![]() |
ЗАЗ 1140 м.Хмельницький
По волі випадку купив собі таке цікаве авто - ТавроФіат ЗАЗ 1140.:yes:
|
фотке в студию
|
Цитата:
|
ну, бортовик завёл, а толку? где что-то про машинку. Давай показывай бегом
|
Цитата:
Таврофіат ЗАЗ 1140 1995 року. Об'єм двигла 0,903. Пробіг ~65 000 км. Поміняв ліву шарову. Трохи підстукує рульове(треба міняти) пробував підтягнути, вже не підтягується. Масла не бере. Корбка 4 -ст. і щеплення фіат, не хватає 5-ої. |
|
:)Привiт !!! Вiтаю з бортовиком i покупкою !!! Давай на зустрiч-3.10.2011.
|
|
Заміняв тормозні колодки. З правої сторони дотерло до заліза і чомусь навантаження було на один кінець накладки!?
Мотор живенький, на світлофорі інокари залишаються ззаду, аж до четвертої передачі. Поки що нарікань на машину немає. |
Запчастини до мотора можна замовити тут exist.ua. Трохи є вибір і ціни нормальні. В Хмельницькому є їхній офіс на Свободи, дуже зручно за доставку платити не треба.
|
Ну ось закінчилась зима, добрався до бортовика. За зиму ніяких важливих поломок не було)).
Вчора знайшов звідки підкапує тосол - накрився кран пічки. Взагалі кран робочий, тільки коли відкриваю на зиму починає з нього капати (нє хіло так капає зараза). Сьогодні купив новий - 45 грн. російський, керамічний подивимось як себе покаже)? Також купив повітряний фільтр - 10 грн. гімно рідкісне, але поки зійде (хочу вчіпити корпус з фільтром від інжекторної). Куплено паливні шланги, продавець сказала що завод, на вигляд нормальні обплетені тканиною. Були схожі трохи довші не відомого виробництва, по секрету сказала шо гімно і брати не треба ціна однакова - 20 грн. шланг (70 см). Стукає рульове треба міняти втулку (вже куплено - сірі, завод, з голграмою), буду ставити дві. http://s017.radikal.ru/i416/1203/e2/03419c8500c5.jpg http://s019.radikal.ru/i629/1203/43/44192bc8b3b9.jpg http://s019.radikal.ru/i630/1203/24/fc393903d8b3.jpg http://s019.radikal.ru/i608/1203/18/8051301ecf83.jpg http://s43.radikal.ru/i102/1203/d5/e9e2c320a381.jpg http://s018.radikal.ru/i520/1203/d4/cc38ffcd5a2f.jpg http://s019.radikal.ru/i640/1203/a4/b89a8e5f47ce.jpg http://s019.radikal.ru/i610/1203/c6/fd11f9a585dd.jpg http://s019.radikal.ru/i621/1203/0a/9f057f3785d0.jpg Раніше замовив прокладки кришки головки 13 грн. за шт. і поддона 22 грн. за шт., резина - пробка. Поміняю при заміні масла, заодно промию двиг. Поміняв бензофільтри 2 шт. - 8 грн. до насоса і після. Раніше один поставили навпаки попередній власник (клоун).) Поки мабуть все) а може і забув шо. |
редкая машинка,но доволи интересная :)
|
Забув. Ліва полуось дивно рухається від корбки до колеса і навпаки, так ніби там зовсім немає стопорних кілець. При цьому це ніяк не впливає на їзду, більше люфтів нема. Купив для початку ремкомплекти - стопорні кільця. Будем розбирати, але ще треба замовити пильники, тут внутріній (той шо від коробки) з підшипником, або втулкою. Той що від колеса ніби такий як в таврії.
Тут права але принцип той самий)) http://s019.radikal.ru/i627/1203/7e/c942aa226bb9t.jpg |
Цитата:
|
Цитата:
Цитата:
|
Фільтр повітряний (ВАЗ, Таврія, Fiat, Seat...) не вліз по висоті (сцуко). Сьогодні куплю нормальний (меньший в діаметрі і по висоті).(((
|
Я бы такой себе поставил бы , если 4.6 литра ест а сколько мощность ? У теья как я понял 0.9литра?
|
Цитата:
Можна поставити 1,0 (50 коників) або 1,0 Спорт(70 коників) від Фіат 127, вони схожі. Можна від Uno - там дригателів) багато різних об'ємів.8-) |
http://s019.radikal.ru/i630/1203/ca/af9f2d0766dd.jpg
http://s019.radikal.ru/i619/1203/3c/9e28ec7a14c1.jpg http://s019.radikal.ru/i630/1203/a0/99df2a2e9ac8.jpg поставив фільтр Filtron AR213(WIX WA6394) 35грн. Виявилось що роблять їх в нас в Красилові)) фірма WIX - Filtron, я в шоці. Зроблений краще ніж той вазівський за 10 грн. Тепер двигун задихає на повну))) Список марок повітряних фільтрів на фіат-дригун, може комусь знадобиться): Champion W107/606 Fiaam FL6300 SCT SB532 Filtron AR213 3 аналоги Wix WA6394 Mann C2120, 2120/2 Kager 12-0456 Clean filters MA128 Mapco 60128 Fiat 71736146 |
Цитата:
та то я в задньому тормозі міняв колодки. а супорт в лівому колесі підклинює трохи( але поки не критично як завжди "все руки не доходят" |
мммм нужно задуматься.... от фиатика дрыгун может когда то свапнуть, а не от жиги в таврию...
|
Раніше їздив на 92 гому, але виявилось що краще заливати 95, моторчик працює краще (пальці не стукають), і їсть 95 ого меньше. Так що різниця в ціні немає значення, а декілька раз (на однаковій відстані~200 км) мені дороще обходився 92 ніж 95. Отакі пироги))
|
А двигатель от 127 фиата стоит? Точь в точь?
|
Цитата:
|
это уже интЭрЭсно интЭрЭсно :)
|
Заміняв сьогодні шлаг "возвратки" біля бака, і "подачі" до насоса.
