![]() |
Розвал/сходження в домашніх умовах (фотозвіт)
Можливо комусь пригодиться спосіб як виконати розвал сходження в домашніх умовах. Початково тема була три роки тому створена на славутофорумі, а так як результат дійсний уваги то вирішив поділитись і тут.
Щоби зробити розвал сходження в домашніх умовах я використав водний рівень http://ktp.clan.su/_fr/0/2791980.jpg лазерний фонарик http://img0.joyreactor.cc/pics/comme...%B0-93141.jpeg металічну скобу до якої прикріпив фонарик так щоби промінь був паралельно до кінців скоби. http://s8.postimg.org/k735txjz5/P3170174.jpg дві довгі лінійки з поділками (Лінійки виготовленні з планок старих карнізів). http://s30.postimg.org/bko67cce5/P3170177.jpg дві дерев\"яні підставки. (Висота підставок 13-15 см.) http://s8.postimg.org/z7dpklahd/P3270222.jpg 1. На підлозі крейдою малюємо положення коліс автомобіля http://s30.postimg.org/q2cgrayvx/P3270233.jpg 2. Відкочуємо авто, і на місці коліс по міткам ставимо дві підставки, після чого шляхом підкладання сторонніх предметів під підставки, по водному рівню вирівнюємо щоби вони були на одному рівні. http://s8.postimg.org/z7dpklahd/P3270222.jpg 3. Після вирівнювання крейдою на підлозі замічаємо їх розміщення, забираємо підставки, закочуємо авто на мітки, знімаємо колеса і ставимо авто не підставки, так щоби авто стояло фланцями на підставках а не на тормозних дисках, бажано між підставкою і фланцем підставити металічні пластини, щоби фланці не в\"їдались в дерево. Перед зніманням другого колеса, будьте обережні, щоби фланець протилежного не злетів з підставки. 4. Шляхом підставляння домкрату під ричаги, піднімаємо і опускаємо кожен фланець над підставкою щоби зняти напруги з підвіски, інакше розвал буде не точним. 5. Ставимо на бампера рівень, щоби переконатись що авто стоїть без нахилу. 6. Шляхом прикладання скоби з фонариком до задніх барабанів, світимо на лінійку що знаходиться з заду щоби визначити центр авто, запам\"ятовуємо дані. http://s9.postimg.org/bkayeg90r/P3270227.jpg 7. Ставимо руль в положення в якому авто їхало прямо, і міряємо розвал як показано на малюнку. Я собі ставив розвал +20 хв, якщо орієнтуватись на віконичко рівня, край бульбашки знаходиться на поділці. http://s21.postimg.org/5kjkhc7j7/P3270232.jpg 8. Щоби змінити розвал, відпускаємо гайку верхнього болта, потім відпускаємо гайку нижнього болта, крутимо верхній болт для зміни розвалу, міряємо розвал, затягуємо нижню гайку потім верхню. Крутимо руль в сторони, кілька разів нажимаємо на перед авто і перевіряємо знову правильність встановленого розвалу. 9. При потребі знімаємо руль, і ставимо його так, щоби при вивороті руля в протилежні сторони шпиці знаходились зеркально в одному положенні. Ставимо колеса паральельно повздовжній осі авто, при цому руль має стояти рівно відносно торпеди. 10. Приставляємо до фланців скобу паралельно до землі, та міряємо розходження шляхом світіння фонариком на лінійки. Різниця відстаней між точками на лінійці спереду та на лінійці з заду, повинна бути в діапазоні 1-3 см, за умови що між лінійками відстань 4.5м. При цьому з переду має бути більша відстань ніж з заду, а точки з заду, мають бути рівновіддалені до точок визначених в пункті 6. http://s17.postimg.org/6gb89vgwr/P3270228.jpg http://s29.postimg.org/ek7rgsnnn/P3270229.jpg http://s29.postimg.org/fmr4qtl8j/P3270230.jpg http://s24.postimg.org/wcxqmlxkh/P3270231.jpg 11. Для регулювання розходження, крутимо гайки на рулюваих тягях. Після регулювання перед замірюванням, обов\"язково потрібно покрутити руль в сторони і понажимати на передок авто, щоби зняти напруги з підвіски. Результат відчув зразу під час виїзду з гаража, руль крутиться порівняно легше, машина на трасі в сторону не тікає і дорогу тримає дуже добре. В продовження теми хочу показати як швидко без будь яких затрат перевірити правильність розвалу. 1. Перевіряємо тиск в шинах. 2. Заганяємо машину на тверду рівну поверхню, крутимо руль до упору в сторону. 3. Відкочуємо машину на 1/3 оберта колеса назад, дивимось де знаходиться центр обертання стійки. Якщо вірити мурзілці по ремонту, то центр обертання стійки має бути зміщений на 5 мм назовні від центру шини. Ну і звісно відстань від центру на лівому і правому колесі має бути однакова. http://vlad5229.narod.ru/forum2/280.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/282.jpg http://hobbyport.ru/mkmagazin/venicle/zaz_1102_8.gif |
Со снятыми колесами??? Что-то новое. Да и без грузов?
