ТавроФорум

ТавроФорум (https://forum.tavria.org.ua/index.php)
-   Ходовая (https://forum.tavria.org.ua/forumdisplay.php?f=41)
-   -   Передній тормозний циліндр (https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=42191)

andryakaad 04.07.2011 22:02

Передній тормозний циліндр
 
Хочу поміняти тормозні шланги, але для цього потрібно спустити тормозну рідину. Клапан випускання повітря ні в яку не хоче відкручуватись, вже боюсь зірвати грані. Поливав WD-40 все одно не йде. Думав вже навіть обрізати старі і знімати циліндр, але проблема полягає в тому що циліндр теж алюмінєвий(ззовні) і "приварився" до пальців. Отже і він застряг намертво:(. Чи є якась рідина або якись спосіб видалити оскись алюмінію? Бо розумію що проблема в ньому, і клапан і сам циліндр приварений намертво.

з.і. бачу що форум російськомовний, але домен натякяє, та й гугл-транслейтом не завжди зручно користуватись:)

dura4ok 04.07.2011 22:34

Цитата:

Сообщение от andryakaad (Сообщение 1217952)
з.і. бачу що форум російськомовний, але домен натякяє, та й гугл-транслейтом не завжди зручно користуватись:)

да не важно)

Lexa 04.07.2011 23:03

ключ купите специальный
http://myaudi80.com/wp-content/uploads/2008/05/i-1.jpg

andryakaad 04.07.2011 23:53

Казали мені про такий ключ, але уявити не міг) Назву його не підкажете? Але от ще проблема з окисом алюмінію, просто приварився циліндр до пальців. Може є якись спец засіб? А то находив лише рецепти з їдким натрієм, який хз де дістати.

Leonsev 05.07.2011 08:32

Цитата:

Сообщение от andryakaad (Сообщение 1218613)
Казали мені про такий ключ, але уявити не міг) Назву його не підкажете? Але от ще проблема з окисом алюмінію, просто приварився циліндр до пальців. Може є якись спец засіб? А то находив лише рецепти з їдким натрієм, який хз де дістати.

По слухам йод ( правда сам не проверял ) ...

LiaL 05.07.2011 09:24

Цитата:

Сообщение от andryakaad (Сообщение 1218613)
Але от ще проблема з окисом алюмінію, просто приварився циліндр до пальців. Може є якись спец засіб?

Если этот узел долго не разбирался, то там это все так сильно "прикипает", что ничего, кроме болгарки не помогает. Даже снятый тормозной суппорт с пальцами вместе не удается разъединить и конкретными ударами молотка.

Olenevod 05.07.2011 09:40

Смазывать нужно было До эксплуатации, а не после. Теперь только кувалда и замена неотделившихся частей.

Lexa 05.07.2011 11:47

пару раз молоточком по нему и пробовать ключом как на фотке, он так и называется - для тормозных трубок

andryakaad 05.07.2011 19:48

Ясно. Автомобіль дістався від родичів, тому буду намагатись виправити.

СергейЧ 05.07.2011 22:13

Відкручував шланги, результат-пообломував їх бо не відмокали ні ВД-40 ні іншими рідинами.Замінив передні циліндри на нові. знову пришлось заміняти шланги- ситуація знову-не відкручується.Зробив так: відрізав шланг ножем і почав металевий штуцер обварювати полуавтоматом, коли добре нагрівся полив холодною водою і зразу ж відкрутив його. Зробив би це вперший раз не пришлось би купувати нові.Так само робив і з штуцерами прокачки. Тепер різьби намазав графіткою.

Дачник 05.07.2011 23:38

Шланги надо ставить те, которые уплотняются цветной шайбой, а не конусом.

Storag 06.07.2011 14:29

Цитата:

Сообщение от Olenevod (Сообщение 1219327)
Смазывать нужно было До эксплуатации, а не после. Теперь только кувалда и замена неотделившихся частей.

Пофиг смазка с нашей солью на дорогах. Я перед сборкой смазывал, обильно смазывал. Через пару лет надо было пыльники поменять - открутил гайки а одна направляющая из суппорта не вынимается, намертво прикипела. Пришлось откручивать ступичную гайку и отводить в сторону стойку - при вывернутом колесе удалось вынуть суппорт, а иначе он упирался в пыльник шруса. Пыльники направляющих поменял только таким образом.

Алексчук 06.07.2011 15:48

Цитата:

Сообщение от andryakaad (Сообщение 1218613)
Казали мені про такий ключ, але уявити не міг) Назву його не підкажете? Але от ще проблема з окисом алюмінію, просто приварився циліндр до пальців. Може є якись спец засіб? А то находив лише рецепти з їдким натрієм, який хз де дістати.

