![]() |
Это зависит от того, как согнута штанга поплавка. И от жадности владельцев\работников заправки.
Вообще, по правилам, должно оставаться 15-20% не занимаемого объема. Для 43, это 34-36 литров. На практике установщики по просьбе владельца, подгибают так,что бы влазило 38 литров. Просто если правильно поколдовать с пистолетом (клапаном), то циферки на табло продолжают бегать а газ фактически не поступает в баллон. |
Перебрав трамблер. Все підмастив, протер. Вісі датчика, були розхитані в місцях завальцовки в алюмінієвий ричажок. Довелося поиучитись, щоб закріпити. Чим тільки не підбивав розвальцовку. І двома різними по формі кернами, і просто молотком... Не допомагало. Там же ще і не стуктеш дуже. Алюміній тонкий, крихкий. Допоміг саморіз ось такий. Він як раз підійшов по діаметру, щоб зайти в отвір вальцовки і ще трошки її розширити.
Трішки підігнув роботу товстої пружини .Центробіжної. Зробив, щоб вона починала працювати на останній третині ходу кулачків. Замінив ущільнююче кільце. Раніше, чи я вже писав? Виставив положення дотчика хола, так щоб не чиркав за шторки. Для цього використав литол. Помазав шторку, поставив, крутнув, подивився чи однаковий шар литолу лишився з обох сторін шторки. Відрегулював, протер, поставив. Внутри - Саморіз- виручалка.)):
|
в харківську 30тку на славуті зазвичай влізало 26.5-27.5л газу.
Одного разу було 29.5, але по факту проїхав на тому балоні більше ніж звичайно, відповідно тим 2-3л. |
Цитата:
Цитата:
|
Хз. Якісь дива. Я ще розумію, що можливо десь є площадка на заправці під кутом.
Якщо вистачить наснаги, то влітку заллю води в балон, замірявши літраж, і буду точно знати, коли спрацьовує вимикач на мультиклапані. До того часу, там вже все одно буде волога. |
Викатав балон газу. Задули на ОККО, якимсь дивом 30.1л. Проїхав 283 км. Виходить ті ж 10.6л\км.o_O
Ну добре. Нехай так. Але як їм вдалося задути 30.1л??? Сьогодні на Б-2 (Високий) задув повний балон. Влізло 22.87л. Коли ж таки зможу взнати реальну витрату газу на км?:wall: Здається мені, що вони підлаштовують лічильник під якість газу. Об"єм різний задувають, але завдяки якості газу, пробіг буде однаковим. |
Когда начнете заливать не до полного, а от пустого например 20 или 25 литров и выкатывать до нуля.
|
Цитата:
Важко в цій країні бути нормальною людиною. Тут створені умови проживання для .... |
Если мультик не очень - тобто из недорогих - то при низком давлении на колонке может и не сработать. У меня на Мазде например ни разу ни на одной заправке не было, чтоб мультиклапан не сработал. А на Славуте частенько бывало.
|
Цитата:
|
В старій кришці бачка антифриза, розвалилася пластикова серединка клапана. Кришка перестала працювати. Було це давненько, я купив та поставив нову, але в стару кришку, зробив серединку з нержавійки, по подобі пластику.
Сьогодні товариш попросив купити йому таку кришку. Виробництва "Промприлад" здаеться. Я був вражений. Ціна 145гр. Під цим враженням, я згадав про свою перероблену кришку, яка так і валялася. Випробував її ще разок, на тиск спрацювання. Та поставив. Магазинна, тепер буде в резерві., а перероблена має бути вічною. Внутри - Кришка.:
|
Цитата:
Задув повний на Плитковій. Сьогодні влізло 22,73л. |
Цитата:
Проїхав 354км. |
Залив 22.53л.