|
Цитата:
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
А коли колеса в повітрі, розвал вірним не буде- нема навантаження на стойки. Для нормального треба або з навантаженням стандартним, або трошки інші дані в градусах без вантажу. |
Цитата:
Я цей розвал, робив ще в 2014 році, що літом, що зимою дорогу машина тримає відмінно. Якщо руль тримати добре в руках, то на будь якій швидкості всякі колії і хвилясті нерівності на трасі пролітаю без втрати курсу. Цитата:
Цитата:
Можливо не клікали по фотках, то вставлю в великому розмірі. https://s8.postimg.org/vnrrus7rp/P3270222.jpg https://s29.postimg.org/m0g7u2q4n/P3270230.jpg https://s17.postimg.org/5qsfxigdb/P3270228.jpg Цю фотку треба повернути на 90 градусів вправо. https://s21.postimg.org/g7ddmrfon/P3270232.jpg |
Коли робив розвал у нормального майстра, Славута стояла на естакаді, перед підйомом знизу чіплялись чушки по 100 кг спереду та ззаду, майстер робив пару качань кузовом, тільки потім починав ловити зайчики на стенді. Стенд- простий, без лазарів мойсейовичів всяких.
|
Цитата:
Номинал выставляется при нагруженности доп.весом машины. У Вас номинал получается при пустой машине, а если сядите Вы один, уже изменится розвал, будет подъедать внутреннюю часть протектора. |
Цитата:
Останні фотки з протектором колеса зроблені вчора, як бачимо на не нагруженій машині відстань від центру трохи більше 5 мм, якщо сяду в машину я і пасажир, то вийде 5 мм. |
Я собі виставляв з допомогою лазерного рівня, як тимчасово. Через два тижні поїхав на розвал, так там механік, поторохтів ключами, тільки для замилювання очей, і так все було виставлено.
|
Я делаю так с момента покупки машины делал раза 4-5 (то стойки снимал, то шаровую менял и т.д. на развал не наездишься), пробег за это время около 40 000км. Износ резины равномерный, накат хороший.
