ТавроФорум

ТавроФорум (https://forum.tavria.org.ua/index.php)
-   Двигатель (https://forum.tavria.org.ua/forumdisplay.php?f=40)
-   -   прокладка колектора? (https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=48287)

gris. 25.12.2011 01:20

прокладка колектора?
 
недавно мій славутіс став нерухомістю в центрі міста.
шляхом маніпуляцій з насосом і карбюратором славутіс завівся і даже поїхав. але ХХ тримав нестабільно і деколи на них глохне.
було принято рішення відвідати карбюраторщика.
той дід танцював з бубном біля карбюратора пів дня, поміняв електромагнітни1й клапан, проставки і прокладки під карбюратором і великого ефекту не досяг. виніс вердикт що смокче повітря з колектора або з вакуума тормозів. тормоза візуально в повному порядку, ніде не січе, колектор теж на око цілий. мучить питання - як таки дізнатись що саме смокче повітря?
п.с. бензином поливать не пропонувать :)

michelzaz 25.12.2011 01:26

мильной водой вокруг колектора полей и увидеш,
но мало верится что это прокладка.

gris. 25.12.2011 01:32

що я там побачу? мильні бульки?
що може ще може бути?

Владимир_FoXX 25.12.2011 22:27

вэдэхой аккуратно пропшикай

Michurin 25.12.2011 22:47

А ви точно впевнені, що нестабільний ХХ через збіднення суміші, а не через перезбагачення, наприклад, через негерметичність голчастого клапана або діафрагми ЕМР? Якщо маєте підозру на вакуумний підсилювач гальм чи шланг, то від'єднайте його шланг від колектора, штуцер на колекторі заглушіть і перевірте.До речі, при незначній негерметичності вакуумного підсилювача ХХ буде нестабільним, хоч гальма будуть практично в нормі.

СБорисов 26.12.2011 01:03

Цитата:

Сообщение от gris. (Сообщение 1493336)
недавно мій славутіс став нерухомістю в центрі міста.

Из под прокладки скорее вода (тосол) побежит чем на стабильный ХХ. хотя мое утверждение не 100%.
Ищите не в прокладке, а в грязном карбе о чем говорит слово "нерухомістю", а подсос с более прозаичных местах например в кривой постели карба. Было несколько раз забит канал ХХ и с малого диффузора 1 камеры капает капля, не хватает топлива на ХХ и переходных режимах нет тяги на малых оборотах и неустойчивый ХХ.

gris. 26.12.2011 18:00

Цитата:

Сообщение от Michurin (Сообщение 1494006)
А ви точно впевнені, що нестабільний ХХ через збіднення суміші, а не через перезбагачення, наприклад, через негерметичність голчастого клапана або діафрагми ЕМР?

да ніфіга не впевнений. тому і хотілося б перевірити точніше. карбюраторщик на колектор киває.

Цитата:

Сообщение от Michurin (Сообщение 1494006)
Якщо маєте підозру на вакуумний підсилювач гальм чи шланг, то від'єднайте його шланг від колектора, штуцер на колекторі заглушіть і перевірте.

так робили. ніякого ефекту.

Цитата:

Сообщение от СБорисов (Сообщение 1494006)
а подсос с более прозаичных местах например в кривой постели карба

тож провіряли. рівна.

Michurin 26.12.2011 22:19

А свічки у вас в якому стані (є нагар, чисті, коричневі, білі, чи рівномірний колір по циліндрах)?

gris. 27.12.2011 01:17

свічки карбураторщик перевіряв. друга і третя були з нагаром.четверта чуть-чуть з нагаром. перша чиста. він то пояснив що з колектора підсасує і в першому циліндрі через раз згорає суміш. якось так, якщо я вірно запамятав.
на вищих оборотах робить рівно, а на ХХ з перебоями через рівні проміжки часу. може взагалі заглохнуть як поробить трохи на ХХ.

СБорисов 27.12.2011 01:39

Цитата:

Сообщение от gris. (Сообщение 1495913)
а на ХХ з перебоями через рівні проміжки часу. може взагалі заглохнуть як поробить трохи на ХХ.

У Вас капля капает из диффузора 1 камеры, ищите в карбюраторе и в зажигании, снимаем крышку фильтра и смотрим в первую камеру, а там с равными промежутками кап, кап, кап...
Начните со стробоскопа поставьте +5 градусов, потом покрутите винт качества, 2,5 оборота как все привыкли после Вебера ставить иногда очень мало, проверьте циркуляцию ОЖ в подогреве карбюратора. если не поможет или у карбураторщика нет стробоскопа фтопку его.

Storag 29.12.2011 15:35

Колечко меж половинками карба не потерял?

gris. 29.12.2011 18:44

всі з/ч по кількості зійшлись. лишніх не осталось.Вже після нового року будем колупатись...

werif 01.01.2012 22:31

попробуй заглушыть шлангочку шо иде до трамплёра!!!

Celik 04.01.2012 00:30

вот мне интересно как вы свечи проверяете?

gris. 04.01.2012 17:30

у карбюраторщика стенд. там і провіряв. всі робочі.

Celik 04.01.2012 21:14

Цитата:

Сообщение от gris. (Сообщение 1507395)
у карбюраторщика стенд. там і провіряв. всі робочі.

под давлением?

gris. 06.01.2012 11:17

таки прокладка.
ну да фіг з нею, маєм новий геморой... обломилась одна з шпильок на яких коллектор сидить. як її достать то? (гайку до огризка підварювали, неполучається :( ).

Celik 06.01.2012 11:29

Цитата:

Сообщение от gris. (Сообщение 1510266)
таки прокладка.
ну да фіг з нею, маєм новий геморой... обломилась одна з шпильок на яких коллектор сидить. як її достать то? (гайку до огризка підварювали, неполучається :( ).

тогда высверливать окуратно

gris. 06.01.2012 11:40

нема інструмента для такої процедури. і вообще понятія як там висверлить, туда підлазить хз як. прийдеться на сто здаватись.


Текущее время: 00:54. Часовой пояс GMT +3.

Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.