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
В на колонці написано, або у оператора питаєш. |
Цитата:
|
какой-то конский расход
|
Там ще щось залишалося. Я тільки долив. (Це я так себе заспокоюю)) )
А ще, я крутив редуктор, а дозатор після того не чіпав. Бо холостий був дуже малий. |
Масстер, поищите по ключевым словам "метод соладко" в ГБОшной теме и настройте себе так. У меня при такой настройке выходило (летом, разумеется) 8.7-9 по городу, а по трассе при 85-90 км/ч разок вышел на 6 л/100 км, а так плюс-минус 7/100 при ~100 км/ч
|
Все що знайшов https://tavria.org.ua/forum/search.p...rchid=10756900
В мене вакуумний редуктор. Наче вже все підналаштував, вранці бац-і ХХ вже не той. Підлаштував, через день вже тепер високі оберти. Ну я і плюнів на це діло, підлаштував кой як, щоб до тепла дотягнути. Можливо це і далося в знаки. А ща десь зустрічав, що треба розсверлити штуцер вакуумний, бо там отвір 1мм. Тоді наче не буде проблем з ХХ. |
Это было давно и я точно не помню, как настраивал. Попросите в теме настроек ГБО, чтоб Соладко напомнил свой метод. Точно помню, что там кроме редуктора надо и карб крутить. Но оно того стоит ;)
|
Цитата:
На 380км, долив ще 22.13л. |
Цитата:
Вийшло 11.13л\км Залив 22.31л. Тепер скрізь заливає 22л. Як їм спочатку вдавалося залити 30+л??? |
Цитата:
|
Трошки перелаштував. По своєму методу.
Не завадило б по лямбді, але в мене її нмає. Коли перелаштовував, помітив парадокс. В инеті рекомендують редуктор накрутити так, щоб двигун ледве працював, і переходити до налаштування роботи двигуна дозатором. А я робив так-редуктором виставляв нормальні оберти двигуна ХХ, а потім регулював дозатором. Останнього разу почав регулювання дозатором коли редуктором двигун відрегулював кой як. І вийшло що так краще. Бо гвинт чуйки редуктора, ще має запас обертів. А коли я робив , як здавалося мені, більш уважно і виставляв чуйкою редуктора роботу двигуна на рівні 950 обертів, то тоді гвинт чуйності редуктора був ледве закручений, і я весь час переживав що він випаде від тряски. Не можу я прикрутити винт дозатора першої камери. Ну не переношу я "вялості" машини. Редуктор вакуумний. 1 гвинт регулювання! |
22.31л . На 182км долив 16.31л.
|
Цитата:
На Б-2 залив 27.21л. по 10гр. На децл добавив дозу А сьогодні прикрутив 1 камеру десь на 45 градусів. |
27.15 + на 120км. ще 9.1л.
|
|
Не пам*ятаю, писав я чи ні в Б\Ж, ще влітку поставив собі провода з 0 опором. Мідна жила. Стояли Тесла 16 річної давнини. Ніякої різниці не відчув, але на деяких хвилях приймача, з"явились шуми.
|
Про відсутнісь різниці, окрім трісків та шумів в радіві, давно писав та пишу. Є тільки одне але- але коли в/омні дроти цілі, а не рвані від частих висмикувань. Тоді і правда, проблеми будуть.
|
Залив 29.1л!!
|
Заправляетесь постоянно на одной и той же заправке?
|
250180км. Заміна мастила, відповідно мастильного фільтра. Лукойл 5W40. Більше половини рівня.
|
Цитата:
|
Румуньського.
|
Побував у харківській пустелі. Проїхав спокійно. В саму середину не сунувся, бо штовхати було нікому, сам був.
Як і біля будинку, у пустелі, моя машина найкрутіша!:cool: Внутри - У пустелю тільки на крутій тачці!:
|
22.2л Б.Сеть.
|
Затонував ляду. Коли обдирав стару плівку, то клей досить часто лишався на склі. Це вперше таке в мене. Раніше він знімався разом з плівкою. Скоріш за все, це від того, що плівка простояла досить довго, пересохла і вигоріла майже до нуля.
Клей зняти зі скла, виявилось не дуже складно. Спочатку протирав ганчіркою, змоченою 647 розчинником, пару разів, щоб клей розбух. А потім бумажною серветкою, клей скотувався у кульки й обсипався. |
Закачав газу 27.88л.
Останні заміри показали щось близьке до 8 літрів. Це після останніх регулювань. Коли витрата 10, то їде по іншому-навалив , і вона відгукується. А тепер так не виходить. Навалюєш, з 40-ка,на 3-й, а вона давиться. Трохи попускаєш-їде. Треба не так різко прискорюватись. А так їде нормально. |
Это не нормально, добавьте газа пока клапана не спалили, а то потом опять будет - газ фигня сушит клапана
|
Закачав 30 л за два рази, для замірів витрати. Остання витрата дорівнювала 7.4л -85-90% траса.
