![]() |
Підключення майфуна, усилка і саба і колонок.
І так. Було куплено саб Сьогодні було куплено саб і усілок.
Сабвуфер Magnat Killer Bull 300x http://auto.hi-fi.ru/catalog/auto_subwo … 6851/spec/ Усилок Pro Sound (пока ше в неті не найшов) 2-х канальний. Ше є майфун KENWOOD KDC-w4031 http://ua.e-katalog.com.ua/KENWOOD-KDC-W4031.htm Перед Prology NX-1322 MKII http://www.avtozvuk.ua/info.php?id=494 І пара пищалок SONY на панелі. І так. Тепер як то всьо підключити? Майфун: має 4 канали, і лінійний вихід (тіпа під грубі пальчики) Усь: 3 клеми на живлення, вихід на саб, і ше 5 клем 2"+" і 2"-" і основна маса. Моє бачення підключення: 1. Грубий "+" з предохранительом від АКБ до уся. 2. Грубий "-" від АКБ до уся. 3. "+" від майфуна до уся шоб він включався 4. "+" і "-" від уся на саб 5. з тих 5-ти клем, по 1 "+"на кожну колонку спереді, по 1 "-" на кожну колонку спереді, і основна маса Десь є помилки? Знаю шо акустичні провода і провода живлення треба кидати по різних бортах. Тепер питання: 1. яке січення має бути в провода від АКБ до уся? який предохранитель? 2. Яке січення проводів від уся до саба? 3. Яке січення проводів від уся до колонок? 4. "+" шо має йти від магнітофона до уся брати з основного шо йде до мафуна? 5. Бажано купити нові клеми на АКБ шоб в них можна було зажати всі необхідні провода? |
Re: Підключення майфуна, усилка і саба і колонок.
"В (очередь) поиск, сучьи дети!!!" :)
|
Re: Re: Підключення майфуна, усилка і саба і колонок.
Киньте мну ссилкою пліз [-o<
|
Re: Re: Підключення майфуна, усилка і саба і колонок.
Цитата:
|
Re: Re: Re: Підключення майфуна, усилка і саба і колонок.
А разве с усилителем не шла инструкция по подключению? К моему к мануале аж 6 типовых вариантов подключения описали, шо куда тыкать. Там же и рекомендации по сечению проводов.
Цитата:
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Підключення майфуна, усилка і саба і колонок
ShurikStar2007
На жаль усь і саб б/у. Без документації. Але по дуже привабливій ціні. Я сам не пойму як так, 2-х канальний, це по ходу тільки на саб і усьо.... Але шо ж тоді за 5 клем....... :shock: |
Re: Re: Re: Re: Re: Підключення майфуна, усилка і саба і кол
Olddad
Ну пужалуста, ну киньте в мну правильною ссилкою [-o< :-D |
Re: Re: Re: Re: Re: Підключення майфуна, усилка і саба і кол
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Підключення майфуна, усилка і саба і
SNAKE
Ти злюка і флудер! в бан тебе :-D ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ!!! Флудить и болтать - в Курилку!!! |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Підключення майфуна, усилка і саба і
я не злой, жисть такая :-D
если бы ты показал фотки своего усилителя, то ответить было бы проще :wink: |
Re: Підключення майфуна, усилка і саба і колонок.
Цитата:
2. Силовой мину, можно от АКБ можно с корпуса машины, тоже 8 AWG http://soundmaster.net.ua/auto/produ...roducts_id=752 3. "+" від майфуна до уся шоб він включався - это называется ремоут, любой целый кусок провода подойдёт 4. "+" і "-" від уся на саб. да только это не забудь уже аккустический + и - и кабель надо акустический. для полного счастья 3,3 кв, можно 2, 5 http://soundmaster.net.ua/auto/produ...roducts_id=751 5. не совсем понял вопрос. 6. забыли упомянуть межблочный кабель, будет идти от майфуна к усилку http://soundmaster.net.ua/auto/produ...roducts_id=432 передние "колонки" подключам от майфуна, проводом скажем таким http://soundmaster.net.ua/auto/produ...roducts_id=750. вроде бы всё понятно и доступно обьяснил |
Re: Re: Підключення майфуна, усилка і саба і колонок.
Александр093
Спасибо тебе большое при большое!!!!!!!! Фсьо ясно і понятно!!! І дуже доступно! Дуже дякую! :wink: |
Re: Re: Re: Підключення майфуна, усилка і саба і колонок.
5. Я сфоткаю усилок і тоді думаю вам стане ясно про шо я....
Може я просто не правильно поняв призначення цих клем :wink: |
Re: Re: Re: Re: Підключення майфуна, усилка і саба і колонок
сфоткай клемные колодки питания и акустики...ну и входы тоже заодно пофоткай...
а можеш ещо и фотки фильтров заклацать.)) |
Re: Re: Re: Re: Re: Підключення майфуна, усилка і саба і кол
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Підключення майфуна, усилка і саба і
обана!
