![]() |
Сиситема динамічного надуву
Система складається з лійкоподібного заборника та короткого прямого воздуховода, який сполучає забірник з корпусом повітряного фільтра.
Призначення: по своїй суті є ситемою забору холодного повітря (забір здійснюється перед радіатором), що само пособі збільшує ККД теплового двигуна за циклом Карно (вставить формулу цикла Карно і підставить значення). Крім того система використовує силу потоку зустрічного повітря для зменшення гідравлічних втрат у впускному тракті, які в середньому складають 5-7% від номінальної потужності. Фактично набігаючий потік продавлює повітря крізь повітряний фільтр і збільшує таким чином коефіцієнт наповненості циліндрів, який в сеердньому становить 0,8. Особливість даної системи – починає працювати на швидкостях 80-90 км/год, оскільки залежитьвід квадрату швидкості. Орієнтовно може підвищити тиск у впускному тракті на 0,1-0,3 бара (залежить від виконання). Перестороги: система повинна бути встановлена таким чином щоб виключити можливість засмоктування великої кількості води у впускний коллектор, тобто унеможливити гідроудар. Також варто передбачити додаткове попередне фільтрування повітря, щоб уникнути передчасного забруднення повітряного фільтра. |
Re: Сиситема динамічного надуву
Розрахувати його можна за формулою
dP / P = (v2) / (2RT) звідки dP (дельта P) = (v2) * Р / (2RT) тобто зміна тиску= тиск атмосферний * (квадрат швидкості) / (2 * 8.31441 Дж/[К•моль] * Температуру) Температуру приймемо за 27 гр С, тоді це рівняння прийме вигляд дельта P = (v2 * 101 325 па) / 2 * 8.31441 Дж/[К•моль] * 300 При швидкості 20 м/c це буде дорівнювати ((20)2 * 101 325 па) / 2 * 8.31441 Дж/(К•моль) * 300 = 40530000/ 4988,646 = 8124,4489987864442576202039591504 близько 0,08 бара При 30 м/с ((30)2 * 101 325 па) / 2 * 8.31441 Дж/(К•моль) * 300 = 112358279,25/4988,646 =22522,800625660750432081169920656 близько 0,22 бара перед повітряним фільтром Такми чином на швидкостях рушу близькох до 100 км на годину буде створюватися тиск повітря, що реально може збільшити наповнюваність циліндрів і таким чином збільшити потужність всі формули приведені для труби, яка не має супротиву і без урахування лійкоподібного заборника був би вдячний за формули, які дадуть змогу розрахувати реальні показники (врахувати опір трубопроводу та геометричні показники заборника) :D |
Re: Сиситема динамічного надуву
да...это есть действующий девайс...только плошадь большая о скорость движения надо----но это лучше .чем пылесос :D
|
Re: Re: Сиситема динамічного надуву
то Палм
А у тебе случаем есть формулка для расчету? Я про площадь заборника, и трубопровод??? |
Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Сделал себе проще. У меня ВАЗ-2106. Подрезал стандартный нос и на него одел шлангу что идёт в "Запорожце" между воздуханом и карбом. Шланга лягла как раз над радиатором. Результат - никакой. Покрайней мере я не заметил. Нашёл только отрицательную сторону. Если заслонка кастрюли стоит в положении лето. То на трасе при скоросте выше 80 и нейтралке двиг глохнет. Если поставить в положение "ни нашим ни вашим" Т.е. открыта зима и лето и с зимы снят патрубок. То всё ок.
|
Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Ну поперше ставиться ця штука буде на Таві. І над радіатором там тільки капот.... тому будемо різать білярадіатора, під місцем кріплення скоби петлі капота. можливо з цього приводу "доведеться" перевести капот на алігаторне відкривання :?
По друге трубку варто попередньо розрахувати. як раз для цього і створена ця тема. По трете в трубопровід вставляється додатковий дросель, що запобігає надлишкове надування на великих швидкостях і малих кутах відкриття дроселя. |
Сиситема динамічного надуву
Вложений: 1
взагалі таке враження що форум вмер... пишеш стараєшся, а кілька дідів глянуть :-D потім щей :twisted: а потім нікому до тебе нема діла...
Тим не менше викладую свій швидкий скетч для Палма. Якщо звісно йому буде зрозуміло що і до чого я буду ліпити ПДЗ має зменшувати повітряний поток, щоб не передувало. Піддивився на Доджі з системою Рам Ейр. Приводиться від ДЗ першої камери має починати відкриватися на її 30 градусі, закінчувати відкриття на 70 (шоб ІІ камера втигла вийти на режим між 60 і 70 гр). Можливо співвідношення її площі до площі перерізу не вгадав, але це ж експеримент! принаймні глохнуть не буде. Верхня площина заборника лежить в горизонталі, нижня під кутом 30 гр вниз. Початковий трубопровід 100 мм звужується до 80 мм і ПДЗ, потім входить у фільтр. Попередні міркування щодо матеріалу - жесть, можливо склопластик |
Re: Сиситема динамічного надуву
если присмотретья то у многих современных инжекторных машин фильтр воздушный стоит там где есть приток воздуха и есть зашумляющая бочка + насколько я понял она препятствует попаданию воды
|
Re: Re: Сиситема динамічного надуву
що єсть зашумляющая бочка???
