![]() |
Історія одного саба (в картинках)
Вложений: 3
Мазда 626.
Helix W10 Competition Ящик стелс 19 літрів. |
На цьому все не закінчилось :) (+)
Вложений: 1
В той самий день почалася нова історія...
|
Re: Історія одного саба (в картинках)
Технология изготовления стелсов всегда интересна. Спасибо, Рост...
|
Re: Історія одного саба (в картинках)
Тщательно, скрупулезно, морочливо, но крайне не технологично. Стекломат и полиэфирная смола ОЧЕНЬ экономит время установщика! :)
|
Re: Історія одного саба (в картинках)
что такое полиэфирная смола? :oops: это случайно не эпоксидная смола?
|
Re: Історія одного саба (в картинках)
Цитата:
|
Re: Історія одного саба (в картинках)
Цитата:
|
Re: Історія одного саба (в картинках)
Цитата:
1. Якість звучання. Є певна імовірність, що склопластиковий ящик буде звеніти. Не обов`язково, але попасти на це можна. 2. Власне здоров`я. Випари фенолу - це ще те щастя. Я працював в респіраторі для хімічного виробництва, в рукавичках, але приходив до тями довго і шкіра на руках червоніла і набрякала. Тому я вирішив, що власне здоров`я мені дорожче. Краще зайвий день "помучитись". |
Re: Історія одного саба (в картинках)
Цитата:
|
Re: Історія одного саба (в картинках)
Да, смердит конкретно. Надо хорошее помещение с вытяжкой и средства защиты.
А насчет звонкости - надеюсь, секреты рассказывать не надо... :) Ботаник их давно выложил... |
Re: Історія одного саба (в картинках)
блин?! ну объясните по человечески,что такое полиэфирная смола-это автомобильная шпатлёвка?
|
Re: Історія одного саба (в картинках)
Цитата:
|
Re: Історія одного саба (в картинках)
сорри :oops: торможу
|
Re: Історія одного саба (в картинках)
Цитата:
|
Re: Історія одного саба (в картинках)
Цитата:
Ну та і на краще, в процесі пошуку замінників смоли винайшов декілька цікавих технологій. Далеко не таких шкідливих. Ну і, знову ж, я тяжію більше до ексклюзивних інсталяцій, оригінальних, а тут зайвий день нічого не вирішує. |
Re: Історія одного саба (в картинках)
не понимаю....
ну понятно, многа фанЁры... Но, всерху-то он всё равно полиэфиркой и стеклотканью укрыт... Так что, что так дышать, что иначе... :roll: |
Re: Історія одного саба (в картинках)
Цитата:
|
Re: Історія одного саба (в картинках)
Цитата:
Цитата:
|
Re: Історія одного саба (в картинках)
Цитата:
может не надо так жестко тыкать человека лицом в навоз. полиэфирные смолы ведь действительно разные бывают... Вы бы ему марочку конкретную написали :-D :-D по поводу вентиляции - не все так просто! расворителями в таких случаях чаще всего действительно выступает фенол или толуол. вещи, пары которых достаточно пожароопасные в смеси с воздухом. и система вентиляции в данном случае должна соответствовать ІР 54/65 как минимум - а это совсем не дешевое удовольствие!!! |
Re: Історія одного саба (в картинках)
Цитата:
|
Re: Історія одного саба (в картинках)
Цитата:
А по конкретным маркам - вопрос не ко мне. |
Re: Історія одного саба (в картинках)
Цитата:
Обычные медицинские перчатки за 25коп в аптеке и все нормально. Голова у меня болела только 2раза, НО после 8-9часов непрырывной работы в гараже без вентиляции. Но чтото мне кажеть через 9часов голова с от краски обычной, и от банального недостатка воздуха и пыли болеть начать может. |
Re: Історія одного саба (в картинках)
Цитата:
|
Re: На цьому все не закінчилось :) (+)
Вложений: 1
Цитата:
В проекті: головний пристрій штатний, робляться лінійні виходи (ну а що зробиш, як нинішній виробник так інтегрує музичні системи в панель, що заміна на більш достойний апарат тягне за собою переробку власне усієї панелі, а щоб це виглядало достойно, ніби на заводі зроблене, вартість переробки буде нівроку. Хтось на таке піде, а хтось і ні - це вже самому власнику вирішувати. І добре, якщо це не БМВ, там система не лише в панель інтегрована, але є і частиною бортового комп`ютера - магнітолу витягнув - машина уже нікуди не їде :) Далі підсилювач: Хелікс Б4. Оптимальний варіант ціна/якість. Фішер рекламує його як "клас А", хоча сильно підозрюю, що це все-таки А/Б з підвищеним струмом спокою. Фронт Dego ST 650, уже багаторазово опробувані мною компоненти з цінової групи "вище середнього", при цьому дуже збалансовані, без горбів та провалів. Навіть кросовери можна слухати без переробок, хоча одну котушку можна і викинути, стане тільки краще. Сабвуфер (про який власне тут мова) Helix W12, уже розім`ятий (на робочі параметри вийшов після шести годин), ну і власне ящик на 18 літрів, стелс в заднє крило. За побажанням присутніх продовжую публікувати фотки про технологію виготовлення (без особливого вдавання в деталі, але хто реально схоче спробувати, той зрозуміє, що до чого). |
Re: На цьому все не закінчилось :) (+)
Класс!!! :smt023
Выклеивалось прямо в полость? |
| Текущее время: 13:49. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.