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Перевзувся в зиму-Нокиан нордман.
|
Ремонт замка ляди, почистив пил у приборці, замінив там лампу .
https://i.postimg.cc/N9TkysK7/IMG20201204120305.jpg https://i.postimg.cc/5Q4gZctB/IMG20201204120145.jpg https://i.postimg.cc/XpXcFkBY/IMG20201204120218.jpg |
262 000 Заміна мастила, фільтрів. Регулювання клапанів. ( бажано поміняти болт № 5 ). Замінив пильник куліси нижній.
|
264 400 Поставив ЮСБ роз"єм. Нову літню резину Нокіан на пофарбовані диски.
Замінив штани. Босал. Одну шпильку довелось висверлити, а одну замінити. Це середні. https://i.postimg.cc/ygGbs0Xj/IMG20210512133135.jpg https://i.postimg.cc/YGTbJMMy/IMG20210430074647.jpg |
Цитата:
|
Резонанець змістився.
|
Цитата:
Маю припущення що справа в довжині труб штанів, так як у випускному колекторі канали першого і четвертого циліндрів значно довші (до 10 см) ніж канали другого і третього, то відповідно це має компенсуватись довжиною труб штанів, босал з цим трохи промахнувся. |
Та він і не цілився особливо- ...и так сайдеть!...(с)
На Фіаті теж змінив на Босал, бо оригінал кусючий, ситуація аналогічна- довго звикав до нового звуку. |
Цитата:
Сьогодні звернув увагу, на якийсь насуплений звук двигуна. Підніс руку до вихлопу, а його то і нема. ??? Тронув трубу, - а вона теліпається. Огризок труби, що додається після глушника, був зовсім відкручений, навіть болтів не було, висів на резинці. Таке кіно. Як це могло трапитись? Може від того, що болти стояли нержавійка? І можливо без гроверів. |
Лазив у двері, щось підмазував, щось чистив, вимивав. І в середині знайшов ось таку пружинку. Хтось знає, звідки вона? Бо все наче працює без проблем. https://i.postimg.cc/zyxJLP5g/IMG20210526144453.jpg
|
|
Як же він робе))
|
Там ще одна є...а та, що зламана повертає ручку салона в звичайне положення...
|
Цитата:
|
А та що в замку...?...так і лишилась зламана...?
|
Цитата:
|
Замінив поршні в гальмівних супортах, на поршні з хромованої нержавійки. Гумові пильники посадив на змазку для гальм. супортів хадо. Для гуми піде. Напрямні пальці : праві змастив термостійкою змазкою з міддю, ліві-хадо, що на фото. Проточив та пофарбував фланці:- Кислотний праймер, акриловий прайм , фарба в 2 шари. Нові гальм. диски QAP , нові колодки Томекс.
Внутри - Фото фланців.:
Внутри - Фото супортів та фарбованих фланців.:
|
267700 Проточив тяги на 6мм. Була помічена іржа, довелось розколупати, вирізати,
Внутри - Дірка:
Внутри - Латка дірки:
Замінив помпу. Не тому що щось зламалось, а просто, на помпу з більшою продуктивністю, як мені здається. На фото видно різницю в крильчатках. Внутри - Помпа:
Так , як у бачку гальмівної рідини було багато чорного сміття, мабуть гуми, то замінив головний гальмівний, на новій. Звичайно що і рідину замінив. https://i.postimg.cc/xJ2yPwjj/IMG20210721190912.jpg Замінив ремінь ГРМ, щоб не лазити двічі. Ще замінив сальники приводів. КРКЗ з насічками. Внутри - Фото:
|
До речі, вібрації на швидкості 110км\г, після проточки, лишились. ХЗ що далі робити?
|
У мене без протоки дисків при 110 вібрації пропали після встановлення нормальної резини та рівних відбалансованих дисків
|
Ну і як помпа, не сопливить? Бо я днями також пробував реанімувати стару заводську то на трохи більших обертах сопливила, тиждень покатався і замінив на АТ.
|
Цитата:
|
Стара це з перших варіантів- з вазовським валом-підшипником і вазовською манжетою, чи останній варіант- два однорядних підшипники і т.д. але б/у?
|
Резина завжди в мене не погана. Зараз нокіан.