Така системка стоїть на карбовій ТАЗ 2110 з завода! а для нас тюніх! Доколе? Правда в ТАЗу стоїть помірно малий заборничок, тому проблем з передуванням нема У інжекторів часто заборник за бампером, щоб не засмоктало води його діаметр в рази більший за ДЗ, плюс він направлений вгору і має -надцять згинів. Саме це крепко знижує його ефективність. практично все зводиться до заборника холодного повітря. |
Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Цитата:
сорри мож немного терминалогией не владею |
Re: Re: Сиситема динамічного надуву
первое.что могу сказать.........задняя стенка не должна иметь прямых стенок--кароче она должна плавно перетекать в сужение...а не как у тебя на эскизе....(закон о турбулентности №2)
второе на входе надо будет ставить регулировочную заслонку..по всей плоскости(не для ограничения.а для регулирования напрааленности потока) третье--как это не странно звучит..но эффективнейй будет если ты...это воздухозаборник установиш не не морде..а под днищем примерно там.где стоят крабы(я вполне серьёздно) там потокв 2-2.5раза выше |
Re: Re: Сиситема динамічного надуву
То своеобразный ресивер, его первая задача - собрать крупный мусор. Если разобрать оный коробок - можно увидеть как он устроен, там отстойник своеобразный.
На воздушный поток эта штука влияет сугубо негативно, там же завихрений масса |
Re: Re: Сиситема динамічного надуву
если вы по бочку и углубление для фильтра на инжекторах--то Ламберт правильно паписал---сугобо для мусора
|
Re: Сиситема динамічного надуву
2 Grom_84
У тебя на большой скорости смесь будет бедная, как ты собираешься фиксить этот баг? |
Re: Сиситема динамічного надуву
Цитата:
По теме, полгода назад было задумка. снимаем правую фару делаем воронку потипу с оковской морды вместо фары труба 100мм идет над комутатором между крылом истаканом, расш. бачок убирается в другое место, далее глангами гофрами заводим все это дело к впуску. |
Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Цитата:
|
Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Цитата:
проще капот разрезать и не мучаться или фару выкинуть или придумать как возле радиатора протиснуться чтобы в район решетки его присобачить но вниз в таврии ни в коем случае |
Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Кстати да, про пыль я вспомнил а о воде как-то не подумал.
Если зачерпнет из лужи - будет скоропостижная жопа мотору, быстро и эффективно. Жидкость-то хрен сдавишь так как воздух |
Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Цитата:
|
Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Хм. А если верить докам - то коэффициент аэродинамического сопротивления Сх у тавра меньше чем у зубилы, например.
Но в общем-то я согласен с мыслью брать воздух на капоте. В моей машине так и сделано, думаю мне не стоит тягаться с ипонскими инженерами :) |
Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Цитата:
кстати ктото ваще крыло резал для забора воздуха |
Re: Re: Сиситема динамічного надуву
А если под тавробампер губу навесить - лучше будет?
|
Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
тепер попорядку:
Бампер буде робиться із склопластика після чергової сесії (час, гроші, Т 300 К). для цього всього є ескізи, приблизно зідрані з усяких мудрих тачил в тому числі і субару. Від заборника на капоті відмовився, бо: вода! необхідність стикування, складні форми, якимим я ще не володію і все ба ж необхідність регулювання потоку То Палм Опускать заборник вниз - категорично неможна. Не знаю які у вас дороги, але у мене на виїзді з дому є досить тривала і глибока водна перешкода... а оскільки то дощ то труби порвало - вона майже вічна. Всі хто з низьким обвісом чи малим кліренсом стоять перед нею, а нас штуз 5 тавро/славутобратії паркуєтсо де хоче :-D Крім того дороги і грязюка - нема де розігнаться, грязюка все позабиває. :lol: Варто тільки написать що форум здох як всі починають відповідати :lol: Регулювать потік буде ПередДросельна Заслонка. Її функція забезпечити потік на ХХ і малих обертах не менший ніж сток. Високі обрети і відповідно відкриття ІІ камери будуть потребувати відкриття ПДЗ. ІІ камера дає дуже багату суміш, тому обіднить її важкувато. А оскільки це спорт режим їзди, то я її ще збагачу і в місті відкривати не буду. |
Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
То Ламберт
На капоті часто можна попасти в зону низького тиску і нічого з тієї діри не зловить... а у мене немає аеродинамічної труби щоб прощупать свій капот на предмет зон високого/низького тиску. Це в принципі головна проблема. Другорядне я краще там напиляю дірок для наскрізної продувки, щоб запах бенза і паленого щеплення не затягувало в салон (о як нана їздить - усьо димить). відповідно замість лізти під дно на захист картера і бризговики повітря полізе/витянеться крізь дюрки на капоті і створить додаткову прижимну силу, як у всяких пристойних Субару SТі То Палм Цитата:
Що означає для направления потока? ПДЗ буде обмежувати потік - це я розумію, але яка різниця як його направляти в трубопровід? Взагалі є думки про тупінчатий завихрбвач, який би складав за собою сміття як тромб в артерії. Але я не знаю як розрахувати. За ним можна потсавить калібрований отвір для зливання/видування води (багато тиску не зїсть, а лишньої води буде менше) Чи не міг би ти тикнуть носом в нормальні книжки по аеро/гідродинаміці? |
Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
ты не понял...не регулировать поток(давление)а регулировать направленность потока..чтоб скорость воздуха была выше..про заборник под бампером-----его высота (если ставить под бампером --будет примерно 50-60мм)
|
Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
шланг буде помірно довгий і не шланг, а скоріше за все зкручу із жесті конусну трубку - потік на вході у корпус фільтра буде рухаитися швидше за машину :D , а потім потрапить в корпус і його там трохи прикрутить щоб не продавлювало пилюку крузь фільтр.
