![]() |
Ford Fusion EU 1.25 (3 в 1)
|
Встановив передні бризговики, в неті можна знайти тільки оригінал ціна на який стартує 1500 грн за пару, або універсальні за 250 грн. Такі самі бризговики повинні були бути і на задку, але в упаковці виявились один бризговик сірий, інший чорний. Через деякий час замовив в тому самому магазині задні з зауваженням в коментарях щоби прислали сірі, то прислали чорні щей запакували в таку тару що ціна доставки вийшла 125 грн., то вирішив відмовитись від посилки.
https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0097.jpg Операція фаркоп. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0084.jpg З фаркопом також не все так гладко, прислали не той що замовляв, хоч він і по ціні дорожчий, довелось доварити кріплення на бампер, бо раніше він кріпився до пластикового підсилювача бампера, і переварити кронштейн кріплення кулі, бо він був не досить того що зміщений на 2 см то ще й криво приварений. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0085.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0086.jpg Пластиковий підсилювач бампера вирішив не викидувати як всі роблять, а лишнє підрізати, бо до нього зверху кріпиться бампер, бампер в порівнянні з славутовським як папір. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0087.jpg Результат, отвір на кронштейні розетки також довелось пересверлити, добре що хоч не довелось різати бампер як пишуть в інструкції. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0088.jpg Операція підключення розетки. Напряму до проводів підключити не можна, довелось паяти адаптера, живлення адаптера брав з блоку запобіжників, там передбачено спеціально два живлення для причіпа, на одному постійний плюс, на іншому після замка запалювання, вибрав той що постійний, інакше не будуть працювати аварійка та габарити коли вимкнено запалювання, єдиний мінус він постійний і на ньому не відрубається живлення коли обесточується весь автомобіль через кілька хвилин бездіяльності. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0090.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0091.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...pub/0091-1.jpg Задні фордовські підкрилки зроблені з такого дивного матеріалу, як солдатська шинель, але твердий, в воді намокає. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0089.jpg |
Як на мене некошерно- в оті пазухи не буде постійно набиватись дорожня субстанція і провокувати іржу?
|
Цитата:
|
Заглянув під клапанну кришку перевірити зазори, всі виявились в допусках, не знаю чи хтось їх колись регулював, бо кришка відривалась дуже туго, і на шестернях приводу грм та на корпусі намальовані мітки маркером, навряд чи можна поставити сальники на місце без зняття шестерень приводу ГРМ. Читав в неті інформацію, що дехто клапана регулював на пробігові 180 тисяч.
Також була замінена прокладка. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0092.jpg Також було перевірено стан ременя ГРМ, є усна інформація від попереднього власника що мінявся на 100 тисяч, але лишній раз заглянути не завадить. Поки що поїздить. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0093.jpg При знятті корпуса фільтра почув посторонній шум, вскриття показало що якийсь німецький пухнастик зробив в корпусі заначку. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0094.jpg Фільтр замінив. Патрубок вентиляції картера в цьому двигуні підключено поза повітряним фільтром, картерні гази спочатку фільтруються через поролон, а потім проходить через повітряний фільтр, тому він такий грязний. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0095.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0096.jpg |
Мої вітання! А де ціна, де історія купівлі, пошуків?
|
Цитата:
Першочергово була мета після продажу своєї МЦВ трохи доплати і взяти МЦВ в кращому стані і в кращій комлектації, але після нового року пропозиції таких машин було мало і ціни неприйнятні за той стан що продавались, проскочила одна ціква пропозиція, але машина продалась за кілька годин. Паралельно дивився на Ford Fusion, цікаві варіанти за прийнятну ціну попадали в Рівне Луцьк, але зазвичай до суботи такі авто продавались і я не встигав. Ця машина продавалась напевне з грудня минулого року за 4200 евро, я зписувався з власником в чаті ріа зимою, і той казав що ціна фіксована. Літом вже хотів їхати в Львів за фордом 2011-го року, але в той день власнику зустрітись не виходило, тому вирішив взяти авто чуть старше, але з пробігом на 100 тисяч меншим і в якому не потрібно нічого ремонтувати бо в тому щось зпереду стукавло, плюс між авто що їздило по Німеччині і тим що їздило по Україні різниця велика. Запропонував власнику 4500, той погодився, як потім він зінався, що авто в Івано-Франківську не популярне, цікавились ним тільки перекупи. В виборі авто не жалію. |
О, вітаю!