Біля бака шланг потріскався, аж кусками облітав. Кількість завдань по заміні і ремонту стає меньшою))))) |
На Фіат-мотор підходить бензонасос "Пекар" та ДААЗ 2108.
В мене стоїть ДААЗ, нічого доробляти не треба. Оригінальний Фіат-без ричага підкачки. Пекар ---- ДААЗ http://s019.radikal.ru/i634/1203/7d/dedd40184f9at.jpg |
Заміняв кран пічки, скажу просто, 45 грн. для нього забагато. Буду переробляти на щось інше, а поки буде цей. Головне, що не тече тосол. Врізав і змастив трос крана пічки, тепер не треба вибігати з плоскогубцями, щоб відкрити докінця кран. Підтягнув ручний тормоз.
|
Проблема: повороти працюють, аварійка - ні. Вмикаю кнопку аврійки, загорається лампа на панелі і один раз клацає реле, виключаю теж один раз клацає. Поміняв кнопку - результату нема.
Буду мудрити по схемі, шось там з дротами напутано. |
Цитата:
|
Цитата:
|
Зробив аварійку.
По схемі - номера на колодці і на кнопці розташовані по різному, тому провода були не на своїх місцях. Прозвонив від кнопки до підрульового і до реле всі дроти правильні, запхав в колодку так як має бути. Прозвонював бо по кольорах трохи не так як в схемі. Саме головне!!! Провід живлення (червоний - 1) на кнопку був відключений від блока запобіжників і замотаний ізолентою)):fool: Мабуть раніше десь коротило чи горів запобіжник від напутаних проводів в колодці, того відключили і замотали)) Добре що почав з інших проводів в колодці) Заняло все 2 години часу і декілька тисяч нервових клітин для розуміння схеми) Зате тепер схему читаю як електрик) |
Сьогодні отримав пильники на шруси і масло трансмісійне.
Пильники "Malo", гума досить м'яка і товста, вилиті цілком не з двох частин, в середині гладенькі. Тягнуться і скручуються нормально. Ціна 84 грн. - 4 шт. Тепер діло за смазкою шрусів - ще не визначився( Масло ВР - "Energear HT" 75W90 "синь", запах такий ніби змішали солярку і ТАД, залию побачу шо покаже. 3л.-246 грн. http://s019.radikal.ru/i628/1204/95/894dda5cb9ea.jpg http://s019.radikal.ru/i630/1204/ca/1b1448528ad6.jpg http://s019.radikal.ru/i617/1204/c1/fbcaf3d6913f.jpg http://s019.radikal.ru/i632/1204/60/8a6cc6150a58.jpg http://s48.radikal.ru/i122/1204/66/f6a85437f8f8.jpg http://s019.radikal.ru/i642/1204/55/d7c3a32e7443.jpg http://s017.radikal.ru/i443/1204/03/a647e65705f2.jpg |
Вчора забрав ремінь генератора Gates 6212mc 10x800,
http://s019.radikal.ru/i637/1204/56/74c884c2532bt.jpg і датчик тиску масла, бо з мого масло потихеньку тікає:(. Ціна питання 63грн. Сьогодні думаю все це поставити. |
Доброго дня
Знайомий має через пару тижнів продавати аналогічну як в вас машинку - Таврія 1140 з фіатівським мотором 95-го року. Я бачив машину до продажу, то місцями на дверках "відпузирилася" краска". На продаж він має теє закрасити і ще дещо підварити. + говорив, що варто замінити головку циліндра (головку і ще один мотор "першої комплектації" віддає з машиною). Загалом машина не виглядає вбитою. Хотів вас запитати ваші відзиви про машину з даним двигуном, чи важко для нього з запчастинами в нас на Поділлі і взагалі з Тавріями даних років. Це буде моє перше авто. До того з техніки тільки велосипеди :) Тому мандраж з вибором присутній. Планується їздити на роботу в райцентр за 30 км кожного дня. Мій номер 0979674925 телефонуйте-відзвоню, з радістю послухаю вашу думку |
При гальмуванні на швидкості більше 60 км. відчувалася вібрація в лівому передньому колесі. Почитавши мега об"єми інфи на форумі вирішив розібрати передні гальма.
