![]() |
ЗАЗ 110307 GreenSLAVA
Вітаю! На таврофорумі я зареєструвався ще в далекому 2008 році. Завжди займав позицію читача. Писав мало.
Прийшов час міняти машину. Вже й вибрав собі наступну. Теперішню думав продавати. Але якось зайшов на драйв2 в розділ "1103" і.... Я побачив якою гарною може бути Славута, якщо докласти до неї трішки зусиль та грошей. Дискові гальма, колеса Слік, каркас, турбо. Чому б і собі не зробити машину для душі? Авто буду залишати як друге та поступово втілювати свої чудернацькі ідеї (звісно, що за вільні кошти та у вільний час). Коли саме вона стане такою, якою я хочу її бачити — не знаю, але мені поспішати нікуди. Знаю точно, що стартом цього проекту буде цей бортовий журнал. P.s. паралельно дублюватиму бортовий на сайті Драйв2: http://www.drive2.ru/r/zaz/917324/ https://h-a.d-cd.net/8098a4cs-480.jpg https://h-a.d-cd.net/6618a4cs-480.jpg https://b-a.d-cd.net/5e18a4cs-480.jpg https://e-a.d-cd.net/2918a4cs-480.jpg https://f-a.d-cd.net/9518a4cs-480.jpg https://g-a.d-cd.net/9f18a4cs-480.jpg |
Вимушена заміна амортизаторів
Йду собі на розворот... Вивертаю кермо назад й тут машина починає їхати прямо й кермо неначе отримало підсилювач) Виходжу. Mamma mia... Лопнула провушина кріплення наконечника до стійки. Слава Богу, що не на швидкості.
https://d-a.d-cd.net/bca510cs-480.jpg https://d-a.d-cd.net/52a510cs-480.jpg Робити нічого, треба їхати купувати нову стійку. Викликав друга на Сітроєні) На ринку були тільки "Агат Спорт" (червоні). Машина треба була термінову, тому перебирати не став. Купив червоні: https://g-a.d-cd.net/d0a510cs-480.jpg Також довелося купити ось таку приблуду: https://a-a.d-cd.net/e9a510cs-480.jpg Одну стійку поміняли самі. Іншу — на СТО. |
Підшипник задньої ступиці, або, як не підрізати Камаз)
Вечір. Їдемо з дружиною в Ашан. Все добре. Все спокійно. Під'їжджаю до Т-подібного перехрестя. У мене перешкода праворуч...Камаз... Метрів 40-60. Думаю, що встигну проїхати. Виїжджаю на центр перехрестя і.... хтось смикнув ручника)) Заклинило заднє праве колесо. Та ще й перед Камазом. Я звісно ж одразу зрозумів, що заклинило підшипник, тому додав газу, аби протягнути машину до краю проїжджої частини.
Знявши барабан побачив розсипаний зовнішній підшипник. Машину так і залишив на ніч. Зранку придбав ремкомплект виробництва "АТ". https://e-a.d-cd.net/b2ff10cs-480.jpg Ось із за такої маленької детальки можуть бути великі проблеми на дорозі. Будьте уважними! |
Записка під двірником — не до добра)
Якось підхожу до свого авто, а там записка зі змістом: "Я розбила Ваше авто."
Хм... Обійшовши побачив: https://d-a.d-cd.net/2965d0cs-480.jpg https://a-a.d-cd.net/3565d0cs-480.jpg https://f-a.d-cd.net/6365d0cs-480.jpg Наступного дня приїхала ціла ескадрилья: Бариня, мУж, друзі. Бариня сказала, що здавала на зад і подумала, що то "бровка", а не моя машина. Взяв з них 500 грн. Відремонтував сам. |
Твій Камаз — твої правила!)
|
ПРикольно чиать то,что ктото хочет сделать подобную моей машине..)))
|
Цитата:
|
Таки шалом,зьома! Если ннада яма для ремонта пепелаца,стучитесь в личку.есть гараж со всеми инструментами и пара рук растущих в области живота:D
|
Епопея з гальмівною магістраллю
Помітив протікання гальмівної рідини через різьбу штуцера у місці його приєднання до ГГЦ.