Як враження, не зажорсткий в ходу? |
Цитата:
|
Вітаю!
ГБО буде? |
Цитата:
Цитата:
------- Возив студенту холодильник в гуртожиток. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0101.jpg |
148647 км.
Заправив до повного та заміряв витрату пального, на 30,12 літрах 95-го бензину проїхав 543 км, середня витрата пального 5,55 л/100, в основному траса, не менше 50 км місто та виїзди з причіпом на город. |
148679 км.
Заміна масла та фільтра. Масло 968 грн + 125 грн доставка = 1093 грн. Фільтр MANN 311 грн. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0102.jpg |
Знайшов на деталях.зп пару задніх бризговиків того самого коліру що і передні, ціна питання аж 103,50 грн., на вигляд не ідеально, але свою функцію виконують, бампер не заляпується.
https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0103.jpg |
14900 км.
Зробив додаткову підсвітку багажника, бо обшивка чорна, то навіть в день в гаражі з штатною підсвіткою нічого не видно. Коли робив проводку на фаркоп, то в обшивку вмонтував гніздо живлення, єдине що полінився і не задіяв третій провід щоби вимикати штатну лампу коли вставляється штекер в гніздо, доведеться з часом зняти повторно обшивку і погратись. https://slavuta-club.info/wp-content...pub/133339.jpg В якості підсвітки використав самоклеючу світлодіону стрічку, яку закріпив до полки багажника так щоби не світила в очі. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0202.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0203.jpg Ну і результат до і після. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0204.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0205.jpg |
149164 км.
Чергова заправка і перевірка витрати палива, холодно, доводиться трохи прогрівати двигун, було більше коротких поїздок та їзди по місту, витрата виросла. Але як на мене, для авто вагою >1200кг і не малим коефіцієнтом лобового опору 0,35 досить не погано. 31.71л / 517км * 100 км = 6,13л/100км. 61.83л / 1060км * 100 км = 5,83л/100км. |
А на панелі нема показчика апетиту мотора в л/км чи км/л ?
|
Цитата:
|
не важко двигуну 1,242 тягати кузов плюс причіп, та ще і по Тернопільщині, не зовсім степовій?
|
Цитата:
|
149470 км.
Заправився, вчергове заміряв витрату палива, зараз у нас вже справжня зима з морозами, то ще додалось трохи до витрати. 19,94л / 310км * 100 км = 6,43л/100км. 81.77л / 1370км * 100 км = 5,97л/100км. |
149585 км.
Замінив акумулятор, той що стояв на авто при десульфації напругу на клемах більше 12,6 в не давав, що відповідає щільності 1,26. На авто напруга падала до 12,38-12,4 в (щільність 1,22), за плюсових температур редукторний стартер двигун запускав, але було кілька днів морозу і пуск холодного двигуна з першого разу вже не йшов. На заміну взяв перевірену весту, на славуті така прожила 11 років, потім періодично стояла на інших авто. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0211.jpg В середині на відміну від точнісінько такого самого форсе премім, в банках як і рашіне по 10 пластин, в форсе було по 9. Перед установкою 9 годин потримав на зарядці постійною напругою 14,4 в 9 годин, наступного дня заміряв напругу, піднялась з 12,7 в до 12,88 в, то ще 45 хв потримав на напрузі 15,5 в щоби трохи покипів для перемішування електроліту. Як то кажуть до і після, ціна питання 1820 грн. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0212.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0213.jpg |
Досвід експлуатації славути підказує що якщо з приходом холодів починають погано працювати синхронізатори 1-2 пердач, то пора міняти масло в КПП. Регламент на експлуатацію даного авто заміну масла в КПП не передбачає, але мурзілка видавництва третій рим каже що можна, потрібно тільки зняти кожух з механізму перемикання передач, там мають бути пробки, і та що на злив, навіть має бути з магнітиком для вловлювання стружки.
