![]() |
Колектор конденсату на трубці відсосу картерних газів
Минулої зими нарвався на неприємність - замерз конденсат в трубці відсосу картерних газів, повністю її закупоривши. Коли двигун запустився, тиском виплюнуло масляний щуп і забризкало маслом все під капотом і мене в добавок (відкрив капот, подивитися, що там цікавого). Всі 10 попередніх зим були вельми проблемними - в найвідповідальніший момент двигун не запускався. Допомагало тільки чищення карба. Як правило, це відбувалося вночі, на вітрі і мінус 15 градусах. А драїти карб в такий умовах задоволення доставляє мало.
Цієї осені причепив на трубку відсосу картерних газів банку-відстійник. Пару днів тому проводив профілактику карбюратору. Те, чого очікував, таки підтвердилося. Карбюратор сухий, немає намерзлої водно-масляної гидоти. Вся та гидота плавала в банці, сантиметри три набралося. Картинки: https://www.dropbox.com/sh/ekro7y0r5...BjZLPsW0a?dl=0 Трійник капроновий - якщо не помиляюся, десь в системі охолодження присутній. Принаймні, купив в тавромагазині. Всередину трійника туговато входить шланг відсосу кртерних газів. Зверху все обмотав ізолентою. Поки тримається. У кришці кавової банки прорізано отвір. Трійник залитий швидковисихаючою епоксидкою. Кришка притиснута сталевими скобами. Щоб раптом банка не загубилася. Коротше, рекомендую. Ціна питання - 34 грн. банка найдешевшої розчинної кави, плюс, не-пам'ятаю-скільки трійник (15 грн.?). |
банка від мила автомобільного набирається за тиждень на 0,5л, плюс в банці пластикова мийка для посуду
тему нада перенести в "маслопомоки" |
А у меня в -15 замерзал маслоотстойник и тоже выбивало щуп. :(
|
Цитата:
|
Если уж ставить, то маслосепаратор, а не сборник для воды.
|
Текущее время: 06:47. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.