|
Цитата:
https://a.d-cd.net/6767d11s-960.jpg https://a.d-cd.net/4f67d11s-960.jpg |
Цитата:
Цитата: "Затем на передних колесах находим противоположно расположенные места с одинаковым осевым биением диска (если диски новые и ровные, без восьмерки можно не делать) для этого поддомкрачиваем одно из передних колес, приставив с зазором к торцу диска например кусок палки или камень вращаем колесо, находим и помечаем (мелом например) места где зазор одинаковый, на одной линии (нет биения) и опускаем машину так чтоб эти места были выстроены вертикально. " |
Цитата:
|
Геодезический способ поверки(горизонт, вертикаль) - штатный для любых приборов(нивелир, теодолит, буссоль)
Чтобы свести "к нулю" погрешности от неровного диска(или шины). 1--Ставите мелом метки по вертикали на скате(или диске). 2--Приложить уровень(с верт. пузырьком) или измерить линейкой от верт. нитки отвеса 3--записать показания шкалы пузырька или деления линейки 4-- прокатить авто. пока метки мелом не поменяются местами(по вертикали) 5 -- проделать заново п. 2 и п.3 6. сложить показания п.3. и п.5 и разделить сумму на ДВА. полученное число и будет истинная цифра для диска/ската, без биения |
Недавно менял передние стойки, решил делать по книжке, вначале развал, потом схождение и опять книжка на*бала :D
На глаз видно было, что с новыми стойками сильно большое расхождение впереди, забил, заехал в гараж, заезжал задом (!), отрегулировал развал, выезжаю на ровный участок, перемеряю, громко матерюсь, размер совсем не тот что выставлял. Из-за сильного расхождения впереди, после заезжания задом, колёса при остановке становились так \ /, я их ставлю так | |, выезжаю уже передом и развал становится / \. После этого забил на порядок регулировки по книжке и сделал наоборот, выставил предварительно расхождение, а уже потом развал. Когда схождение/расхождение хоть приблизительно в норме, то машину катай хоть вперёд хоть назад, развал не меняется сам собой, а когда сильно сбит, то в зависимости куда катишь, меняется от такого \ /, к такому / \. Это моё личное наблюдение, если кто не согласен, делайте по книжке :) |
Цитата:
|
По схождению описанное Zhek наблюдал, но это не касается свободного катания машины вперед назад, а при движении задним ходом. А вот на развал никогда не обращал внимания.
|
Цитата:
В книжке такого правда не пишут ? Сначала развал, потом схождение, ну-ну :D. Думаю такое у многих было, после замены на новые стойки и все думают, что с неправильным схожденем сделали правильный развал, кто ж его потом перепроверять будет :D |
Цитата:
Я перепроверяю после схождения развал, подправлять не приходилось. |
Цитата:
Я описал ситуацию после замены обоих стоек. Вышо большое расхождение впереди колёс и соответственно схождение сзади, сзади смотрели друг на друга, при качении назад подминало резину под машину на обоих колёсах (пример, когда машина входит в поворот), естественно под действием силы развал менялся на такой \ /, стояло покатить вперёд, резину уже выворачивало наружу и развал менялся на / \. Ну смоделируйте ситуацию в голове, разве это сложно ? Да, можно было отрегулировать и так, но при этой ситуации нужно было заехать на яму передом (!), а я заехал задом и остановился, резина в месте контакта с полом, ушла под машину, колёса вывернуло с такого положения | |, в такое \ /. |
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Взагалі, нормальний розвал роблять зі статичним навантаженням, тиск в колесах в нормі, люфтів ніде нема і т.д., тоді він буде правильний.
Забезпечити простим рівнем досить важко, далеко не всі для цього годяться. В мене була скоба з мітками, яка прикладалась вертикально до боковин диска, в низу- риски-поділки для виска, і все це на строго горизонтальній підлозі ями з ухилом не більше 1мм/м по осі. А сход- класична розсувна рейка. |
Цитата:
Считаю 40 000км пробега со своим развалом поддтверждает правильность моих действий. Мух ловить не вижу смысла. Там более по книжке на развал +- 2 мм допуск и на расхождение +3мм, что линейкой достичь не составит труда. |
Цитата:
Цитата:
|
Цитата:
http://tavria.org.ua/faq/dvig/zaz_16.jpg |
Цитата:
Я описав ситуацію, про яку в книзі не врахували, а описали процес регулювання в ідеальних умовах, хоча про ідеальні умови теж ні слова не написали. Якщо є бажання, то перечитайте уважно про що я писав, зробіть висновок для себе або не робіть висновок, як бажаєте. Ще раз напишу своє бачення гаражного регулювання, після заміни передніх стійок Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
Я стойки в сборе не менял, потому наверное и небыло подобных проблем. Менял верхние опоры, патроны стоек+ по мелочи пыльники шрусов, шаровые, проточка клюшек (после проточки расхождение крепко в минус ушло /\, но подобного не наблюдал, делал вначале развал, потом схождение, хотя может просто не перепроверил потом развал, но резину не жрало точно и накат хороший был) максимум уход от номинала сход развала заметил после того как поварил левый стакан, начало по-шву отрываться, сварной сказал если б не распорка оторвало бы скорее всего, оторвался по сварке усилитель, гнили нет (только с моря приехал, 440 км в одну сторону). |
Цитата:
Разве я писал о простом регулировании или мой случай большая редкость ? Книжка такого прикола не описывает Главное вникнуть и не наступать на те же грабли :):) |
Цитата:
|
Цитата:
|
Нууу, якщо вважати, що книга про Таврію рівноцінна Біблії, то там повинно бути прописане все.