https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0214.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0215.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0217.jpg Пробки дійсно є, але та що для зливу, то зовсім не пробка, і магнітом там навіть не пахне, це підпружинена кулька, завдання якої на нейтралі тримати важіль перемикання передач на лінії 3-4 передач, найнижча точка КПП так само як і в славуті це шестерня диференціалу, але пробка для зливу там дійсно не передбачена. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0216.jpg Масло злилось дуже темне, в об'ємі всього 1,6 л, назад влізло 2,15 л, хоча в неті пишуть що більше 2-х літрів не влазить, заправочний об"єм по мурзілці 2,3 л. На заміну взяв масло MANNOL, ціна питання 1021 грн. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0218.jpg Масло досить прозоре, видно дно. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0220.jpg |
Цитата:
Цитата:
Я в таврокоробку вливав поки влазило, до різьби заливного отвору, і завжди це було більше ніж вказувала інструкція. |
Цитата:
Цитата:
Як би там не було, але результат є, якщо раніше під час руху синхронізатор першої міг просто не зпрацювати і був хруст шестерень, то зараз він на 1-2 секунди не дає втикнути першу передачу. |
150070 км.
Дійшли руки заглянути до свічок, хотів ще це зробити літом, але куплений для логана трубчатий свічковий ключ не зміг відкрутити свічку, довелось купити спеціальну довгу свічкову головку на 16 мм, і ось, не пройшло і пів року випала нагода після поїздки доки двигун ще не остиг, залізти під капот. Свічки виявились посаджені на спеціальний герметик, та ще й з конячими зазорами 1,45-1,50 мм, почав шукати інформацію про свічки BOSH hr8mcv+ виявилось вони дійсно з великим зазором, але не з 1,5 мм, а 1,3 мм, то виставив по плоскому щупу 1,25 мм, почистив і закрутив на сухо назад, з часом думаю поміняю. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0222.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0223.jpg |
Взагалі, в свічках зазор перевіряють круглим щупом, часто для цього прекрасно йдуть канц. скріпки, вони є різної товщини, від 0,8 і далі і садити свічки краще з мідним мастилом, потім менше буде проблем.
|
Цитата:
Цитата:
|
В моєму Хвияті свічки DCPR8-E з номінальним зазором 1,1 мм, ключ 16, різьба М12х1,25. А тут, схоже, М14?
|
Цитата:
|
150480 км.
Встановив ПТФ. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0233.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0234.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0235.jpg Галогенні лампи замінив на світлодіодні, планую використовувати як денні ходові вогні. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0236.jpg |
ДХО проконають, коли вони будуть світити постійно з поворотом ключа і гаснути при переході на габарити чи БС/ДС.
|
Цитата:
|
На порозі водійських дверей краска була витерта майже до металу, тому для захисту порогів купив на аліекспрес наклейки на пороги.
https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0237.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0238.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0239.jpg Раніше для передавання сигналу на магнітолу через блютуз, було куплено FM-трансмітер що вставляється в гніздо прикурювача, але як виявилось, він не транслює радіосигнал в режимі стерео, тому було куплено для магнітоли AUX-кабель з ключами для витягування магнітоли. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0240.jpg При зніманні магнітоли виявилось що роз'єм AUX в магнітолі задіяний (на фото білий), але де в авто виведено роз'єм AUX не відомо. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0241.jpg Закріпив вогнегасник на боковій панелі багажника. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0242.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0243.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0244.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0245.jpg |
Я вообще, мечтаю перейти на эмулятор чейнджера.
|
Я ДХВ зробив з допомогою контролера, який колись рекламувався на форумі. Подарували. Керує він лампами ДС, є можливість регулювати яскравість ламп. Правда, один раз поліцай пробував доколупатись про штатність. Відколупався...
