![]() |
Сів акумулятор під час руху
Доброго дня! Сталася зі мною на днях така халепа:
Все було як завжди і ніщо не віщувало біди:) Вийшов я з роботи розгріб сніг з машини, прогрівся і вирушив додому... Проїхав я хвилин 10-15 і "таврюша" заглохла... Кручу ключом у замку запалення, а акумулятор сівший, тобто навіть не круте колінчатий вал... Мабуть, не варто описувати мою радість і здивування... (справа в тому, що місяць назад я замінив акумулятор на новий фірми Varta).... з горем навпіл доїхав я на евакуаторі до майстерні... Акумулятор сів настільки що навіть аварійка не миготіла... На наступний день, потрапив я до майстра. Той прикурив Славутку і вона запрацювала... зняв клему з АКБ і машина не заглохла... заміряв напругу на генераторі - все ОК.. все працює акумулятор підзаряжаеться.... подлубавшись у моторі майстер сказав що накрився роз"єм датчика Холла, що вся біда у цьому... Проїхав сьогодні 40км, начебто все працює, але я побоююсь повтору такої ж ситуації... Мене цікавить чи була в когось така ситуація, і чи справа дійсно в цьому роз"ємі, бо слабо мені віриться що із-за роз"єма повністтю сів аккумулятор. Також цікавить як на вашу думку, шановні форумчани, можна запобігти такій ситуації Дякую за увагу ПС: автомобіль ЗаЗ славута 2005 р.в. 1.2S карбюратор. Пробіг 143000 км |
А отчего же не может, если он не заряжался? Про ДХ- бред, и мастер такой же бредовый. При дохлом ДХ мотор вообще не работает.
|
какой на машине генератор? какое напряжение на акб на холостых/при средних оборотах, с нагрузкой и без?
|
Цитата:
а тут ДХ высадил АКБ в ноль))))...такого я даже в анекдотах гаражных не слыхал...про потерянный в дороге клиренс было а про ДХ не..не помню)))) |
Скорее- новый - 97.3701, если авто 05-го, а остальное вряд-ли кто скажет, Мастер же на обрыв проверял!
|
houfe nalowsi
Машину придбав нещодавно, тому не знаю який генератор.... але здається, що рідний стоїть... Цифрами напруги майстер не оперував, але сказав що все працює добре.... Вибачте, за наївність, але я ще трохи "плуг" у цій справі... це моє перше авто:ny10:
Точно знаю, що коли авто працювало з відключеним аккумулятором і майстер трохи смикнув того роз'єма то двигун заглох.... потім посмикав знов і він запрацював.... Замінили не сам датчик а роз"єм на датчику... Майстер сказав що пропадав контакт, і тому акум не заряджався.... ХОЧА!!! лампочка розряду аккуму на панелі не горіла в процесі їзди |
Мастера в топку.
Если "хорошо" смыкнуть тот разъём, да может заглохнуть, но это не оно. Мастер должен был замерять напругу на аккуме при холостых и средних оборотах. Возможно чахлая шеколадка или часть диодного моста навернулась в гене, поскольку из описания видно, шо аккум полностью сел. |
Мастера утопить, пока Днепр не замерз- тестера нет, проверять на работающем моторе заряд таким образом может дилетант. ДХ совершенно ни при чем. Может, он ходовик?
АКБ зарядить, остальное проверить и привести в порядок у нормального мастера. Цитата:
|
Было, как газонеш то напряжение падает. Замена регулятора решила проблему. Но и при такой работе регулятора аккумулятор не мог полностью сесть, он просто недозаряжался. Сесть может только если генератор вообще не работает. Грязные клеммы на батарее не приводят к остановке работающего движка, хотя они и не дадут завести движок если сильно грязные.
Вопрос автору: при каких обстоятельствах заглох? На ухабах сильно трясло, при трогании с места мало газонул или при движении по ровной прямой трассе ни с того ни с сего? |
Правильный вопрос...
|
Їхав в режимі пробки, ухабів начебто не було.... виїхав з другорядної дороги на головну розігнався гарненько, зупинився на світлофорі,трохи постояв на холостому, і заглох... згадав ще один момент - до цього машинка підозріло декілька разів безпричинно глохла, а на третій раз заглохла з кінцями... Під час руху в машині працювало: двірник, магнітола, пічка, підігрів заднього скла, фари.
Зараз начебто все працює... вже другий день катаюсь, все ок.... коли прогрівався зняв клему - автівка працює рівненько.... чортівня якась.... Генератор крутить, натяг на реміні генератора теж добрий.... До речі, робили ТО за тиждень до цього, замінили ремінь генератора, мастило і тосол.... |
может игла в ДХХ заедает.бывает.
|
А что такое ДХХ? Вы же нормально спрашивайте, а не матюками!
|
Я думаю Датчик Холостого Хода
|
Цитата:
|
Зарубите хоть на лбе, хоть на кепке/ушанке: НЕТ В ТАВРИИ/СЛАВУТЕ ДАТЧИКА ХОЛОСТОГО ХОДА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Есть клапан в системе ЭПХХ карбюраторной системы, или Регулятор Холостого Хода во впрысковой. |
молчу.(испугался)
|
Як вважаете, якщо встановити вольтметр в авто, то це допоможе передбачити ситуацію з повним розрядженням аккмулятора на ходу?
|
да, только подключать к клеммам акб
|
Цитата:
|
Нет такого, т.к его никто и никогда и не эту контактную пару называет так, и не менял еще ни разу, правда? А некоторые и не подозревают о наличии и необходимости там контакта. К тому же, такой "датчик" есть не только у тавроводов- везде, где есть этот клапан.