а это такие потенциометры,они обычно возле линейных тюльпанов находятся(хотя бывают и в других местах) с помощью них,будеш настраивать уровень чувствительности усилка,и ограничивать регулировать частоты среза на сабе и на фронте... |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Підключення майфуна, усилка і са
Це така крутилка? тіпа як ручка моторчика печки ? :-D
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Підключення майфуна, усилка
ага
как руль... |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Підключення майфуна, уси
Прикольно.... :-D
А шо ним регулюється? шо воно дає? :shock: |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Підключення майфуна,
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Підключення майф
А вот і невідомі виходи..... якій йшли під 5 пунктом.
Там 4 клеми. Над ними пише BRIDGED, і кожна клемка позначена: L +, L -, R +, R -. Шо це таке і шо з цим робити? :shock: |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Підключення
бриджет-это мост
тоесть + с одного канала,а минус с другого-получаем мост... для саба обычно такое подключение используется |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Підключе
а як тоді правильно зробити мостове зєднання? які клеми зєднувати і шо потім до сабвуфера підключати?
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Підключе
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Підк
Цитата:
там типа перемычка нарисована,от плюса одного канала,до минуса другого-туда и вставляй два провода от саба... |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Всім величезне дякую за підказки.
А вот і звіт Вот недавно куплений саб Magnat Killer Bull 300x http://auto.hi-fi.ru/catalog/auto_su...rs/46851/spec/ http://cs697.vkontakte.ru/u10973201/...x_5c277794.jpg А вот і усілок http://cs697.vkontakte.ru/u10973201/...x_d909cb20.jpg Ше було куплено комплект проводки для установки 2-х канального усілка. http://www.avtozvuk.ua/images/products/SQ600X.jpg Цитата:
4 метри акустичного кабеля з січенням 2,2кв.мм. і 1,5 метра акустичного кабеля 3,3 кв.мм. Ціни не пам"ятаю :blush: І взявся за повну переробку акустичної проводки. Так як попереднім власником фсі провода до мафона були підведені на угад.... то було не понятно ні де "+" ні де "-".... тому фсьо прокладалося наново для подальшого "правильнго" підключення. І як я побачив на практиці це дало свій результат. 4м. 4 метри акустичного кабеля з січенням 2,2кв.мм, пішло на передню акустику: пищалки на панелі і Prology NX-1322 MKII. а 1.5м метра акустичного кабеля 3,3 кв.мм. пішли на підключення саба до усілка. Проводка була зроблена як "лікар прописав".... акустичні по одному борту, силові по іншому. Також по ходу робіт було помальовано спинку заднього сидіння. І закінчено шумоізоляцію багажніка. Вот фотки процесу: http://cs697.vkontakte.ru/u10973201/...x_a29c3ea1.jpg http://cs697.vkontakte.ru/u10973201/...x_eba6d01e.jpg http://cs697.vkontakte.ru/u10973201/...x_bb0f9b50.jpg http://cs697.vkontakte.ru/u10973201/...x_98084a47.jpg http://cs697.vkontakte.ru/u10973201/...x_ce47c5b5.jpg http://cs697.vkontakte.ru/u10973201/...x_613cfe30.jpg Ну а вот і кінцевий результат: http://cs697.vkontakte.ru/u10973201/...x_ddc91e40.jpg http://cs697.vkontakte.ru/u10973201/...x_396c10ec.jpg http://cs697.vkontakte.ru/u10973201/...x_92338e61.jpg http://cs697.vkontakte.ru/u10973201/...x_a60fd4da.jpg Саб до усілка був підключений мостовим способом.... Довольний шо слон....... Ащущения непередаваемие. Єдине шо можу сказати це: No Sub - No Sound :? |
: Re: Re: Re:
ну наконец то со всем разобрался, ну чтож мои поздравления!
пы.сы. спасибо за плюсик. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Я шось завтикав, тому повідомлення вже стер. :-)
ЗІ: де бампер і решітку брав? |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
поцарапаная была? купил бы лучше ковролинчика....посимпатишн ее было бы чем просто железяка! |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
Цитата:
Я в нього і спинку покрасив і розпорку і ше на днях ручки зовнішні покрашу.... :-D |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Мішаня
:oops: :-D А прямоток я всьоравно люблю більше. В перший день їзди від саба боліла голова :-D Але звук прямотока заспокоював головний біль :-D Такшо прямоток форева :wink: |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
ДЯДЬКА ЛУИ
от тільки не надо :-D просто це з непривички і від того шо я дуже голосно його включав і каталсо по району, дефок цепляф :-D :-D :-D |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
канешна велись
ано ж гудэ из машины :-D |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Саб гуде, прямоток реве, дефки стонут....
Оце пля реальний пацаномобиль :-D :-D :-D |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
Опередил, жмей :) |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Зокройте пожалуста тему....
Або зобаньте злосних наїжжателей на мего саб Критика!!!!! :-D |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Критег пришел в автозвук, и теперь тута сплошной флуд :-D :-D :-D
зато не скучно |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Критег, не твой родственник? :-D
http://forum.magnitola.ru/car-audio-...-scalisue.html |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
SNAKE
Це не я почав.... :-D Olddad Ви закриєте Автозвук шоб я тут не флудив? :shock: Невже ви підете на такі жервти? :shock: SNAKE Сцилка ні в какую не грузиццо.... знач це точно не я :-D |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Закрою-ка я темку, а то веников не хватит на всех.
|
Текущее время: 18:00. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.