ТавроФорум

ТавроФорум (https://forum.tavria.org.ua/index.php)
-   Бортовой журнал (https://forum.tavria.org.ua/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Сандеро Степвей-22\1,5. (https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105512)

masster 13.04.2023 08:45

Сандеро Степвей-22\1,5.
 
Заклеїв поліуретановою плівкою пороги та ручки. До фар поки руки не дійшли. (1300гр. плівка)Поставив накладки на ковролін. (4000гр.) Прилягають не дуже гарно, все треба підганяти самому.
https://i.postimg.cc/njWRkCbt/IMG20230415192459.jpg

OL_75 13.04.2023 10:38

Нове придбання?
Вітаю!

Aprox 13.04.2023 17:56

Дивний зміст для першого посту у БЖ...

кук 13.04.2023 19:08

Краще- копія рахунку від СТО?

masster 13.04.2023 19:09

А що, ціну писати? Чи всі пригоди купівлі? Так то треба буде пів дня писати. Журнал бортовий. Щоб пам"ятати, що коли і як зроблено, що планується, скільки обійшлося, хоча це так, вже для історії інфляції.
Писати комплектацію? Кому вона цікава, окрім мене? Це хіба що хтось теж придивляється до такої мащини, то йому може бути щось цікаво. Так він може спитати про те, що цікавить. А так, вийде як наче я хвастаюсь. Хоча це теж все відносно. Один скаже так, хвастає, а інший - А чим там хвастать)))
Я вважаю що цілком нормальний перший пост. Або - ваші пропозиції)).І пост можна завжди буде підправити.

masster 13.04.2023 19:16

Хоча є одна цікава для мене тема. Це про андроід-авто. Бо навіть на ютюбі, дуже мало про це. Навіть не мало, а зовсім немає нічого путного. Саме мене цікавить голосове керування.
Це треба щоб на смарті воно було? Чи не обов"язково? Кнопка то є така в машині, і смарт наче відповідає запитам по встановленому № андроіда. Просто я ще не дійшов до цього питання впритул, щоб почати це підключати.

masster 13.04.2023 19:18

Цитата:

Сообщение от кук (Сообщение 3833955)
Краще- копія рахунку від СТО?

Думки сходяться)))

Бука 14.04.2023 12:54

Цитата:

Сообщение от masster (Сообщение 3833956)
Чи всі пригоди купівлі? .

так! про поліуретанову плівку нам не цікаво:yes:

Aprox 15.04.2023 15:33

Цитата:

Сообщение от masster (Сообщение 3833956)
А що, ціну писати?

Так! Ціну, рік, пробіг, двигун, комплектація, фото!

Цитата:

Сообщение от masster (Сообщение 3833956)
Чи всі пригоди купівлі?

Це було б чудово!

Цитата:

Сообщение от masster (Сообщение 3833956)
Журнал бортовий. Щоб пам"ятати, що коли і як зроблено, що планується, скільки обійшлося, хоча це так, вже для історії інфляції.
...
Я вважаю що цілком нормальний перший пост.

Ок, питань більше нема... Тема на форумі у якості тетрадки у бардачку... Відписуюсь...

кук 15.04.2023 17:16

...всякое лыко в строку!...(с) так, чи шо? Ну ще якісь там більш-менш важливі дії можна писати, чи треба, для склерозу- останні заміни того-сього і т.п, ще цікавіше- все, шо робиться своїми руками- була проблема, вирішив отак, а звіт від СТО кому цікавий?

masster 15.04.2023 18:31

Пішов фоткать.))

кук 15.04.2023 19:58

Та ладно, повіримо!

OL_75 17.04.2023 14:34

Гадаю все ж таки народу цікаві подробиці))
22 це рік випуску, нове авто?

Aprox 17.04.2023 16:28

Цитата:

Сообщение от OL_75 (Сообщение 3833979)
Гадаю все ж таки народу цікаві подробиці))


З таким підходом автора до БЖ? Ні...