|
Цитата:
Звідки ви взяли що в мене розбиті сайлентблоки ? В ричагах відносно нові, тому що міняв ричаги в зборі коли хотів стаб поставити, потім зі стабом не сподобалось і його зняв, ричаги залишились. В рульових тягах завінив на нові восени. Ви гадаєте що конструкція підвіски настільки жорстка, що не має місця згинання ? Навіть коли за жорстість відповідає рухомий шток амортизатора ? Та ще декілька деталей, підшипник, шарова, верхні опори, тіж самі сайлентблоки. В якому ідеальному все це має бути, щоб не дало відхилення в декілька мм ? Хоча навіть зі всіма перерахованими недоліками можна зробити розвал, коли в статичному стані підвіска не знаходиться в напрузі. |
Хлопці, а може досить?
|
Тут http://vlad5229.narod.ru/forum2/Rozval-Shod.xls можна скачати файл з розрахунками для встановлення будь яких кутів.
|
Заменил стойку переднюю. Одну. К развальщику в этот раз решил не ехать - денег нет, а ремонты часто стали происходить - то одно , то другое. Не наездиешься :). Насмотрелся ютубов, сделал "линейку", привязал гайку к нитке... Развал сделал - там проще, как и на "не тронутом" колесе оставил 3 мм.
Расхождение пока не трогал, хотя и спереди расстояние меньше на пару мм, чем сзади колесА, а должно быть наоборот. И вот теперь варианты: - ну его нах крутить, ведь рулевые тяги я не трогал, только аморт заменил, а они на заводе делаются "один в один" - Крутить, пока не покажется "о, нормально теперь" только одну тягу, со стороны замененного амортизатора - Крутить по чуть-чуть обе тяги до: "о, нормально теперь" ??? ЗЫ: амортизатор был заменен потому что отломалась та его часть, которая контактирует с рулевой тягой. Вот так в дороге отломалась просто. Хорошо, что на маленькой скорости и уткнулся в сугроб, а не на встречку полез. В аморт вставлена вставка каяба, поэтому и заменен был только корпус амортизатора, купленный на разборке. Зы 2. Ничем при регулировке (развала) машину не нагружал. Но проверял много раз в разных положениях (катал взад-вперед вдоль ямы не меньше метра, иногда своим весом (100кг) "покачивая"). То-же и с проверкой схождения. Везде более-менее одинаково |
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Коли міняв резину, то замітив що на передніх колесах знос зовнішньої сторони колеса більший ніж внутрішнього, то сьогодні вирішив переміряти геометрію коліс. Самому щось не було бажання крутити гайки, то вирішив заїхати на СТО, стенд у них такий як на фото.