И вы это прекрасно знаете. Так же, как и то, что в инжекторных РХХ тоже так матерят. Или не знаете, не слышали? И последнее, если вы хотите спорить, давайте тогда оперировать не жаргонными, а правильными названиями, чтоб всем понятно было. Судя по тому, что вы таки имеете отношение к технике, неужели и вы это так называете- "вон та херня" вместо "болт"? Тогда снимаю шляпу. |
Вот определение датчик:
Датчик, сенсор (от англ. sensor) — понятие систем управления, первичный преобразователь, элемент измерительного, сигнального, регулирующего или управляющего устройства системы, преобразующий контролируемую величину в удобный для использования сигнал. |
И что из этого вытекает? Найдите хоть кто-нибудь хоть парочку постов, где этот "датчик" мистический упоминается, где его меняют про причине сдыхания или откушенной иглы!
|
Влад1103, у меня недавно тоже была проблема с зарядкой акума, у меня вообще жигулевский генератор и что бы сделать так что бы лампочка загоралась нужно менять схему подключения. Я решил не заморачиваться, у меня стоит фишка под названием ШТУРМАН, стоит в районе 50 грн, показывает время, обороты двигателя и заряд акума, теперь езжу только с показанием зарядки, может и вы захотите такой девайс, а может и нет... идея такова ;)
|
У него совершенно другая схема контроля заряда, она же и возбуждения, не путайте! Вольтметр, хоть какой, этого не заметит и не поможет- пялиться на него весь день не выйдет- на дорогу надо смотреть как бы...Уже лучше светодиодный индикатор ставить, хоть обратит на себя внимание при аварии.
Да и разобраться с причиной надо бы, а потом и прибамбасы цеплять. |
упс сори..
|
smelyanin, вчора придбав вольтметр-тахометр:) Тепер питання як його туди втулити, куди "-" і провід з клемою я зрозумів... а ось де взяти провід з 12В - то питання:) на СТО їхати не хочу бо знов з мене 3 шкури здеруть щоб 3 провідка пришпандьорити....
Їзжу вже 5 день, начебто все добре.... рецедивів небуло:) Виникла ідея з цього приводу.... як встановлю тахометр то буду краще знати.... А можлива така ситуація, що, наприклад, коли я стою у пробці то в мене дуже низькі оберти на холостому ході, щоб крутити генератор? Ось він і не працював і розрядив аккум.... Бо як стою на холостому, то таке враження, що машина ось-ось заглохне.... Зараз я підсос трохи витягую щоб повисити оберти. Може хто підскаже, бо я так і не знайшов інформації з цього приводу - куди підключити плюс тахометра-вольтметра(цікавлять подробиці, що відкрутити і до якого проводу примотати провід "+" тахометра)? Якщо вести до клемм АКБ, то чи не розрядить він саму батарею? Я здогадуюсь, що необхідно підключати так, щоб тахометр увімкався разом із ввімкненням запалення, правильно? |
Vlad1103 Читайте инструкцию внимательно, там все написано.
|
В інструкції написано:
" Червоний дріт на плюс, чорний на мінус, дріт з клемою на катушку запалення" і все.... так ось питання як підладнати дріт на плюс, що розібрати і куди його підкрутити.... я прекрасно розумію, що питання досить примітивне.... але чомусь на форумі я так і не знайшов відповіді.... окрім "якщо не знаеш де взяти +12, то краще їдь до електрика"... але не надто мені хочеться до електрика і щоб за встановлення девайсу за 50 грн платити 200 грн... |
с предохранителя возле левой водительской коленки)
|
До це я зрозумів.... і де блок запобіжників я теж знаю.... я навіть учора його відкрутив.. але глянув на нього і нічого в голову не прийшло:)
А може кинути того плюса на + катушки запалення? Чи наприклад кинути його на + кнопки підігріву заднього скла? Треба було в університеті радіотехніку вчити, а не залізяки в важкоатлетичному залі тягати:) |
Влад, на блок предохранителей приходит один красный толстый, самый толстый провод. Там самое близкое к истине напряжение, это чтоб не тащить в холод провод. Массу можно взять на перегородке, под панелью.Это что касаемо ВОЛЬТМЕТРА. Тахометр чтоб работал, придется тащить к КЗ.
|
То я того провода виймаю із блоку-забобіжників, і прикручую до нього + вольтметра і вставляю назад, вірно я зрозумів?
Кук, Велике Вам Дякую |
Да, многие тягали железки, играли в карты и стали "вЕЛИКИМи" людьми, а тут знаешь как 2 академика и...