OL_75 18.04.2023 13:09

:okay:

masster 26.04.2023 17:09

Фото вище. В першому посту. Нове авто. Було замовлене до війни. Щоправда замовляв дастера. Обіцяли на кінець лютого, війна все відмінила. Після витрат різних, щось на дорогу, щось на життя, щось на всу, залишилось на сандеро.
Перед цим, вже після початку війни, була спроба купити б/у дастера. Засумнівався. Він в кредиті, далеко їхати за ним у Львів, продавець наче і адекватний, але протягом тижня міняв умови. Це була для нього друга продаж за рік, значить вже податок близько 1000 зелених. Спочатку казав що бере його на себе, потім відмовився його платити. Банк , як він сказав, не хоче переоформляти кредит на мене. Хоча яка різниця банку?
Ну не знаю, може він і порядна людина, але мене це напрягло. Тут кацапня під боком, з вікна видно і чутно гради, вибухи, щось горить, тут не зрозумілі зміни умов.
Я зателефонував і чесно сказав, що готовий їхати, але оскільки дорога не близька, ризикована, мені не 18 років, нервова система зруйнована кацапами. Гроші я не копійки не вкрав, вони дісталися тяжкою працею, тому, якщо це буде якась афера, то я просто пристрелю, і хуй мене щонебуть зупине.
Загалом, дастер відпав.
А тут з"явилися в продажу сандеро. Подумав- на рибалку їхати невідомо чи буде куди, та і чи буде діло до тієї рибалки, то повний привід не такий вже і актуальний. Позичів трохи грошей, та і купив сандеро. Їхати довелося до Вінниці за нею. У нас тоді нічого не робило. До речі, салон "Фаворит авто" мені сподобався порядністю. Рекомендую.
Комплектація максимальна яка була в Україні на той час. Абс, есп, підігріви сидінь, зеркал, клімат, епл, андроід-авто, камера заднього ходу. механіка. дизель 1.5 круіз, обмежувач швидкості. електро привід дзеркал, рег. руля .
Гарна чи погана машина, я судити не берусь, бо після таврії, у мене не може бути об"єктивної оцінки. Після таврії все здається гарним.
Із такого що мене вразило, так це гальма. Виїхав з салону, їду, перший світлофор, я ж як завжди, легенько (як мені здається на таврії) натискаю на гальмо, а вона просто миттєво зупиняється! Добре що позаду близько нікого не було. Тоді я зрозумів, що у таврії гальма погані. І ще при тому, що вона в мене вилизана, а я знаю багато таких тавристів, що я дивувався, як вони їздять з такими поганими гальмами.
Це мені запам"яталося з гальмами, тому що було неочікувано для мене.
Витрату зараз показує 5.5 , пробіг правда невеликий, десь близько 3000.
Почав вивчати мануали. Їх два, один по машину, другий по мультимедіа. В процесі спілкування з водіями, зрозумів, що ніхто не читає мануали. Машин поприганяли з європи, америки, а машин не знають. Не знають 50% функцій своїх машин. Причому що старі, що молоді. Воно правда таке і з смартфонами. Може воно так і треба, бо користуєшся тільки тим, що треба щоденно. От я почав освоювати голосове керування на андроід авто. Виявилось, що українською мовою керування недоступне.
Просиш зателефонувати комусь, вона починає уточнювати, на який номер, на який телефон, мобільний чи домашній...
Не знаю, можливо вона навчається, і щось змінеться, можливо я щось не так налащтував, бо ж я як усі))) вліз в андроід, а мануал ще не дочитав)).
От маршрут прокладає і шукає по картах, швидко з голосу. Сподобалось.
Спробував попросити її зменшити гучність музики- відповіла - добре. Але здається не зменшила, можливо зменшила не настільки, щоб я помітив. Можливо ця функція недоступна. Треба читати, вивчати. Не знаю, нафіг воно мені потрібно, але цікаво...)))

masster 26.04.2023 17:35

З дастером, там ще таке було- типу щоб йому не платити цей податок, то він продає по дорученню. А як мине 22 рік, то їдь і переоформлюй на себе, вже податку не буде.
ХЗ, а якщо він ще пару машин продасть? І що тоді? Хто перший встигне переоформити, того і тапки?
Кредит. Віддай гроші - Я погашу кредит, отримаю справку, і тобі віддам, а машина на дорученні, ХЗ це справжня справка чи ні? Почнеш переоформлювати, через півроку, а кредит весить. Для впевненості, краще б було кредит оформити на себе, але...
Ну таке.Якщо когось торкнеться, дізнаєтесь багато нюансів. Якщо будете цікавитись звичайно, а не вірити продавану.

