![]() |
Таврія сьогодні поїхала з новим власником до Мелітополя.
|
Після того як на Славуті поміняв розширювальний бачок почав десь спереду підтікати тосол. Подивлюся - неначе все сухо. Позавчора знизу заглянув - абсолютно все сухо. Але виявилося що капає із з-під хомута на шлангу що йде після крана на пічку. І так цікаво капає що по шлангочкам та ще десь там усе попадає точняк у лижу. Потім по лижі тече вперед і через отвір капає вже на землю. Дивна таки штука лижа у таврославутах. Що не впаде під капотом - обов"язково у лижу потрапить. Підтягнув хомут - все норма. По факту поміняв кран пічки який був насмерть заклинивший, і трос регулювальний який заіржавів повністю. Тепер усе працює належним чином.
Ще прогорів глушак. Думаю поміняю. Поїхав до нас на автобазарь - бариги остаточно знахабніли. За Босалівський глушак правлять 800 грн. На моє слушне зауваження що вони трохи перебирають з ціною один продаван мені каже що деталі.зп.уа відбивають у людей бажання ходити на базарь. Таки так, із 30% різницею у ціні на глушак на таврославуту нехай самі у себе купують. Виникло запитання. На Славути на движку 1.3 піддон картера залізний штампований. Можна його замінити на алюмінієвий із ребрами, такий як на таврі моїй з движкою 1.2 стояв? |
Цитата:
|
Навіщо? Перше це те що з алюмінієвим піддоном краще охолоджується масло. А ще ребра на ньому є, які додатково цьому сприяють. Може я й не правий.
Друге це те, що навколо стику піддона із блоком усе в маслі. Я попідтягував гвинти які міг дістати. На Таврі у мене такого не було. Було чисто і сухо. |
Цитата:
Цитата:
|
Нормальний та нормально нанесений герметик не тече, навіть у буржуїв не тече.
|
Цитата:
Скільки там тієї зими і яка вона? У нас було 15 градусів тепла взимку. А от влітку коли +35 думаю движку краже коли масло охолоджується додатково. Читав десь якусь брехню що залізні піддони ставили в до- і післякорейську епоху. Але тут я не зовсім впевнений. Якось не придивлявся є там прокладка чи немає. Движок у 100% заводському стані. Якщо немає то не дивно що у всіх тече. |
Цитата:
Цитата:
Цитата:
|
+1 за прокладку и железный поддон, сам на своей прокладку ставил. Да и насколько там то масло летом охлаждается, на пару градусов от силы? Особенно учитывая раскалённый асфальт.
Зато если не дай Зевс ударите - железный погнётся и поедете дальше, а алюминиевый треснет и станете на дороге искать новый поддон. |
Цитата:
|
Добре, переконали. За нагоди поставлю прокладку і залишу рідний піддон.
|
Дістала ліва шарова своїм рипінням тому зробив їй ін"єкцію масла під пильник.
Стало тихо. Цікаво скільки вона ще проходить? Шкода викидати бо вона ще рідна заводська. |
Зняти опору та пильник, вимити, обтиснути, змастити, натягти пильник та кататись.
|
Приїхали запчастини з деталі.зп.уа.
Виходить вже вчора встановив новий глушак і трубу випускну від Босал. Ну і гумові підвіски три штуки для красоти поставив нові. Стало все дуже добре, як там і було. Тільки труба випускна якось вправо стирчала. Вигнув трохи її вліво щоб стала по центру вирізу у бампері. Працює тепер Славутка ну прям дуже тихо. Аж незвично. Пороздивлявся ще - резонатору скоро теж будуть пасочки. Але нехай поки що живе. Ще поміняв підвіски полки багажника. Бо обидві старі місяць назад в один момент порвалися і полка піднімалася на приколхожених мотузках. |
Цитата:
|
Так і є, система випуску стокова, каталізатор у наявності.