По любе потрібно спочатку виклеїть зі смоли нову морду і встановить туди решітки і діоди для підсвітки цього мегарулез девайса То Палм Всі бамперні надуви практикуються у країнах де є ДОРОГИ. Це не просто певна кількість заасфальтованої поверхні. що сполучає певні пункти на карті. Судячи по закиданості мого бампера всякою грязюкою ставить внизу не буду. + я не збираюсь робить із Таві Ферарі, тому мені не треба супер надуви (я про щільність повітря біля землі та використання бампера як передЗАБОРНИКА ну там струю хитро ловить чи ще щось) задача - зробить машині вливання конячок на швидкості біля 100. Щоб можна було притопить по трасі і за 15 хв доїхать від тещі до мами (в зворотньому напрямку нема чого спішить) :-D Покищо експеримент заморозюється. бо виявляється моя сесія буде раніше ніж я на неї чекав :oops: |
Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Всем привет!!!
Очень интереснинькая тема... 1) Хотелось бы услышать мнение спецов по сабжу но только с тем условием если Таврюха 1.2 инж Может просто оверстие входа воздуха увеличить или патрубок вывести кудато 2) И по ходу маленьк вопрос - Может кому попадался ноль фильтр для Тавра 1.2 инж чтобы установить в штатное место? |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
фільтр можна пошукать на сайті К і Н, якщо ти знаєш його розміри :D
а потім купить в роздрібній мережі, знаючи свій індекс продукту То Ламберт, я думаю повітря буде точніше попадать в дирку заборника :D , я наприклад в туалет іду - світло включаю, а не навпаки :oops: |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Все это конечно интерсно----- но:
- я думаю что отстроить стабильную работу такой системы на коленке практически нереально. Наприклад - идеш по трассе 120-130 при этом пусть нагрузка на двигло будет процентов 70-80 от максимальной, навстречу Камаз, порыв воздуха = кратковременное увеличение давления наддува = кратковременное обеднение смеси и детонация на нагрузке близкой к номиналу, а если колонна камазов -- дальше продолжать? - Кроме того чисто воронкой забор воздуха не делают. В канале ставят улавливатель пыли, воды и водяной пыли принцип работы которого основан на резком изменении скорости и направления движения потока. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Цитата:
ПС: 2 ГРОМ - ты програмист? |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Любі друзі!
Буду КРАТОК, бо роботи багато. Я дизайнер на ТВ. Таві 1,2 Воздушний тракт тре мірять до ДЗ чи фланця карбюратора, а все що перед врахувати важко бо для кожної швидкості потоку/положення ДЗ тре свої формули. навіть на БМВ настроюють до ДЗ. Якщо КАМАЗ надує лишне детонації не буде, якщо не надує - теж не буде. Чому - не такий великий надув вийде в реальності як я розрахував: всі сітки та виступи, які будуть ловить (турбулізувати пилюку) - зменшують швидкість потоку ПДЗ хитро зав'язується з тросиком газа через блок (так я вже придумав навіть кронштейни) Видовження впускного трубопроводу - зменшують швидкість потоку Повітряний фільтр - зменшують швидкість потоку ПДЗ - зменшують швидкість потоку ДЗ - зменшують швидкість потоку ОДним словом це буде далеко не 0,3 бар на вході як в першій формулі. Про надув механічний думав, але не в цьому році буду ковирять 2 бара надув це забагато для постсовкового автопрому - забір потужності перевищить надлишок від установки Найчастіше не хожу по трасі 120-130, бо не вважаю це безпечною швидкістю. В перших постах написав система має гарно працювати на крейсерських режимаш - 90-110 Ця гілка створена як раз для того щоб знайти всі можливі критичні ідеї та врахувати їх перед втіленням у металі чи пластику. Перед тим як писать на форумі критикував себе сам і відповідно продумав більшість з теперішніх питань. Мені не важко відповідати, тому буду робити це по можливості чітко та змістовно. Дякую за вашу увагу та критику. |
Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Тут дело не в давлении, какое сможет создать компрессор, а в его производительности.