Aprox 26.04.2023 18:11

Зовсім інша справа! Дякую! ))

Aprox 26.04.2023 18:18

Не пам'ятаю, чи стосується то дизеля, чи то тільки у бензинок, але про всяк випадок попереджу, бо сам чуть інфаркт не схопив свого часу...

Існує проблема зі зчепленням (ще раз наголошую - не впевнений, що у дизелів вона є) у вологу прохолону погоду (типу листопад місяць) при першому рушанні з місця сцепа може викликати курпну вібрацію, наче кривий диск... Дже неприємні відчуття для нової автівки! Але достатньо просто перевижати сцепу з більш швидким відпусканням (наче ви рушаєте більш дінамічно) і усе буде добре! Таке може бути тільки при першому рушанні зранку - далі усе норм! Зараз у мене вже нога автоматично перевижимає при перших ознаках тої вібрації...

Бажаю, щоб вашу автівку минул цей реношний глюк!

кук 26.04.2023 18:42

Привод зчеплення гідро- чи тросовий?

masster 26.04.2023 18:50

Цитата:

Сообщение от кук (Сообщение 3834053)
Привод зчеплення гідро- чи тросовий?

Не знаю.

masster 26.04.2023 18:52

Бачив багато нарікань в інеті, на погане включення задньої . Самого дістало. Але все вирішилося банально просто. Треба лише відпустити, і знов вижати зчеплення.

кук 26.04.2023 19:13

Цитата:

Сообщение от masster (Сообщение 3834054)
Не знаю.

Як так??? Хіба не видно?

masster 26.04.2023 19:16

Цитата:

Сообщение от кук (Сообщение 3834056)
Як так??? Хіба не видно?

Якщо підкажеш, то гляну.

masster 26.04.2023 19:17

Або сфоткаю.

OL_75 27.04.2023 16:57

Ну от, така цікава історія, а не хотіли розповідати!

Відносно другого продажу за рік. Це стосується тільки продавця.

Банк дійсно може не погоджувати переоформлення кредиту на іншого власника, це на їх розсуд. Але питання в тому що кредит це джерело грошей на придбання, але це ніяк не впливає на те що продавець повинен буде заплатити податок при переоформленні. Дивно що продавець цього не знав (а може робив вигляд)

Забрати машину за дорученням це дійсно стрьомний варіант, особливо у вашому випадку. Якщо виникнуть якісь питання по банку їх повинен утрясати кредитор.

Хоча як схема уникнути платіж це існує, у мене так знайомий купив машину за дорученням у перекупа, а за пів року на себе. Я б не ризикував

masster 27.04.2023 18:54

Цитата:

Сообщение от OL_75 (Сообщение 3834068)
Ну от, така цікава історія, а не хотіли розповідати!

Відносно другого продажу за рік. Це стосується тільки продавця.

Банк дійсно може не погоджувати переоформлення кредиту на іншого власника, це на їх розсуд. Але питання в тому що кредит це джерело грошей на придбання, але це ніяк не впливає на те що продавець повинен буде заплатити податок при переоформленні. Дивно що продавець цього не знав (а може робив вигляд)

Забрати машину за дорученням це дійсно стрьомний варіант, особливо у вашому випадку. Якщо виникнуть якісь питання по банку їх повинен утрясати кредитор.