Перший огляд показав нерівномірний знос колодок, порвані пильники в направляючих пальцях а також закралась думка про кривий диск. Фланець лівого колеса ніяк не хотів розпрощатися з ступецею, прийшлось взятись за молоток, монтіровку і трьохповерховий російський "могучий язык") Через годину передній тормоз був розібраний. Пружина колодок вмерла, пальці покриті іржею. Почистив, помив, змастив, зібрав. Тормозний диск на вигляд трохи кривий, але міняти не буду( покищо. З правим колесом було простіше і швидше. Замінено: 1 Колодки DAFMI і пружини до них 2 Пильники направляючих пальців (силікон) і цилінрів (з ремкомплекта) 3 Болти і стопорні шайби фланця ступиці 4 Масло КПП BP (3 літра влізло цілком і мабуть треба ще 250-300 грам долити). 5 Прокладка кришки клапанів - резино-пробка, раніше стояла саморобна, вирізана з куска резини і пропускала масло ( вирізав не я, таку купив ), краще б на герметик посадили. Результат: 1 По відчуттях гальмування не змінилось, але вібрація набагато менша(майже не відчувається) 2 Передачі переключаються краще, особливо задня. 3 Мотор сухенький. |
Нарешті добрався до бортовика. За останній період:
-одного дня довго не хотіла заводитись зранку. Так поїздив кілька днів. Вирішив розібратись з запалюванням. Трамблер - виробництва Словенія. Безконтактний - з електромагнітним датчиком (по типу УАЗ, Газель). Вся система запалювання схожа до Газельки (безконтактне). Стартер - Іскра (Словенія). Комутатор - 90.3734 (VTN). Катушка - Б-117 а-11 o_O. Додатковий резистор сэ-107o_O не в найкращому стані. Дроти силікон закордонного виробництва (якість 5+) Свічки Brisk Отже, перечитавши купу інфи про запалювання з електромагнітним датчиком: заміняв катушку на б-116-01 реанімував др сэ-107 ( ніяк не вирішу-викидати, чи залишити ) поправив електромагнітний датчик в трамблері Результат: туарег знову заводиться з півоберта (навіть краще ніж було). -клацало реле світла, а потім взагалі відпав блок з реле:) піджав контакти, вчіпив блок на інше місце, поки не клацає8-) купив і наклеїв вітровички на вікна, тепер дощ не капає на плече і в харю:D ну і мабуть все, машинка бігає щодня В планах: почистити карб(Weber), замінити свічки. Ще одна проблемка - знайти бігунок. Поставити комутатор 131.3734-11 з функцією багатоіскрового запуску. Ну і трохи фоток. http://s017.radikal.ru/i421/1207/88/5260493693a3.jpg http://s017.radikal.ru/i401/1207/81/94835d309136.jpg http://s004.radikal.ru/i205/1207/3c/eef325506d71.jpg http://i035.radikal.ru/1207/55/792cf0b7fd34.jpg http://s40.radikal.ru/i089/1207/7a/a4bf280df920.jpg http://s018.radikal.ru/i522/1207/5a/75541e8ef6fc.jpg |
Історія хвороби:
почав чути неприємний звук в районі резонатора, при огляді виявив що резонатор прижатий правим боком до кузова. Дном ніби ніде не чіпляв, вирішив перевірити подушки. Подушки підуставші але ще живі. Порухав мотором і o_O. Відкрутився болт від поперечини. Закрути новий, помогло десь на 300 км. При рушанні з місця було таке відчуття що щеплення взагалі нема. При огляді майже нічого на побачив, тому на ямі методом обмацування поперечини намацав біля правої подушки тріщину. Зняли лижу з подушками, а потім поперечину (прикручена тільки на двох болтах). Доречі вона трохи інша ніж у таврії. Короче лопла майже по всій ширині, та ще декілька мали тріщин. Заварили з підсиленням ребра жорсткості. При установці виявили що одна шпилька зарвана в коробці. Висверлювати не стали бо заважає поддон, прикрутили на три болта:no:. Почіпили лижу. І чудо машина почала їхати назад, раніше мотор так перекошувало, що під гірку назад їхати було не можливо. Скоро заміна масла з промивкою, свічок, тосолу. Ніяк не долию масла в коробку (відчуваю що може вилізти боком:yes:) Потрохи пускають масло сальніки, як подумаю про заміну то аж не добре але діватись нікуди - буду замовляти(добре що є і не дорогі). |
Масло.
Замінив масло (72000 км), мас.фільтр, повітряний фільтр, бензофільтра.
Масло BP Visco 3000 Масляний фільтр Filtron OP 578 Повітряний Filtron AR 213 Промивка Hi-Gear HG2217. Промивку використовував, так як міняв тип масла і трохи дусилась від картерних газів. Результат того вартий. Мотор працює набагато рівніше, тиску картерних газів майже немає:yes::yes::yes:. Раджу використовувати масляні фільтра аналоги OP 578, вони мають клапана (обмеження тиску і зворотній )!!!!!:yes::yes::yes: |
Цитата:
|
Цитата:
|
Давненько было, попробую найти.
А ты датчик давления масла, когда менял, ставил оригинал или из нашего что то подобрал, и где ты покупал прокладку поддона? |
датчик масла підходить від ваз 08,09. Заказав оригінал (тобто фіат), а там різьба інша. Там взагалі не зрозуміло, бо до різних років випуску-різні дітчики. А наш мотор збирали в Югославії, і датчики ставили жиганівські).
Прокладки заказував в Exist.ua. |
Да... з холодами приходять поломки. Сьогодні їхав на роботу, обірвався трос щеплення:wall:. Запхали з батьком тавру в перевулок. Збігав в магазин купив трос і паливний шланг. Відчувався запах бензи, грішив на насос, виявилось що розсипався шланг "обратки" біля карба. Так як було вже пізно (вечір), перевернув шланг, обрізав те що покришилось, приліпив назад. Як на зло обломався хомут:wall::wall::wall:, зажав совєтськім і як не дивно все тримається, вже два дня:). Поки міняв трос, помітив що капає тосол з крана пічки:o_O. Фірма Lusar виявилась справжнім лузером, вже другий кран і та сама хвороба:no:. Буду ставити водопровідний.