Главное что бы он, этот красный провод имел + при включении замка, а то как то так садится АКБ начнет быстрее чем обычно. Лучше с реле зажигания взять +. |
Одна проблема змінює іншу... вдарили морози і моя Славка не хоче заводитись..... я так розумію, що акумулятор після того прикрого випадку із його розрядженням необхідно було повністтю зарядити, але не було змоги по причині відсутності зарядного пристрою.... замовив пристрий (TESLA VITOL ЗУ-10641 (Трансфор.) 6-12V/4A/10-60AHR) скоро привезуть.... АКБ нова Varta 45mAh необслуговуна
Пhоблема в тому, що батареї вистачає сил крутити стартер,хоча і недовго (разів 5-6 по 10 секунд вистачило), але чомусь вона начебто хватає одним циліндром і все далі ніяк - крути хоч до повного розряду АКБ.... АКБ на ніч забирав в квартиру... Можливо свічки фігові, а можливо залив їх з пересерддя.... Вчора ввечері вона із шаманськими танцями і бубном все ж завелася.... я її прогрів гарненько. Забрав батарею додому... а зранку в ніяку і все, хоч у нас вночі -15, начебто і не екстремальна температура... мастило змінив перед зимою Esso 10W40... Коли вставляєш АКБ то стартер якось так, дуже туго крутить, не так швидко як зазвичай.... але ж завелася вчора, а сьогодні коли треба було їхати ніяк... |
Если машинка карбовая и Вы слышите что хватает один цилиндр, попробуйте убрать подсос немного, может на подсосе смесь карб богатит слегка.
|
СБорисов, дякую!
|
Цитата:
|
У меня машинка тоже в эти морозы плохо заводилась((( Настроил пусковое на карбюраторе, сейчас заводится на подсосе в -18 без педали газа максимум с третьего оборота) Спасибо темке про карбюратор очень помогла.
|
Машинка заводилася з пів оберта до того як мені встановили ГБО... після встановлення ГБО виникли проблеми із пуском.... хоча я завжди заводжуся і гріюся тільки на бензині.... Перед встановленям ГБО я нічого не підкачував, сів, ключа в замок, вижав счеплення, провернув ключа і готово....
Після того як встановили ГБО необхідно було декілька разів качнути газом, потім ключ на старт і готово.... Можливо і карбюратор, бо на бензині як задвинути підсос то вона взагалі глохне.... Буду вивчати тему про карбюратор;-) Игнат, якщо Вам не важко, чи не могли б ви дати ссилку на тему про карбюратор? |
Цитата:
|
Цитата:
сПЕцИАлисты установщики ГБО, ставят чтобы поставить, а как потом ездить им то все равно, вот и проблема. |
Цитата:
Проверьте у себя затяжку карбюратора, мне при установке ГБО плохо затянули карбюратор, в следствии был подсос воздуха под карбюратором и на бензине холостые плавали. |
Дякую!
|
так проблема все таки в разъеме была?
|
Незнаю, якшо чесно..... начебто поки все працює і рецедивів не було...
|
то расскажи где этот разъем находится)
|
Ну, якшо подумати, то роз'єм датчика Холла знаходиться поруч із датчиком Холла;-)
Отже, на данний момент з машиною коїться якась фігня незрозуміла мені... Існують 2 проблеми: 1. При температурі до -10 заводиться Славка дуже погано.... Хвилин 15 вправ із вижиманням педалі газу, підкачкою бензонасосу і крученням стартеру по 10 секунд і - вона ледь ледь заводиться.... Характерним є те, що після того як завелася машина не реагує на педаль газу деякий час - тисни на газ хоч на повну оберти не підвищуються. Також коли глушиш авто, то вона ще декілька секунд працює, а потім глохне. При температурі більше -10 автівка взагалі не заводиться ніяк. Вчора заглядував у карбюратор після того як накачав туди бензонасосом бензину, але чомусь там на дні було пусто... Я так думаю, що це все пов'язано із погано налаштовним карбюратором про це свідчать нерівномірні холості оберти, як засовуєш підсоса до кінця, то машина глохне отже пряма дорога мені до карбюраторщика. 2. Проблема з електрикою, яка залишилась невирішенною. Вчора ввечері була цікава ситуація. Підїхав я додому перемкнув тумблер з газу на бензин - давай заводити двигуна, а в мене стартер ледь-ледь крутить (це притому що я до цього їздив пів дня. Подумав що сівший аккумулятор (ЗНОВУ!!!)), хоч я його повністтю зарядив.... Заніс додому підключив до зарядного пристрію, а він показує що аккумулятор повністтю заряджений... міряю напругу - 13,1В ... Зачистив клемми, пересмикав всі високовольтні дроти, спробував завестись, але марно... стартер ледь-ледь крутить... а враховуючи, що машина в мене в мороз заводиться із шаманськими танцями то завестись не вийшло... Шкода, я хотів проміряти напругу яку видає генератор на клеми АКБ... Отже після свят, напевно, поїду в СТО до Антона і будемо розбиратись, що то за фігня коїться зі Славкою |
Цитата:
Цитата:
|
Коли був у горе-електрика, на Тростянецькій він заміряв напругу на генераторі, і казав що все добре... заміряв на холостому і вмикав пічку на максимум, дальнє світло і підігрів заднього скла... Сказав що генератор працює добре. Думаючи логічно, якщо в тій майстерні майстри настільки жадібні до грошей, то вони б не упустили можливість замінити мені генератор і здерти з мене міліон тисяч доларів:) за ремонт
ціна нового генератора 700 грн і це не факт що заміна вирішить проблему... До Антона поїду скоріше за все після свят, як заведуся:) Обов'язково відпишусь з вирішенням цих проблем. |
Проблемы с заведением могут быть от слишком раннего зажигания.