Нема зараз жодного ДСТУ, який би забороняв самостійне встановлення, та і під переобладнання це не підходить. І норми ЄЕК, як вища інстанція, теж не забороняють. У кацапів можна робити самостійно, але потім йти до ДП на погодження, бо там ГОСТ таки є. |
Цитата:
https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0226.jpg |
Цитата:
|
В моїй є і проводка, і конектори для ПТФ але не став з цим зв'язуватись, бо ПТФ не було з заводу, самі фари дорогі і надто низько як для наших бездоріг. Колеги-фіатоводи постійно їх шукають, бо камінців більше, ні автівок. Тому і врізався в лампи ДС.
|
Цитата:
ПТФ то таке, 500 грн на аліекспрес з доставкою, в Україні дійсно дорого, хоча продають ті самі. Купив як додаткове світло до дальнього, щоби світили біля морди. |
Цитата:
|
Цитата:
|
АУкса нету. Мой сидюк, даже МП3 не читает.
|
Цитата:
То там хтось писав, що проводка до штатного місця наявна, але самого гнізда не було. Штатне місце - трохи правіше прикурювача https://a.d-cd.net/2855036s-1920.jpg По відповідному партномеру практично нічого не шукається, але по картинці аліекспрес знайшов візуально схоже від Фокуса, що я і замовив. https://www.aliexpress.com/item/1005...1e171802uZjRXx |
Отут https://www.k206.net/catalog/407/ є всілякі і китайців можна забути.
|
Цитата:
|
Цитата:
https://ae01.alicdn.com/kf/Sca0456bb...576938794m.jpg Цитата:
|
Цитата:
https://i.ebayimg.com/images/g/v-kAA...Lv/s-l1200.jpg можна замінити на таку. https://images.prom.ua/5537915509_w6...a-232-ford.jpg https://images.prom.ua/5537915516_w6...a-232-ford.jpg Але там нема пропозиції на пежо 406, на 405 і 407 є, а на 406 нема. |
Бля.
|
18 Червня 2024 р.
Одів чохли на сидіння. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0255.jpg Матеріал товстий, не розрягується. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0246.jpg Було. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0247.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0248.jpg Стало. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0252.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0253.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0251.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0254.jpg 24 Червня 2024 р. 151350 км. Замінив свічки на DENSO TV16TT. https://picture.new.by/images/66/692...e0f56fcd2f.jpg |
151540 км.
Оживлю бортовик, трохи інформації по витраті палива, збільшення витрати палива в результаті заправок за 29.04.2024 року, та 20.05.2024 року, це результат зміни заправки. В сусідньому місті відкрилась заправка Chipo, все ніби класно на перший погляд, дали карту знижок, бензин виходив на 2 грн дешевше, але різко підскочила витрата, підозрюю що вони тупо не доливають, та й бензин у них не дуже доброї якості. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0256.jpg |
151640 км.
Заправив кондиціонер, враховуючи що система була повністю порожня, і два роки її точно ніхто не заправляв, очікував що буде негерметичність, але на диво система герметична, напевне фреон витік через заправні ніпелі, треба буде наступного разу замінити золотники. Під час їзди з увімкненим кондиціонером таки відчувається втрата потужності, особливо на обертах до 2000. Ціна питання, діагностика азотом 200 грн., заправка 470 грам фреону плюс масло 800 грн. Сьогодні (15.07.2024 року) офіційно рівно рік з покупки авто, думав цей рік обійдеться без поломок, але, на сервісі де заправляв кондиціонер відірвали один болт від решітки капота, не встиг я вийти з машини щоби попередити що за пластмасову решітку капот піднімати не можна. Як завжди, китайський двокомпонентний клей виручив. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0257.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0258.jpg |
23.08.2024 152170 км.