Понеділок важкий день:( Після роботи заміняю всі паливні шланги. Купив на автобазарі вазівський тахометр. Підключив на швидкоруч:yahoo:працює коректно. Буду "тюніхувати" приборку, мабуть поставлю ще спідометр 2106, бо мій клацає:no:. |
Понеділок реально жестьo_O. Міняв паливні шланги, вилізла мідна трубка з карбаo_O, думав на герметик - не варіант, обмотав ізолентою і запресував в тіло карба. Проїхав 30 км. - не тече:). Трубка обратки меньшого діаметру.
Треба зробити по людськи, але поки немає ідей:(. |
Перечитав форум:govnoforum:, шукаючи відповідь на питання - Як підключити шохівський показометр рівня бензи?. Зрозумів, що хто підключив не скаже, а хто не підключив - не знає.
Проблема в тому, що опір нашого датчика 0-90 Ом, ВАЗівського 5-340 Ом. Але ж є УАЗ 469 де датчик 0-90 Ом. Чому всі зациклились на жиганах? Візуально показометри не дуже відрізняються. Підключу відпишусь. |
На днях брат "підігнав" новий комутатор 131.3734-11 фірми VTN. До цього стояв 90.3734 тієїж фірми. Різниця в тому що 131 має багатоіскровий запуск, захист від кз і зміни полюсів +-, комутатори в пласмасовому корпусі на пластині охолодження (компактно, красиво і не дорого).
Фірма знаходиться в Вінниці, але наші бариги на базарі в Хмельницькому про неї не знають, зате впарюють росєйське барахло розміром з БП компютера.:fool: http://s019.radikal.ru/i616/1210/4e/e5075940ac1c.jpg |
Нормально работает с нашим двигателем?
|
Цитата:
На КЗ і зміну полюсів не перевіряв:no: Комутатор тільки для запалювання з індукційним датчиком в трамблері (по типу Газель УАЗ)!!! |
Цитата:
ну у меня тоже тьху тьху тьху, заводится с пол тыка, но на будущее надо для себя иметь в виду. И для такого как на наших таврофиатах? Он же работает как полноценный коммутатор, то есть напряжение тоже регулирует? |
Цитата:
Цитата:
Я на 90.3734 випадково поміняв провода з трамблера місцями, то навіть завелась, але робила ніби з детонацією, і глохла. Так що вбити ці комутатори напругою чи КЗ важко.:yes: |
Да, выходит два провода с боку трамблера на фишке, а у тебя что не такой разве?
Спасибо за ответ. |
Цитата:
Доречі, кулібіни ставлять трамблери ВАЗ 2101-06, з переробкою. Якщо цікавить можу на мило скинути трохи інфи. Сам хотів ставити заради датчика Холла, але поки цей їздить то не ставлю. |
Спасибо, я тоже видел здесь на форуме такие переделки, тоже была мысля себе такое сделать, но выпал случай прикупить трамблер и коммутатор с такой же машинки, все рабочее, только на трамблере нету бегунка, вот теперь и хочу купить его чтобы было про запас.
|
вирішив приладнувати аварійну лампочку рівня палива. На датчику є клема, але чомусь на заводі не ставили лампочку?
За лампочку буде червоний світлодіод з додатковим резистором. З місцем ще не визначився (десь біля показометра треба втулити).;-) Трохи підготувався до холодів: долив свіжого тосолу викинув кран пічки, і поставив водопровідний кран (на пів оберта), тросик крана перекинув на заслонку радіатора пічки. Тепер можна регулювати холодно - тепло - жарко. На весні поставлю прапорець на кран і привід тросиком. Залив омивайку лобового скла. |
Прилади
Ну ось, купив тахометр і спідометр ВАЗ 2106 - 150 грн.(б\у), і показометр тепмература - 45 грн. (новий) УАЗ. Показометр бензин УАЗ, взяв у батька. Все підключив (без хімії) - все працює коректно!
Вже готую все до заміни шкал і підсвітки на св.діоди. Стара приборка піде на пенсію, на її місце стануть тах. і спідометр. З розміщенням показометрів поки не визначився (можливо в нішу лівого повітровода), хочу добавити вольтметр (уазівського на ринку не знайшов). Скоро фото. Шкали: http://s005.radikal.ru/i210/1211/fe/dbb208f82f03.jpg http://s55.radikal.ru/i150/1211/59/bf87390a37f5.jpg |
Так.... Надрукував шкали на самоклеючій прозорій плівці. Далі пішла хімія: фарба висохла і тримається добре, але клеїти плівку не реально, залишаються відбитки пальців. Пробував різні "підкладки", щоб зменьшити яскравість підсвітки:(. Плюнув на це все:ny02:
Роздрукував шкали на матовому і глянцевому фотопапері. Довго приміряв, зупинився на матовому. Година роботи лезом, викруткою, і "рускім могучім", і довгоочікуваний результат. Клеїв на пластмасову основу двостороннім скотчем(це було найгірше і найдовше):ny04: Ну і результат. Ну судіть, все робив вперше і своїми руцями:ny03: http://s005.radikal.ru/i209/1212/98/25de851c7129.jpg http://s002.radikal.ru/i198/1212/04/6d67e714fa60.jpg http://s020.radikal.ru/i719/1212/c7/64d5cee33540.jpg http://s41.radikal.ru/i092/1212/f1/acb681032469.jpg http://s09.radikal.ru/i182/1212/65/48469fc9e629.jpg Нові шкали на місці. http://i064.radikal.ru/1212/98/3f9599b46fbf.jpg А ось так би, виглядало з стандартною лампочкою. http://s020.radikal.ru/i708/1212/98/8eaf09fe23fb.jpg |
Комутатор VTN 131.3734-11
Вложений: 1
Сьогодні в нас - 18 град. Вирішив провести тест комутатора.