У меня была подобная ситуация, когда машина хватала и сразу-же глохла. Поищите трамблером положение +-. Может быть когда вам ставили газ, вам накрутили зажигание чтоб ехало. Дальше, Напряжение на аккуме нужно мереть самому, а не доверять электрикам. Если хх проседает до 700 оборотов, генератор не выдаст нужного напряжения. При любой нагрузке на аккуме должно быть не меньше 13 вольт, в идеале 14. Если на акуме меньше, повышайте ХХ. Про отношение ДХ к зарядке уже писали... Если аккум разрядился до состояния что даже аварийка не мигала, его можно сдавать на цветмет. Глубокий разряд очень сильно их убивает. Опять-же быстро заряжается - значит не берет емкость, значит умирает. Ну, и последнее, а кто-нибудь померял ток потребления на выключенной машине? Может быть сигналка с гамнитолой высаживают его пока машина стоит? |
Нагрей аккумулятор, потом заряди хоть чем-нить, потом пробуй заводить(если нужно ехать). А вобще похоже смерть аккума. Померяй плотность(ареометр) ...померяй ток при всем выключенном, как тебе тут советуют, а потом будет видно. Если случайно мимо Лепсе по работе проезжаешь - 15 минут безвоздмездно уделю(спецом ехать не надо, у меня есть только ровные руки, тестер, ареометр.) То-есть результатом будет дельный совет))))
|
Аккум новий! Коли розрядився то аварійка мигала, але швидко.... Коли був розряджений напруга на ньому була 12,2В... Проміряти густину електроліту я не зможу так як аккум не обслуговуємий...
Заряджав аккум приблизно 2 дні.. зараз напруга на ньому 12,8-13,00 і тримается такою незмінно вже 2 дні (АКБ стоїть вдома в теплі) soladko, дякую за пропозицію, але до Лепсе мані далеченько... smart_f, дякую за ідеї Начитавшись форуму цього, а також славутафоруму здається дійшов до логічного пояснення, що трапилося в той день... залишається підтвердити мою теорію: Отже я їхав в режимі пробки і і холості оберти були занадто низькими щоб генератор міг розвивати номінальну напруг.. в машині на той час працювало:двірник, обігрів заднього скла, пічка 2-ге положення, магнітола, ближнє світло фар. Як бачимо нагрузка була чималенькою... Глохла машинка в той момент коли я стояв на холостих обертах, що і підтверджує мою теорію.... Для підтвердження цієї теорії я хочу завести машинку і проміряти напругу на клемах на холостих обертах без навантаження на генератор і увімкнути по максимуму всього і ще раз замірити напругу.... тоді і буде ясно чому сів АКБ.... можливо обійдеться все заміною регулятора напруги.... а перед тим необхідно відрегулювати карб щоб, в першу чергу машина заводилася:) і працювала на засунутому підсосі і мала стабільні оберти на холостому ході. Ось такі мої думки з цього приводу |
на холостом ходу генератор не вытянет твою нагрузку, но ты же не стоял в пробке на холостых полчаса со всем этим включенным? если все-таки ехал, то такого случится не должно было. У меня положительный баланс начинается примерно с 1000-1100 оборотов, даже если и ближний и печка. Если еще и обогрев, то 1200 примерно и будет положительный баланс. Какого года выпуска твой аккум? у меня по пробкам аккум не садится, и он не первой свежести. Меряй ток утечки(сигналка+магнитола) и делай выводы.(или аккум бракованый)
Чем и как заряжал? каким током до какого напряжения? почему сделал вывод, что он не обслуживаемый(бывает продавци врут) скажи марку, а лучше ссылку на аккум. |
Цитата:
+Для инфо---если аккум нормальный, то в режиме ближний свет + дворники на полной скорости выдержит при заглушенном двигателе примерно час, с учетом минусовой температуры, но ты же ехал... |
VARTA BLACK Dynamic 12V 45 Ач...