Ось тут: https://e-a.d-cd.net/e9g90cs-960.jpg https://d-a.d-cd.net/59g90cs-480.jpg https://f-a.d-cd.net/45g90cs-960.jpg Тут на форумі радять розвальцьовувати магістраль, або підкласти ось таку шайбу: https://c-a.d-cd.net/9bg90cs-480.jpg Поїхав я на авторинок шукати мідну конусну шайбу. Хочу Вам сказати, що продавці, які займаються усіляким дріб'язком (шайби, гайки, болти тощо) роблять округлі очі, коли запитуєш у них про конусні шайби. Кажуть, що у них є лише конусні гайки. Обходивши увесь ринок, я зрозумів, що ідею з підкладанням шайби навряд вдасться втілити у життя. Треба шукати інше рішення. Аби не йти з порожніми руками з ринку, я придбав: Герметик Manol 9914 (червоний) https://b-a.d-cd.net/d23430cs-480.jpg Шайби різних діаметрів https://g-a.d-cd.net/893430cs-480.jpg Приїхавши до себе на парковку (гаража у мене не має, тому доводиться усе робити на вулиці) почав думати, як можна вирішити проблему. Спочатку відкрутив трубку з ГГЦ, аби оцінити стан розвальцьовування магістралі: Стан розвальцьовування магістралі https://b-a.d-cd.net/6cb430cs-480.jpg Стан розвальцьовування магістралі 2 https://b-a.d-cd.net/4ab430cs-480.jpg Стан розвальцьовування магістралі 3 https://h-a.d-cd.net/beb430cs-480.jpg Стан розвальцьовування магістралі 4 https://c-a.d-cd.net/19b430cs-480.jpg Не можу сказати, що "головка" виглядає пошкодженою, або зношеною (принаймні візуально). Почав пробувати вирішувати задачу. Спочатку наніс трішки герметика на різьбу (на Таврофорумі мені, звісно, писали, що герметик у гальмівній системі — це тупак, але врахувавши усі "за" та "проти" все ж таки вирішив нанести трішки на різьбу). Результату не дало))) Йдемо далі. Раз конусну шайбу купити не вдалося, вирішив підкласти звичайну, попередньо надавши їй легкого конусного виду: Беремо шайбу та вставляємо у отвір шуруп, діаметр шапки якого більший, ніж діаметр отвору шайби https://f-a.d-cd.net/ee7430cs-480.jpg Легенько б'ємо молотком по шапці... https://e-a.d-cd.net/437430cs-480.jpg Шайба стає конусною)) https://d-a.d-cd.net/ff7430cs-480.jpg Хочу сказати, що ця ідея повний тупак))) Ніколи такого не робіть, бо то дурня. Йдемо далі. Магістраль все ще протікає. Беремо звичайнісінький ковпачок для ніпеля й дістаємо з нього гумове кільце https://e-a.d-cd.net/5cf430cs-480.jpg Одягаємо гумове кільце так, аби воно зайшло за головку гальмівної магістралі https://c-a.d-cd.net/9ef430cs-480.jpg Ще фото https://h-a.d-cd.net/9f430cs-480.jpg і ще https://g-a.d-cd.net/a9f430cs-480.jpg Вийшов такий собі маленький сальник. Знову наносимо герметик на різьбу. Слідкуємо, аби він не потрапив у отвір гальмівної магістралі! Далі міцно вставляємо магістраль у ГГЦ та закручуємо штуцер. Вуаля! Більше не протікає. Не знаю наскільки такий ремонт є довговічним та "правильним", але по факту протікання більше не має. Ось так!) |
Цитата:
|
|
Лучше бы медную шайбу поставить, сделав конусом. Она мягче, уплотнится лучше.