Минулої зими стояв VTN 90.3734 (теж не поганий), але так як у мене вбитий акумулятор (дуже вбитий), вже при - 10 крутив хвилину і вмирав. Мотор зхвачував, але не заводився. Ще осінню поставив VTN 131.3734-11 з (як написано в інструкції) функцією багатоіскрового запуску, що плегшує запуск зимою. Тест!!! Витягнув підсос. З великим зусиллям акумулятор прокрутив стартер секунд 5-10, і чудооооооо:ny03:, дригунчик ожив))))))))) Покупка нового акумулятора - відкладається))))))))) |
У неділю день пішов не так як потрібно. Зранку вийшов - заднє колесо спущене. Підкачав, поїхав в будівельний магазин. Приїхав - знову спустило. Дістав запаску - теж спущена, почав качати - лопла одна пружина на насосі (ножний насос). Поїхав на дачу. Дороги позамітало - жесть. Кілька разів конкретно побуксував. Результат - обрізало болт, що кріпить поперечину двигуна.:ny02: Так, як поперечина в нас не така як в таврії, то на той клятий болт приходить все навантаження, а дірка там під болт на 6 :(, без нього двигун дуже скручує на бік і резонатор впирається в кузов.
Добре що в сумці з інструментами завалявся схожий(трохи довший). Міняв серед вулиці, як кажуть "на ощюпь". І це все при -18 град. Чому все ламається в погану погоду?:ny03: |
Приладнував контрольну лампочку в покажчик рівня палива.
http://radikal.ua/data/upload/ba193/...37439eb1c9.jpg |
почала тікати гальмівна рідина. грішив на задній циліндр, але потім згадав про постійно пускаючий ггц. заглянув під приборку, понатискав рукою на педальку, а звідти ріка((( купив два ремкомплекти ваз2101, чекаю теплішої погоди.
|
Цитата:
|
Зареєструвались)))
Ну ось. Після двох років покатушок на дорученні, переоформив машинку на себе. Ціна 2600 грн. Також не обійшлось без "допомоги друга")))) Оформляли через справку-рахунок. Номер залишився той самий.
|
Тюнінг кришки розширювального бачка.
Вложений: 4
Перестав нормально відкриватись термостат. Відкривається біля 100 градусів, тому ОР ганяє по малому колу і через не герметичну кришку засмоктує повітря в систему.
Замовив новий термостат Vernet (6073.85) і поки він їде вирішив заморочитись над кришкою. Стара кришка з металічним клапаном, тому вирішив подружити мою кришку з клапанами від кришки Деу Нексія.(120кПа);-) Результат: система герметична з робочим тиском (приблизно 85кПа) Ціна питання: 28грн. |
Прикупився.
Вложений: 4
Купив і поставив нові личинки замків-45грн.
Патрубок верхній, і нижній (90градусів зігнутий), 6 хомутів-55грн. Замовив термостат Vernet-152грн. Бігунок-25грн. Пробіг 76200 |
Подскажи где ты заказывал бегунок и термостат, а то у меня тоже подозрение что он не закрывается и жидкость ходит все время по большому кругу, летом это конечно хорошо, а вот зимой не очень.
|
Цитата:
Теростат замовляв в exist.ua, у нас в місті є їхній офіс. Якщо по великому колу то це 100% термостат. Тільки там два вида термостатів, розбірний(міняється тільки середина) і не розбірний. У мене не розбірний Vernet (6073.85), міняється разом з корпусом. |
А узнать разборной или нет это надо его снимать?
|
Вложений: 2
Цитата:
1. розбірний(міняється сам термостат) 2. термостат закатаний в корпус (міняється з корпусом) |
Спасибо, значит у меня разборной, если не тяжело, кинь мне ссылку на термостат.
|
Цитата:
|
Спасибо, но если так делать то машинка на долго станет, и тем более что у нас нету толком автобазара, только пару барыг стоят торгуют на рынке да пару магазинчиков, но там точно ничего такого не найдешь.
|
Цитата:
|
Спасибо, то что у нас мотор такой же как на этих машинках я знаю, у меня на него даже документ с описанием есть и всеми его параметрами и применяемыми расходниками, достался от старого хозяина вместе с машинкой.
|
Знову прибори.
