![]() |
Ху із іт Клема? Хто виробник, параметри?
|
Цитата:
|
Цитата:
8 травня 2025 року. Стоїть і досі старий акб. Новий в гаражі, періодично підзаряджаю та перетрушую, перемішую електроліт. Виявилось що справа була в стартері. Підмазав його. |
Новий виробник, чи нова лейба на старих штанах?
|
Цитата:
Я ж кажу, що купував такий самий 7 років тому, так що не нове. |
На сайті пишуть що веста, значить все як завжди, тільки дизайн поміняли.
|
289600 км. Замінив задні гальмівні колодки. Томекс. Замінив задні ступиці, ЛСА. Погрунтував та пофарбував щіти задніх гальм з середини. Перед цим, промазав ортофосфорною кислотою з цинком. Минулого разу промазував пушсалом. Злегка, бо це ж гальма. Так наче його і не було.
|
https://i.postimg.cc/nC7hFbZw/IMG20230905131541.jpg https://i.postimg.cc/WDfvmXTk/IMG20230905131512.jpg
Заміна мастила та фільтрів оливи та повітря. Перед цим промив двигун промивкою від К2. |
А була потреба?
|
Цитата:
Хз. |
Угу. Коли працює нормальне масло, воно і саме мити повинно.
|
Кран пічки перестав перекриватися. Хочь крути, хочь ні, він відкритий. Так не хочеться туди лізти, бо невідомо що туди можна поставити, щоб робило і не текло.
Відпахав кран років десять, може більше, і ось така прикра подія. Швидше за все, провертається металева віська в самій засувці. Цікаво, чи можна якось її там закріпити, вклеїти.... Хтось займався таким онанізмом? Кран то, не тече і досі. |
Поставив новий оригінальний редуктор томасето, і новий дозатор на дві камери з одним гвинтом.
Якщо, комусь щось потрібно з ГБО у Харкові, рекомендую Газ-майстер. Оригінальне обладнання і дешевше ніж у інших. Пісочин. Замінив редуктор, бо не міг налаштувати ХХ. Хоча можливо справа була в дозаторі, хз. |
https://i.postimg.cc/KR7LDJbm/IMG20240324120101.jpg
По редуктору томасето. Зря я міняв на нього . ХХ все одно не дуже стабільний. Хоча тепер не глохне на ХХ. Зато - з редуктором Редуктор BRC AT 90 я спокійно заводився на газу при -5 а з цим і при +5 не можу завести на газу. |
Какой смеситель? Попробуйте заменить воздушный фильтр в кастрюле. ГБО-2 очень чувствительно к его малейшему засорению, так как нет компенсации. Нужно менять раз в 5000км. С содроганием вспоминаю, как у нас на служебной Таврии на работе было такое ГБО, возня раз в пару месяцев гарантирована. В то время как на личной машине ГБО-4 работает годами без малейшего вмешательства.
|
Цитата:
Не глохне, нормально. З новим редуктором і дозатором, доводиться їздити на одній камері. У всякому випадку є межа натискання педалі газу, після якої машина тупить. Але по трасі , ця межа дозволяє їхати 130 - 135. Я правда більше 115 на газу довго не їду, якщо треба довго їхати швидше, перехожу на бенз. |
Я тогда на служебную машину смастерил обратный клапан на вторую камеру. Представлял собой сантехнический переходник с металлической на металлопластиковую трубу, срезанный под углом примерно 45градусов. На этот скос установлен овальный лепесток из тонкого алюминия на проволочной оси, который открывается при небольшой разности давлений, а закрывается под собственным весом. Дозатор с двумя винтами соответственно. Только так удалось избавиться от взаимного влияния, провала при тапке в пол, упростить настройку и получить хорошую мощность при езде на двух камерах.
|
Цитата:
|
Підварив резонатор. https://i.postimg.cc/tsvhT8TS/IMG20240409151057.jpg
Торкнув тітку. https://i.postimg.cc/dkR0pTTM/IMG20240404133750.jpg Пошкоджень не було ні в мене ні в неї. Легенько куточком бампера прям в шину. Дуже зухвало себе поводила, не думав що це жінка за кермом. |
Підрізала? Мабуть не в курсі що для повороту направо потрібно зайняти відповідну полосу, ще й схоже по суцільних пройшлася.