Резинка не известно как себя поведет при вкручивании, может закрыть канал +качесво резины не известно какое. На переднее, левое колесо, та же история была. Пока не заменил трубку на медную. По возможности, со временем, все на медь заменю. |
Озон, не прикалуйтесь с тормозами! это не ремонт и не тюнинг. потенциально на одно опасное авто на дорогах стало больше. потратили время, и в результате получили непонятный результат. заменить тормозную магистраль проще и ,наверное, быстрее.
если деталь вызывает хоть наименьшие сомнения- только замена. Вам удачи. |
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
У Вас на аватарі Таврія... Тому вона мене збила з пантелику) |
Професійнe прокачування гальм))
У нас у Києві дощить. Лежати біля авто у таку погоду не дуже комфортно (гаражу в мене не має).
Вирішив поїхати до професіоналів. Вони (професіонали) одразу ж "впарили" мені ось це: Mobil 1)) https://g-a.d-cd.net/6a7230cs-480.jpg З кузовом...Як кажуть: "пацієнт скоріше мертвий, ніж живий". Ледве підняли машину. Все тріщить.... Ну нічого. Ми це скоро виправимо! Вона ще з каркасом на Чайці ганяти буде!) https://c-a.d-cd.net/f57230cs-480.jpg Таки підняли... https://c-a.d-cd.net/48f230cs-480.jpg Процес "прокачки": Праве заднє... https://f-a.d-cd.net/32f230cs-480.jpg Ліве заднє.. Я професіоналам вже не став підказувати, що прокачування здійснюється по діагоналі... Ну то таке (c) Мирон Маркевич https://g-a.d-cd.net/66f230cs-480.jpg Праве переднє... https://g-a.d-cd.net/5f230cs-960.jpg Ще фото: https://f-a.d-cd.net/1df230cs-480.jpg https://e-a.d-cd.net/73f230cs-480.jpg https://g-a.d-cd.net/bf230cs-480.jpg https://c-a.d-cd.net/6bf230cs-480.jpg https://h-a.d-cd.net/9bf230cs-480.jpg https://f-a.d-cd.net/3bf230cs-480.jpg https://e-a.d-cd.net/c7f230cs-480.jpg https://f-a.d-cd.net/d7f230cs-480.jpg https://e-a.d-cd.net/37f230cs-480.jpg https://d-a.d-cd.net/aff230cs-480.jpg Якщо знаєте гарного зварювальника у Києві/Київській області, то, будь ласка, дайте знати. На форуми бачив гарні відгуки про "Сашу та Валєру", але я не знаю, чи вони візьмуться за таку роботу... |
Цитата:
|
Медь практически вечная. железные магистрали можно поменять(в столице соли и на пороги, и на топливные и тормозные трубы хватает)
|
Врятувати неврятоване)
Побачив, що сусід у вихідний день "підмазує" свою Ауді 80 антикором і задумався... Свою машину треба варити повністю, але ж там є місця, які ще трішки "живі". Вирішив й собі "підмазати") Гірше не стане. Принаймні до "поварки" доживи трішки більше машини)
https://d-a.d-cd.net/c98570cs-480.jpg |
После мастики не каждый сварщик возьмется за авто! Сначало переговорите с тем , кто варить будет.
|
Цитата:
|
Якось вирішив підкачати колесо... Корочше так підкачав, що ручка тріснула навпіл й за
Якось вирішив підкачати колесо... Корочше так підкачав, що ручка тріснула навпіл й залишилась у руках. Прикро... Цей насос, здається, у мене років з десяти й дістався він мені від друга дитинства, якого, на жаль, вже з нами не має...
