![]() |
e-Helth etc
Всім привіт.
А є у нас тут хтось, хто розуміє, що треба робити в лікарні при косяках в заведенні в систему? На мій телефон завели дружину. І мене теж. Тобто, у сімейного лікаря, при перегляді моїх даних - мій телефон. І при перегляді даних дружини - теж мій телефон. Якісь маніпуляції медсестра зробила, СМСки отримали, показує - у дружини вже правильний номер. Але блжд в мобільному додатку на мій номер - картка дружини. Підтримка відправляє в лікарню. В лікарні - "а ми хз, ми не кампутершики, ми зробили і більш нічо не знаєм". Поставив собі Medcard24, чи якось так. О, завівся на свій номер, все норм, але для перегляду призначень/відвідувань/історії і т.д. - пройди верифікацію в лікарні. В лікарні - див. вище. Якийсь пздць і люто бісить ця жіжіталізація. Може хтось розказати мені, щоб я зміг розказати лікарю, щоб той зробив те, що треба зробити, щоб все робилось правильно? :beer: |
питання складне, медикам дали вудочку, але рибу ловити не навчили..
треба якось через саппорт достукатись до розробників, саме медики не допоможуть бо вони досі від компутера тікають та хрестяться |
Цитата:
А тут блжд "шпигунські ігри" - пошта верифікована, бо на неї посилання для підтвердження прислали, а телефон - ні, бо тупо СМСкою не катить, якщо лікар на власні очі не бачить, що СМСка прийшла на той телефон, що у тебе в кармані? |
Текущее время: 22:08. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.