Такой малогабаритный автокомпрессор накачивает колесо до 1 бара за время, предположим, 2 минуты. Такой же объем воздуха раскрученный двигатель съест за несколько секунд. В высокофорсированных турбомоторах, нагнетатель редко создает давление выше 17psi, но производительность (количество воздуха, иными словами) такого нагнетателя - очень некислая. Электрокомпрессор - он не только не справится, он ситуацию еще и усугубит. Хотя можно, наверное, собрать улитку из лопастей пылесоса Урал, нескольких в параллель. Думаю, эта хреновина сдюжила б. Другая задача - чем ее раскручивать? (предполагаю, что киловатта три мощности на это понадобится) |
Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Если б 50.. моя по паспорту крутится до 130 тысяч
Надо два ремня ставить, один точно слетит :-D |
Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Йо,
вибачте, що кинув свою тему без нагляду :oops: попорядку: Система динамічного надуву - дарова, бо використовує ту силу повітря проти якої двигун розганяє автомобіль. Таким чином ця система як і турбонадув не потребує залучення потужності від двигуна, оскільки машина і так розганяється двиглом. Система працює лише на великих швидкостях, там де зростає опір повітря, тобто близько 90 км/год (ми всі пам"ятаємо, що жигулі досить кисло їдуть після 90, бо мають топорну аеродинаміку. А щоб їхати швидше лий бенз). Про збіднення суміші від зустрічного камаза... Зустрічний КАМАЗ раптово збільшить потік, що набігає в забірник, проте решіточки та канали зменшать динамічність системи (збільшать інертність), а довершить все повітряний фільтр, який цю хвилю повільно пропустить через себе (повільно порівняно зі швидкістю потоку). Суміш від цього не збідниться, бо ежекція залежить від швидкості потоку на дифузорі. Якщо швидкість збільшиться, то емульсійна трубка зменшить співвідношення бензин/повітря, але збільшить кількість самої суміші. Відповідно хоч вона і буде бідніша, але її буде більше відповідно детонації навряд чи буде місце в циліндрі. Вся затія продумана і вигада для того щоб збільшити коефіцієнт наповнення циліндра на великих швидкостях, там де двигуну "важко" і він починає захльобуватися. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
чому мене цікавить питання механічного надуву?
Тому що є дуже зручне місця для встановлення. таке враження, що компоновщики передбачили рукастіть нас з вами. Проте є кілька але: розрахувати "правильну" ракушку і лопасті треба так, щоб дуло не більше і не меньше. На жаль не інженер. Можливо хтось підкаже. Розрахувати трансмісію і всі її нюанси - співвідношення шківів, ширина, який ремінь ставить Чи тре понижать ступінь стиснення і як настроювать жиклери Чи тре герметизувати карбюратор чи і так потяне (навряд чи) Саме комплекс цих проблем і підштовхнув мене до викристалізації системи динамічного надуву: простіша не потребує великих переробок легко повертається в сток, якщо не пашить чи не подобається не потребує великих бабосозатрат |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Цитата:
Точніше - давай дочекаємося якогось зсуву окрім теоретичного. Наприклад, реального випробування P.S. Не сприймай як іронію. Дійсно цікаво що з цього може вийти. В мене залишилась Таврія, але мене більше цікавить збільшення літрової потужності в умовах дійсного міського потоку. (тобто швидкості <80) На жаль, теорія приладу в цьому не те щоб заперечує, але.. не допомагає. Механічний наддув - наше всьо? |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
цілком з тобою погоджуюся - в місті розрахункова до 80, і динамічний нічого не надує. Проте літом збираюсь з жінкою покататься по Україні, відповідно і роздумую на крейсерськими режимами 100-110 км/год
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
ну в принципі роботи зараз заторможені кількома іакторами:
- німа бабосів... - німа часу, бо сесія неминуча - німа теплого приміщення щоб смола тверділа не в мами в духовці (минулого разу був скандаль) - температура за бортом низькувати, щоб її прямотоком в карб пускать, я зараз в положенні зима їжджу От тому я не переходжу від стадії розмірковування до стадії виготовлення/випробовування втім розібрав передок і поміряв усе. що можна було, так що можете мене поздоровити, я ще на крок наблизився до мети |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного над
вчорай знайшов специфічного вигляду повітрозаборники на передку автомобіля Хонда Аккорд. Це як мінімім колд аір інтейк, а може і динамічний надув. Хто має якийсь досвід експлуатації/ремонту таких автомобілів - підкажіть
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного
дуже дякую пану "александр вишняков" за увагу, а ламберту та таксисту за смайлики :-D :D :D
Тепер до діла. Була виготовлена та встановлена похабна версія надуву!!! Чому похабна, бо навиків роботи із епоксидною смолою .. ну от і був перший досвід. Буду вдячний всім хто може підказати де купити поліефірку і скломат. Заборник виклеювався по пенопластовій моделі, патрубок від гарячого забору вазІВСЬКої класики примотаний скотчем, бо розміри ніде ні до чого не підходять, патрубок налазить на стандартний патрубок (резиновий) від таврофільтра. Діра проковиряна під кріпленням котушки запалення - діаметр без переміщення радіатора - 63мм округлість помірнірна, котушку запалення перекинув на болт кріплення капоту, їй там ніби не погано. нічого сказати про їздові якості не можу, бо - читайте в останньому пості теми "перевів на 80", встановив сьогодні за 3 хв, катався з ним годину, іноді трохи дьоргається але не можу це приписати ні активному педалюванню ні перезбідненню суміші, оскільки не перевищував швидкість 60 км/год. В той час як розрахункова швидкість активної роботи цієї приблуди лежить в межах 90 км/год. Оскільки поки робив і встановлював знову нагрінула СЕСІЯ, відпишуся пізніше з фотками і результатами. З повагою Grom |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема дин
весь смисл системи в її простоті, а відтак всіляки вибрики з балонами і системами їх підключення це від СОТОНЫ
Зараз мій забірник схожий на чобіт без голенища, на великий швидкості двигун трохи дьоргається (мабуть біднить), але ще немає статистичних данних для того щоб щось сказати напевно. Зараз їду в командировку в Запоріжжя, як повернусь буду займатися машиною перед літньою відпусткою. От тоді любі друзі чекайте повного і докладного звіту. З повагою Grom |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема
Ну и как ...у меня когда то был воздухозаборник на капоте, еще от старого хозяина остался, разогнал авто до 120 - хлопок и его нет .. :)
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема
така поведінка більш характерна для понтових накладок ніж для серйозних деталей. коли доповзу до машини і сфоткаю ви будете дружно ржати, але навіть така похабня надуває мотор...