Пройшовся магазином, але ніякий інший мені не сподобався та й цей викидати шкода. Вирішив відремонтувати цей. Отож приніс насос додому й розпочав ремонт) Зняв залишки ручки: https://a-a.d-cd.net/5cc288cs-480.jpg Беремо дерев'яну планку, відміряємо собі нову ручку й відрізаємо: https://a-a.d-cd.net/102288cs-480.jpg Сверлимо дірку відповідним сверлом, попередньо вимірявши діаметр штоку насосу штангенциркулем. За допомогою того ж "штангеля" знаходимо центр планки: https://h-a.d-cd.net/212288cs-960.jpg Дірка готова! Усе гарненько шліфуємо наждачним папером. https://a-a.d-cd.net/28a288cs-480.jpg Попередньо придбав у магазині гайки м8: https://e-a.d-cd.net/7ca288cs-480.jpg Одягаємо нашу ручку на шток насосу (підклавши під низ шайбу й пружину) та закручуємо гайку: https://d-a.d-cd.net/dea288cs-480.jpg Результат: https://h-a.d-cd.net/1ba288cs-480.jpg Поки дружина не бачить - робимо імпровізовану "фарбувальну камеру" на коридорі, шляхом чіпляння пакету із супермаркета на ручку вхідних дверей) https://a-a.d-cd.net/586288cs-480.jpg Балончик чорної фарби: https://h-a.d-cd.net/f66288cs-480.jpg Якось так... https://c-a.d-cd.net/5b6288cs-480.jpg Ось і весь ремонт. Дешево, сердито, надійно! Дякую! |
Подушка глушника
Помітив, що глушник якось дивно звисає з-під авто.
Вирішив подивитись. Аналіз проблеми https://h-a.d-cd.net/f30328cs-480.jpg Подушці прийшов кінець... https://e-a.d-cd.net/e18328cs-480.jpg Дружина підтвердила, що подушці таки прийшов кінець) https://e-a.d-cd.net/338328cs-480.jpg Колись давно купував запасну подушку. Ось і знадобилась. https://d-a.d-cd.net/f78328cs-480.jpg Якось так... https://a-a.d-cd.net/5a4328cs-480.jpg |
Кришка повітряного фільтра
Знайшов у багажнику старий балончик фарби. Захотілось щось пофарбувати. Під руку потрапила кришка повітряного фільтра.
Ось така кришечка) https://d-a.d-cd.net/d4c328cs-480.jpg На машині) https://d-a.d-cd.net/b2c328cs-480.jpg |
https://a-a.d-cd.net/5a4328cs-480.jpg
вроде как-то не правильно стоит резиночка?:) в те дырочки надо было пихать глушитель и к кузову |
Цитата:
|
Ремонт шпильок колектора. Частина перша: запчастини.
Вже давно треба було відремонтувати колектора, адже дві шпильки, на яких тримається прийомна труба, однозначно замало. Поки було не сильного голосно їздити, так і використовував авто. Але останнім часом звук став дуже гучним й запах вихлопних газів почав сильно проникати до салону авто. Стало зрозуміло, що тягнути далі не можна. Купувати новий колектор не має жодного сенсу, адже у планах встановлення зовсім іншої вихлопної системи, тому вирішено нормально відремонтувати старий колектор із заміною усіх шпильок на нові. У зв'язку з цим було придбано наступні запчастини:
https://b-a.d-cd.net/1dc804cs-480.jpg Прокладка блоку (змія), нові шпильки та гайки із латуні, звичайні гайки м8 + шайби, набір екстракторів."> Будемо ремонтувати. Далі буде... |
Цитата:
|
Цитата:
|
Ремонт шпильок колектора. Частина друга: демонтаж.
