![]() |
Порекомендуйте таврійських майстрів
Хто знає нормальний таврійських майстрів? Таких, які в Таврії знали все і могли вкласти туди свою душу. Порекомендуйте!
|
Re: Порекомендуйте таврійських майстрів
Цитата:
|
Re: Re: Порекомендуйте таврійських майстрів
Розчаровуєш! Ну а як вирішуєш болячки своєї тачки?
|
Re: Re: Re: Порекомендуйте таврійських майстрів
Цитата:
http://mytavria.org.ua/ |
Re: Re: Re: Порекомендуйте таврійських майстрів
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Порекомендуйте таврійських майстрів
що саме тебе інтересує по ремонту?? ми займаємся такими автівками!
|
Re: Re: Re: Re: Re: Порекомендуйте таврійських майстрів
Вкладуйте в таврію вашу зарплату, тоді не прийдеться вкладувати душу...
|
Re: Re: Re: Re: Порекомендуйте таврійських майстрів
Цитата:
1. Забрати "бубенчікі", які дзвенять в задніх тормозах - вічна хвороба таврій 2. Відрегулювати запалювання. 3. Замінити тормозні колодки |
Re: Re: Re: Re: Re: Порекомендуйте таврійських майстрів
тю :lol:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Порекомендуйте таврійських майстрів
Тобі тю, а мені на цій машині їздити.
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Порекомендуйте таврійських майстрів
краще ніж сам, ніхто не зробить)
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Порекомендуйте таврійських майст
Цитата:
Лечиться просто, - сзади ставиться еще одна пружинная пластина. Впереди, поправляется пружина, меняются колодки на новые. 2. А зажигание - выставляется исключительно самостоятельно. 60 км/ч, тапка в пол, должна быть детонация 1-2 секунды и дажее разгон. Если не так - ркути трамплер влево/вправо. Добивайся. Понятно, что АД5 на это время снять. Все что тебе надо - делается самостоятельно. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Порекомендуйте таврійських м
Зробиш 3-й пункт, 1-й зникне гавтоматично.
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Порекомендуйте таврійських майст
Дяк за поради - буду втілювати їх в життя. І ще один момент. Машина після їзди коло 50 км починає погано реагувати на додавання газу. Додаєш газ - вона "тупить", провал обертів, додаєш більше газу - тоді починає їхати, але дуже туго. Чи це може бути повязане з перегріванням, особливо в сьогоднішні спеки?
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Порекомендуйте таврійських майст
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Порекомендуйте таврійських м
Розумію, досить все субєктивно. Двигун з карбюратором.
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Порекомендуйте таврійських м
Цитата:
1. Надо быть уверенным что насос качает, и на жаре не "зависает". Для этого обычно ставят прозрачный фильтр, за насосом, по которому видно или идет бензин. 2. В следующий раз как начнет тупить, заглуши и сразу заведи (через пять секунд скажем). Если симптом исчезнет, - то рекомендуют поменять датчик Холла. 3. Опять же если, когда машина начинает тупить, - прибавить подсос, то что будет с симптомами? 4. Ответь на общие вопросы - типа пробега км/лет, сколько месяцев назад чистил карбюратор, какой бензо фильтр (типа поставь инжекторный). |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Порекомендуйте таврійськ
Почнем з кінця:
4. Машина 2005 рік, пробігу 14 тис. Карбюратор ще не чистив. Фільтр звичайний поставив. 3. При добавлянні газу - відразу провал. Так само з підсосом. 2. Пробував глушити і заводити. Симптом не зникав, тільки після того як постоїть який час, до години, тоді проходить. 1. Фільт прозорий поставив, але очевидно, що качає. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Порекомендуйте таврі
следует:
- посмотреть бензошланги, на предмет трещин - проверить проходимость бензомагистралей. Можно вручную ртом. - почистить карбюратор, особенно распылитель ускорительного насоса, жиклеры продуть - поставить инжекторный фильтр взамен штатного. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Порекомендуйте т
"- поставить инжекторный фильтр взамен штатного."
