ТавроФорум

ТавроФорум (https://forum.tavria.org.ua/index.php)
-   Тюнинг (https://forum.tavria.org.ua/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Сиситема динамічного надуву (https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=14640)

Grom_84 11.03.2008 00:16

Сиситема динамічного надуву
 
Система складається з лійкоподібного заборника та короткого прямого воздуховода, який сполучає забірник з корпусом повітряного фільтра.
Призначення: по своїй суті є ситемою забору холодного повітря (забір здійснюється перед радіатором), що само пособі збільшує ККД теплового двигуна за циклом Карно (вставить формулу цикла Карно і підставить значення). Крім того система використовує силу потоку зустрічного повітря для зменшення гідравлічних втрат у впускному тракті, які в середньому складають 5-7% від номінальної потужності. Фактично набігаючий потік продавлює повітря крізь повітряний фільтр і збільшує таким чином коефіцієнт наповненості циліндрів, який в сеердньому становить 0,8.

Особливість даної системи – починає працювати на швидкостях 80-90 км/год, оскільки залежитьвід квадрату швидкості. Орієнтовно може підвищити тиск у впускному тракті на 0,1-0,3 бара (залежить від виконання).

Перестороги: система повинна бути встановлена таким чином щоб виключити можливість засмоктування великої кількості води у впускний коллектор, тобто унеможливити гідроудар. Також варто передбачити додаткове попередне фільтрування повітря, щоб уникнути передчасного забруднення повітряного фільтра.

Grom_84 11.03.2008 00:34

Re: Сиситема динамічного надуву
 
Розрахувати його можна за формулою

dP / P = (v2) / (2RT)

звідки dP (дельта P) = (v2) * Р / (2RT)

тобто зміна тиску= тиск атмосферний * (квадрат швидкості) / (2 * 8.31441 Дж/[К•моль] * Температуру)
Температуру приймемо за 27 гр С, тоді це рівняння прийме вигляд

дельта P = (v2 * 101 325 па) / 2 * 8.31441 Дж/[К•моль] * 300

При швидкості 20 м/c це буде дорівнювати
((20)2 * 101 325 па) / 2 * 8.31441 Дж/(К•моль) * 300 = 40530000/ 4988,646 = 8124,4489987864442576202039591504
близько 0,08 бара

При 30 м/с
((30)2 * 101 325 па) / 2 * 8.31441 Дж/(К•моль) * 300 = 112358279,25/4988,646 =22522,800625660750432081169920656
близько 0,22 бара

перед повітряним фільтром
Такми чином на швидкостях рушу близькох до 100 км на годину буде створюватися тиск повітря, що реально може збільшити наповнюваність циліндрів і таким чином збільшити потужність
всі формули приведені для труби, яка не має супротиву і без урахування лійкоподібного заборника
був би вдячний за формули, які дадуть змогу розрахувати реальні показники (врахувати опір трубопроводу та геометричні показники заборника)
:D

palm 11.03.2008 02:28

Re: Сиситема динамічного надуву
 
да...это есть действующий девайс...только плошадь большая о скорость движения надо----но это лучше .чем пылесос :D

Grom_84 11.03.2008 11:57

Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
то Палм

А у тебе случаем есть формулка для расчету? Я про площадь заборника, и трубопровод???

DamonZ 11.03.2008 20:11

Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
Сделал себе проще. У меня ВАЗ-2106. Подрезал стандартный нос и на него одел шлангу что идёт в "Запорожце" между воздуханом и карбом. Шланга лягла как раз над радиатором. Результат - никакой. Покрайней мере я не заметил. Нашёл только отрицательную сторону. Если заслонка кастрюли стоит в положении лето. То на трасе при скоросте выше 80 и нейтралке двиг глохнет. Если поставить в положение "ни нашим ни вашим" Т.е. открыта зима и лето и с зимы снят патрубок. То всё ок.

Grom_84 11.03.2008 20:30

Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
Ну поперше ставиться ця штука буде на Таві. І над радіатором там тільки капот.... тому будемо різать білярадіатора, під місцем кріплення скоби петлі капота. можливо з цього приводу "доведеться" перевести капот на алігаторне відкривання :?

По друге трубку варто попередньо розрахувати. як раз для цього і створена ця тема.

По трете в трубопровід вставляється додатковий дросель, що запобігає надлишкове надування на великих швидкостях і малих кутах відкриття дроселя.

Grom_84 11.03.2008 20:54

Сиситема динамічного надуву
 
Вложений: 1
взагалі таке враження що форум вмер... пишеш стараєшся, а кілька дідів глянуть :-D потім щей :twisted: а потім нікому до тебе нема діла...

Тим не менше викладую свій швидкий скетч для Палма. Якщо звісно йому буде зрозуміло що і до чого я буду ліпити

ПДЗ має зменшувати повітряний поток, щоб не передувало. Піддивився на Доджі з системою Рам Ейр. Приводиться від ДЗ першої камери має починати відкриватися на її 30 градусі, закінчувати відкриття на 70 (шоб ІІ камера втигла вийти на режим між 60 і 70 гр).
Можливо співвідношення її площі до площі перерізу не вгадав, але це ж експеримент! принаймні глохнуть не буде.