Роботи по демонтажу колектора. Скажу зразу, що із-за своєї дурості хотів обійтися "малою кров'ю" й зняти випускний колектор без зняття впускного. Не вийшло)
https://g-a.d-cd.net/cf2ac4cs-480.jpg Стартуємо) https://a-a.d-cd.net/79aac4cs-480.jpg Перше з чого почав — це із розкручування з'єднання колектор - штани, адже, якщо там не розкрутиться, то продовжувати далі немає жодного сенсу (робота проводиться на вулиці). https://h-a.d-cd.net/7c6ac4cs-480.jpg Далі демонтуємо паливну систему авто. https://f-a.d-cd.net/ff6ac4cs-480.jpg Після того, як карб зняли, можна переходити безпосередньо до демонтажу колектора. https://h-a.d-cd.net/c2eac4cs-480.jpg Проблеми виникли лише з однією гайкою. Я їй і нового трубчастого ключа купив, мазав усілякими змазками, але нічого... Довелося застосувати старий дідівський спосіб)) https://e-a.d-cd.net/feac4cs-480.jpg Крові попила) https://d-a.d-cd.net/2a1ac4cs-480.jpg Випускний колектор піддався, але витягти через низ мені не вдалося, хоча тут казали, що це можливо... Напевно у мене криві руки... https://a-a.d-cd.net/e71ac4cs-480.jpg Через верх простіше. Ще й прокладку заміню, все одно вже купив. https://d-a.d-cd.net/2a9ac4cs-480.jpg Ось і наш красень. Дві шпильки відкрутив. Думав, що доламаю, але повезло. Далі буде... |
так когда что нибудь про турбо будет ? название много обещающие, а в реале..
|
Цитата:
Платон |
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Ремонт шпильок колектора. Частина третя: фінал.
Нагадаю, що знятий колектор знаходився у такому стані:
https://f-a.d-cd.net/1688a4cs-480.jpg Дві шпильки викрутив, а дві вже давно обламані Викрутити їх мені не вдалося, а тому було прийнято рішення звернутись до товариша, який працює на СТО. Поки колектор був на СТО, я прикупив ось такий засіб: https://c-a.d-cd.net/5a48a4cs-480.jpg Фіксатор різьбового з'єднання https://g-a.d-cd.net/c748a4cs-480.jpg ще фото https://c-a.d-cd.net/8cc8a4cs-480.jpg Колектор готовий. Приміряємо нові шпильки https://c-a.d-cd.net/1c8a4cs-480.jpg Мажемо цією жижою шпильки, вкручуємо їх та залишаємо на 24 години https://e-a.d-cd.net/f3c8a4cs-480.jpg Закручуємо з використанням мідних гайок https://a-a.d-cd.net/3c28a4cs-480.jpg Ну якщо вже довелося "скидати" обидва колектори, то ставимо нову прокладку, хоча й стара була в ідеальному стані https://d-a.d-cd.net/ab28a4cs-480.jpg Збираємо усе в зворотній послідовності Вуаля. Так тихо вона, напевно, й із заводу не працювала) https://f-a.d-cd.net/95a8a4cs-480.jpg |
Трішки про Осрами...
Проїхав я декілька тисяч на Осрамах. Можу сказати, що великої різниці зі стандартними лампами я не відчув. Ні, вона є, але не в 15 разів більша, ніж вартість цих ламп у порівнянні зі штатними.
https://a-a.d-cd.net/c258a4cs-480.jpg https://g-a.d-cd.net/4a58a4cs-480.jpg |
откуда цены и что за осрам?
|
Цитата:
Брав у магазині "Автозвук". Здається, що 168 грн. Думаю, що на ринку можна знайти Китай гривень за 10-15, або той же Філіпс за гривень 25-30. Різниця в ціні не компенсується ефектом від роботи цих ламп. Але, це як на мене. |
Custom grill. Частина 1.
Піддивився у однієї Славути дуже цікаву саморобну решітку. Вирішив і собі таке змайструвати у вільний час. Для цієї мети було придбано наступне:
https://c-a.d-cd.net/10fc14cs-480.jpg Будемо різати, згинати, пиляти тощо) Далі буде… |
Custom grill. Частина 2.