Напругу при спробах завестись заміряв була 12,6-12,8... Ну впринципі так воно і є їхав в режимі пробки із схилу по вул.Гончара, тобто вижав счеплення і тримав машину гальмами... інколи підгазовував стояв я довго, а підгазовував дуже рідко ось і виходить, що в той час як я стояв працювала АКБ замість генератора (хоча сигнальна лампочка не горіла), а коли підгазовував того було недостатньо.... ну для мене це єдине логічне пояснення. Хоча я тільки починаючий і можливо помиляюся. АКБ була придбана мною 2 місяці назад і працювала справно... і сигналка і магнітола все було чудово до того випадку як під час руху сів АКБ... АКБ ще на гарантії... типу гарантія 2 роки:) Якшо із замірами на машині буде все добре, то понесу її у ремонт... Заряджав зарядкою Vitol Tesla 10641... вона є автоматичною і по паспорту дає ток силою 2,8-4А... під час зарядки підєднав вольтметра і той в кінці зарядки показував напругу 15,5В Так що саме цікаве в цьому, що як вмикаєш запалення, а двигун не заводиш то лампа розряду АКБ горить, а як на ходу АКБ сідала то нічого не горіло, бо як би горіло то я помітив би Ще коли придбав машину поставив її на стоянку де вона простояла 3 дні... сигналка була вимкнута, магнітола теж була знята.. коли прийшов заводити Славку, то АКБ виявився сівшим... я глянув на нього він був якийсь китайський... навіть жодного надпису на англійській, вирішив що він фіговий викинув його і придбав новий акум. |
Может быть так, что лампочка зарядки не горит, но аккум не получает заряд по вине рр, но не факт, что у тебя так было(то-есть такая ситуация возможна теоретически). Нужно проверить РР, но даже проверка РР периодически пропадающий/появляющийся контакт(хз где, есть варианты) может не выявить. Если после того, как он сел и ты его зарядил крутить он не может стартер - значит ты его угробил, попробуй здать по гарантии, если получится. Зарядное вроде как правильное, если в конце заряда было 15,5(имхо многовато, но можно) то он зарядился но, судя по всему, стартерный ток он давать больших величин уже не сможет....
нашел в гугле твой аккум, пишут что необслуживаемый, но пишут также Цитата:
|
Після того як він сів, мені прикурили і авто працювало десь годину, щоб підзарядити АКБ ... потім я їздив тиждень і проблем не знав... але вдарили морози до -15 а я АКБ не вийняв і залишив в машині... Після цього в нього не було сил крутити.... я зарядив АКБ до максимуму і впринципі завів машину - заводив машину хвилин 20, але завів... після цього катався днів зо два і крім того що машина нахолодну дуже важко заводиться, проблем не було... а заводився на холодну в день, разів зо 2... ось і виходить навантаження на акб...
Якщо Ви читали тему з початку, то там було сказано що горе-електрик замінив роз'єм датчику Холла, але яким чином датчик холла і розрядка АКБ повязані між собою я і досі доперти не можу.... Доречі що пропадає контакт - дуже може бути, бо на цих вихідних я гарненько гепнувся в яму переднім колесом, і після цього я приїхав додому і АКБ не міг провернути нормально стартера.... я дав машині попрацювати 10 хвилин на ХХ з витягнутим підсосом на великих обертах і все ок, вимкнув газ, включив бензин і завівся.... Тоді де воно може відходити? А що таке РР? Дякую за поради |
У тестя на оде был случай, когда поутрам стартер еле проварачивал. Уже собирался выкинуть аккумулятор. Он взял у соседа аккумулятор завестись, а он тоже еле крутит. Хотя соседскую шестерку молотил на ура! Оказался стартер! Я не утверждаю, а так, информация к размышлению. Мож есть возможность подкинуть другой аккум и попробовать крутнуть.
|
отходить может где угодно. РР - релерегулятор, находится в генераторе. померяй(с помощником) напряжение на аккуме при заводке. Померяй ток утечки. Померяй на разных оборотах при включенном свете напряжение на аккуме. Результат напиши сюда. Проверить хоть как-то работу генератора вечером оч просто, включил свет, холостой ход, если газнуть заметно, даже очень, как повышается яркость фар, это косвенно говорит о рабочем генераторе, выработай привичку в прорбках в городе наблюдать за повышением яркости света при увеличении оборотов, не пропустишь момент отказа генератора при потухшей лампе заряда(редкость, но возможно).
|
Як заведуся то поміряю все, що Ви сказали.... яскравість світла при додаванні газу збільшується...
Реле Регулятор це теж що і Регулятор Напруги, я вірно зрозумів? Можливості взяти ще одну АКБ поки що немає... Стартер крутить, впринципі нормально, трохи повільніше ніж в +5+10 але цього достатньо щоб завести авто, проблема в тому що заводиться дуже важко... це моя перша авто зима і я як слід не підготувався. Я знаю що варварство і так робити не можна, але я пробував знімати клему з АКБ під час роботи на холостому, машина не глохла... збільшувались оберти двигуна і суттєво зростала яскравість світла фар... А взагалі є ідея кинути бортового вольтметра на + вихода генератора і буде завжди відомо яку напругу він видає. |
Кстати, а свечи как?
Плохо заводится на холоде может из-за плохих свечей. |
это не только варварство, это мазахизм. теперь твое РР может не работать должным образом. Я думал у тя стартер в мороз жух-жух и сдох...если просто тяжелее крутит то все ок, масло густое.
|
Може й свічки. Їх я також міняти буду... все ніяк не придбаю ключа свічного щоб їх викрутити.. Але навіть якщо і справа в свічках то все одно карб треба регулювати... бо як закрити підсос, то на бензині одразу глохне, а на газу ледь-ледь робить і теж глохне...