з.і. дьорнув спину не можу нагнутися, тому ремонтно-тюнінгові роботи відкладуються на термін до кінця сексії та початку зарплати :-D |
Re: Система
когда-то, лет 15 тому взад, какой-то чудак из России продавал чертежи "наддува" к 986М (40 л.с.) зАпору.
Идея была проста как 5 копеек - куда-то там (на вал двигателя?) ставился дополнительный шкив (большой). От него, через обычный клиновой ремень усилие передавалось на шкив малый, что был прикреплён к турбине (та, на кронштейне на блоке). Турбина "выхлопом" (через сантехнический пластик) присоединялась к карбу, а "всосом" - к фильтру. Обещанный прирост был 10-15% мощи. Знакомый ставил - говорил, что "что-то есть"). Теперь о турбине - использовалась турбина "от любого пылесоса мощностью не менее 1.2 kW" (это я запомнил). "считать лениво"(с), но сейчас есть пылесосы и 2 kw (а то и больше). Думайте сами дальше PS. двиг тавра - 1.1 л на один оборот двигателя минус кол-во бензина. Вот вам требуемый расход воздуха (очень грубо) |
Re: Re: Re: Система
Блин наконец прочитал!!!
Короче фигня все это!!! Ни какого прироста мощьности вы не полчите!!! Почему??!! Дпа очень просто: - С чего вы взяли что смеси в целиндрах не хватает воздуха??? Хотите эксперемент (инжетор) Снимите гофру воздушного фильтра, попросите друга завести машину и педаль впол положить, а сами смотрите, на сколько открывается заслонка. Еле до половины доходит и это на месте, а при движении и подавно. Значит смеси воздуха хватеет с головой! Это РАЗ. - Если вы дополнительно обогощаете смесь кислородом, без переделки выпускного колетора не обойтись. А это уже стоит денюжку Это ДВА. - Настройка зажигания, чиповка инжектора однозначно необходима, а как ее настраивать если мнимая турбина начинает работать только на скорости. И к тому же спорно, начинает ли!! Это ТРИ. - Если все это не делать, а просто поставить лейку эфект будет аналогичен фильтру нулевого сопротивления на стоковом авто. Тоесть Ускорится дитонация, в результате звук красивый, едет так же, износ повышается. Это ЧЕТЫРИ. Ну и куча мелких приколов которые я еще не освещал, а они тоже есть!! Вот собственно и все! Прошу красно, але я старався більш менш ясно обгрунтовувати всі свої репліки. Потрудіться висловитися коректно і критикувати щось істотне, а не кидайте слова на вітер. Чіповка карбюратора це щось нове :oops: На холостому можна перекрутить двигун мало відкриваючи дроселі :D В повітрі близько 21% кисню, все інше азот та суміш інертних газів... Детонації нема, бо є АД5е. А от звук правда - КРАСИВИЙ, єдино що його не чутно за всіма іншими звуками :-D |
Re: Система
[quote="Hans"]когда-то, лет 15 тому взад, какой-то чудак из России продавал чертежи "наддува" к 986М (40 л.с.) зАпору.
Идея была проста как 5 копеек - куда-то там (на вал двигателя?)Теперь о турбине - использовалась турбина "от любого пылесоса мощностью не менее 1.2 kW" Що можу точно сказать - будь-який пилосос це дуже точна специфікація.... Пилососам характерно затягувати, і лише деякі гарно видувають. для наших цілей більше підійде содовий пилосос - ним віддувають листя у модних садах біля ще модніших будиночків, бо віником це моветон. Будь-яка турбіна навіть слабесенька як із пилососа буде жрать потужність з валу, тому це не так цікаво. |
Система динамічного надуву
Повторюю текст першого месаджу, якщо комусь ліниво перечитать.