Хоча Таврія моя із польським резонатором і моторсічовським глушником прикольно так не гучно бубніла вихлопом. А у Славутки зараз тільки зпереду шум движка чути, а ззаду - бензонасос. |
Переставив на Славуту китайську приблуду із вольтметром і двома портами USB. Отвір де мав би бути підсос стан у нагоді.
http://i.piccy.info/i9/8e7c10fddf402..._24_49_240.jpghttp://i.piccy.info/a3/2020-08-29-07...40x180-r/i.gif Ще треба щось робити із фарами бо у порівнянні із Тавроном світло шлак, хоча стоять лампи Philips Premium. Придивився - рефлектори у фарах якісь мутні, неначе матові. Чи брудні, чи якість така гівняна... На тавроні точно чешки були, світили прекрасно. |
Цитата:
http://vlad5229.narod.ru/forum2/256.jpg Цитата:
|
Цитата:
|
Так скло неначе нормальне, прозоре. Самі рефлектори матові. На таврі було видно що на рефлекторах ледь помітний шар пилу.
А на славуті ліва фара так взагалі ніякої галки не дає. зпереду дивися - неначе світять як належить на ближньому. Я вже думав про те що фари могли поміняти. Продали оригінали а на заміну купили самий дешман. Хоча який сенс? Протитуманки приліпили, тонування зробили, зимову гуму прикупили а на фарах вирішили грошей 3,5 копійки заробити. Не хочеться, а доведеться скло з фар знимати і дивитися що там... |
Спочатку краще промити водов з чимось миючим неагресивним, висушити.
|
Вчора доламалася ручка відкривання капота. Вона обламалася ще у жовтні коли Славуту забирав. Трос заіржавів. Тоді капот відкрив, трос змастив, туго відкривалося але відкривалося. Капот відкривав через отвір для лівої рульової тяги. Піддомкратив зліва, зняв колесо і через отвір видно замок, до якого можна дотягнутися металевим прутом із загнутим кінцем.
Сьогодні процедуру треба повторити і поміняти трос. |
Трос капотний поміняв, перед цим промастив його маслом. Розмір підійшов ідеально.
Вперше заміряв витрату пального. На 10,5 л БРСМівського 92-го проїхав 137 км. Це від моменту коли почала мигати лампа резерву до моменту коли вона знову почала мигати. Вийшла підозріла цифра 7.66 л/100 км. |
Цитата:
|
А як змінюється витрата з похолоданнями?
замовив на деталях вітровички на двері і Бошівську 53 см щітку двірника. Ставив таку на Тавру. Ну дуже сильно вона мені сподобалася. |
Цитата:
|
Хотів сьогодні на Славуті поміняти недавно придбану педальку газу. Кинувся - а вона не підходить. Тобто на новій немає привареного пиптика на яку додаткова пружина надівається. Повернув стару взад. Заодно розібрався чому педаль заїдала при натисканні. Усе банально - обвідний шківок газового тросу. Віська заржавіла і хоча шківок сам по собі обертався вільно то із тросом під навантаженням заїдав. Узяв наждачку нульовку і відполірував віську майже до блиску, змастив графіткою - тепер газулька натискається плавно і м"яко.
Ще помітив що дросель неначе закусює трохи коли він закритий. Трохи викрутив сторорний гвинтик. Стали менше плавати холості після того як різко газнеш і відпустиш педаль. Мабудь прийшов час підключитися до славутиних мізків і подивитися шо там із кількістью кроків РХХ на холостих обертах. Скільки там має бути? 31 чи 34 шось таке. |
Цитата:
|
vics13, не треба отой гвинтик було чіпати. Все робить РХХ. Але непогано і помити весь вузол.
|
Цитата:
|
Цитата:
http://i.piccy.info/i9/2f18d2d18bedd..._38_58_240.jpghttp://i.piccy.info/a3/2020-09-07-12...40x180-r/i.gif Он приварений пиптик, на ньому пружина. А на педалі яку я купив отого пиптика намає. (фото з деталізпуа, те що я купив) https://detali.zp.ua/uploads/photo/3d/10093/0001.jpg Бо вона карбова. А на карбі додаткова пружина стоїть з боку карба. |
Цитата:
Дросель я мив ще у жовтні, як тільки Славутку забрав. Там жопус був. А потім десь читав що зазор таки має бути, і якась початкова кількість кроків РХХ, щось біля 34 і ці кроки виставляються саме оцим початковим зазором. |
Цитата:
|
Цитата:
|
випадково наткнувся на д2 шо на таврах були електроректори фар 016.3718.