Хоча як схема уникнути платіж це існує, у мене так знайомий купив машину за дорученням у перекупа, а за пів року на себе. Я б не ризикував

Якби я віддав гроші, то він би виплатив кредит повністю, і оформив на себе, а потім продавав би мені. Тому податок би був. Я так розумію.
Схема стрьомна, довіреність, розписка по грошам... переоформляти через півроку, не факт що він за ці півроку ще якусь машину не продасть. За півроку жінка може подати на розділ майна, машина на ньому, іди потім з цією розпискою судись, а нього типу вже нема грошей...
На початку було нормально - витрату налогу він брав на себе, якщо я оформляю відразу. Потім умови змінились. І взагалі, машину я не бачив, прихдеш, глянеш, не сподобається, а проїхав через всю країну, витратив час. Забув. І не жалію.

masster 27.04.2023 19:13

А ще в мене склалось таке враження, що все йде так гладко, що мене наче на оливі під горку несе на цю оборутку. І фотка продавця на авториа, і наклеєчки на машині від фірми де вона використовувалась і ще багато дрібниць. Вирішив подивитися нюанси купівлі кредитного авто в інтернеті, і дізнався багато цікавого. І ще дізнався, що єдиний більш менш безпечний спосіб придбання кредитного авто, це переоформлення кредиту на себе. І що банки зазвичай цьому не перечать. А коли я озвучив бажання переоформити кредит на себе, одразу почув у відповідь, що переоформлення не буде. Звідки він знав що банк не дасть добро? І який сенс банку перечити, якщо я забов"язуюсь одразу, тут на місці, прям в банку погасити кредит.???? Значить йому можна погасити кредит, а мені ні. Це якось не логічно мені здалось.

Storag 28.04.2023 13:40

Цитата:

Сообщение от masster (Сообщение 3834071)
Тоді я зрозумів, що у таврії гальма погані. І ще при тому, що вона в мене вилизана, а я знаю багато таких тавристів, що я дивувався, як вони їздять з такими поганими гальмами.

Вакуумного підсилювача на таврі не було? Тоді міг головою і лобовуху вибити при першому гальмуванні :)

Володимир 28.04.2023 14:30

Цитата:

Сообщение от Storag (Сообщение 3834079)
Вакуумного підсилювача на таврі не було? Тоді міг головою і лобовуху вибити при першому гальмуванні :)

Там все залежить від якості тормозних колодок і якості прокачки, в мене також була таврія без ВУТ, то не на всіх колодках вона добре тормозила.

masster 28.04.2023 14:44

Цитата:

Сообщение от Storag (Сообщение 3834079)
Вакуумного підсилювача на таврі не було? Тоді міг головою і лобовуху вибити при першому гальмуванні :)

Є вакуумник.

Langolin 28.04.2023 15:04

Я теж вважав, що в Славуті гальма нормальні. В принципі, воно так і є - вона гальмує, і за кермо хвататися не треба, як в копійці колись замолоду було. В Логанах/ Сандерах гальма інші, я призвичаївся десь за місяць.

кук 28.04.2023 17:35

Так у кожної авти свої повадки! Рівняти Таврію/Славуту з Ренаультом смішно, як мінімум. Тоді давайте ЗАЗ-965 та М-412 згадаємо!

Володимир 29.04.2023 19:09

Цитата:

Сообщение от Langolin (Сообщение 3834083)
Я теж вважав, що в Славуті гальма нормальні. В принципі, воно так і є - вона гальмує, і за кермо хвататися не треба, як в копійці колись замолоду було. В Логанах/ Сандерах гальма інші, я призвичаївся десь за місяць.

На логані в ВУТ площа діафрагми мінімум в два рази більша, тому на педалі зусилля мінімальне, плюс на дачіях стоїть АБС, то задні колеса гальмують більше ніж на рено з регулятором зусиль.

Aprox 30.04.2023 11:47

Цитата:

Сообщение от кук (Сообщение 3834053)
Привод зчеплення гідро- чи тросовий?

Гугол у вигляді екзісту каже, що гідро...


https://i.ibb.co/HrJGR9F/555.jpg

Storag 04.05.2023 14:50

Цитата:

Сообщение от кук (Сообщение 3834085)
Так у кожної авти свої повадки! Рівняти Таврію/Славуту з Ренаультом смішно, як мінімум. Тоді давайте ЗАЗ-965 та М-412 згадаємо!