Помпа поки що не сопливить, я думаю і не буде. Бо зроблено з розумом. Якщо сопливить на обертах, то на мою думку, немає ідеальної рівності в тій частині крильчатки, яка прилягає до сальника. Скоріше за все, там є хвилястість. Тому на обертах, сальник не встигає притиснутись щільно до шківа, після підстрибування на хвилястості. (мабуть не второпали ))) ?).А можливо сальник не притиснувся до крильчатки. |
Цитата:
Я вважаю, що не тільки треба реанімувати, а що їй немає альтернативи! Єдине, так це що на першій помпі я ставив сальник такий https://detali.zp.ua/catalog/7747-sa..._2410vazkamaz/ А на другій такий https://detali.zp.ua/catalog/95693-s...maz_melitopol/ тільки добавив в нього пружину з старого першого, бо почитав, що згодом вони починають грубіти і пропускати антифриз. Чому поставив другий сальник, зараз вже не пам"ятаю. Чи не підходив, бо крильчатка вища, чи не було у продажу?:no: Можливо написано, там де про її ремонт у бортовику. В мене обидві помпи ось такі https://banga.ua/acat/legkovye_avtom..._1307010_03-33 .Єдине є різниця в висоті крильчатки вцілому. Немає там нічого про помпу, чомусь не виклав фото. Зараз додам . |
Фото з ремонту другої, (з високими лопатками ) помпи. У новий сальник, додав пружину зі старого сальника, він був іншої конструкції.
Внутри - Фото звіт. Досить багато фото.:
|
Цитата:
|
Якшо Аврора, можна не дивитись.
|
Цитата:
|
Я з ними діла не мав. А от з вазовськими було, і в Тойоти ставили після деякої обробки, і служили непогано та недорого.
|
Цитата:
|
Цитата:
Цитата:
|
272 500 Заміна мастила, фільтрів.
|
280 000 заміна мастила, фільтрів. ВВ провода Тесла. Правий трипод, нова смазка для триподів. Нові хомути, пильник поки старий. Прослаб великий хомут, трішки кинуло звідти смазку, тому довелося туди лізти.
Нова голка на карбі, бо не надходив бензин. З"ясувалося пізніше, що голка справна , а не пускав електроклапан з ГБО при прогріванні. Там розбухає резинка. Викинув цей електроклапан ( він мені не потрібен, бо в мене електронасос бензину ) а замість нього поставив фільтр. https://i.postimg.cc/6y5gPfsT/IMG20220518120836.jpg |
281000 Замінив раструб на резонаторі, відгнив. Сама воронка, з черняги, з детальки кондиціонера, а шмат труби з нержавійки.
|
Розібрав задні торм. барабани. Замінив резинки в правому торм. циліндрі. Прокачав. З середини промазав корпус, пружинки... пушсалом. На лівому колесі поміняв підшипники. (Здалося, що вони шумнуваті.Нічого це не змінило.) Мастило використав біле, те, що [COLOR="red"]синіє на сонці
Поміняв електробензонасос. 350гр. У нас на Салтівці чоловік переробляє з якихось вантажівок насоси під різний тиск. У мене є обратка, сказав що підійде на 0,8 бар. Спочатку поставив його під капот, не хотів морочитись. А міняв я його тому, що цей насос з обратним клапаном. А оскільки бензин гівно, то він кипить , як зупинишся, і завоздушує насос, і той перестає качати. Доводилося знімати трубку і підсмоктувати механічним насосом бензин у магістраль. Трохи забарився з надіванням трубки, і бенз вже стік з магістралі у бак... все заново, та і механічний насос треба возити + трубочку + баклажечку... Так от з'ясувалося що бензин настільки гівно (окко) що кипить навіть у трубках під капотом, які стоять ДО бензонасоса, і тому обратний клапан не допомагає. Довелося таки помудрувати і поставити електробензонасос знизу біля бака, туди де й стояв старий. Цей насос більший, тому було це не просто. Робе, але чи вирішилося питання з кипінням бензина-ще не знаю. Пишу рано, бо гавнюки гатили по місту. А зараз підозріло тихо. Виявляється що щось вибухало і в них посусідству. Певно частина їхніх ракет поламалась і попадала на голови гавнюків. В телеграм написали. https://i.postimg.cc/LnMtXdqD/IMG20220703130626.jpg |
Електронасос має велику продуктивність, тому на такій довгій магістралі нема нічого дивного що бензин закипає, при проблемах з сіткою на приймальній трубці, бензин кипить перед насосом навіть якщо насос знаходиться біля бака.
|
З сіткою немає ніяких проблем. Можливо є проблеми з сапуном бака.