Де б узяти такі? |
Цитата:
|
Цитата:
|
А шо на люксі інші фари, не такі як на стандарті?
|
Цитата:
А 016.3718 це електро і для Таврії. Тобто геморой у рази менший. |
Сталася вчора пічаль-біда.
Приїхав сміттєвоз до нас фірму забирати сміття і тільки почав - у нього лопнув шланг високого тиску і він залив маслом половину двору, наш склад и мою Славуту. Звіздєц. Збив з водяла-ніщєброда трохи грошей. Відразу на мийку і в ручному режимі Славутку на мийці відмивали 2 години. Неначе й нормально вийшло. Фарба не відчуваєтся масною але зараз дощ і таке враження що вона воском покрита. http://i.piccy.info/i9/4fd1910fc4829...252_1__240.jpghttp://i.piccy.info/a3/2020-09-30-10...40x180-r/i.gif |
Забий. Пару раз помиєш і буде все ок. Це як з лобовим склом, коли довго катаєшся по трасах а потім дощ піде, то спочатку щітки погано чистять, залишаючи сліди з дрібних крапель, то теж мастило, залишки палива і продукти згорання, все це летить з інших машин і осідає як на дорогах так і на авто. По цій самій причині перший невеликий дощ після навіть двотижневої "засухи" утворює на дорозі емульсію, яка дуже слизька. Поки все з дороги не змиє - різко тормозити не можна, машину може занести.
|
Вчора був дуже сильний дощ і вилізла у Славути від нього проблема. Десь тече вода у салон. Візуально десь між блоком запобіжників і моторним щитом ближче до лівої стійки. От неначе як з-під ущільнювача лобового скла знизу з водійської сторони.
До вчорашнього дощу такої проблеми не було. І сьогодні цілий день дощ і вода потихеньку капа. Не витримав, годину тому пішов до гаража (переклинило чомусь мене чи вимкнув я обігрів заднього скла чи ні?), зняв оту шаблю-розподільник повітряних потоків зліва і давай висвічувати і вимацувати - сухий ущільнювач. Звідки тече - фігзна. Я в ступорі. |
уплотнитель стекла. причем может быть не по стыку кузов/уплотнитель, а по стыку уплотнитель/стекло. У меня сейчас аналогично.
или как вариант если нет клипсы, что держит декоративную пластиковую накладку под дворником, то тоже будет лить в салон - там сквозная дырка прямо в салон |
Фігзна... Ущільнювач сухий був. Як з боку кузова, так і з боку скла. Я ось щойно подивився що у Таврі у мене була заводська пластмаска, яка прикривала частину отвору справа від двірника під накладкою (якщо дивитися з боку моторного відсіку) де жгут від двірника лежить. А на Славуткі її немає. Може там...
|
Ювілей. Трохи провтикав бо їхав вночі.
http://i.piccy.info/i9/d54ef82e0f36a..._18_49_240.jpghttp://i.piccy.info/a3/2020-10-13-20...40x180-r/i.gif |
Здається вода у салон потрапляє через оцю вставку в ущільнювачі лобового скла.
http://i.piccy.info/i9/93ccdcd9def75..._24_45_240.jpghttp://i.piccy.info/a3/2020-10-13-20...40x180-r/i.gif І шо цікаве, на Таврії ущільнювач був монолітний, пружний і жорсткий. Саму грамульку колись підтекло коли реально був дощ стіною десь з півгодини. А на Славуті є отакі вставки на лобовухі і вони реально як гарчірка. Ой чує моє серце що міняти ущільнювач потрібно. Тільки де його знайти якісний і не дорого? |
Приїхав ELM327 той що двоплатний і версії 1.5.
