![]() |
після "отжигів" не тримає ХХ
1 покоління газу, пропан, редуктор томасетто
при їзді на повишених обертах, потім відмовляється мотор тримати ХХ і глохне. якшо після отжигів, педалькою опустить оберти до ХХ, то потім тримає зо це може буТИ? |
Регулировка редуктора
|
вінтом хх находим максимум
потім винт чутливості викручуємо, поки не почне впливати на хх, як тільки починає - заварачуємо на 1,5 оберта дозатор до 3,5 крутим мотор, закручуєм, поки не почнуть падать оберти - почали - відкручуємо назад на оберт шо не так? |
а не пробував настроїти без гвинта хх?
який редуктор? я всім строю тільки чуйкою і болтом на шланзі. ніяких болтів хх принципово. і все льотає, і без провалів. |
та і у мене без провалів, тільки з ХХ прикол
Винт ХХ закрутить до упора? |
так, гвинт хх я закручую до упора.
а чуйку відкручую настільки щоб двигун вже на хх міг відкривати редуктор. тоді болтом жадності на шлангу виставляю холості. якщо сильно круто пре, то гвинтом жадності притискаю, а чуйкою відпускаю. так щоб знову вирівняти холості. і все. з.і. поважні газовики кажуть що той гвинт хх від лукавого. використовується тільки у важких випадках. на деяких редукторах його навіть нема. |
Клапан 2-й камеры редуктора эластичен или стеклянный?
|
редуктор пройшов 4000 км...
думаю еластичний |
Цитата:
|
| Текущее время: 20:56. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.