Система складається з лійкоподібного заборника та короткого прямого воздуховода, який сполучає забірник з корпусом повітряного фільтра. Призначення: по своїй суті є ситемою забору холодного повітря (забір здійснюється перед радіатором), що само пособі збільшує ККД теплового двигуна за циклом Карно (вставить формулу цикла Карно і підставить значення). Крім того система використовує силу потоку зустрічного повітря для зменшення гідравлічних втрат у впускному тракті, які в середньому складають 5-7% від номінальної потужності. Фактично набігаючий потік продавлює повітря крізь повітряний фільтр і збільшує таким чином коефіцієнт наповненості циліндрів, який в сеердньому становить 0,8. Особливість даної системи – починає працювати на швидкостях 80-90 км/год, оскільки залежитьвід квадрату швидкості. Орієнтовно може підвищити тиск у впускному тракті на 0,1-0,3 бара (залежить від виконання). Перестороги: система повинна бути встановлена таким чином щоб виключити можливість засмоктування великої кількості води у впускний коллектор, тобто унеможливити гідроудар. Також варто передбачити додаткове попередне фільтрування повітря, щоб уникнути передчасного забруднення повітряного фільтра. Для захисту від води у нас є два засоби - постійний підйом від заборника до фільтра + сам фільтр, який пропускає воду із значно меншим ентузіазмом ніж повітря. |
Re: Система динамічного надуву
останній на сьогодні (я все таки на роботі)
Я пишу тут не для того щоб випендритися чи розказати бездоказово яка у мене крута тавріЯ!!! Ця тема розповідає про мій довгий та тернистий шлях від занехаяного автомобільчика ЗАЗ 110217 до суперавтомобільчика ЗАЗ 110217 із встановленою системою динамічного надуву повітря... А тепер найцікавіше - звіт про ходові випробовування: Виїхав я на трасу і спробував розганятися із відкритим дроселем (обома = тапка в пол) і не отримав бажаного ефекту. Точніше навіть того який був раніше - вторинна камера перезбагачена, тому раніше розганявся веселіше. Коли я думав пригальмувати відпускаю педальку і тут... вистрелює = попало таке положення ДЗ при якому суміш виявилася оптимальною. 140 км/год і можна далі, але окружна навколо Броварів закінчилася, а попереду менти... Вийшов я на друге коло і вже не тиснув на повну, а старався відчути. Як я і прогнозував - передуває. спочатку треба давити сильніше, а потім поступово відпускати. 140 не межа, але далі лячно - машинку кидає. висновок для подальшого дослідження замінити амортизатори + занизити передок. Що і було зроблено. занижав на задніх запорожських пружинах, відрізав 2 витки. в ході робіт по демонтажу порвав скобу правого передньбого гальма. Сілумін? зараз машинко стоїть в дворі після ДТП місцевого маштабу - без гальм паркувався, заїхав мамі на клумбу. Висновок ручник не гальмо, а гамно! Машинка тепер з амортизаторами і пиляними, але не прокачаними, дисковими гальмами. Передок опустився десь на 2-3 см. не багато, але менше і не варто - поїду на Десну з друзями. думаю варто завести бортовик, але зараз халепа із фотоапаратом - помилка файла на помилці файлу їде і помилкою файлу поганяє... судячи з усього накрилась картка, тому фотки загинули. З повагою Grom |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
У мене складається враження, що форумчани читать цю гілку і тихенько сміються....
На здоров"я. В тім я вже місяць активненько їжджу на рагульній (читай погано зібраній із підручних засобів скріплених за допомогою скотчу) системі динамічного надуву! Про перші відчуття я вже писав. тепер відпишусь про позитив і негатив: Треба робити нову фальшрешітку радіатора, бо через нинішню навіть з отворами ніфіга не дує. В ідеалі було б переробити капот на алігаторний тип відкривання і на місці петлі зробити більшу дірку для входу. Більший діаметр заборника дасть змогу раніше стартувати системі. Передування не буває... Як вже писалося вище карбюратор дозує бензин пропорційно кількості повітря. невелике забіднення не суттєве. Реально система починає працювати з 60 км/годину. До цього діє лише як забірник холодного повітря. Найприемніше відчувається прискорення на швидкості близько 90 км/год, тепер можна красиво прискоритися! Пробував ставити знімати решітку, різниця полягає в тому, що на більшій швидкості менше треба давити на газ. Зі швидкості 90км/год на 4-й передачі двигун не хоче гальмуватися... (Для довідки дросельні заслонки притерті і підігнані, якщо налити в обидва коллодязя воду, то з ІІ камери майже не сочится, а з І ллється тоненькою цівкою через отвір дросельного розпилення діаметром 0,8 мм) Одним словом я дуже задоволений, буду перероблювати із застосуванням полімерних композитних матералів та сусіда зі сварочником. Дякую всім хто в мене вірив, та всім хто казав, що не вийде без вашої критики я б не купив і не прочитав купу цікавої літератури!!! |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Я вітаю всіх власників карбюраторніх МеМЗів, які втрачають величезний фан та драйв без елементарної трубки діаметром 60-100 мм виведеної перед радіатором... Наразі я дуже радію з діючого макету даного пристрою, який дозволяє мені їздити швидко і досить економічно. Минулий бак викатаний у змішаному циклі показав близько 7 літрів на сотню :-D
На днях нарешті доберусь до машини з фотіком і наступного разу викладу фотки мого quite intilligent та complicated device Прошу вибачення у всіх колег форумчан, але месагі, які були лише правим заднім боком зверху дотичні до теми обговорення були вирізані. Головна мета цієї дії досягти компактного обговорення поставленої мети та її виконання, а не особи автора та інтелектуальних можливостей формумчан |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного над
Так давно пора... :D
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Цитата:
ты посчитай энергию которую надо затратить чтобы разкрутить хотябы 45мм колесико до таких оборотов... а 45мм колесико в жизни не даст давление больше 1,6...и то при малом расходе... а что касаеться именно компрессоров, поршневых, винтовыз, Чарджеров - то там давление определяет зазор !!! и все тот же момент инерции рабочие обороты например моего компрессора до 10000 - макс 12000 поэтому и передача на нем стоит всего 1,25.. у винтовых выше...но все равно останавливаеться на отметке 25000... не о какиз 300.000 даже речи идти не может!!! для таких оборотов нужен магнитный подвес!!!! даже втулка с маслом и кермические подшипники с трудом справляються с оборотами около 200.000 |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
Взагалі гілка присвячена динамічному надуву... нажаль фотосесія дещо відкладається - можливо выдірвав подушку двигуна під час поїздки на річку + їду в командировку, але фотки обов"язково будуть.