Дякую за пораду! Ну впринципі так і є... стартер крутить трохи гірше, але щоб завестись цього вистачає. Але випадок із розрядом АКБ це не пояснює... Я вчора катався півдня, як на гарячу то машинка з пів тичка заводиться.... потім заїхав додому зупинився, вимкнув газ-заглох - вмикаю бензин, а стартер "жух-жух і здох":) вмикаю газ стартер жух-жух і ледь підхопив... ще з хвилину двигун працював, а реакції на педаль газу небуло, а потім він наче прокинувся і почав реагувати на педаль нормально... я залишив на 10 хв двигун ввімкненим він попрацював, я знов вимкнув газ увімкнув бензин і ледь завівся на бензині.... Але стартер крутив так наче зараз здохне.... Я заніс АКБ додому і сьогодні при спробі завестись стартер крутив нормально (як для зими) Ось така фігня:) |
Ну вот дай теперь аккуму остыть до минусов, и попробуй померять напругу когда он хреново жужжит. Наверное ты просто злоупотребляешь електрикой зимой. Имей ввиду, при минусовой температуре аккум плохо заряжается, и если твои поездки короткие, по пробкам, то пару дней и аккум сдохнет. Если все таки хочешь и свет в пробке, и музыку, и дворники, и обогрев по пробкам на небольшие расстояния---заноси в квартиру аккум и подзаряжай, иначе весной точно новый брать будешь. Ждем измерений напряжения при старте в мороз. Скажу сразу, у моего бати я мерял напряжение на 7летнем аккуме(сейчас ему 10) так вот в мороз -25 минералка так загустела в движке, что стартер не мог 412 прокрутить москвич(один оборот за 2-3 секунды с остановками), но первую секунду напряжение на стартере было 10,8 Вольт(это когда стартер не крутится, но на него подается напряжение). Тестер мой не врет, Радиолюбитель со стажем, мне такое непозволительно. В моей славуте осенью мерял, когда стартер крутит напряжение 11,5. В мороз сколько--- не знаю, но выше привел данные как должен себя нормальный аккум вести. Офтоп : електрическа печка на киловат под поддон москаля, и через 20 минут без подзарядки стартер легко крутанул и все завелось.
|
Ну вчора коли катався то їхав без пробок останні хвилин 15, в машині працювала пічка 1 швидкість, ближнє світло і магнітола. ТОбто начебто і не багато працювало.... Дякую за поради, буду міряти напругу... На вихідні обіцяють що стане трохи тепліше, то я заведусь і зроблю заміри
|
На холодную не забывай крутить при выжатом сцеплении - стартеру намного легче!
|
Фух, еле прочитал всю тему до конца. Под конец читал уже через предложение. =) У меня – Славута, но бывает езжу и на отцовской шестеркею Так вот – на шестерке была такая же неисправность с электричеством, как у Вас. Я читал, что перед тем, как у Вас это началось – Вы поменяли ремень генератора, так вот, по странному совпадению у меня это произошло после того, как порвался ремень и мне пришлось поставить новый. После замены ремня, на следующий день. Я завел автомобиль, и поехал. Пришлось остановится перед закрытым ЖД переездом и машина секунд через 7 заглохлаю от АКБ не завелась, так как стартер крутил с маленькой скоростью – повезло, что там горочка была – завёлся с неё.. Проехав километров 7 – остановился на светофоре – заглох на подсосе. Включил аварийку и через минуту АКБ село полностью, даже аварийка перестала мегать. Друг привез свой АКБ, на котором я доехал домой. Дома мультиметром померил зарядку на ХХ и при нагрузке – вольтметр не шевельнулся не на одну сотую – зарядки не было. (хотя лампочка зарядки не горела!). Утром рассказал все бате – он взял тот же мультиметр и начал мерить зарядку и о чудо…! Зарядка появилась как на ХХ так и при нагрузке. После того случая я ездил месяца полтора ничего подобного не происходило. Один знакомый электрик сказал, что может выделываться реле зарядки.
P.S. Славута на газу тоже плохо заводится – проблему описал здесь http://tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=61133. |
Сфоткай генератор. З того боку де у нього підключені проводи. Якщо це "жигулівський", то у нього РР бере дані з проводка, що виходить з самого генератора. Ця напруга, як правило, дещо вища, ніж у боротовій мережі і тоді взимку акумулятор постійно недозаряджається. У такому разі треба на РР подавати напругу ПІСЛЯ зама запалювання, або в розрив цього провідка ставити діод. РР буде "думати", що вихідна напруга на вольт-півтора менша й додасть цих вольт-півтора. Я собі так зробив і забув, що таке розряджений акумулятор. Та й фари світять трохи яскравіше, що досить таки приємний бонус.