Софт, який смисл ? Щільніше прочищає, а на ситуацію як вплине ? |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Поре
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
авто (5-ть лет без похода в карбюратор), - может. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
В мене до речі недавно була схожа ситуація - на вихідні поїхав в гори, Доїхали вроді нормально (140км, середня швидкість 90-100км/год), стали біля магазинчику скупитись, десь за 5 хв пробую завести - не заводиться - ледве завів з підкачуванням педалькою газу. Далі вроді якось поїхала.
До бази потрібно було по досить крутому підйому піднятись, іду помалу на 1-й передачі, чую тяжко їй капец, по середині підйому славка глохне. Заводитись відразу незахотіла, знову ледве завів з підкачуванням педалькою газу, далі чуть витягнув підсос (бо холості чомусь стали 500-600). Пробував рушити дуже тяжко, кілька раз глохла, поки не зрозумів - динаміка в машини з"являється десь після 2500-3000 обертів - тому спочатку крутиш движок до 3000потім помалу рушатию Назад їхати, наступного дня, завелась вроді нормально, але з"явилась трабла - на низьких обертах (менше 2500-3000) машина їхати взагалі не хоче - її дьоргає, тупить і т.д. Динаміка появлась після 2500-3000 об і то про обгони можна практично забути. Зараз поїздив кілька днів, вроді оцей повний тупак припинився, машинка якось їздить, але все одно, динаміка вроді не та. Грішу на запалювання, що з тим робити? куди дивитись? Маю їхати в закарпаття за 2 тижня, якось сцикотно... |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
[mod:c78576a33f="softm"]неделька бана для группы "алькалин" :) [/mod:c78576a33f] |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
За 5 років вона пройшла 11 тис. - тому туди і особливо не лізли
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
От, от схожі симптоми, але машина не глохла. Також підозрював запалення.
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Вроді машина тупити стала менше, але почала їздити так як зимою - зранку щоб завести, треба повнястю витягнути підсос до упора, та ще й педалькою трохи піддати, інакше не заведеш. Причому навіть при витягнутому підсосі вона ледве 2000 обертів тримає, починаєш скидати, голохне. Далі вроді прогрівається до 60 градусів, вроді нормлаьно, дає втопити підсос, причому оберти падають відразу до 600.
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Я його чистив десь 2 місяці тому - повністю правильна чистка з розборкою і т.д., думаєш все ж таки могло щось попасти?
Сьогодні ще попробую його подути компресором. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
пробуйте зняти кришку трамплера.
1. там є бігуночок на торці якого контакт. чистимо контакт наждачкою, бігунок ставим на місце 2. перевертаем кришку, бачимо 5 контактів. чистимо їх наждачкою до блиску, все ставим на місця. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
провода или свечи 100%, а может и то и другое
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Цитата:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Проблема була в трамбльорі в роздовбаній механіці, причому якогось фіга тріснув металічний компус трамбльора!
|
Софт розкажи будь ласка як чистити карбіратор в домашніх умовах для початківців. Не чищиний вже роки 3. ситуація точнісінько така сама:
Цитата:
Цитата:
|
rrrrrrrrrrrrrr
як поставити реле прериватель двірників на тавру дякую ::mad:
|
Цитата:
|
Эм... тупой вопрос, но : Че он делает ?
|
Цитата:
|
gggggg
чому у карбюраторі попало масло що потрібно робити дякую
|
Цитата:
|
Софт, не прись с него =) Дякую
У тебя установлет этот Рэйн ? Кинь фоту где он висит, и где регулятор. |
Цитата:
|
Дык, я че просто так просил именно твоей фотки ? Ясен пень, что у тебя это все упрощенно. Дякую
|
Цитата:
|
Текущее время: 19:54. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.