Раніше зробив приборку з спідометром і тахометром 2106. Потім хотів змінити шкали, тому вона і валялась дома. Нещодавно захотів втулити тахометр в стандартну приборку, ну і понеслось:
http://imageshack.us/scaled/thumb/29/kmum.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/28/n2q0.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/845/i9m2.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/708/e60q.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/194/bleq.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/708/a79d.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/547/se93.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/812/ca65.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/607/7288.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/19/7wed.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/23/4e13.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/534/wzvl.jpg При установці тахометра, не зміщувати пружини під стрілкою!!! Плату тахометра виніс окремо. Підсвітка постійна при ввімкнені запалювання. Світлодіодна біла стрічка. Дякую тому хто винайшов ізострічку, ну ніяк без неї. Фотографував на чайнафон - Lenovo. Планую заміну шкали спідометра, поки буде стандарт. |
А как работают указатели температуры и топлива, или они родные остались?
|
Показометри.
Цитата:
|
Ясно, спасибо.
|
Карбюратор Weber 32 MGV 38
В мене встановлений карб. Weber 32 MGV 38 (він же 32 ICEV, з деякими відмінностями). Так як відсутня "маслопомийка" і походу за 60000 він чистився один раз, вирішив зробити чистку. Ремкомплекту у мене небуло, тому повністю не розбирав.
Зняв нижню частину і дросельну заслонку, викрутив жекльор хх. Промивав з допомогою двох балонів "розїдайки" RANWAY R6801. Після зняття і огляду, виявив забиті: вакуумний канал вентиляції картерних газів (прийшлось пробивати мандреном), всі (4) перехідних отвори емульсийного каналу холостого ходу (ті що виходять біля заслонки). А також відкручений кулачок прискорюючого насоса. При установці жекльор хх закручувати не до упора, а так щоб канал в жекльорі співпав з каліброваним повітряним каналом! інакше мотор буде глохнути на хх. Регулювати при роботі. В результаті гвинт якості скрутив на 1,5 оберти, а кількості закручений тільки на півоберта. Холостий хід рівний, по тахометру 800 обертів. Чого і добивався))) Кому цікаво конструкція і настройка карбюраторів рекомендую подивитись відео цих людей: www.youtube.com/user/karbnail www.youtube.com/user/WerwWolf666 Ціна питання: 60 гривень. http://imageshack.us/scaled/thumb/707/jc0h.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/560/lr8u.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/404/58e5.jpg |
Впуск.
Так як кріплення стандартної каструлі мене не влаштовувало, до того ж резинка ущільнення порвалась в хлам, вирішив "заколхозити" фільтр 2112.
http://imageshack.us/scaled/thumb/42/ycmc.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/6/ut9y.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/51/bj1i.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/543/dnw9.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/59/s96j.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/694/dwkd.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/708/gy22.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/706/wgil.jpg Всі шви заробляв холодною сваркою. Результат: -кращий доступ до свічок та карбьюратора, -більша площа фільтруючого елементу, -динаміка на високих обертах, -легкий і швидкий демонтаж. Ціна питання - 145 грн. |
Красиво все получилось, вот только я не понял как вы закрепили на карбюраторе черепаху?
|
Цитата:
|
Ремонт стартера CAJAVEC ST-085 2
Стартер CAJAVEC ST-085 2, виготовлений в Чехо-Словакії. Запчастин нема, інформації про нього мало.
Причина ремонту: бендікс не рухався. Відповідь на питання — чому не поміняв? — 12 зубів 12 шліців, три болта кріпленння стартера. Нічого схожого не знайшов. Бендікс до реанімації. Як було. http://s1.radikali.ru/uploads/2014/1...33100-full.jpg Характеристика бендікса: Довж. — 68 мм Ширина — 48 мм Зовн. діаметр шестерні — 30 мм Внутр. діаметр шестерні — 12 мм Зубів — 12 Шліців — 12 Після розборки вияви що стартер в нормальному стані, але упорів вилки бендікса вже нема. http://s1.radikali.ru/uploads/2014/1...c9334-full.jpg Вилки: з ліва — стара без упорів, з права — нова уазівська. http://s1.radikali.ru/uploads/2014/1...6fa55-full.jpg Вилка і якір з бендіксом. Колись ремонтував стартер УАЗа, і тепер помівтив, що вилки схожі. Вирішив подружити вилку УАЗа і бендікс CAJAVEC. http://s1.radikali.ru/uploads/2014/1...1596b-full.jpg Також схрестив бендікси. http://s1.radikali.ru/uploads/2014/1...4bb36-full.jpg http://s1.radikali.ru/uploads/2014/1...d1d1f-full.jpg http://s1.radikali.ru/uploads/2014/1...24475-full.jpg http://s1.radikali.ru/uploads/2014/1...61e19-full.jpg Донор — стартер УАЗ 62.3708 Все встановлено і чудово працює. Ціна питання: 0 гривень. |
Система охолодження.
Заміна:
— радіатор Luzar — радіатор пічки LSA — патрубки нижні+хомути — помпа Metelli 24-0088 http://imagizer.imageshack.us/v2/640...661/U8ZkV6.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...913/KWMylo.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...538/mUI4Hh.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...540/JkcRGM.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...673/Mnk5Cs.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...540/lHJYIb.jpg Стара заводска помпа разбірна, протікав сальнік (від помпи ВАЗ 2101 ціна 10 грн.), але при зняті крильчатка яка була посажена на гарячу, не витримала и самознищилась) Прийшлось заказувати нову помпу. Ціна 350 грн. Ціна питання: 700 гривень. |
Заміна прокладок Weber.
