http://s011.radikal.ru/i317/1501/42/c40a52b30cf1.jpg
http://s017.radikal.ru/i408/1501/b0/2f2d8d72591f.jpg

На завтра запланована розборка блокаі похід за запчастинами. Хто скаже: Харківські поршня варто брати?!

Kent*** 27.01.2015 01:00

Да, цена качество у них вполне приемлемое

Kent*** 27.01.2015 01:04

Сразу могу дать инфу, коромысла и ось коромысел бывают производства не завод, будь внимателен

Magentis 27.01.2015 16:58

Kent***
Набагато гіршої якості?

Magentis 21.11.2015 15:07

Вирішив воскресити свій бортовий і постаратись не закидати те діло. Якшо чесно, то бумажний Б/Ж для мене більш привична річ і ведеться справно.

Отже після капіталки мотора машина пробігла вже 10тис. На двигун нарікань нема ніяких. Масло заливаю ELF 10W-40. Свічки Champion.
Але взагалі по машині робилось багато і часто (і чуствую це далеко не кінець:( )
Те шо я вже привик до машини за цей рік - то є так, але є такі моменти які виводять з рівноваги: цей радіус розворота, ці "бублики" замість коліс, які мають властивість гнутися від кожної ямки, це пласмасове рипіння, бубоніння по всьому салоні. Якість запчастин - це просто "censored". Але шо можна чекати за такі гроші від машини?! Вона просто звичайна весела бричка і їздити можна (хотя кого я обманюю "рука-лице")
Додаю пару слайдів теперішнього вигляду
http://s019.radikal.ru/i613/1511/6d/3dbf8050c9a8.jpg
http://s017.radikal.ru/i425/1511/56/325fa4be547f.jpg

Magentis 06.12.2015 00:34

Сьогодні помітив шо трос щеплення тримається на двох жилках. Заміна виявилась дуже простою. Тільки думаю чи буде ходити новий трос, оскільки ставив те шо було в багажнику
http://s019.radikal.ru/i637/1512/d0/4744285e4048.jpg

kaliha 06.12.2015 00:38

Цитата:

Сообщение от Magentis (Сообщение 3277350)
Сьогодні помітив шо трос щеплення тримається на двох жилках. Заміна виявилась дуже простою. Тільки думаю чи буде ходити новий трос, оскільки ставив те шо було в багажнику
http://s019.radikal.ru/i637/1512/d0/4744285e4048.jpg

Верным решением будет купить новый трос в багажник :)

orion_DM 06.12.2015 22:59

могу огорчить, та пластмаска белая, в начале троса, очень в не подходящий момент ломаеться.

Magentis 07.12.2015 00:04

я вже і незнаю якого тоді купляти... Ті троси які я сьогодні дивився на базарі - відверте Г...., і це при тому шо продавець, вириваючи останні волоски в себе на паху, кричить шо то є завод.

Aprox 07.12.2015 09:47

После первой поломки того пластикового упора, на новом (заводском) тросе обжали его хомутом (без фанатизма, но крепко) - так с тем трососм машину и продал...


Текущее время: 05:04. Часовой пояс GMT +3.

Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.