Переставлянням насоса проблема вирішилася- не кипить. Недавно міняв головний гальмівний, але звернув увагу, що рідина в бачку знизу потемніла якось дуже рано. Вирішив що резинки інтенсивно стираються і забруднюють рідину. Та і купувався цей головний гальмівний років з 7-8 тому. Тому замінив резинки в циліндрі , рідина Febi. Передні гальмівні диски поставив ті що з проточки. Місця прилягання до алюмінієвого фланця змастив сумішшю синьої змаски з вапром та раст-стопом. |
Об шо вони там інтенсивно стираються??? Там не дзеркало/матова поверхня, а рашпіль всередині, чи шо???
|
Я когда-то давно начитался интернетов и поставил перед инжекторным бензонасосом карбюраторый фильтр. Кипение бензина наблюдал воочию даже на короткой магистрали, ибо фильтр прозрачный. Насос выл, глотая газировку вместо сплошного потока. Снял фильтр нафиг. Производительность инжекторного насоса в разы больше карбюраторного, он с большой скоростью гоняет бензин по трубкам. Малейшее сопротивление приводит к вакууму и закипанию бензина даже при комнатной температуре. Потому у них у всех входной патрубок бОльшего диаметра, а сетка в баке имеет гораздо бОльшую площадь по сравнению с карбовой. И длинную входную магистраль никак нельзя, идеальный случай - насос прямо в баке, но это не про Таврию.
|
Юра, так це на всіх нормальних рідинних насосах так- вхід більшого діаметра. А відносно підвісних ЕБН так всяко є, і навіть на крутих авто. Фільтр всередині таки гірше, ніж на вулиці, бо міняти треба все разом.
Вперше зіткнувся в кінці 80-х на Нісані Глорія з жапанії, там ЕБН і ф-р були в ніші правого заднього колеса. Японцям то нічого, болота у них нема, а у нас насоси і фільтри мерли, як мухи. А частіше- від бодяги з бензолом, там вмирала і обмотка, і клапани. |
Цитата:
На насосі дійсно-вхід на 10, вихід на 6. На старому, атешному, там було 6х6. ( до речі, він робочий, якщо комусь потрібний - подарую) Переробляти магістраль не буду, бо працює, та і насос цей перероблений з високого тиску на 0, 8 бар. Головне що є звор. клапан. На впускному колекторі з боку жаровні, є зверху потовщеня. Там в цьому потовщєні ж немає пустоти? Хочу в ньому нарізати коротеньку різьбу, щоб зробити додаткове кріплення для жаровні. Бо вона відламується від вібрації. Кріпеться за самий край, а сама довга. Жалко буде втратити, я її з нержавійки зробив. Не всю правда, трубку залишив стару. |
Регульнув клапана. Хоча пройшло ще мало часу, але вирішив перевірити, бо при попередньому регулюванні, міняв деякі штовхачі коромисел. Подумалось - може десь щось притерлося і просіло після заміни штовхачів? Все було в нормі, але зазори підігнав до ідеала. Замінив прокладку кришки клапанів.
|
Синіюча змазка, це Total який саме ХЗ.. На газ обладнання, довелося повернути електроклапан бензину. Після його переробки, трішки проточив щоб посадити резинку глибше, бо вона розбухла і при прогріві повністю перекривала подачу палива.