Для керування передніми ПТФ потрібен інший блок керування, в неті знайти бувший в користуванні можна, але ціна кусається, тому вирішив зробити блок керування, 2 в 1, і ПТФ керує, і реалізовує ДХО на основі ближнього світла фар як описано в мануалі з заводу. Першочергово було задумано що живлення ПТФ буде йти напряму з плати і на дальньому світлі буде регулюватись яскравість фар, щоби забезпечити рівномірне освітлення дороги, бо в авто відмінне ближнє світло фар, але на дальному світлі біля машини освітлення слабувате. В процесі тестування виявилось що транзистори без радіатора гріються градусів до 50 або вище, тому транзистори що йдуть на ДХО закріпив на радіатор, а для керування ПТФ на жгут проводів що йде до блоку керування освітленням повісив релюшку. Вийшло трохи не гарно, але всі нюанси передбачити неможливо. Щось зразу в голову не прийшла думка що транзистори для керування ПТФ можна було поставити з іншого боку радіатора, і реалізувати схему так як було задумано початково, одночасно вони не працюють, то можна обійтись одним радіатором, експлуатація покаже, можливо колись перероблю. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0260.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0261.jpg Все керування залишилось штатною крутилкою блока керування освітлення, інтер'єр салону не постраждав. :-D Як це все працює? ДХО: За умови коли перемикач керування освітленням знаходиться у вимкненому стані, після запуску двигуна при збільшенні напруги мережі до певного рівня вмикається ближнє світло фар в режимі ДХО, яскравість фар можна відрегулювати від нуля до 100% з кроком 5%. При увімкненні габаритів фари гаснуть. Якщо увімкнути габарити і протягом однієї секунди вимкнути, то фари гаснуть, якщо повторно увімкнути габарити і протягом однієї секунди вимкнути то фари знову вмикаються в режимі ДХО. Усі вмикання ДХО супроводжуються одним довгим звуковим сигналом, а вимикання двома короткими сигналами. Після запуску двигуна фари вмикаються з кількасекундною затримкою, так як генератор керується блоком керування двигуном і в роботу вмикається не одназу. Якщо двигун зупинився і напруга в мережі впала, ДХО вимикаються. З мінусів, відсутніть індикації на приборній панелі, можливо з часом щось придумаю. ПТФ: Вмикаються штатним вмикачем задніх ПТФ. При увімкненні ПТФ працюють разом з задніми ПТФ, якщо протягом однієї секунди вимкнути, то залишаються світити тільки передні, якщо повторно увімкнути і вимкнути, то передні ПТФ гаснуть. Якщо передні ПТФ були увімкнені при роботі дальнього світла фар, то вони будуть працювати тільки з дальнім світлом фар, при перемиканні на ближнє будуть гаснути. Усі вмикання ПТФ супроводжуються одним довгим звуковим сигналом, а вимикання двома короткими сигналами. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0262.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0263.jpg |
Замітив що блок керування контролює заряд акумулятора, якщо акумулятор заряджений, то зимою напруга мережі може бути і 14.6в, а якщо частково розряджений і після пуску двигуна на акумулятор йде значний струм зарядки, то напруга мережі строго 14.0в.