http://www.trommelberg.ru/Product.as...arranty2=False Розвал передніх коліс наміряли 13-14 хвилин, а розходження 23 хв. Виходить не варто робити розходження близьким до максимальної величини. В ПО до стенда нема окремо параметрів до славути, славута іде разом з ваз 2109, а там зовсім інші кути, згідно мурзілки на ваз-2109 там сходження а не розходження в діапазоні 0-10 хв. Сходження кожного колеса згідно даних ПО стенда 0град +-5 хвилин. Розвальщик ніяк не міг повірити що в славуті передні колеса повинні розходитись в діапазоні 8-25 хвилин. Загалом я не дуже розумів (розвальщик також не міг пояснити) що намальовано на екрані, чи реальне розходження, чи відхилення від заданих в ПО кутів.. Заради експеременту вирішив виставили розходження в нуль як рекомендує ПО стенда, покатаюсь подивлюсь як буде себе вести машина, якщо буде погано, то вже буду крутити сам, але вже ближче до відмітки 8 хвилин а не до відмітки 25 хвилин. https://s33.postimg.org/owbz05yuz/rozval.jpg |
Цитата:
|
Цитата:
Цитата:
Цитата:
|
Я в первой попавшейся книжке про Таврию нашёл вот такие цифры
http://i.piccy.info/i9/32380d17accbc...crshot_500.jpghttp://i.piccy.info/a3/2017-12-13-07...72x449-r/i.gif На моей машине, купленной недавно, развал отрицательный, и явно больше 1/3 градуса. Регулировать или оставить как есть? Резину не жрёт, накат хороший. Возможно, под этот нестандартный развал сделали и подходящее схождение. С минусом, само собой; я использую общий термин "схождение". Где-то попадалась инфа от гонщиков, что на каждый градус отклонения развала от заводской нормы нужно 6 минут (половинного или полного?) схождения. Цифры трудноуловимые, но они есть. |
Так там вроде о РАСхождении написано, не?
Кстати, ссылка по углам и миллиметрам на как-бы подобный ВАЗ-2109 некорректна, нормально там даются углы и с нагрузкой, и без, и разница есть. |
Цитата:
PS по поводу РАСхождения мой комментарий в предыдущем сообщении уже есть, повторять не буду. |
Цитата:
|
|
Цитата:
|
Поищите первую- Фучаджи первых изданий 89-90 г.г. там точно нет ошибок и своих толкований.
|
Цитата:
|
Цитата:
Если про "расхождение", то есть термин "схождение", оно может быть положительным и отрицательным. Вот "расхождение" это как раз и есть ненаучная отсебятина. https://thumb.ibb.co/fuAuKm/Scr1.jpg |
Цитата:
При виставленні розвалу треба напевне ще дивитись на вісь обертання, бо якщо велике віхилення від центру колеса то буде туго крутитись руль і руль буде відчувати всі нерівності на дорозі http://hobbyport.ru/mkmagazin/venicle/zaz_1102_8.gif http://tavria.org.ua/faq/dvig/zaz_16.jpg Цитата:
Цитата:
|
Цитата:
|
Я еще что думаю....при положительном развале колеса больше сходятся при езде, чем при отрицательном, может исходя из этого и выбирать 8,,,23? Чем положительнее развал, тем больше надо делать расхождение(до 23). Тоесть для 20 положительных минут надо брать 23, а для отрицательных 20 минут брать 8
|
Цитата:
А вобще для себя зделал вывод, на приятность руления и проезд ям и ямок большое влияние дает состояние сайлентов в рулевых. Менял 10 тык назад, сразу после замены машину не узнать, неровностей дороги на руле не ощущаешь, курсовая устойчивость на высоте. Сейчас опять машина начинает подрыскивать по дороге, словил череду ямок правым колесом-тянет вправо и наоборот соответственно. Знаю, что есть готовые решения на тягах другого типа, но цена кусается... |
Моя на родных если пустить руль идет туда, куда дорога наклонена, а если ровно -то прямо может ехать несколько сотен метров(больше 300 точно, а иногда и км и выше, тут как повезет), прежде чем сантиметров 30-50 сдвинется
|
Цитата:
Вчера ехал с сильными боковыми порывами, благо в салоне 4 человека, так бы сдуло с трасы... |
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
Ти ж не будеш утримуватись вiд регулювання бажаного розвалу, аби не перевищити те вiдхилення? |
при положительном развале машина от асфальта отталкивается больше внешней стороной колеса, в итоге колесо в центр больше стремиться. Ну это мне так кажется(не утверждаю), может где уже все изучено и расписано - дайте почитать, интересно.
|
Цитата:
Вот смотри, простой пример. Наклоняют колесо, и оно поворачивает. Вот здесь https://www.drive2.ru/b/660777/ чуть более научно про "тягу развала" |
Цитата:
http://zapchastizaz.com.ua/10652-thi...3414030-93.jpg http://zapchastizaz.com.ua/7141-thic...3414030-93.jpg Цитата:
Цитата:
|
Спасибо. Значит для положительного развала надо меньше расхождение делать, в указанном диапазоне.