На телефоні OpenDiag нормально конектиться і працює. Car Scanner - також. Помилок в мізках не знайшло а знайшлася купа проблем. На прогрітій автівці тиск у ресивері - 367 мм. рт. ст., кроки РХХ - 44-47. Температура повітря на впускі - 53 градуси і не змінюється взагалі. Мабудь доведеться ДАД новий купувати.:( І треба цигарковий димогенератор замутити і перевірити впускний тракт на підсоси повітря. |
А помити?
|
ДАД? Чим?
|
Б-70, Нефрас, Карбоклинер и т.п. Вынимается, моется, сушится, пробуется и только потом уже в морг...
Дросс. узел + РХХ давно мылся? |
Дросельний вузол мився 17 листопада минулого року. РХХ тоді ж ставився новий.
Сам ДАД замурзаний був але я його не чіпав. Завтра промию й подивлюся що вийде. Доречі, а через отой ЕЛМ можна з ноута через БТ підключитися і чим? |
У меня с ноута по встроенному бт не подключилось, автоматом. Но сильно не ковырял. Проги есть тот же опендиаг.
|
ДАД промив. Нічого не змінилося.
Але вкрай задовбав спецефект який був ще з моменту як Славута потрапила до моїх рук. Але тоді це мало турбувало бо по холодам я на ній майже не їздив. А от зараз інша справа.... Прояви такі - на холодну зранку заводжу неначе все нормально. Як тільки по діагностиці ОР прогріється до 30-35 градусів починається розкачування обертів неначе троїть движок і вихлоп дуже тхнути починає. В цей час тиск у рампі підскакує до 430 мм.рт.ст., оберти падають, час впорскування зростає до 5 мс. І так кілька секунд. Потім все нормалізується на пару секунд і поступово все повторюється. І так доки ОР не прогріється до градусів 80. І так щоранку. Протягом дня їзджу, машина холодна такого спецкфекту немає. Коли вперше підключив ЕЛМ то параметр СОхх стояв 77. Сьогодні поступово довів його до 105 і така фігня з прогрівом майже припинилася. Яким взагалі має бути цей параметр при справній паливній системі? І взагалі що з цією фігньою робити бо чує моє серце що перезбагачення каталізатору не сподобається. |
А він таки живий? ЕЛМ меандр малює?
|
Який меандр? Якого параметру?
|
Напруга на виході л/зонда має форму, близьку до меандра по хвормі і хвасону та розмах від 0,1 до 1 вольт, приблизно.
|
Цитата:
Цитата:
|
Немає такого. опендіаг показує 0.415 В. Коли все нормалізується то 0 В. Помилок по лямбдазонду немає.
|
Цитата:
Кроки РХХ збільшуються. Кут запалювання також збільшується. От зараз коли газнув - спецефект майже припинився. коли на вулиці тепло такого немає. |
Оті 0,415В і є приблизно середнє значення вих. напруги зонда.
|
опендіаг скоріш за все не встигає меандр малювати бо він оновлює графік десь 1 раз на секунду.
|
Цитата:
|
Та 0 В показує зрідка. В основному 0.415-0.45. Коли різко газнеш то до 1 вольта підскакує. Суміш перезбагачена бо у вихлопухі сажа. Коли автівка прогріта нормально то майже немає проблем. Сам спецефект виглядає так: починає зростати тиск у ресивері - падають оберти - кроки РХХ зростають - час впорскування зростає - автівка троїть. Через пару секунд все нормалізується і движок нормально працює пару секунд. після чого все повторюється.
Взагалі дупля не в"яжу що це таке і що з ним робити. |
Цитата:
|
Добре. Чим до мізків конектитися для мікасонлайна? ЕЛМ327 зможе чи потрібно тільки кабель?
|
Дав дуба термостат. Стоїть ще рідний заводський. Заклинив на великому колі.