Я вчився їздити на ГАЗ-51, паралельно батько давав проїхатися на ВАЗ-2106. Іноді і на робочому ГАЗ-52 з будкою. Тому мені було пофіг на якому авто тиснути на гальма, зусилля прикладав яке потрібно не замислюючись над тим. І на таврах хоч з підсилювачем, хоч без - бувало блокував колеса на сухому асфальті. Так що ефективність гальмування на авто з вакуумним підсилювачем більше залежить від його ваги та гуми, чим жорсткіша гума і чим легше авто, тим легше вона блокується. Тому і не варто експлуатувати десятилітню гуму, навіть якщо на ній хороший протектор.

masster 24.07.2023 08:53

Поклеяв захисну плівку на фари (поліуретан Polor ) та туманки. Поставив сітку в бампер перед радіаторами. Щоб оклеїти туманки, довелось їх зняти . Благо , що це не важко. Щоб сітку поставити, звичайно знімав бампер. Взагалі то, я знімав вже і задній бампер. Бо купив дінітрол, і почав обробляти машину. Вже обробив зад, та перед під бамперами. Приховані порожнини - DINITROL PENETRANT LT. Підкрилки - Dinitrol 4479 , днище - Dinitrol 4941.
Зробив шумку дверей . Віброізоляція ACOUSTICS Xtreme 2мм. , шумопоглинач SoundWave 15мм. Різниці не відчув. Щоб відчути, треба знайти таке ж авто без шумлених дверей. Ще в планах стеля.
Затонував вікна LLumar Atr 20. Тонував сам. Намучився, бо в гаражі повно пилу, хоч я і бризкав водою. Потім зняв стікла, це робиться просто, бо все було розібране, робилось одразу все і шумка і антикор і тонування + наклеїв залишки антигравійки на двері по периметру пластику карт, відніс у ванну кімнату дома, там потонував. Коли це поєднуєш з шумкою дверей, то зручно.
Є трохи косяків, і то, їх видно тільки мені, бо я знаю про них.))) Звичайно найважче було з заднім склом.
З дінітролом ще триває детектив. Купив у оф. Дилера Dinitrol 4479. Пишуть що це рідкі підкрилки. Передивився купу відео про них. Але є нюанс, там скрізь Dinitrol 479. Коли отримав, відкрив, а вони зовсім не такі густі, як на роликах ютубу. 479 у виробника написано що вже не виробляється. А 4479 взагалі немає серед номенклатури виробів. Консистенція 4479 майже така сама як 4941 , тільки ціна вдвічі. Щоб мутив лише наш дилер, малоймовірно. Бо те ж саме у всіх дилерів, у кацапів, бульбанів... Притому у всіх них на 4479 в описах та паспортах стоїть опис 479. А сам опис різниться в дрібницях. В одних вказана одна товщина плівки рекомендована в інших - інша, а графік висихання залишився від іншої товщіни плівки. Тобто зрозуміло що технічний паспорт чомусь правився і при тому , коряво. Якщо це афера, а я впевнений вицьому, то разом з виробником всі причетні. Я написав німцям на мейл питання з цого приводу, вони морозяться. Ще й з упаковкою цирк, на кришці одне, на етикетці інше.
Не беріть дінітрол, краще тектіл. Аферисти Сер.
https://i.postimg.cc/KRw3GC1W/IMG20230625185406.jpg https://i.postimg.cc/CRCh32kk/IMG20230625185443.jpg https://i.postimg.cc/Yvx7nWBx/IMG20230713213423.jpg

masster 24.07.2023 09:14

Ось подивіться самі . Зайдіть в технічні характеристики та порівняйте. Причому кацапи вже трохи підправили , та перенесли в розділ для днища. Це після моєї переписки з ними. Через віпіен. https://dinitrol-ua.com/ru/antikor/z.../Dinitrol_479/
https://dinitrol.su/products/dinitro...arok-i-dnishha
https://www.dinitrol.shop/de/dinitro...sdatenblaetter

Володимир 24.07.2023 09:18

На логан-форумі пишуть що шумку потрібно починати з даху, мовляв там самий кращий ефект, можливо вони і праві, бо в славуті поступово вібрував і шумив все окрім даху, і бажаного результату нема.

masster 24.07.2023 09:54

Я більше від температури робитиму. Бо ефект мізерний, а роботи багато, якщо все робити.