Я приблизно раз в місяць підзаряджаю акумулятор, останнім часом щось я про цей процес підзабув, і коли я в прикурювач вставляв вольтметр він завжди показував 14.0в, коли я підключив до акумулятора зарядний пристрій з напругою 14.4в, акумулятор брав більше 6А струму заряду, при напрузі на клемах 14.01в, загалом процес зарядки зайняв приблизно 12 годин. Після зарядки на працюючому двигуні вольтметр показує напругу 14.2в. |
Цитата:
https://ae01.alicdn.com/kf/Sc8c2bfeb...063025b430.jpg https://ae01.alicdn.com/kf/Sfd3001a4...af67834171.jpg https://ae01.alicdn.com/kf/Sfa3c0ca3...a194fd07dX.jpg https://ae01.alicdn.com/kf/Sa14f1178...de51e8042d.jpg https://ae01.alicdn.com/kf/S028797ef...06ca881757.jpg https://ae01.alicdn.com/kf/Scfcca6eb...aa6b8038br.jpg https://ae01.alicdn.com/kf/Sb383a874...62872605eH.jpg |
Торпеду курочить - ненене.:no:
|
Цитата:
|
Вирішив позбутися зайвих проводів та трансмітера вставленого в гніздо прикурювача. Тому було куплено на аліекспрес модуль блютуз з метою підключення його до входу AUX штатної магнітоли.
https://slavuta-club.info/wp-content...pub/0268-1.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0269.jpg Хотів взяти живлення для модуля з магнітоли, але при знятті кришки з магнітоли виявилось що зібрана вона так, що не розрахована на ремонт, добратись до плати так щоби нічого не поламати неможливо. Тому на аліекспрес була куплена кнопка з підсвіткою для керування живленням модуля та вмонтовано модуль в кожух центрального тонеля. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0268.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0274.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0273.jpg Під кожухом знайшовся штатний не задіяний вхід AUX, тому той кабель що докупляв зняв, використав штатну проводку. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0270.jpg Після включення був сильно розчарований якістю звуку, рівень сигналу малий, через це чути якесь гудіння від модуля, також відсутній стереозвук. За рекомендацією користувача sany, було куплено інший модуль, допаяно мікросхему 7805 для отримання живлення 5в та замінено модуль. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0271.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0272.jpg Даний модуль має значно сильніший сигнал на виході так як розрахований на навушники, та стерео на виході. |
Чим ближче до пенсії, тим важче повзати під машиною, то вирішив зробити собі підкатний лежак, відстань від поверхні до верху лежака вийшла 3,5 см.
https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0281.jpg |
Отож сумно, що після того, як усе життя працював, досі треба самому повзати під автівкою...
|
В 49 думати про пенсію??? Це перше, друге- і куди можна підлізти, який кліренс авто?
|
Цитата:
Цитата:
Цитата:
|
В 2012-му взяв лопату в руки, бо настобебло трахатись з авто де попало, з половинкою викопали яму майже 4 метри довжиною, змурував стіни з цегли, покрив матом і штукатуркою, протягнув світло 220 і 12 вольт, зробив вентиляцію, зварив рамку для дошок перекриття по периметру, зробив стяжку підлоги з сіткою 5х5 сантиметрів, і на все це пішло трохи більше місяця. Глибина дозволяє стояти і робити все, в т.ч. знімати КПП, двигун і т.п.
|
153850 км.
Заміна фільтра салону. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0282.jpg Щоби добратися до фільтра потрібно зняти електронну педаль газу та боковину обшивки тунелю. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0283.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0284.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0285.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0286.jpg |
Хранцузи все робили через анус, нічого дивного. Вони жаб їдять і в них циліндри з хвоста двигуна рахують, шо з них взяти, убогих?
От недавно бачив ринаулт, в якому для зміни деяких запобіжників треба витягнути АКБ. В моєму Хвіяті таки простіше- трохи вище лівої передньої ноги переднього пасажира є кришка з двома шурупами і все. Викрутив, зняв кришку, поміняв фільтр, закрив, поїхав. |
Цитата:
https://loganlogan.ru/wp-content/upl...3-13.25.15.png |
На жаль- з такими викрутасами по заміні, різниця невелика. Це називається- ...щоб справити нужду, треба тапки знімати... На жаль, це часто видно на автофорумах.
|
Шок
Цитата:
|
154254 км.