Сьогодні проїхав зранку 10 км по місту - движок не догрівся до 75 градусів. Так це ще й половина радіатора знизу картонкою закрита. Замовив МеталІнкар на 87 гр. Бажання самому міняти немає. Погода повний треш. Мабудь поїду на СТО. |
Цитата:
Сразу вспомнился длинный анекдот про карбюратор тойоты... ;-) |
Цитата:
|
Цитата:
Таврія ще влітку продалася. Хоча в ній за 9 років володіння термостат не міняв і претензій до нього не мав. |
Цитата:
|
Цитата:
Не знаю, мне почему-то кажется, что на СТО не сделают так хорошо, как дома я сам - тем более, что это недолго и несложно. Подождите уже до пятницы, там серьёзное потепление обещают ;) |
Так раніше і не вийде. Термостат тільки сьогодні відправили.
|
У меня как-то подклинивал на большом круге, правда стоял золлекс. Так наместе грел машину до включения вентилятора и чуть больше (отключал вентилятор), и после остывания термос отпускало!
|
Грів до вмикання вентилятора навіть трохи стукав по термосу. Не допомагає.
|
Термостат поміняв. У воді його не варив. Нижній патрубок почав тепліти коли діагностика показувала температуру ОР у 86 гр. Так що нормальний виходить.
А от на те, куди на радіаторі прикріплений зворотній шланг до розширювального бачка якось не звертав уваги. А коли звернув - то зненацька виявилося що на Таврі у мене він був зліва, а на Славуті зправа і навіть патрубок зайвий зліва є. Виходить що тепла ОР постійно циркулює по верху радіатора навіть коли термостат ще і не думає відкриватися. Треба це виправити і перенести шлангу на ліву сторону щоб звести цю циркуляцію до мінімума. Не думаю що ця циркуляція якось особливо впливає на температуру повітря що надходить до впуску. |
Правий штуцер придумали для інжектора, бо там нема підігріву повітря від випускного колектора.
|
Так і не зміг підключитися до ЕБК через USB K-Line кабель. Віндоуси усіх сортів перепробував (ХР також), драйвери. Навіть з рідними дровами, з диска який йшов з кабелем (кабель від моторстате.ком.уа) не працює. Мабудь за за більше ніж 10 років цей кабель зпалили давно, дуже через багато рук він пройшов.
А через ЕЛМ327 МікасОнлайн від Володимира не працює. Бо перезбагачення суміші при запуску холодного двигуна дістало. Вже і маси-контакти перечистив усі. Не можу зрозуміти що відбувається. Отож опишу все детально словами. Початкові умови - холодний двигун. Температура ОР - 1 градус. Заводжу - виставляється ознака прогріву, оберти - 1900. Корекція по ДК - 1.00. Двигун догрівається до +5 гр відносно початкової температури (було 1 - стало 6 градусів) і ознака прогріву знімається, оберти падають до 1400, корекція по ДК - 1.00. Далі гріємося, оберти падають потихеньку і от коли догрілися до +20 градусів відносно початкової (був 1 стало 21 градус) починає протягом 5 секунд монотонно зростати корекція по ДК аж до полички в 1,5. Троїть смердить двигун. Це триває 10 секунд. Після чого корекція миттєво падає до 1.00 на 2 секунди. Якщо у цей момент газонути то корекція по ДК падає до рівня 0.82-0.86 і робота двигуна нормалізується. На прогрітому двигуні рівень корекції по ДК 0.96-1.02. Якщо не газувати то усе повторюється по кругу - 5 секунд монотонного зростання корекції по ДК, 10 секунд пердіння і смердіння, на 2 секунди корекція нормалізується. У будь-яку 2-секундну паузу можна різко газонути і все нормалізується. Само по собі проходить коли температура ОР перевалить за 70 градусів. Помилок у ЕБК немає. |
Цитата:
|
Цитата:
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
Только долго пришлось подбирать термостат, с третьего раза удалось найти на 85 градусов. |
Цитата:
Я читав про цей режим на славутофорумі але зовсім не зрозуміло коли він вмикається. Ви пишете що вимикається коли натиснеш на педаль газу. А в моєму випадку оце "натиснеш" біля 3500 обертів і коли температура -4 то й не з першого разу може вийти. На кут запалювання і положення РХХ не звертав уваги. Завтра прослідкую як вони змінюються коли починається фігня творитися. І взагалі оте що Ви говорите потрібно дивитися на зідратій своїй прошивці чи можна зкачати з нету? У мене зараз: 110308-141101031 MIKAS 11.0.0 AEC 02.33.111 Dec 27 2007 Дата підготовки прошивки 11,03,2009. |
Коли починається фігня (збільшення корекції по ДК) то кут запалювання збільшується з 14 до 20 градусів. Крок РХХ збільшується на 5 одиниць.