Aprox 24.07.2023 18:05

Цитата:

Сообщение от Володимир (Сообщение 3834624)
На логан-форумі пишуть...


Нагадайте, будь ласка, Ваш нік на логан-форумі!

Володимир 25.07.2023 12:03

vlad5229

Aprox 25.07.2023 18:06

Цитата:

Сообщение от Володимир (Сообщение 3834652)
vlad5229

А, продана червона МСВха... ))

Володимир 26.07.2023 08:13

Цитата:

Сообщение от Aprox (Сообщение 3834653)
А, продана червона МСВха... ))

Так, щось не прижилась в сім'ї.

masster 08.08.2023 22:37

4750 км. Пройшов ТО у ділера. Заміна фільтрів , мастила. Фільтр салону привіз свій, Блу Принт. Вугільний. Ділер намагався наїбати на 600 з гаком гривень. У рено є сайт, на якому можна дізнатися вартість ТО, я туди заглянув перед самою поїздкою, а там з попереднього дня, знижка. Я як відчував, тому сфоткав сумму, щоб не забути точну цифру. Так мало того, що мені виставили ціну без знижки, так ще й фільтр салона, порахував як їхній. Атлант-моторс. Зробили тільки ці роботи з заміни, більш нічого, хоча в переліку ще якісь 23 операції. Але не став нічого вимагати, бо і дивитися нічого, пробіг малий.
Обійшлось щось в 3600гр.
Одразу в них купив пару оригінальних задніх підкрилків, бо теж на них знижка по 360гр. Було це десь 26 липня. Сьогодні довелось зайти в інтернет магаз, там такі підкрилки по 1100гр.
На сьогодні пробіг становить рівно 8000. Витрата 5.3. Середня швидкість щось в межах 46-48км/г.
Сьогодні купив вспінений каучук 6 мм, самоклійка. Хочу ці підкрилки оклеїти ним ззовні, тобто з боку колеса.
Кому можливо потрібні підкрилки, то акція ще діє https://www.renault.ua/offers/protec...portation.html

masster 09.08.2023 12:21

Проїхався по карпатах, накатав близько 3300км. Можливо викладу звіт в темі "Подорожі". З фото. Мені сподобалось. Цікаво що їзда по горах, заощаджує паливо. Виїхавши, середня витрата була 5.3. Прибувши в Ворохту 5.4. Поїздивши по горах, знов стала 5.3.

masster 06.09.2023 11:18

Антикорозійна обробка. Приховані, арки, днище. На задні арки, поставив оригінальні підкрилки, поверх антикору. Дінітрол LT,479, 4479, 4941, 4010.
Залишилось обробити приховані порожнини, до яких доступ з салону.

Aprox 13.09.2023 18:58

Навіщо ото все? Вони й так не гниють...

masster 13.09.2023 20:24

Цитата:

Сообщение от Aprox (Сообщение 3834922)
Навіщо ото все? Вони й так не гниють...

Мені скрізь ввижається Таврия)) Капоти наче гниють. Він доречі ще не оброблений))