Есть такое понятие, как усталость материала, т.е. разрушение как детали так и сопряжения деталей (выкрашивание, сдвиг, разрыв и т.д.). В практике приходилось откручивать даже обломок болта М5 закоксовавшийся в дюрали отверточкой и молоточком 50гр. Способ очень простой: не нужно тянуть сильно (пытаться открутить шо есть дури) мелким постукиванием типа дроби, в течение минуты обычно начинает движение. Главное не спешить. Если кто работал пневмоключем, тот знает этот эффект, напоминает перфоратор.
На рембазе мы с танков откручивали гайки на колесах, если мне не изменяет память там резьба М150х... . 10-30сек. и гайка в руках.

Adel 17.07.2011 07:45

Почему "те что с конусом" нельзя? В России тока с конусом (читай от 2101) и ставят так как других просто нет. Из сведующих источников известно что даже ЗАЗ комплектовал авто и теми и такими шлангами.

Дачник 17.07.2011 14:06

Цитата:

Сообщение от Adel (Сообщение 1237726)
Почему "те что с конусом" нельзя? В России тока с конусом (читай от 2101) и ставят так как других просто нет. Из сведующих источников известно что даже ЗАЗ комплектовал авто и теми и такими шлангами.

Там где конусом - резьба сильней окисляется и шланг в супорте чаше обламывается. С завода ставили сначала конусом, потом шайбой и в конце производства опять конусом. В вашем случае надо ставить от 08-09, а не копейки и не спорить зря.

fsv 17.07.2011 14:15

во времмена юзания москвидоса была аналогичная проблема. Пообламывав все клапана, дрель решила все вопросы. Потом только мечеком прошёлся и воздухом продул

Michurin 21.07.2011 22:07

Цитата:

Сообщение от СергейЧ (Сообщение 1220556)
Відкручував шланги, результат-пообломував їх бо не відмокали ні ВД-40 ні іншими рідинами.Замінив передні циліндри на нові. знову пришлось заміняти шланги- ситуація знову-не відкручується.Зробив так: відрізав шланг ножем і почав металевий штуцер обварювати полуавтоматом, коли добре нагрівся полив холодною водою і зразу ж відкрутив його. Зробив би це вперший раз не пришлось би купувати нові.Так само робив і з штуцерами прокачки. Тепер різьби намазав графіткою.

Cхожим способом відкручував штуцер для прокачки на Жужику: коли грані штуцера злюзувались, узяв гайку на 8, здається, розсвердлив, щоб одягнути на трубку штуцера і обварив зверху. По-перше, від нагріву іржа і окисли відпускають, по-друге головкою на 13 люзонуть важче. Головне не відламать штуцер в циліндрі.

andryakaad 14.08.2011 23:49

Значить таки відколупав супорт за допомогою ось такого інструменту(вроді називається струбцина):

http://s2.share.te.ua/347875/DSC04565.JPG

Находив такого ж розміру(за довжиною) на базарі за 160 грн., але ця модель використовується на залізниці і дууууже нелегенька). Класна штука ще й з газовою різьбою, ним з рейсами працюються, але думаю проста теж підійде. Головне вибрати таку щоб по довжині підходила і по висоті зважаючи на щиток(а він дуже заважав в процесі роботи).

Супорт знімав таким методом:

http://s2.share.te.ua/347876/DSC04563.JPG

Підставляв ключ(умовно ключ, він на кінці типу викрутки) між супортом і щитком і скручував, так і зірвав супорт з пальця. Доречі, супорт дуже міцно прикипає до пальця, так що лупити молотком думаю не допоможе:). Ключ потрібно ставити так щоб не зачіпав палець, а то в результаті отримаєте зігнутий направляючий палець(як в мене:)).

http://s2.share.te.ua/347877/DSC04567.JPG

Згодом за допомогою молотка і долота від'єднав супорт - ставив долото між кріпленням супорта і направляючим пальцем. Теж ж саме зробив і з нижнім пальцем. В результаті суппорт повис на гальмівному шлангу.

Накип на пальці:
http://s2.share.te.ua/347898/DSC04569.JPG

Не раджу бити молоком для того щоб роз'єднати супорт з пальцем. Після моїх маніпуляцій з долотом лишились помітні сліди, потім підставляв бляшку.

Довго ломав собі голову як тримається направляючий палець, а виходить коли знімаєш супорт його потрібно трішки вивирнути а пальці витягуються просто так, нічим вони так і не кріпляться(то корисна інформація для таких нубів як я)))).

Наразі шукаю той спеціальний ключ але вже для того щоб відкрутити шланг гальмівного циліндра(той що на 10).


Текущее время: 04:38. Часовой пояс GMT +3.

Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.