|
Цитата:
|
Диски на зимовій резині промазав дінітролом для днища 4941. Опустив їх у погріб, щоб в гаражі місце не займали.
|
Цитата:
|
Цитата:
Кран пічки я собі ставив шаровий сантехнічний для гарячої води. Коли холодно відкривав, в теплий сезон закривав. Підігрів редуктора газу був заведений через підігрів карбюратора. На заслонку пічки зима-літо переключив трос краника, пружину викинув. Набагато краще регулювання температури повітря з пічки заслонками, ніж краником. |
Цитата:
http://www.kosmodrom.com.ua/el.php?n...DV-12VDC-METAL |
Ставил газелевские, дохнут с завидным постоянством.
|
І на Таврії, і на Славуті ставив нормальні італійські водопровідні крани і проблем не було. Одна незручність- двічі в рік крутити кран. Решта- шторками внизу.
|
Цитата:
Буду повертати. |
Так казали ж шаровий ставити. Навіщо ізобритати веломашину?
|
Цитата:
|
Почав підтікати антифриз, десь в районі верхнього патрубка радіатора. Розібрав це діло, виявилось що патрубок радіатора лопнув.
Мабуть його можна відновити, нарізавши різьбу і вставивши металевий патрубок на різьбі. Може хтось морочився. Напишіть. Він не тече, цілком нормальний. Купити китайське Г. Так собі ідея, та і китай мені не товариш. Вирішив поставити свій старий "лузар-спорт". Він наче як сопливив по обжимці, збоку, за що і був міняний. Обжав я його і поставив. При цьому замінив товсті патрубки а також хомути, на самозажимні. Бо лопнув радіатор наче через перетянутий хомут. Зажимають вони не равномірно, є в них горбочок через це він підтікав, і доводилося підтягувати. Зняв кран, поставив шаровий. Він простояв більше 10 років і не тече і зараз. Перестав закриватися. Знявши побачив що всередині, зсунулася одна половинка засувки , яка мала б бути нерухомою, тому постійно лишалась щілина. Пофарбував діфузор, розібрав продув, змастив двигун вентилятора. Поки все це робив, машина почала комизитися по іншим напрямкам. Запалення вимкнуте - горять фари????? Потім пройшло. Виявляється що блимати дальнім можна при вимкненому запаленні? Мабуть десь ричажок був придавлений. Залив дист. Воду, прогрів перевірити. Все ОК. Перестав вмикатися стартер. Клацає, а не крутить. Було пізно, пішов додому. А перевірити, що саме не робе, було дуже просто, перемкнувши клеми.. Це я вже дома подивився. Вранці все заводилось без проблем. Подумав що це відбувається на дуже гаряче. Тому що повторювалось потім, теж коли вмикався обдув радіатора. Розібрав стартер. Перед цим купив нові міднографітові втулки і зварив іх в оливі. Виявилось що стартер у відмінному стані, але виявив підозрілу пляму контакта у втягуючому. На одному мідному болту, майже не було слідів контакту. Придивився, він сидить на міліметр нижче ніж другий. Трішки підпиляв грані на болту, він сів у гніздо нижче, плоші контакту вирівнялись. Думаю це і була причина, яка мала місце при нагріванні. Поки все добре, але можливо ще сильно не прогрівався стартер. До речі стартер став крутити веселіше, хоча там тільки масла трохи капнув у втулки. Нові втулки залишились валятись))). https://i.postimg.cc/PPG4y17s/IMG20240508144631.jpg https://i.postimg.cc/PCTMsThS/IMG20240508144719.jpg https://i.postimg.cc/LhPkJn8y/IMG20240508145016.jpg https://i.postimg.cc/4Yfp2PbM/IMG20240508144824.jpg На трійнику помітив раковини від корозії, хотів купити новий, але мій старий краще нових, тому обезжирив, замазав герметиком і поставив. |
Герметик сірий АВRO у мене досить старий. І він не застигає, лишається м'яким як пластилін.