Верхня площина заборника лежить в горизонталі, нижня під кутом 30 гр вниз. Початковий трубопровід 100 мм звужується до 80 мм і ПДЗ, потім входить у фільтр.

Попередні міркування щодо матеріалу - жесть, можливо склопластик

xg242 11.03.2008 21:29

Re: Сиситема динамічного надуву
 
если присмотретья то у многих современных инжекторных машин фильтр воздушный стоит там где есть приток воздуха и есть зашумляющая бочка + насколько я понял она препятствует попаданию воды

Grom_84 11.03.2008 21:34

Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
що єсть зашумляющая бочка???
Така системка стоїть на карбовій ТАЗ 2110 з завода! а для нас тюніх! Доколе?
Правда в ТАЗу стоїть помірно малий заборничок, тому проблем з передуванням нема

У інжекторів часто заборник за бампером, щоб не засмоктало води його діаметр в рази більший за ДЗ, плюс він направлений вгору і має -надцять згинів. Саме це крепко знижує його ефективність. практично все зводиться до заборника холодного повітря.

xg242 11.03.2008 21:37

Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
Цитата:

Сообщение от Grom_84
що єсть зашумляющая бочка???
Така системка стоїть на карбовій ТАЗ 2110 з завода! а для нас тюніх! Доколе?
Правда в ТАЗу стоїть помірно малий заборничок, тому проблем з передуванням нема

У інжекторів часто заборник за бампером, щоб не засмоктало води його діаметр в рази більший за ДЗ, плюс він направлений вгору і має -надцять згинів. Саме це крепко знижує його ефективність. практично все зводиться до заборника холодного повітря.

это как раз бункер который стоит до бункера с фильтром
сорри мож немного терминалогией не владею

palm 11.03.2008 22:22

Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
первое.что могу сказать.........задняя стенка не должна иметь прямых стенок--кароче она должна плавно перетекать в сужение...а не как у тебя на эскизе....(закон о турбулентности №2)
второе на входе надо будет ставить регулировочную заслонку..по всей плоскости(не для ограничения.а для регулирования напрааленности потока)
третье--как это не странно звучит..но эффективнейй будет если ты...это воздухозаборник установиш не не морде..а под днищем примерно там.где стоят крабы(я вполне серьёздно) там потокв 2-2.5раза выше

Lambert 11.03.2008 22:25

Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
То своеобразный ресивер, его первая задача - собрать крупный мусор. Если разобрать оный коробок - можно увидеть как он устроен, там отстойник своеобразный.
На воздушный поток эта штука влияет сугубо негативно, там же завихрений масса

palm 11.03.2008 22:37

Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
если вы по бочку и углубление для фильтра на инжекторах--то Ламберт правильно паписал---сугобо для мусора

viktorjl 11.03.2008 22:39

Re: Сиситема динамічного надуву
 
2 Grom_84
У тебя на большой скорости смесь будет бедная, как ты собираешься фиксить этот баг?

B.A.S. 11.03.2008 22:45

Re: Сиситема динамічного надуву
 
Цитата:

Сообщение от 4el
2 Grom_84
У тебя на большой скорости смесь будет бедная, как ты собираешься фиксить этот баг?

С чего это вдруг!? Учим "Устройство смесеобразования карбюраторных и нжекторных двигателей"
По теме, полгода назад было задумка. снимаем правую фару делаем воронку потипу с оковской морды вместо фары труба 100мм идет над комутатором между крылом истаканом, расш. бачок убирается в другое место, далее глангами гофрами заводим все это дело к впуску.

Lambert 11.03.2008 23:47

Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
Цитата:

Сообщение от palm
но эффективнейй будет если ты...это воздухозаборник установиш не не морде..а под днищем примерно там.где стоят крабы(я вполне серьёздно) там потокв 2-2.5раза выше

Только там и мусора/пыли больше. Фильтра станут совсем уж расходным материалом :)

xg242 11.03.2008 23:51

Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
Цитата:

Сообщение от Lambert
Цитата:

Сообщение от palm
но эффективнейй будет если ты...это воздухозаборник установиш не не морде..а под днищем примерно там.где стоят крабы(я вполне серьёздно) там потокв 2-2.5раза выше

Только там и мусора/пыли больше. Фильтра станут совсем уж расходным материалом :)

яб туды не тулил бы его ни в коем случае не тока забиваться будет быстрей а еше и водички поьет)))
проще капот разрезать и не мучаться или фару выкинуть или придумать как возле радиатора протиснуться чтобы в район решетки его присобачить но вниз в таврии ни в коем случае

Lambert 11.03.2008 23:56

Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
Кстати да, про пыль я вспомнил а о воде как-то не подумал.
Если зачерпнет из лужи - будет скоропостижная жопа мотору, быстро и эффективно. Жидкость-то хрен сдавишь так как воздух

xg242 11.03.2008 23:58

Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
Цитата:

Сообщение от Lambert
Кстати да, про пыль я вспомнил а о воде как-то не подумал.
Если зачерпнет из лужи - будет скоропостижная жопа мотору, быстро и эффективно. Жидкость-то хрен сдавишь так как воздух

в тавре еще чудо аэродинамика моторный отсек выполняет функции тормоза воздушного еслиб не металические шитки снизу то намного грязней было.