masster 02.10.2023 21:47

Повністю завершив антикор обробивши приховані порожнини, до яких дістатися лише з салону. Заодно кой-де проклеїв вібру. Це пару шматків на підлогу в районі водія та переднього пасажира. Багажник, там де запаска, прокатав віброю більш щільно. Зробив шумку даху. Вібра 2мм + шумопоглинач паролон SoundWave 15мм. Капот пара шматків вібри. Вся вібра у мене 2мм. Бо ставити рекорди мети не було, а ніша під запаску виглядала зовсім барабаном. Дах було намічено зашумити самим першим, після першого попадання під зливу, навіть не зливу, а під початок дощу який починався величезними краплями. Мені здалося, що пішов град, хоча його не було. Подивлюся, чи дасть ефект така шумка даху.
Почепив чохли на всі сидіння. Тряпочні. Але не тонкі. Там повсть всередені. Догледів як ставив. В мене підігрів сидінь, чи не заважатиме повсть? Щось 2500гр. за чохли.
Водійське сидіння, спереду, підняв на пару см, може трохи менше. Підклавши під салазки бонки. Це для того, щоб ноги під коліном, лежали на сидіньні, а не стояли лише на п'ятці. Бо так ноги швидко втомлюються. Чи буде з цього толк, подивимось.
Перед знятьтям даху, надивився роликів про те, що є геморна кліпса на козирку. Переживав, чи вдасться її зняти. Виявилось, що в мене стоїть вже інша кліпса, і знімається дуже просто, повернувши на 90 градусів проти часів.

Langolin 03.10.2023 07:36

На рахунок чохлів, у Мене в Сандеро в сидіннях бокові подушки безпеки, які, доречі, я виявив на третьому році експлуатації. Тож будь які чохли не поставиш, тільки спеціальні, вони мають спеціальний розріз зі слабким швом збоку. Бо якщо чохол не розірветься коли спрацює подушка, для людини може бути біда.

masster 03.10.2023 09:12

Цитата:

Сообщение от Langolin (Сообщение 3834996)
На рахунок чохлів, у Мене в Сандеро в сидіннях бокові подушки безпеки, які, доречі, я виявив на третьому році експлуатації. Тож будь які чохли не поставиш, тільки спеціальні, вони мають спеціальний розріз зі слабким швом збоку. Бо якщо чохол не розірветься коли спрацює подушка, для людини може бути біда.

На чохлах є бірка Аербег. Тож вони мають бути адаптовані. Я теж піднімав це питання, продавець казав що все враховано.

Langolin 03.10.2023 09:15

Тоді все Ок.

masster 16.10.2023 16:38

Є бажання порівняти таку саму машину без такої часткової шумки, з моєю. На сприйняття різниці. А ще порівняти штатні динаміки з більш просунутими, але без саба.

masster 16.10.2023 17:21

Хто має досвід заміни дисків штатних R16 6J нa R16 6,5J. Рекомендований розмір під 16, йде саме 6,5.
Чи є зміни у відчутті керування?

Володимир 17.10.2023 11:33

Цитата:

Сообщение от masster (Сообщение 3835055)
Хто має досвід заміни дисків штатних R16 6J нa R16 6,5J. Рекомендований розмір під 16, йде саме 6,5.
Чи є зміни у відчутті керування?

Я думаю тут https://www.logan.in.ua/forum/ таку відповідь можна отримати швидше.

кук 17.10.2023 12:10

Наскільки критичні оті 1/2"=12,7 мм?

Володимир 19.10.2023 13:44

Цитата:

Сообщение от кук (Сообщение 3835060)
Наскільки критичні оті 1/2"=12,7 мм?

Колись таврії до 1996 року мали ширину ободу диска 4 дюйми, потім збільшили до 4.5 дюймів, сумніваюсь що хтось відчув різницю.

кук 20.10.2023 09:08

Так отож!
Колись сусід привіз з Європи купу шин всяких, попався комплект геть свіжий за 20 долярів, так там було 145/82 і ніяких проблем роки три-чотири не знав.

masster 20.10.2023 16:13

Хочу купити комплект дисків. Бажано штампів, але шириною 6,5. Бо для радіусу 16, оптимальна ширина саме 6,5.
А на логан форумі, все ще більш сумно, ніж тут. Мабуть самі пенсіонери)))). Ніфіга нічим не цікавляться, ні чим не діляться. За рік десяток нових постів.

masster 20.10.2023 16:16

Зараз акція, знайшов литі диски з резиною по 4500. Але вони на 6J/. На 6 я краще штампи візьму. Вага в них та сама, але вони надійніші.
Можливо я не правий. Поправте.


Текущее время: 19:20. Часовой пояс GMT +3.

Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.