|
Цитата:
|
чем дальше вынесен колесный диск, тем сильнее колеса при езде будут к центру стремится, когда давим на газ. А ось да, всегда через центр шарика шаровой опоры и центр упорного подшипника стойки
|
Цитата:
Рулевые тяги одинаковы, косвенно это проверяется равным выворотом колес в обе стороны. Цитата:
Также в свое время на копейке был увод, что руль трудно было держать и на местном сто ничего не могли сделать (регулировка без компа, по зеркалам), поехал в итоге на другое с нормальным оборудованием, этот угол как раз и оказался разным, что то около 6 градусов, на одном колесе -2, на другом +4 как-то так, мастер наложил пачку шайб под рычаг и при первой поездке радости небыло предела.:) |
"Что интересно: при небольшом изменении угла развала куда более значительно изменяется схождение. Такова конструкция подвески. Получается так: колеса «домиком» совсем чуть-чуть, а износ шин не обязательно неравномерный, но сильный, поскольку, в первую очередь, именно сбитое схождение «съедает» колеса. А уже во вторую — неправильный развал".
Интересная статейка |
Цитата:
Во-первых, две силы от двух колёс компенсируют друг друга, и всё сводится к "растягиванию" наконечников и сайлентов рулевых тяг. Во-вторых, у нас речь была немного не о том. |
Цитата:
http://tavria.org.ua/faq/dvig/zaz_16.jpg В більш пізній літературі, 5 мм на зовні. Як краще, то тільки треба експерементувати. Можливо цей варіант і кращий, тому що можливо получається меньша нагрузка на рулюві тяги. http://hobbyport.ru/mkmagazin/venicle/zaz_1102_8.gif Цитата:
http://zapchastizaz.com.ua/7141-thic...3414030-93.jpg Цитата:
Цитата:
|
Мужики, возникла такая проблема. Таврег 91-го года рождения, пробег 63 ткм. Был у двух развальщиков и оба в один голос говорят, что не могут отрегулировать развал на левом колесе. Собираюсь менять стойки в скором времени, из за чего не могут отрегулировать развал на левом колесе, не хочу, что б с новыми стойками такое было.
|
попробуйте спросить почему не могут. Если пьяные после НГ - это одно, а если кто-то(например, гипотетически) сваркой развальный болт заварил - это совсем другое
|
Спрашивал, говорят, чтотнезнают. Либо стойка либо стакан. Как узнать завален ли стакан?
|
Как? Смотреть! И зачем его варить, кто скажет?
|
Цитата:
Цитата:
Цитата:
И эта, когда мне всякими лазерами регулировали сход-развал, то машинку всегда тянуло влево. Причем заезжал и к "провереным" мастерам в том числе, пытались регулировать и с грузами и без оных. Машина поехала прямо только после компьютерного стенда, регулировали без нагрузки. Резину не жрало ни разу после регулирования как у гаражных мастеров так и в разных сервисах. |
Цитата:
|
Цитата:
|
У меня и передние и задние колеса, если по кузову смотреть, были смещены вперед-назад неодинаково. Но именно компьютер помог устранить увод авто в сторону.
|
Цитата:
|
ХЗ, шо там и как. Машинка прямо поехала после регулировки на Героев Обороны 4, возле гостиницы Колос. Стенд там стандартный был, такие я видел на разных станциях. Наверняка и ПО там одинаковое под одинаковые авто.
|
Цитата:
|
Не, понятно шо их много разных. Просто по внешнему виду ящика, монитора, хреновин шо вешаются на колеса - можно узнать точно такой же стенд.
|
Робив днями развал сходження, причому сталося так що робив два рази підряд на різних СТО, то з 100-відсотковою впевненістю можу сказати що сходження передніх коліс таки має бути мінусовим.