|
Цитата:
Якщо не зняти лог з роботи двигуна в момент зависів то буде тяжко знайти причину. |
Розібрав К-Line кабель з метою таки з"ясувати чому ж воно не конектиться. І знайшов маленький отвір у мікрусі LM393 через який мабудь чарівний білий дим і вийшов. Замінив мікруху - і все запрацювало.
Увесь софт - СенсДіаг, КВПД, МікасОнлайн функціонує. Тепер треба таки зняти лог на холодному двигуні аби Володимир, якщо буде така його ласка, глянув. Хоча підозра у мене таки на лямбду, вірніше її підігрів. Лямбда довго розігрівається до робочої температури. Це видно по напрузі на каналі АЦП лямбди. І коли прогазуєш зі збільшенням потоку відпрацювавших газів вона швидше виходить на робочий режим. Шо бісить так це те що схем на Славуту із Мікасом 11.3+ нормальних не знайдеш а без них якось фіг просциш куди підігрів лямбди увімкнений, чи є там запобіжник якийсь, релюха і т.п. |
Як це нема???
А це со??? Отуточки Юрасвс виклав схему саме ту, де є підігрів ДЗ: https://tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=73527 пост 14. |
Вчора їхав додому і тут зненацька пару разів блимнув ЧекЕнджин.
Глянув - помилка Р0505. Зфігалі?..... Мабудь Омеговський РХХ таки гівно або ще щось. |
На вищих від ХХ обертах він хіба працює? А взагалі, РХХ від ДжіЕм- наше усьо, прикрутив і забув, разом з ДПДЗ тієї ж ДжіЕм. За 120 т.к. ні разу ніяких вибриків.
|
В тому то і справа що їхав третьою десь 40 км/год. Дорога погана, то натиснеш газ, то відпустиш...
|
Цитата:
|
Тобто- туди-сюди на ХХ через повітряну дюрдочку в каналі при закритій ДЗ. А коли вона відкрита, то той канал і даром не треба.
|
Здається мені що коли педальку газу різко відпустити то РХХ в цей час має бути привідкритим щоб автівка не клюнула носом від різкого скидання обертів. А потім вже плавно закритися до положення ХХ.
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Коли дивишся діагностику опендіагом то коли газнеш - РРХ відкривається. Коли їдеш із постійною швидкістю то кроки РХХ також більші від режиму ХХ.
|
Цитата:
|
А завжди так виходить?
|
Цитата:
|
расрасрас!! правєрка.
Прикупив на літо нові тапки - Debica Passio 2. 2 штуки вже приїхало, ще дві приїдуть 22-го числа. Ті 4 штуки ВС-10, що забрав із Славутою за рік перетворилися у гівно, потріскалися усі. Підуть у сміття, або забарижити їх може комусь за недорого. Доїздити там, чи на возика якогось поставити. |
Перевзувся. 260 грн.
Нова Дебіка на 4-ох колесах це і тихо, і м"яко, і просто приємно. От думаю, їхати розвал-розходження робити? Зараз їде рівно, нікуди не тягне. |
Текущее время: 04:14. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.