Показать сообщение отдельно
Старый 27.02.2011, 17:48   #3
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 38мм
По умолчанию

Кароче, оскільки я підтримую версію про моторчик пічки, як генератор, представлю звіт про тільки що (в мороз!!!) пророблену роботу. Якщо при вимкнутому запаленні подати "+" від акумулятора безпосередньо на клеми двигуна пічки, точніше, на розєм, що біля пічки під панеллю, то одночасно з пічкою вмикається вся панель і запалення.Це свідчить про те, що клеми 15/1 і 15/2 зєднані між собою в замку і комутують пічку і запалення. До речі, якщо при такому експериментальному підключенні відключить живлення пічки, панель відразу не тухне, а продовжує світитись секунди 2, а потім вимикається разом з реле запалення. Вольтметр, підключений до клем електромоторчика в цей час показує напругу, яка падає по мірі зупинки електромоторчика.Вимиканн запалення відбувається, коли напруга, вироблена моторчиком при зупинці, падає десь до 7-8 вольт.
Michurin вне форума   Ответить с цитированием