На комп"ютерних стендах під час роботи або вибирають автомобіль ВАЗ-2109 бо таврії-славути нема в переліку авто, або якщо навіть і є, то там сходження +5"..+16". Так от, заїхав на перше СТО, поміряли, кажуть все в межах норми, нічого чіпати не потрібно (сходження було в плюсі). Кажу ставте розвал по +10", а сходження по -4" на кожне колесо. Кажуть що знають що по книжці має бути мінус, але може їсти резину. Я наполіг і зробили типу як я хотів. Коли виїхав на трасу, то машина почала тримати дорогу добре, але як відпустити руля то руль тікає трохи вліво. Вдома поміряв розвал, то ліве колесо хвилин 20 в плюсі, а праве хвилин 20 в мінусі. Пацани на СТО напевне не вкурсі що треба фіксувати руль в центральному положенні і крутити розвал і сходження одночасно на кожному колесі бо вони взаємопов"язані. СТО №2 через два дні після СТО№1. Після СТО№1, розвал ліве колесо +22", розвал праве колесо -31", сходження ліве колесо -3" праве колесо -9". Попросив щоби поставили розвал +10, сходження по -4 (вийшло трохи більше), також були проти мінуса, але я наполіг. Тут вже все як має бути, руль зафіксували, педаль тормоза також. Результат, на трасі на прямій ділянці руль відпускаєш, він нікуди не тікає, і незважаючи на те що на дорозі колії і нерівності машина тримає напрямок і нікуди не з"їзджає. Раніше навіть при нулюваму сходженні на тих самих ділянках дороги була постійна розкачка машини в сторони і доводилось постійно підрулювати. |
Як робили- пустий кузов, чи з баластом?
|
Цитата:
|
... крутиш розвал, зміщується сходження, крутиш сходження, міняється розвал...(с) з першим згоден, з другим- ні разу не згоден. Для цьго дость добре розібратись в конструкції і трошки геометрії.
|
Если большие нкточчности в регулировке(совсем сбито) то и второе будет в некоторых случаях. Нсли чуть то да, второго не будетр
|
Цитата:
На СТО№2, я слідкував на екрані за роботою майстра, то все взаємопов"язане, сходження не може впливати на розвал тільки в одному випадку, якщо вісь обертання передніх стійок перпендикулярна до поверхні землі, але там є, як поперечний наклон осі, так і продольний. Навіть тут на форумі, можливо навіть і в цій темі писав хтось, що зробив розвал по книзі по ремонту, а після того як зробив сходження, то розвал вже не відповідав тому що він виставив. Мені колись дуже давно робили розвал на оптичному стенді, то коли майстер повертав руля в сторони, то точка від лазера рухалась не по прямій. http://club-fiat.org.ua/_fr/13/5536857.jpg |
Впливає то і впливає, аргументи хлопців сильніші , нема чим крити. А що конструкція і все інше кажуть проти- аби якось їхало.
|
Цитата:
В мене ще одна проблема намалювалась, ліве заднє колесо сходження +7", розвал +22", а праве сходження +17", розвал -30". Треба буде літом шайби підставити під верхні болти щоби вирівняти. |
При чому тут різне відхилення у авто, яке далако позаду Таврії по конструкціїї? Досить уважно вивчити конструкцію Таврії, її рульового механізму в двох площинах, добре подумати і один раз назавжди зрозуміти, що на що впливає.
Для регулювання тавромеханізму досить простих дзеркал і старого стенду з лампочками. Але коли хочеться, грошей та часу на СТО та хлопців, які не бачать різниці між 2108/09 та 1102 і беруться, вистачає- регулюйте. Як как казав начальник тюрми - ...не вижу препятствий!...(с) |
Васильевич, не спорьте. Выше сказанное soladko и Володимир всё правильно.
"Если большие неточности в регулировке(совсем сбито) то и второе будет, в некоторых случаях. Но если чуть - то да, второго не будет." |
А, ну если так- ша, молчу!
|
Цитата:
|
Цитата:
Наступного разу напевне буду на СТО домовлятись про оренду стенда, а не про послугу в цілому.:D |
Цитата:
|
Цитата:
|
Текущее время: 22:46. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.