Це йому труба? Чи він такий і є?? |
Нові свічки NGK.
|
Есть медный радиатор, который шел с завода на мотор 1.3. Пару лет назад был поменян на Лузар по причине того, что начал мокреть по стыку одного из бачков. То есть надо развальцевать и поменять резинку. Выбросить жалко, могу отправить за бутылку коньячка.
|
Такого? https://winebutik.com.ua/sites/defau...a-lux-xo-9.jpg )))
Не розумію, там банки не мідні? Пластикові? Мідні тільки трубки? Мабуть ні. Помічаю, що Таврія все більше мене починає зайобувать постійністю щось з нею робити. Я тут пишу відсотків 25% від того що роблю, бо багато дрібної роботи, хомутик, шлангочка, підкрас, болтик, антискрипік... Зараз плани на пружини, аморти, шруси, гальмівні елементи + трішки антикору + десь є запах бензу, хоча ніде не мокріє. Заєбла трохи. Хоча здебільшого зайобує невизначеність ситуації. Для чого це робиться з її доглядом? І потім, Б/В лузар спорт поки не сопливить. Був період у житті, коли пив саме такий коньяк, на рівні, як зараз звичайну горілку по 90гр. Це час горбачевської антиалкогольної компанії був. На роботі разів 2-3 на тиждень бухали. В магазин за бухлом ходив і я. Звернув увагу на те, що цей коньяк, коштуе трішечки дорожче за горілку. Зараз вже точно не пам'ятаю, але приблизно горілка пшенична коштувала 6крб. А коньяк Каховка 12 років витримки 7,20крб. Тоді наче він був 12 річний, може і ні, стільки років минуло, але що "Каховка" , марочна, пляшка інша була,більш округла - це точно. Причому справжній, не підробка. Ну я і купив коньяк. Ну і що ви думаєте? Мене обгавкали що краще б дві горілки. Хоча на дві горілки не вистачало. Тупізму і жадності любителів хильнути я вже не дивувався, довго їм пояснював різницю. Згодом погодились і почали купувати Каховку. Але... за пару місяців вона скінчилась))). Довго її взагалі не було. Потім з'явилась, але вже не та. Всеж мабуть 12 річна тоді була. |
Напій непоганий, але це таки бренді, а не коньяк. Та і забути можна.
|
Найшов таку пляшку, тільки етикетка іншого дизайну була.
https://st.violity.com/auction/view/...1/19801189.jpg Яка різниця як назвати. Індійці все це називали вогняною водою, то воно ж водичкою не ставало. |
Те ж саме, шо віднести Таврію до класу Д.
|
Цитата:
|
А хто каже, шо погана? Прекрасна машина.
|
Когда-то на каком-то корпоративном празднике на работе поставил песню "Вечная любовь" в исполнении Шарля Азнавура и Мирей Матье, ну типа чтоб душа развернулась, а потом свернулась. Так молодежь зафукала, сказали, что лучше б Сектор Газа поставил. А с Таврией у меня все норм, пробег 190тысяч, ездит каждый день без особых проблем. Но в кузове уже начинают появляться дырки от ржавчины, надо разбирать салон и подваривать. Заказал уже новую машину с Америки, скоро приедет, а с этой что делать непонятно.
https://youtu.be/nmQ78pPdw-o |
На 335 000 км. Треба буде замінити ремінь грм.
|
Замінив лівий рульовий накінечник. Чого це він помер? Вони ж вічні, як і шарові. Виявилось що це моя провина. Мабуть при заміні стійки, таки пошкодив пильник.
https://i.postimg.cc/Ln2hpGNk/IMG20240607172216.jpg https://i.postimg.cc/DStRL3WR/IMG20240607172226.jpg https://i.postimg.cc/wRqDrMrZ/IMG20240607172252.jpg https://i.postimg.cc/67hP42C1/IMG20240607172308.jpg Пильник поміняв на балаківський. Різниця на фото. Якщо міняєш пильник, то накінечник чи шарова, стають вічними. Ну і добавка шрусу. https://i.postimg.cc/nCh9yCFY/IMG20240607173158.jpg https://i.postimg.cc/21qb5MB1/IMG20240607173224.jpg https://i.postimg.cc/3ymkXG17/IMG20240607173252.jpg Хоча швидше за все, конус дуже глибоко сідає в стійку, і при максимальному вильоті, пильник притискається до стійки накінечником. От і пробило його. Треба буде замінити корпус стійки. А він в мене фарбований порошковою фарбою. Після піскоструя. |
Зайнятий фарбуванням корпусів стійок.