Але починати реба таки з визначення напруги на клемах акумулятора за різних обставин: все вимкнено, старт, мотор на холостих, мотор на підвищених, увімкнені фари+пічка+обігрів скла... Тоді буде зрозумілою картина електричного балансу. Якщо вона буде без патологій, значить десь є "плаваюча" несправність: погпний контакт и замикання на "масу", або навіть зайвий споживач... |
АС/DC, чем писать так много, проще бы начать со слов Славута- год, карб/инжектор, и проч мелочи, которые важнее в данном случае батиной шохи. Там мог быть и генератор, и РН и остальное совершенно другое. Да и постить дважды незачем, поймут все.
|
написал так подробно, что бы автор сравнил схожесть историй и нашел для себя совпадения. А постил 2 раза потому после первого раза мое сообщение не появилось, даже через 12 часов, поэтому решил напмсать то же самое снова, но и оно появилось только после личной прозьбы модераторов проверить его. Славута 2004 года карб Бензин\метан.
Батя сказал, что у него, когда давно вроде было такое, помогло замена этой релюшки, они у него довольно часто ломалсь по разным причинам в гараже штуки три валяются.. |
Какой у бати был генератор на шохе?
При повороте ключа лампа АКБ светилась, или нет? |
Цитата:
|
Мынуточку, давайте сначала с мухами и коклетами разберемся- о каких схемах речь, о каких генераторах и РН ? А то щас свалится все в одну посуду. Диод пихать в схему с новым генератором( без РКЗ рс-702) бессмысленно, в старую-...
Про провода и контакты- верно. |
интересно взглянуть на старую схему, где такое оправдано. Ссылка есть?
|
Вложений: 1
А что, мало еще тут Таврий со старыми генераторами, РН типа Я112 и РКЗ РС702? Вот вам и старая схема! не видели? Смотрите:
Надеюсь, отличите? |
Генератор старый - Г-221. когда зажигание влючено, то лампочка горит, как только заводился мотор - лампочка тухла.
По поводу подключения этого устройства ( тахометра) могу сказать что подключал по инструкции. один на минус, другой на плюс, а третий на ктушку зажигания на клему плюсовую ( вробе называется К) если не выкинул коробочку, то посмотрю еще раз точне. |
Точно так и у всех, и у вас должно быть, с вашим, наверняка 97.3701, только схемы-см. пост выше- совершенно разные. А у вас лампа таки горела, или нет?
|
Я не понял, это вы у меня спрашиваете про лампочку?
|
А у кого же? Причем-второй раз.
|
Ну тогда я написал, как вела себя лампочка при запуске в посте #77. И какой генератор я тоже написал. Или я опять не понял вопроса?
|
Все, что я писал, писал о схеме, которая правее.
|
Вот это и есть новая версия. Имеет и плюсы и минус.
|
По поводу схемы что левее----проводок, наконце которого реле будет поддерживать 14 вольт должен быть поближе к клемме аккума...По мере его удалени по проводке к конечным потребителям напряжение на аккуме будет расти...я чето не понимаю тогда проблемы. Диод да, повысит напряжение, но оно должно быть в норме при исправном реле. или цель просто повысить напряжение?
|
Да это уже обсосано со всех сторон и давно.
|
"В оригинале" у меня проводка с левой картинки, а генератор - с правой. Причем провод с т"Д" на "Б" выглядит, как выход с генератора, который клемой подключается ко входу генератора. Такой себе аппендикс длиной 3-5 см. Так вот, если на вход генератора подключить провод с т"15", то напряжение в сети будет 14,8-15В. Для постоянного использования такое напряжение великовато и я поставил управляемое из салона реле, которое переключает питание т"Б" или на "апендикс" или на цепь после замка зажигания. Лампочка при этом работает корректно - при отсутствии зарядки - горит, при наличие - гаснет. Повышенное напряжение использую во время прогрева, чтобы восстановить заряд АКБ, перед постановкой в гараж, чтобы дозарядить АКБ и при обнаружении падения плотности электролита. И еще, исправная електрика автомобиля никогда не заряжает АКБ на 100%, чтобы тот не кипел. Поэтому аккумулятор нудно РЕГУЛЯРНО дозаряжать от внешнего источника. Моя система позволяет обходиться без этого.
|
Вложений: 1
Заміри на генераторі і АКБ зроблю на цих вихідних і викладу сюди, для подальшого діагностування електроустаткування Славки....
Отже в планах в мене є ,незалежно від діагнозу, замінити регулятор напруги на ВТН 9111.3702 чи ВТН 1702.3702-01. Про ВТН 9111.3702 написанно начебто для кальцієвих АКБ і дає дещо завищену напругу 14,4В, залишилось питання де їх тепер в Києві знайти, бо я читав на форумі, що їх відшукати досить нелегко... Був випадок на днях, який мене зацікавив... я грів машину після нічної парковки. Вона працювала-працювала потім бац... і фари загорілись яскравіше і оберти двигуна збільшились ні з того ні з сього.... Хоча я нічого зовсім не чіпав Написано в описі що цей повинен підійти, хоча дивлюся по кріпленням то наче і не підходить: ВТН 9111.3702 http://www.vtnauto.com/images/9111.jpg ВТН 1702.3702-01 а ось цей по кріпленням підходить: http://www.vtnauto.com/images/1702.jpg В мене є запитання до знавців, а вихід "+" на генераторі це є тей контакт, що з гайкою і клемою? Бо в книжці з експлуатації написано:" Щоб провірити роботу РН треба замірити напругу між виходом + генератора і массою авто" |
Так, з гайкою - це вихід "+". А вище й лівіше провідок, який виходить з корпусу і повертається назад - це управління напругою.