Lambert 12.03.2008 00:02

Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
Хм. А если верить докам - то коэффициент аэродинамического сопротивления Сх у тавра меньше чем у зубилы, например.
Но в общем-то я согласен с мыслью брать воздух на капоте.
В моей машине так и сделано, думаю мне не стоит тягаться с ипонскими инженерами :)

xg242 12.03.2008 00:08

Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
Цитата:

Сообщение от Lambert
Хм. А если верить докам - то коэффициент аэродинамического сопротивления Сх у тавра меньше чем у зубилы, например.
Но в общем-то я согласен с мыслью брать воздух на капоте.
В моей машине так и сделано, думаю мне не стоит тягаться с ипонскими инженерами :)

тока подсос воздуха сниху нехилый у таврии.. или изза короткого бампера и высокой посадки или изза чегото еще.. сзади снизу специально стали на таврии стаить пласиковый фартух чтобы не так сильно закидывала зад потоками воздуха идущими из под машины.

кстати ктото ваще крыло резал для забора воздуха

Lambert 12.03.2008 00:17

Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
А если под тавробампер губу навесить - лучше будет?

Grom_84 12.03.2008 02:32

Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
тепер попорядку:

Бампер буде робиться із склопластика після чергової сесії (час, гроші, Т 300 К). для цього всього є ескізи, приблизно зідрані з усяких мудрих тачил в тому числі і субару.

Від заборника на капоті відмовився, бо: вода! необхідність стикування, складні форми, якимим я ще не володію і все ба ж необхідність регулювання потоку

То Палм
Опускать заборник вниз - категорично неможна. Не знаю які у вас дороги, але у мене на виїзді з дому є досить тривала і глибока водна перешкода... а оскільки то дощ то труби порвало - вона майже вічна. Всі хто з низьким обвісом чи малим кліренсом стоять перед нею, а нас штуз 5 тавро/славутобратії паркуєтсо де хоче :-D
Крім того дороги і грязюка - нема де розігнаться, грязюка все позабиває.

:lol: Варто тільки написать що форум здох як всі починають відповідати :lol:

Регулювать потік буде ПередДросельна Заслонка. Її функція забезпечити потік на ХХ і малих обертах не менший ніж сток. Високі обрети і відповідно відкриття ІІ камери будуть потребувати відкриття ПДЗ. ІІ камера дає дуже багату суміш, тому обіднить її важкувато. А оскільки це спорт режим їзди, то я її ще збагачу і в місті відкривати не буду.

Grom_84 12.03.2008 02:46

Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
То Ламберт
На капоті часто можна попасти в зону низького тиску і нічого з тієї діри не зловить... а у мене немає аеродинамічної труби щоб прощупать свій капот на предмет зон високого/низького тиску. Це в принципі головна проблема. Другорядне я краще там напиляю дірок для наскрізної продувки, щоб запах бенза і паленого щеплення не затягувало в салон (о як нана їздить - усьо димить). відповідно замість лізти під дно на захист картера і бризговики повітря полізе/витянеться крізь дюрки на капоті і створить додаткову прижимну силу, як у всяких пристойних Субару SТі

То Палм
Цитата:

задняя стенка не должна иметь прямых стенок--кароче она должна плавно перетекать в сужение...а не как у тебя на эскизе....(закон о турбулентности №2)
второе на входе надо будет ставить регулировочную заслонку..по всей плоскости(не для ограничения.а для регулирования напрааленности потока)
Задню стінку треба вивести плавно як жіночу фігуру? тобто щоб повітряний потік не скидав всяке лайно в заборнику а тяг його глибше, чи турбулентності на вході буде мало для початкового очищення. (на ескізі не вказував, але морда заборника зашивається дрібною сіточкою, а стоятиме він за трохи крупнішою сіточкою морди передка на відстані 1-1,5 см, щоб знову ж таки надлишок потоку здувався і змітав сміття) що про це думаєш?

Що означає для направления потока? ПДЗ буде обмежувати потік - це я розумію, але яка різниця як його направляти в трубопровід? Взагалі є думки про тупінчатий завихрбвач, який би складав за собою сміття як тромб в артерії. Але я не знаю як розрахувати. За ним можна потсавить калібрований отвір для зливання/видування води (багато тиску не зїсть, а лишньої води буде менше)

Чи не міг би ти тикнуть носом в нормальні книжки по аеро/гідродинаміці?

palm 12.03.2008 13:41

Re: Re: Re: Сиситема динамічного надуву
 
ты не понял...не регулировать поток(давление)а регулировать направленность потока..чтоб скорость воздуха была выше..про заборник под бампером-----его высота (если ставить под бампером --будет примерно 50-60мм)


Текущее время: 23:06. Часовой пояс GMT +3.

Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.