Вирізав и замінив прокладки карбюратора. Використовував електротехнічний картон і пароніт. Також замінив резинки жекльора ХХ і гвинта якості (підходять від класики). Ремкомплект в мережі — 150 грн. (три прокладки бумажні і набір резинок). Мені все обійшлось 2 грн. за резинки (взяв з запасом))). Також все продуто компресором.
http://imagizer.imageshack.us/v2/640...540/MGmDCq.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...673/tnUIyC.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...537/kqsehw.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...673/7wyoWV.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...673/nWyg6N.jpg Ціна питання 2 гривні. |
Двохконтурне запалювання на основі трамблера ВАЗ.
Система двохконтурного запалювання на основі контактного трамблера ВАЗ. Рідний індуктивний трамблер стал жити своїм життям, провода вмирали по одному, а іскра на свічці була майже не помітна. Почав з переробки трамблера, ВАЗівський підходить прекрасно. Шліци на валу, напрямок обертання однакові. На ВАЗівськом трамблері обрізав посадочне місце. Креслив на коліні, але думаю буде зрозуміло.
Після підгонки по місцю, замінив площадку контактів на площадку для ДХ (по Травникову). Виставив ДХ, та була виточена і встановлена шторка. Шторку кріпив до площадки грузиків. Живлення і управління: — комутатори VTN 3260.3734 — котушки ЗМЗ 406 — ВВ провода ЗАЗ 968 багатожильний - мідь (наші Кам. Подільскі) Виточена бронзова втулка для фіксації вала. Тепер іскрой можна прикурювати) Мотор давно так рівно не працював, тяга на низах бомба, можна на холостому трогатись. https://www.youtube.com/watch?v=Sk3w6QBcqQw http://imagizer.imageshack.us/v2/640...913/oyKo7p.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...745/ADqhEp.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...538/4veARV.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...674/puMPPd.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...910/vEolBI.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...633/nC0EIa.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...538/TGWvBL.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...661/nIU6d5.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...674/PabyhV.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...673/giIQcG.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...743/a6M4m5.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...540/6aI5Ix.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...661/eR6Tpz.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...908/qVJCvZ.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...909/aEgo8m.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...746/rhSF1v.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...674/ksNQgR.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...674/qxLyDm.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...910/mXsC2B.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...537/QxYuje.jpg Ціна питання: 400 гривень. |
Фарбування корпусів фар.
Пофарбував корпуса фар в середині. Вскривав фари за допомогою шовкової нитки. В кутку корпуса фари біля скла зробив отвір через який просунув нитку. Далі поступальними рухами розрізав герметик. На першій фарі пробував різні методи, витратив три години. Другу вскрив за дві хвилини))) Ну далі мийка, сушка, обезжирюванння і фарбування. Клеїв акваріумним силіконом.
http://imagizer.imageshack.us/v2/640...540/tfa1W5.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...673/tGKfr5.jpg Ціна питання: 0 грн. |
Передня підвіска. Перебор)
Перед зимою вирішив перебрати передок. Підшипники ступиць вже посиніли), стійки стандарт с честю витримали 88 тис.км не кращих доріг і потекли. Також підтвердилось підозріння, що буфера разбиті (їх взагалі не було)). Правий тормозний шланг тримався тільки на нитці всередині нього. Тормозні диски були не сильно зношені, але в формі еліпса.
Стійки, опори, буфера брав на detali.zp, порадувала оперативність і якість упаковки. Підшипники, бачок, болти, шайби і інші дрібниці брав на zapchastizaz, оперативно, але упаковано хріново. Заміна: — стійки Агат спорт, — буфера, — підшипники ступиць Euroex, — права шарова, — опори, — томозні шланги, — бачок ГТЦ, — фланці і тормозні диски нового зразка (б/у), — колодки. Ремонт: — передні тормозні циліндри. Встановлено: — реле двірника. — шахта магнітоли. http://imagizer.imageshack.us/v2/640...674/ubGTfM.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...540/vnDLAH.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...537/R9VQGq.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640...674/s8wPkS.jpg Ціна питання: 1775 грн. |
Классно все получилось, вот только с трамблером не совсем все понял. Понравилась замутка с воздуханом. Где и почем брал помпу, а то я смотрю на свою и чувствую что ее тоже скоро придется менять. И интересно как ты ездил с такими вот тормозами.
|
Цитата:
:"Прийшлось заказувати нову помпу. Ціна 350 грн." - заказував на екзісті. На помпі є технологічні отвори, коли сальніку 3,14здєц, через них тече тосол. Тормоза були нормальні, але їм ще не довго лишалось:yes: |
где и почем покупал фланцы н.о.?