"Був випадок на днях, який мене зацікавив... я грів машину після нічної парковки. Вона працювала-працювала потім бац... і фари загорілись яскравіше і оберти двигуна збільшились ні з того ні з сього...." - може поганий контакт? У тут він від вібрації поновився? А може щітки залипають чи колекор брудний у генераторі і він регулярно не видає напругу? В принципі, на реле напруги вже йдуть нові щітки. Спробуй його замінити на справне. |
Дякую... Контакти всі пересмикав починаючі від клемм АКБ і до генератора... все начебто прикріплено міцно, але це "на око". Як заміна не допоможе буду шукати проблему деінде.....
Таке питання, а як я під"єднаю до + на генераторі бортового вольтметра, то по ідеї я буду постійно моніторити напругу яку видає генератор, вірно? Таким чином я зможу запобігти ситуацію з повним розрядженням АКБ. Була ідея підключити вольтметра до клемм АКБ так буде найточніше, але не знаю як вирішити проблему з відключенням вольтметра на період стоянки.... щоб він вимикався разом із запаленням. Можливо просто втулити в схему простого вимикача? |
втули реле. реле включает вольтметр при повороте замка зажигания, просто и надежно.
Цитата:
Для RRR---не понимаю, почему при подключении проводкА "15" на некотором расстоянии от аккума напряжение на аккуме понижается, логично должно быть наоборот, ведь при таком включении напряжение на генераторе должно быть выше, чтоб в точке подключения "15" с учетом падения напряжения на проводах было в итоге ваших 14,8 вольт. Или у вас от генератора до АКБ слишком тонкий провод идет? ЗЫ: наверное я не так понял ваше "подключить ко входу генератора", это имелось ввиду толстый провод, который дает плюс напрямую на плюсовую клемму генератора, или нет? |
Цитата:
Дякую за пораду з реле... я якось і не думав:) А яке реле взяти? |
Цитата:
|
Если по простому --- идешь в радио магазин и просишь автомобильное реле, или реле на 12 вольт, тебя поймут. Потом обычным тестером находишь два выхода с реле, между которыми тестер покажет сопротивление порядка 120---400 Ом. Это обмотка реле, если на нее подать 12 вольт, то на каких - то других контактах тем же тестером ты заметишь "0 Ом" это контакты, которые замыкаются. Ну а дальше --- один контакт обмотки реле садишь на корпус, второй контакт реле садишь туда, где у тебя появляется плюс при включении зажигания(найди это например на колождке предохранителей) а контакты реле которые замыкаются включи в разрыв одного из двух кабелей твоего вольтметра. Надеюсь объяснил понятно.
http://nikom.biz/imagel.php?pic=A160001&num=569 по ссылке фотка самого дешевого реле(там написано 24в, тебе надо с надписью 12В) 5 контактов, тебе надо найти 4 те, который я написал. Через прозрачный корпус все видно и так, какие контакты куда и чего делают. Самое распространенное, должно быть в любом магазине, можешь с этой фоткой туда и идти. |
Вложений: 1
Цитата:
Дякую за поради... впринципі я з реле розібрався і зрозумів як його підключити.... на цьому сайті добре розписано: http://autosiga.ru/content/view/76/37/ а чи є в продажі реле вже з підписаними контактами, бо тестера не маю Швиденько накидав схему, як я буду підключати вольтметр/тахометр марки "Штурман 4", може колись кому згодиться... Вибачаюсь за якість, я не радіолюбитель:) |
в принципе есть и с подписанными(если точнее с подрисованными :-) ) но можешь не разобраться. Если нет тестера -- подключай 12 вольт с аккума на все контакты, пока не услышишь щелчок, НО!!! подключай через любую автомобильную лампочку, если нарвешься на замкнутые контакты то не спалишь себе пальци, а просто загорится в полный накал лампочка. потом найдешь той же лампочкой контакты, которые замыкаются, когда на обмотку реле подается напряжение. А если купишь прозрачное реле, как на фотке и внимаааателньо рассмотришь, то увидишь контакты к которым идут два тоненьких проводка от обмотки, увидишь контакты, которые замкнутые при отсуствии напряжения, и увидишь контакты, которые щелкают/замыкаются при подаче на обмотку напряжения. Но нужен паяльник, есть же у тебя?
|
Паяльник є..... і користуватися ним вмію:)
Дякую Вам, soladko! |
Стоп, а чем ты собрался все что тебе тут советовали мерить ? Ты ж говоришь тестера нет. Тестер - это мультиметр, если чо)
|
Збираюся поміряти вольтметром, він в мене поки що не підключений... а як не вийде позичу в тестя мультиметр:)
Є можливість придбати таку штуку: трехуровневый регулятор напряжения 67.3702-01: http://images.prom.ua/17846746_w640_h640_67.370201.jpg Що скажете? Це буде краще ніж звичайний регулятор напруги? Десь читав на форумі що цей регулятор повинен підійти до мого генератора. |
Цитата:
|
Цитата:
|
Текущее время: 20:19. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.