![]() |
З'єднання обмоток трьохфазного двигуна
Привіт всім.
Є трьохфазний асинхронний двигун 1.5кВт, 1500 об. Він розрахований на 380В. Тобто, це написано на табличці. Марку подивитися не можу - вона там затерта. Чи можна перекомутувати всередині обмотки, вивести кінці і зробить його 220/380В Я там нарахував всередині з підключення, звідки дроти виходять назовні і 5, де дроти підключені до обмоток і запхані кудись всередину. Хоча, по логіці, таких кінців має бути 6. |
Скільки всього виводів на клемнику- 3, 4, 6?
|
три
|
Значить трикутник або зірка без нейтралі. Тут треба пробувати, раз нема нормальних даних. В мережах схем багато:https://drives.ru/stati/principialny...-obmotkami.jpg
Конденсатор з розрахунку 7 мкФ на 100 Вт двигуна, приблизно. |
мене цікавить частотник.
|
Нуууу, дядьку, попереджувати треба...
З цим до Yurasvs. |
Можно разобрать двигатель, найти место соединения всех трех фаз, разъединить, вывести отдельно дополнительные 3 провода. Тогда можно будет подключать как угодно, звездой на 380 или треугольником на 220. Альтернативный вариант - купить у нас повышающий частотник, который умеет из 220 вырабатывать 380, но это хуже. Такой частотник дороже, менее долговечен из-за большой нагрузки на конденсаторы, и сильно нелинейно нагружает сеть. Но зато можно этот мотор подключить без переделок.
|
Ага. Дякую. З двигуном розібрався. Там просто те з'єднання обмоток було хитро замасковане і я думав, що там воно якось по іншому.
|
Текущее время: 12:52. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.