Задні пофарбовані. Грунт, фарба, лак. Передні. Замочив у оцті з лимонкою. Пачка на 0,5л. Відїло добре. Разом з фарбою. Витягнув. Промив. Почистив щіткою, знов промив з милом. Висохли. Промазав ортофосфорною. Промив, промив з миючим. Потім розчином харчової соди. Виявилось, що у передніх стійок, повно порожнин, щілин, куди потрапила кислота. Довелось брати шприц і прискати туди розчин соди, для нейтралізації. Все це супроводжувалось видуванням з відти розчинів, компресором, відключенням світла і т. і. . Промив декілька разів, вичістив щіткою, прожарив пальником, щоб висушити. Під час обжигу-сушки, було чути сморід кислоти, можливо вона таки не вся нейтролізувалась десь у щілинах. Обезжирив. Спочатку трошки, в районі щілин бризнув акриловим грунтом, бо епоксидний грунт не дружить з кислотою. Потім два шари епоксидного грунта, один акрилового (епокс. Скінчився) три шари фарби, два шари лаку. Все це з міжслойними сушками. Вгатив я на це два дні по 12 годин.і це ще не все, бо щілини хочу пробризнути антикором для порожнин а потім їх герметизувати герметом. Якби я знав про ці порожнини, то мабуть і не брався б за це. А бросати на пів дороги, якось жалко. Треба доробити по людськи. І потім, корпус це постійна річь, середину можна міняти, хочь тими ж катриджами. Коли щось робиш, менше думаєш про погане, а це вже добре. Фото, після кислоти, проблемні щілини, після грунту. https://i.postimg.cc/kDtW3c9d/IMG20240618152918.jpg https://i.postimg.cc/9r5ZW7Fw/IMG20240618152930.jpg https://i.postimg.cc/Yh6gjChn/IMG20240618175107.jpg |
Перебирав стійки. Бо нормальних у продажі немає.
Заняття не те щоб дуже складне , але потребує деякого інструменту, та знань. Варто дотримуватись моментів затяжки, потрібної в'язкості оливи, та технології. Заливати оливу потрібно в трубу, потім вже вставляти туди поршень і потім вже направляючу з сальником. Перебрав, зібрав. Вирішив закачати газ. Ну як газ. Повітря. Бо різниці немає. Приспособи які для цього продаються, коштують дуже дорого, як для разової роботи. Тому зробив свою . Якою і поділюся з вами. Мені не жалко, все одно мало хто цим буде займатися, а з тим хто рукастий і захоче попрацювати зі стійками, поділитися не жалко. Взяв термоусадку, відповідного діаметра, усадив її з країв. Один край на штоці, інший на штуцері закачки. Через штуцер і закачував повітря 3 атм. Спочатку закачати не вдалось. Бо повітря не проходило між штоком і термоусадкою. Взяв тоненький мідний дріт і вставив його між ними, з'явилась маленька шпаринка, через яку і стало потраплати повітря всередину стійки. Шток перед усадкою трубки, намастив, щоб трубка легенько ковзала по ньому. Кінчик дроту зрівняв з кінцем термоусадки. На фото висунув щоб видно його було вам. І так усадку, досить легко загнав під сальник, і потім подав повітря під тиском 3 атм. Все. Просто, дешево і легко. Дріт взяв з витої пари, комп'ютерного кабеля. https://i.postimg.cc/qNytP7fx/IMG20240621113139.jpg https://i.postimg.cc/zbt3CbW8/IMG20240624164612.jpg https://i.postimg.cc/nMrXH2bz/IMG20240624164705.jpg Варіанти штуцерів, зверху можна хомут для надійності. https://i.postimg.cc/0MQyyk43/IMG20240624170617.jpg |
Майструю літню решітку радіатора. https://i.postimg.cc/xXCskqdt/IMG20250425153605.jpg https://i.postimg.cc/GBTqQNGD/IMG20250425160030.jpg
|
Текущее время: 09:31. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.