Результати)
https://b-a.d-cd.net/4e5754cs-480.jpg Матрицею виступала стандартна решітка https://a-a.d-cd.net/755754cs-480.jpg Зовсім забув про отвори для завісів https://c-a.d-cd.net/775754cs-480.jpg Дарма пофарбував. Знаю. Переробимо у чорний |
Новий кузов за 7 хвилин)
Трішки позитиву!) Гарних вихідних!)
https://c-a.d-cd.net/abef6ccs-480.jpg https://h-a.d-cd.net/a7ef6ccs-480.jpg |
Ривки при 1/3 дроселя + відео
Шановні читачі мого БЖ, вітаю Вас!
Місяць назад мені дуже закортіло зробити так, аби машина працювала у відповідності до задумки її авторів. Оскільки вона (машина) дісталася мені, скажімо, у не дуже хорошому стані, то не дивно, що я постійно зустрічаю сліди криворукого ремонту від людей, які ремонтували це авто ще до того, як я ним заволодів. Так, наприклад, шланг вакуумного випередження запалювання був підключений не до карбюратора, а до колектора. Довго я морочився із ХХ, поки цього не помітив. Ну добре, то вже інше питання. Сьогодні говоритимемо про провали. Почнемо. Проблема така. При натисканні 1/3 педалі, я відчуваю такий собі "тупняк", який може тривати навіть 5-8 секунд, а потім машина починає різко шліфувати. При натисканні педалі у підлогу, "тупняк" також є, але він триває близько 1-2 секунд. Дано: "Слон" поміняний на новий і дивиться в обидві камери (привіт Наілю Порошину). Звісно, що я його налаштував так, аби він лив одразу в колектор, а не на стінки карбюратора. До цього стояв загнутий у першу камеру. Також налаштований. Було краще, але також смикалася. Вакуумне випередження запалювання у нормі. Клацає і до язика прилипає. Вакуум є. ВВ провода нові і реагують на мультиметр (привіт Наілю Порошину). Зняв я повітряний і фільтр і побачив таке: https://d-a.d-cd.net/3dd26bcs-960.jpg Судячи з усього, це Карбюратор Солекс 21081-1107010. Але книжка пише, що мій двигун (МЕМЗ 2457, 1.2 л.) має обладнюватись карбюратором Солекс 21081-1107010-10, а попередній карб встановлюється на двигуни МЕМЗ-245 (1.1 л.) та МЕМЗ-3011 (1.3 л.). Мда... Куди подівся оригінальний — не відомо. Ну добре. Йдемо далі. Сьогодні розібравши карб і все ретельно оглянувши, а також переконавшись, що "Слон" лиє туди, куди треба, я перейшов до ходових випробувань: Відео під капотом: https://www.youtube.com/watch?v=TP7xvVjtQIM Відео із салону: https://www.youtube.com/watch?v=owPgw1-snA4 Погано видно на відео, адже це треба відчувати. До Вас два запитання: 1. Чи може дана проблема бути пов'язаною з тим, що на двигуні не той карб? 2. Що я пропустив? Дякую! |
плохо смотрели вот переходная система и не работает, смотреть каналы переходной системы.
|
Кулачок №4 від Наіля Порошина
Сьогодні, нарешті, отримав легендарний кулачок від дядька Наіля.
https://a-a.d-cd.net/fe56c7cs-960.jpg Все дуже обережно запаковано. https://d-a.d-cd.net/7556c7cs-960.jpg Будемо встановлювати і випробовувати. Наілю Порошину величезне ДЯКУЮ!) |
Вот это люди бацают)
|
Цитата:
|
Цитата:
|
100%
|
заз 110307 клапана
Привет ребята. У меня авто заз 110307 (славута) и такой вопрос: при обрыве ремня грм гнутся на ней клапана или нет? Ато ни где конкретного ответа не найду. За ранее спасибо.
|
Не гнутся
|
Шикарный бортовик... ;-)
|
| Текущее время: 04:19. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.