![]() |
Передній тормозний циліндр
Хочу поміняти тормозні шланги, але для цього потрібно спустити тормозну рідину. Клапан випускання повітря ні в яку не хоче відкручуватись, вже боюсь зірвати грані. Поливав WD-40 все одно не йде. Думав вже навіть обрізати старі і знімати циліндр, але проблема полягає в тому що циліндр теж алюмінєвий(ззовні) і "приварився" до пальців. Отже і він застряг намертво:(. Чи є якась рідина або якись спосіб видалити оскись алюмінію? Бо розумію що проблема в ньому, і клапан і сам циліндр приварений намертво.
з.і. бачу що форум російськомовний, але домен натякяє, та й гугл-транслейтом не завжди зручно користуватись:) |
Цитата:
|
ключ купите специальный
http://myaudi80.com/wp-content/uploads/2008/05/i-1.jpg |
Казали мені про такий ключ, але уявити не міг) Назву його не підкажете? Але от ще проблема з окисом алюмінію, просто приварився циліндр до пальців. Може є якись спец засіб? А то находив лише рецепти з їдким натрієм, який хз де дістати.
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Смазывать нужно было До эксплуатации, а не после. Теперь только кувалда и замена неотделившихся частей.
|
пару раз молоточком по нему и пробовать ключом как на фотке, он так и называется - для тормозных трубок
|
Ясно. Автомобіль дістався від родичів, тому буду намагатись виправити.
|
Відкручував шланги, результат-пообломував їх бо не відмокали ні ВД-40 ні іншими рідинами.Замінив передні циліндри на нові. знову пришлось заміняти шланги- ситуація знову-не відкручується.Зробив так: відрізав шланг ножем і почав металевий штуцер обварювати полуавтоматом, коли добре нагрівся полив холодною водою і зразу ж відкрутив його. Зробив би це вперший раз не пришлось би купувати нові.Так само робив і з штуцерами прокачки. Тепер різьби намазав графіткою.
|
Шланги надо ставить те, которые уплотняются цветной шайбой, а не конусом.
|
Цитата:
|
Цитата:
На рембазе мы с танков откручивали гайки на колесах, если мне не изменяет память там резьба М150х... . 10-30сек. и гайка в руках. |
Почему "те что с конусом" нельзя? В России тока с конусом (читай от 2101) и ставят так как других просто нет. Из сведующих источников известно что даже ЗАЗ комплектовал авто и теми и такими шлангами.
|
Цитата:
|
во времмена юзания москвидоса была аналогичная проблема. Пообламывав все клапана, дрель решила все вопросы. Потом только мечеком прошёлся и воздухом продул
|
Цитата:
|
Значить таки відколупав супорт за допомогою ось такого інструменту(вроді називається струбцина):
http://s2.share.te.ua/347875/DSC04565.JPG Находив такого ж розміру(за довжиною) на базарі за 160 грн., але ця модель використовується на залізниці і дууууже нелегенька). Класна штука ще й з газовою різьбою, ним з рейсами працюються, але думаю проста теж підійде. Головне вибрати таку щоб по довжині підходила і по висоті зважаючи на щиток(а він дуже заважав в процесі роботи). Супорт знімав таким методом: http://s2.share.te.ua/347876/DSC04563.JPG Підставляв ключ(умовно ключ, він на кінці типу викрутки) між супортом і щитком і скручував, так і зірвав супорт з пальця. Доречі, супорт дуже міцно прикипає до пальця, так що лупити молотком думаю не допоможе:). Ключ потрібно ставити так щоб не зачіпав палець, а то в результаті отримаєте зігнутий направляючий палець(як в мене:)). http://s2.share.te.ua/347877/DSC04567.JPG Згодом за допомогою молотка і долота від'єднав супорт - ставив долото між кріпленням супорта і направляючим пальцем. Теж ж саме зробив і з нижнім пальцем. В результаті суппорт повис на гальмівному шлангу. Накип на пальці: http://s2.share.te.ua/347898/DSC04569.JPG Не раджу бити молоком для того щоб роз'єднати супорт з пальцем. Після моїх маніпуляцій з долотом лишились помітні сліди, потім підставляв бляшку. Довго ломав собі голову як тримається направляючий палець, а виходить коли знімаєш супорт його потрібно трішки вивирнути а пальці витягуються просто так, нічим вони так і не кріпляться(то корисна інформація для таких нубів як я)))). Наразі шукаю той спеціальний ключ але вже для того щоб відкрутити шланг гальмівного циліндра(той що на 10). |
Текущее время: 04:38. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.