ТавроФорум

ТавроФорум (https://forum.tavria.org.ua/index.php)
-   Ходовая (https://forum.tavria.org.ua/forumdisplay.php?f=41)
-   -   Містичні гальма (https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=51150)

ozon 13.03.2012 19:27

Містичні гальма
 
Поділюся з вами своєї історією.
Ситуація:
Учора ввечері їду додому. Затор. Починаю помічати, що з кожним натисканням на педаль гальм вона все більше і більше "дубіє". Переїжджаючи святошинський міст авто стало, як "вкопане". Заклинило гальма. Педаль просто дубова і не натискається взагалі, як при заведеній машині так і при вимкненому запалюванні. Думав перегрілись. Зачекав 20 хвилин, але ситуація не змінилась. А затор за мною все більше і більше. Починаю нервувати. Взяв на головному гальмівному циліндрі відкрутив гайку контуру правого переднього колеса для того, щоб трішки спустити рідину. Колеса одразу відпустило, я аж почув. Бігом сідаю у авто, але педаль гальм тепер провалюється аж у підлогу і при натисканні на останню чутно характерний звук, який завжди буває коли у системі повітря. Їхав до дому без гальм зі швидкістю 1-3 км/год. і гальмував ручним гальмом. Приїхав.

Сьогодні після роботи зайшов до машини, аби подивитись, що там. Сів до салону, а педаль абсолютно нормальна. Як завжди. Трішки "покачав", завів і вона на декілька сантиметрів пішла вперед. Це свідчить про те, що вакум працює. Якщо швидко натискати педаль гальм, то це впливає на ХХ двигуна. Десь є підсос.
Але питання ось у чому. Що було з гальмами учора ввечері, та як вони самі відремонтувались за ніч?:) Які думки?
Буду вдячний за будь які рекомендації.

ozon 13.03.2012 19:37

Забув додати. Машина Славута Люкс 1.2, карбюратор, 2000 року.

Turok 13.03.2012 20:02

Или вакуумный усилитель накрылся или трубка вакуума от коллектора лопнула.

шустрый 13.03.2012 20:25

такойже трабл был когда полез к регулировочной тяжке та которая в вакуумнике проверь ее всё ли законтрогаено,и попробуй штуцерком спустить газы которые идут в вакуумник,вытянув его опосля того как снова приклинит

ozon 13.03.2012 20:33

Я не розумію одного. Як педаль, що ввечері провалювалася на наступний день стала нормальною?

кук 13.03.2012 21:08

После того,как вы пустили кровь своей системе,колодки отпустили...Вывод-ДО того ТЖ деваться было некуда потому,что не отошли поршни в ГТЦ в исходное.А не отошли потому,что толкатель ВУТ не пускает.А не пускает потому,что контргайка на нем отвернулась,зазор стал меньше нормы.А тут еще и тормозуха под капотом нагрелась и немного расширилась.А утром остыла...

ozon 13.03.2012 21:18

Цитата:

Сообщение от кук (Сообщение 1632121)
После того,как вы пустили кровь своей системе,колодки отпустили...Вывод-ДО того ТЖ деваться было некуда потому,что не отошли поршни в ГТЦ в исходное.А не отошли потому,что толкатель ВУТ не пускает.А не пускает потому,что контргайка на нем отвернулась,зазор стал меньше нормы.А тут еще и тормозуха под капотом нагрелась и немного расширилась.А утром остыла...

Я помітив, що штуцер (на який одягнутий шланг, що йде від колектора) ходить ходуном. Таке враження, що його можна висмикнути рукою. Можливо у цьому частина проблеми?

ozon 13.03.2012 21:19

До речі, а де шукати контргайку ВУТ?

кук 13.03.2012 21:22

Сами же пишете про педаль,что ушла...Значит-труба живая? Руководство заводское есть? Там есть раздел "ВУТ" и картинка..

ozon 13.03.2012 21:31

Цитата:

Сообщение от кук (Сообщение 1632148)
Сами же пишете про педаль,что ушла...Значит-труба живая? Руководство заводское есть? Там есть раздел "ВУТ" и картинка..

Педаль йде вперед на 3-5 сантиметрів.
Але, якщо швидко "покачати" педаль гальм, то ХХ починає падати.


П.С. Посібник є.

кук 13.03.2012 21:36

Смотреть надо свободный ход педали,начальный,там 3...7 мм должно быть,затем сантиметры.

ozon 13.03.2012 21:43

І так. Знайшов посібник. Я так розумію, що мене цікавить "контргайка толкателя".
Маю ще декілька питань:
1. Чи могли гальма заклинити з причин того, що контргайка розкрутилася?
2. Якщо знімати сам ВУТ, то чи потрібно попередньо зливати гальмівну рідину?
Дякую!

кук 13.03.2012 21:45

Да.А зачем снимать?

ozon 13.03.2012 21:55

Логічно, що якщо ця гайка розкрутилась, то її потрібно закрутити. А для цього потрібно зняти ВУТ. Чи я помиляюсь?

кук 13.03.2012 21:57

Ошибаетесь.Зазор устанавливается без снятия,там снизу все бу видно.

ozon 13.03.2012 22:01

Значить все, що мені потрібно, це відрегулювати зазор і пошукати де є підсмоктування повітря. А я вже зібрався міняти ВУТ разом із ГТЦ :)

кук 13.03.2012 22:06

Вы сначала посмотрите на гайку,на зазор,а потом и остальное.Только ВУТ работает.

ozon 13.03.2012 22:14

Дякую за допомогу! На вихідних буду розбиратись.

Storag 16.03.2012 13:16

Были целые партии авто в начале XXI века, у которых клинили тормоза. Лечилось регулировкой толкателя.

Аntоn 19.03.2012 22:01

это не нормально. лучше поменяй главный тормозной. ато так "климонёт" на 100 км и потом пеняй на "гайку")

Storag 20.03.2012 12:40

Оно не клинило резко. После отпускания педали тормоза колеса оставались заторможеными.

Аntоn 20.03.2012 18:32

Цитата:

Сообщение от Storag (Сообщение 1647036)
Оно не клинило резко. После отпускания педали тормоза колеса оставались заторможеными.


я понял...перефразирую...


"лучше поменяй тормозной, ато будешь ехать по трассе 100 км в час попробуешь притормозить и колёса останутся заторможенными))

кук 21.03.2012 09:00

Скорее будет не так.Это случится при движении с подтормаживанием,тогда ТЖ нагреется,деваться ей некуда,вот и заклинит.Было.

шустрый 21.03.2012 09:55

Цитата:

Сообщение от кук (Сообщение 1648814)
Скорее будет не так.Это случится при движении с подтормаживанием,тогда ТЖ нагреется,деваться ей некуда,вот и заклинит.Было.

почти.да не так-в вакуум нагонит газов и свободный ход пропадет а потом и почуть приклинивать начнет.снииаеш ввод газов и едиш еще немного.

кук 21.03.2012 10:03

Ну да, а вроде такое не бывает и без ВУТ! Не вернулись поршня ГТЦ взад,ТЖ деваться и некуда,вот она и давит.


Текущее время: 14:49. Часовой пояс GMT +3.

Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.