|
Цитата:
|
Звіт за 2015 рік, але ще не все)
Давно не писав. Що зроблено:
-встановив захист двигуна, замінив вихлоп. Захист кріпив на двосторонні болти для зручності демонтажу http://s019.radikal.ru/i601/1510/b8/d08c1f48ceadt.jpg http://s009.radikal.ru/i310/1510/c6/5612fa98b4c2t.jpg http://s018.radikal.ru/i508/1510/83/d23d615338f4t.jpg http://s018.radikal.ru/i527/1510/82/6594cd499e0at.jpg http://s019.radikal.ru/i603/1510/85/33cdfc50ba6at.jpg -пережив одну п'ятницю 13-того)) Їду значить на роботу (везу начальниці вазон на день народження), йде дощ. Зупинився на ж/д переїзді, бачу дивний димок з під капота http://s019.radikal.ru/i643/1510/d9/d5b55332ee4ft.jpg одразу промайнули погані думки, що вогнегасник в багажнику)) http://s008.radikal.ru/i304/1510/23/1997a192c159t.jpg Швидко скинув клему і поніс вазон під дощем на роботу)) А це те чим я займався на другий день: http://s013.radikal.ru/i325/1510/61/9d4ab169c93ct.jpg http://s016.radikal.ru/i334/1510/cc/45393a66d59et.jpg http://s019.radikal.ru/i644/1510/da/6b8ae3583f4bt.jpg http://s019.radikal.ru/i619/1510/e3/742dc40a4397t.jpg http://i011.radikal.ru/1510/53/489ded122ee0t.jpg http://s009.radikal.ru/i309/1510/7f/9f277e357d83t.jpg http://s018.radikal.ru/i522/1510/1f/d5b2fde7f506t.jpg http://s020.radikal.ru/i704/1510/20/3b5dfb87760at.jpg Причиною були дроти від "лягушки" задньої передачі, які відломались і коротили на КПП. Викинув трохи лишніх дротів які нікуди не йшли. Продовження в наступному пості. |
Звіт за 2015 рік, але ще не все)
Замінив усі сайленти. Використовував набір з шматків труб різного діаметру та свинячий жир (в народі смалець)). Трохи компенсував просівші передні пружини, поставив по дві проставки.
http://s010.radikal.ru/i312/1510/fa/e90ab446b0e0.jpg http://s008.radikal.ru/i304/1510/bc/4bed2b4d170a.jpg http://s018.radikal.ru/i510/1510/ac/b88c33223a7d.jpg http://s019.radikal.ru/i626/1510/a7/e55a59dbab12.jpg http://s019.radikal.ru/i639/1510/8b/0980cc377c3a.jpg http://s018.radikal.ru/i511/1510/e2/e98a9a3e8784.jpg http://s020.radikal.ru/i701/1510/56/6ebb82a05f3d.jpg http://s014.radikal.ru/i327/1510/67/1af9c04a180a.jpg http://s005.radikal.ru/i212/1510/b8/9aa4cb540e9d.jpg http://s017.radikal.ru/i405/1510/6e/800f8b5db336.jpg http://s019.radikal.ru/i640/1510/42/6afa120213fa.jpg |
Звіт за 2015 рік, але ще не все) WEBER
Якось помітив, що під капотом трохи чути бензином. Вирішив зняти кришку карба. Коли зняв помітив відломане вухо поплавка. Ремонтував епоксідкою.
http://s017.radikal.ru/i405/1510/b3/01b367720029.jpg Але не став надіятись на епоксідку, почав шукати заміну. Знайшов аж два)):D Ще з заводскими прокладками, одразу поміняв кришку. http://s008.radikal.ru/i303/1510/5c/9b9fd64328d7.jpg http://s020.radikal.ru/i703/1510/19/15a2cd545494.jpg |
Техогляд ШРУСів і приводів.
http://s006.radikal.ru/i214/1511/ad/1da6db63a543.jpg
Значить так) Трохи про конструкцію приводів коліс на ТавроФіатах. Зовнішні ШРУСи від таврії. Внутрішні від Фіата типу Tripod працюють на конічних частинах шестерень диференціала, смащуются маслом з КПП. Помітив підтікання масла на полуосях, при перевірці пильників виявив тріщини і розриви. Було прийнято рішення міняти. Заказав пильники: Malo — лівий 6146, правий 6147. Три роки назад міняв масло, лив BP Energear синтетику (купляв 4 л за 329 грн.), а тепер залив ТАД 17и (3,3л за 210 грн). Такие тепер ціни)) Цікавий момент — на ВР я коробки не чув, а тепер на ТАДі чутно легкий гул. (Ну і біс з ним))) Леву полуось перебрав швидко, чомусь не було стопорного кільця в зовнішньому ШРУСі o_O WTF? а ось с правою виникли проблеми. На одній обоймі трипода виявив тріщину. http://s016.radikal.ru/i335/1511/29/ed270b69ac98.jpg http://s020.radikal.ru/i714/1511/e2/cccbe345c1ea.jpg http://s019.radikal.ru/i616/1511/04/5fbcf862b090.jpg http://i081.radikal.ru/1511/b5/f0fb71e07216.jpg http://s017.radikal.ru/i435/1511/3a/3029fb59725d.jpg http://s020.radikal.ru/i720/1511/4c/5c06451d8e2a.jpg http://i003.radikal.ru/1511/f2/442232bbbcfa.jpg http://s017.radikal.ru/i416/1511/72/5d1e3b5fa550.jpg http://s017.radikal.ru/i406/1511/31/e98682725102.jpg http://s58.radikal.ru/i162/1511/59/7cfd0311557f.jpg http://s017.radikal.ru/i413/1511/64/6b8fa3eb6d83.jpg Ризикувати не став, заказав новий. Так як маркувань ніяких не було, заказав те що підходило по размірам: 20 шліців, ролік — 32 мм. Вибір пав на самий дешевий — Patron PTD 002. Стояв схожий на birth 3384. Також замінив дві обірвані шпильки кріплення попречини до КПП, тепер двигун не перекошуе. Машинка до зими готова. Price tag: 600 грн. |
Текущее время: 00:15. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.