А повернув тому, що без цього клапана, пари бензина вільно потрапляли в карб,коли машина працює на газу, і після стоянки, доводилось довго крутити стартер, поки повністю не провітриться карб. Зараз все гаразд. Хоча взимку , думаю що ця проблема могла і не стояти, а от по жарі, задовбала. Просверлив отвір та нарізав різьбу у приливі впускного колектора з боку жаровні. І закріпив, приваривши вушко до труби жаровні. Бо вона кріпиться лише внизу, а сама труба досить довга і постійно вібрує, і від цього обламуєься. Я іїї зробив з нержавійки, жалко було б втратити. Фото одразу не зробив, а зараз не підлізеш . Може якось зроблю, коли буду знімати корпус фільтра. З"явились якісь підозрілі шуми з боку двигуна. Виявилось що це шумить помпа та ролик. На ролику поміняв один підшипник і підмазав інший. На помпі замінив 202 підшипники . Виявилось що підшипники кінекс, не дуже гарні. Хоча в усьому треба розбиратися, і в помпу треба ставити підшипники з збільшеним зазором. Поставив SKF 202С3 По 150 гр. І це я замінив і поставив знов заводську помпу. А ту що стояла , з кращою лопаткою, ще треба ремонтувати. Але поки що не буду цим займатись, бо це знов треба зливати антифриз, і все таке, та і підшипники не дешеві. |
|
Цитата:
По теплу, якщо буде бажання, можливо перекину ШРКШи , поміняю місцями. Змазку для триподів вже придбав (тотал піде) а для наружних є з молібденом. |
285000 відремонтував спідометр добового пробігу. Дуже пагано обнуляв показники. Відламалась лапка. Підклеїв моментом, все добре стало.
Ніколи не обнуляйте показники добовика , натискаючи кнопку находу, може зламатись! Внутри - Спідометр:
Виникли проблеми в роботі двигуна. Глох, сіпався, погано заводився, то наче нормально робе, то знов проблеми. Візуальний огляд виявив , що лопнула трубка відбору картерних газів. Біля карбюратора. Поміняв. Завелась нормально. Проїхався, до заправки- нормально. Почав їхати від заправки сіпається! Почав пошуки далі. Міняв свічки, провода, комутатор, бігунок. Не допомогло. Розібрав трамблер. На датчику хола, розболтаний магніт. Так, що він вільно рухається вгору-вниз, і виймається. Промив місце спиртом, посадив магніт на поліуретановий клей, потім ще паяльником додав пластику з такого ж поламаного датчика. Поставив - все добре. Всі проблеми в роботі двигуна минулись. Попутньо виявив підтікання антифризу з під патрубків - підтягнув хомути. Зробив фото , як я закріпив жаровню, щоб не хиталася і не відпадала , я писав про це раніше. Внутри - Фото роботи.:
|
Поїздив сьогодні. Виявляється, що ця розхитаність датчика хола, створювала ще декілька проблем.
Поганий старт на газу, після хвилинного простою. У 90% випадків було таке. Холостий ход на газу, був не стабільний, то оберти були близько 600, що примушувало витягати підсос, то нормальні. Я грішив на редуктор. А воно он в чому була справа. Зараз все добре. І заводиться добре і холостий нормальний. А заміна шланга відбору картерних газів, думаю вплине на чистоту корпусу повітряного фільтра. |
Цитата:
|
Цитата:
Швидше прогрівається, можливо є ще якісь переваги. Мені колись здавалось що краще тягне в мороз. Їздив не знаючи що є така функція, потім перемкнув на зиму в мороз, і виникло таке відчуття. Зараз я за тягою не слідкую, просто роблю те, що продумали розробники. |
В нашем климате от этого только вред. У нас не Сибирь и не Оймякон, слава Богу. Чем горячее воздух на входе в карб, тем тяга хуже при прочих равных. Если у Вас наоборот, просто подрегулируйте при конкретной температуре. Подогрев сделан для предотвращения образования льда в диффузоре в сырую погоду при большой влажности. При этом заслонка клинит и не закрывается, газ не сбрасывается до холостых. За 30лет езды на разных автомобилях у меня такое было только 2 раза, решалось за полминуты открытием капота о ручным прихлопыванием заслонки за сектор.
|
Машина робилась для України. Я довіряю інженерам, конструкторам.
|
Де ви таке взяли про "робилась для України"? Та хто проти, возіть. Хай катається, маса невелика.
Просто ті зимові температури, шо були більше 10 років назад, вже якось не актуальні, до того ж, всі авти СРСР робились і для Азії,і для Мурманська, і для Сибіру, і Д.Сходу, був тут колись один такий щасливець звідти на форумі. |
Новий акум "КЛЕМА"
|
Текущее время: 14:50. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.