Цитата:
Сообщение от кук
А дайте своему знакомому почитать ПДД в части п.2.4.б) о проверке техсостояния на дороге, вспомните сами-кто имеет право вас остановить по тем же ПДД, п. 2.4, и потом уже о ДСТУ 4277-2004 поговорите, о том,кто,чем,как и и когда может проверить СО.И куда их посылать...
|
2.4. На вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з
дотриманням вимог цих Правил, а також:
а) пред'явити для перевірки документи, зазначені в пункті
2.1; { Підпункт "а" пункту 2.4 в редакції Постанови КМ N 1029
( 1029-2011-п ) від 26.09.2011 }
б) дати можливість перевірити номери агрегатів і
комплектність транспортного засобу; { Підпункт "б" пункту 2.4 із
змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 395 ( 395-2009-п ) від
22.04.2009 }
в) дати можливість оглянути транспортний засіб відповідно до
законодавства за наявності на те законних підстав, у тому числі
провести з використанням спеціальних пристроїв (приладів)
перевірку технічного стану транспортних засобів, які відповідно до
законодавства підлягають обов'язковому технічному контролю.
{ Підпункт "в" пункту 2.4 із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ N 1029 ( 1029-2011-п ) від 26.09.2011 }
Силка
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1306-2001-п
І в якому пункті сказано, що потрібно передавати транспорт для здійснення технічного контролю?
Якщо я не помиляюсь, то ПДР є підзаконим актом і не має юридичної переваги перед законним, наприклад перед законом про міліцію. До чого я веду? в законі про міліцію (стаття 11 пункт 21-1) є перелік причин зупинки транспортного засобу і основну увагу потрібно приділяти на це, а не на ПДР.
В суді перевага точно віддається