Не пройшло і року після заправки, кондиціонер пустий, враховуючи що в системі присутнє масло, почав шукати масляні плями, знайшов одну на трубці високого тиску на з'єднанні з радіатором. Купив оригінальне ущільнювальне кільце та баночку масла щоби змастити кільце перед установкою. Ціна питання 425 грн за кільце, та 200 грн за баночку масла не враховуючи послуги нової пошти. Компоновка підкапотки дуже щільна, руки нікуди не пролазять, довелось від'єднувати морду від авто і трохи посунути вперед щоби добратись до патрубків. https://slavuta-club.info/wp-content.../pub/H-001.jpg Враховуючи колір резинки (стара зправа) її точно вже міняли, і поставили не оригінал а підібрали якусь іншу по розміру. https://slavuta-club.info/wp-content.../pub/H-002.jpg Продув компресором радіатори та встановив перед радіатором алюмієву сітку для захисту. https://slavuta-club.info/wp-content.../pub/H-003.jpg Весь процес заміни такої дрібної деталі зайняв десь 6 годин, залишилось заправити кондиціонер. |
154254 км.
Заміна масла в двигуні та фільтрів. Масло Shell Helix Ultra 5w-40, фільтри Wix. Масляний фільтр взяв не того розміру що рекомендують, а трохи вищий WL7074, більша площа фільтрувального елементу та легше крутити фільтр на двигуні. На даний двигун можна ставити високий і широкий фільтр що ставлять на МЕМЗ та ВАЗ, але є ризик що 4-ри літрової каністри масла буде мало. https://slavuta-club.info/wp-content.../pub/H-004.jpg |
15428 км.
Замінив масло в КПП, попередня заміна була всього 5000 км тому, заливав як промивочне, в результаті злив таку темну субстанцію, темніше ніж те що злив з двигуна, через рік напевне знову доведеться міняти. https://slavuta-club.info/wp-content.../pub/H-005.jpg |
Лобове скло має потертості від щіток, то вирішив що треба полірувати доки потертості не дуже глибокі, купив собі полірувальну машину то вирішив попрактикувати на задньому склі, там також була полоса від щітки. Година часу і полоси більше нема. В якості абразиву використовував порошок оксиду церію розчиненого у воді.
https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0287.jpg |
Цікава штука, але коли лобовуха вся в віспах від камінців, то навряд чи таке врятує.
|
Цитата:
|
теж маю таки проблеми, думав-читав
пишуть, що при поліруванні важко досягти однакового впливу на всю поверхню, тому в певних місцях може виникнути "ефект лінзи" А яка машинка? |
Цитата:
Цитата:
|
Цитата:
Цитата:
|
На розетці були знижки то купив таку https://rozetka.com.ua/ua/rztk_fs_1800/p254394626/
|
На вихідних полірував лобове скло, хватило мене на 2 години роботи, до ідеалу не дотер, місцями залишились сліди від щітки, якщо їх не шукати спеціально, то скло прозоре.
https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0288.jpg |
154725 км.
Заправка кондиціонера, ціна питання 820 грн. |
Заглянув під машину і побачив що на підрамнику лежить плетення від гофри системи вихлопу, сама гофра залишилась ціла, навіть не уявляю скільки років тому вона відірвалась що встигла настільки перетертись.
https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0289.jpg |
Застрахувався, цього року автоцивілка вартує 2760 грн., минулого року було 1551 грн.
|
155000 км.
Замінив паливний фільтр, фільтр поставив бренду Wix. Заміна та розміщення на відміну від славути досить прості, легкий доступ і патрубки не на хомутах а на легкознімних кріпленнях. https://slavuta-club.info/wp-content...%20%281%29.jpg |
І для славутовських ф-рів існують аналогічні конектори, перейти на них геть не важко.
|
Цитата:
|
Треба так швидко їхати, шоб шум ЕБН відставав від шуму авто по швидкості, від же в хвості!
|
Текущее время: 03:44. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.