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного над
Jun 27, 2008
Powerful, spontaneous and ultra-efficient: this is the new top version in Audi's V6 engine range. The 3.0 TFSI develops 213 kW (290 hp) and a huge 420 Nm (309.78 lb-ft) of torque. It combines two state-of-the-art technologies in perfect style – gasoline direct injection and compressor supercharging. The hi-tech V6 will go into production later in the year. The brand with the four rings has a long tradition of supercharged engines. The legendary Grand Prix racing cars built by Auto Union back in the 1930s already featured compressors, which coaxed as much as 440 kW (around 600 hp) out of the mighty 16-cylinder and 12-cylinder engines. From the late 1970s on, Audi focused its attention on the exhaust turbocharger, which helped it to a succession of noteworthy triumphs in the world of motor sport. It was at this time that Audi's turbo engines began to enjoy resounding market success. The compressor of the new 3.0 TFSI is what is known as a Roots blower. Inside it, two four-vane rotary pistons counter-rotate at a speed of up to 23,000 rpm, with an air gap between them measuring just a few thousandths of a millimeter. The rotors can deliver 1,000 kilograms (2204.62 lb) of air per hour and force it into the combustion chambers at a boost pressure of up to 0.8 bar. http://www.audi.com/audi/com/en2/abo..._3_0_TFSI.html Хто вміє читати хай прочитае, але тема все одно про надув динамічний. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного
Короче тема не о чем..
Реально я не увидел нормального решения.. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динаміч
Вложений: 1
Вот это было бы интересно..
РЕГУЛИРУЕМЫЙ ТУРБОКОМПРЕССОРА ТИПА ТКР5,5 ДЛЯ БЕНЗИНОВЫХ ДВИГАТЕЛЕЙ. http://azbelturbo.boom.ru/album.html Турбокомпрессор с регулируемой турбиной устанавливается на выпускной коллектор двигателя, турбина приводится за счет энергии выпускных газов. Имеются модификации для различных бензиновых двигателей мощностью от 50 до 200 л.с. Области применения: автомобили (ВАЗ, ГАЗ, УАЗ и др ) Никто случаем не пробивал :) Вроде и Воронеже их по идеии делают..http://web.vrn.ru/vmzinv/turbo_03.htm |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динаміч
Н-да... Мы совершенно уходим от темы- ДМНАМИЧЕСКИЙ НаДДУВ!
То есть просто прицепить особенной формы сапог без подошвы этой дыркой наулицу, а другим концом одеть на ввод воздухана. .....И поразить всех динамикой :P .... Господин Гром! Где фотыыы... |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема дин
Гыыы))))
Вот это заряд позитива с утра!!!! И что мне эта тама раньше не попалалась почитать!!! Нечто из рода пробей ломом катализатор и машина станет гоночным болидом. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема дин
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема
Цитата:
А пацаны 18 летние читают такие посты, верят и начинают эксперементировать. Цитата:
Да я ничего не делаю с двиглом своей Славуты, и не по тому что не могу, а по тому что сделать нечто серьезное, либо нереально либо очень накладно. А в общем, чего я спорю, у каждого свои тараканы... |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема
Цитата:
|
Система наддува..
Но эт все хорошо, но в итоге ТС похоже слился ... ибо ничего реального мы не увидели..
|
Re: Система наддува..
Цитата:
А то что 18 летние пацаны, потом на этих, куроченых тачках, по городу летают Вас не смущает? А пиво с песнями они и в гараже могут устроить, как раз в момент збора вышеупомянутого "сапога"? Или я не прав? Цитата:
Лейку прикрученную к воздухану? |
Re: Система наддува..
Цитата:
Но с другой стороны хотелось бы мнение знающих людей + реальные чертеж (или хоть нормальную идею) как сделать.. Но в итоге 3 страницы бреда.. |
Re: Система наддува..
Вложений: 1
... :)
|
Re: Re: Система наддува..
ну и что это?турбина?,
эт на вашем авто или эт просто картинка с инета.. |
Re: Re: Система наддува..
Цитата:
п.с.Есть поллекция фото (достаточно подробная) с инета по установке турбины на МЕМЗ мотор :). Жаль нет описания хоть краткого, НО для чела у которого работает воображение сам разберется что куда ставить...фото мне нужны были для основы и наглядности, как, где и что расположить...ведь с свободным пространством под таврокапотом ограничено. :( ....баламута Лавра :-D я немогу поймать чтоб уточнить некоторые вопросы....уточню вот тогда мне будет что сказать "по теме" и показать "по делу" :) |
Re: Re: Система наддува..
Цитата:
Цитата:
|
Re: Re: Система наддува..
Цитата:
Цитата:
для информации... http://www.turbocom.com.ua/TKR-6.html http://www.turbocom.com.ua/TKR-85H-1.html http://www.turbocom.com.ua/TKR-85H-3.html |
Re: Re: Система наддува..
Цитата:
|
Re: Re: Система наддува..
Цитата:
|
Re: Re: Система наддува..
Цитата:
|
Re: Re: Система наддува..
Цитата:
http://www.kamturbo.ru/okompanii/tur.../turbokomp.htm |
Re: Re: Система наддува..
Цитата:
Я имел ввиду что на Турбокоме не выпускают ТКР-5 |
Re: Re: Система наддува..
Цитата:
Цитата:
|
Re: Re: Система наддува..
Ребята!!! Если делать то надо делать!!!!
|
Re: Re: Система наддува..
Уменя Была Таврия 1,2 карб. Почитал сообщения в инете, и начал делать компрессор. как обычно с пылесоса. Пылесос был правильный.
Поскольку серезные улучшения с изменениями коллекторов, интеркуллеры и т.д делать некогда, то сделано все было по принципу минимальных изменений и трудозатрат. В результате турбина становилась на два болта, которые держат генератор, подсоеденялась к патрубку воздухозаборника (был чуть обрезан) Крышка воздушного фильтра уплотнена, при обязательном наличии всех защёлок, пришлось докупить, а то вздымалась бугром. Заглушен режим зима (заклеен). Отверствие сапуна тоже заглушено, а сам сапун в атмосферу. Приводной шкив установлен на ротор генератора (гайка шкив). Передаточное число гдето 1:5. |
Re: Re: Система наддува..
Если бы умел выкладывать рисунки то выложил бы.
|
Re: Re: Система наддува..
Цитата:
Цитата:
|
Re: Re: Система наддува..
Со второй аж дым из под колес.
|
Re: Re: Система наддува..
Со второй аж дим из под колес!!!. А теперь Пссат3, а мысли о наддуве те же.
|
Re: Re: Система наддува..
Цитата:
|
Re: Re: Система наддува..
Вложений: 1
Боюсь 1,8 это не 1,2. А по поводу пылесоса я думаю сарказм не уместен! Так можна как то вывесить фото или нет!?
|
Re: Re: Система наддува..
И фото можно вывесить, и файл приаттачить.
Но там есть ограничения по объему файла, читай сообщения внимательно. Сейчас твой аттач не открывается, The selected Attachment does not exist anymore |
Re: Re: Система наддува..
Цитата:
|
Re: Re: Re: Система наддува..
Впринцепи правильно сконструированая турбина из пилика будет нормально дуть...конеш не 1 но может до 0.6-0.8 дотянет-)))
|
Re: Re: Re: Система наддува..
повеселил :-D как теорией, так и грамотностью ее изложения
мощный пылесос бош 1.3 кВт насосал аж 0.2 бара на замкнутый контур. Когда-то спецом в гараже меряли, будучи изрядно под пивом. А на выдох, да на объем двигателя, я предполагаю будет в разы меньше. Хотя справедливости ради, буржуи экспериментировали с электронаддувом. Отказались, уж больно энергозатраты велики. В интернете инфы хватает, гугл в помощь |
Re: Re: Re: Re: Система наддува..
Я читал все эти хрени...Если ты так надул откуда тогда на москвиче с савдеповского пылика взялось 0,4...и как ты мерил???
|
Re: Re: Re: Re: Система наддува..
Цитата:
Я мерял давление своим бустметром, снятым со своей же субары. Autogauge, шкала до 1.0 Так или иначе, чем прокормить такой "компрессор"? Пара пылесосов по 1,5 кВт впараллель наверняка надуют полбара на тавродрыгатель. (не уверен я, что выдержит он такое издевательство, но то уже иной вопрос). Выходит 3 киловатта. Потребляемый ток от бортсети - более двухсот ампер. Крепим на тавру фаркоп и цепляем сзади тележку с аккумуляторами, угу? |
Re: Re: Re: Re: Re: Система наддува..
Вот сними с того пылесоса сам механизм всаса приваяй его к штуцеру подкинь на дрыгатель с коэф 1:5 и посмотри-)))
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Система наддува..
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Система наддува..
Очень похоже. Но обороты судя по передаче на много меньше
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Система наддува..
http://oppozit.ru/article303.html
Вот здесь всё что Вам надо.Полный перечень настройки и работ плюс чертежи.Получаем увеличение мощности в 2раза. То что я обещал. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Система наддува..
Вложений: 1
Спасибо!!! Это все прочитано и чесно говоря с этого все иначалось!
Двигатель и карбюратор чуть не такие, по этому пришлось делать по своему! Все было сделано. Проблемы только с десяти гривневыми подшипниками!!! Может надо было подороже подшипнички то брать!!! А может чуть побольше. Ну а дальше так. Таврия продана, турбина осталась. Кому надо обращайтесь. 80672491556. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Система наддува..
А пробовали замерить давление избытка?
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Система наддува..
Врать на буду не мерял!
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Система наддува..
Цитата:
и патом показать...тут... |
Текущее время: 04:59. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.